Zakończone przetargi

Dostawa Systemu Informacji Prawnej (DP/2310/26/13)

Dostawa Systemu Informacji Prawnej (DP/2310/26/13)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.04.18 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.04.18 09:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 14 dni od daty zawarcia umowy
  • Wymagania: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100) przelewem na konto: Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium – dostawa Systemu Informacji Prawnej” Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń to musi ona zawierać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego żądanej kwoty. Ponadto musi zawierać : 1. Nazwę i adres: a) Dającego zlecenie tj. Wykonawcy b) Beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego c) Gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji. 2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją. 3. Kwotę gwarancji. 4. Termin ważności gwarancji. 5. Zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta – Zamawiającego, zawierające oświadczenie: a) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust.1, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy zamawiajacy nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy. 1. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszystkie koszty związane z jej realizacją, łącznie z instalacją oprogramowania, wsparciem technicznym, kosztami licencji i subskrypcją uaktualnień oraz uwzględnia koszty związane z przeniesieniem prawa własności nośników na których znajduje się oprogramowanie. 2. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w okresie jej obowiązywania łącznie nie może przekroczyć kwoty …………….. zł brutto (słownie : ………………zł) w tym należny podatek Vat. 3. Wykonawca nie może żądać podwyższenia należnego mu wynagrodzenia, ani żadnych innych opłat, z tytułu realizacji przedmiotu umowy, chociażby w chwili zawarcia umowy nie mógł przewidzieć kosztów prac, albo koszty okazały się większe niż przewidywał. Nie dotyczy to zmiany podatku Vat, który w razie zmiany stawki może ulec zmianie. 4. Zapłata za przedmiot umowy określony w § 1 nastąpi na podstawie faktury Vat wystawionej po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru. Z chwilą dokonania odbioru Wykonawca przenosi na rzecz Zamawiającego prawo własności nośników, na których znajduje się oprogramowanie stanowiące przedmiot umowy. 5. Faktury Vat powinny wyszczególniać pozycje z oferty Wykonawcy. 6. Protokół odbioru musi być podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego i przez Wykonawcę. 7. Dane płatnika: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, NIP 657-02-34-850. 8. Zamawiający zobowiązuje się uregulować prawidłowo wystawioną fakturę Vat w terminie 30 dni licząc od daty jej doręczenia do siedziby Zamawiającego. 9. Za datę zapłaty strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych. IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Ponadto do oferty należy dołączyć: 1)wzór karty gwarancyjnej zawierającej co najmniej zapisy: - zobowiązujące Wykonawcę, że w okresie gwarancji przystąpi do usuwania awarii sprzętu w ciągu 3 godzin (pracownik wykonawcy przyjedzie na miejsce, w którym zainstalowany będzie system i przystąpi do usuwania awarii. - określające czas udzielonej gwarancji - dotyczące rękojmi. Treść karty gwarancyjnej nie może być sprzeczna z Kodeksem Cywilnym w części dotyczącej gwarancji i rękojmi. Zapis w gwarancji zobowiązujący Zamawiającego do przechowywania oryginalnych opakowań zostanie uznany za sprzeczny ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i taka oferta zostanie odrzucona. 2) Dowód wpłaty wadium. 3) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto poszczególnych elementów, na załączniku Nr 4 lub według tego załącznika. Dokumenty muszą być ułożone w podanej wyżej kolejności. XIX. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: - terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej), - osób realizujących przedmiot zamówienia - wersji oprogramowania Wykonawcom przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych art 179 do 198 Terminy na wniesienie odwołania zawiera art 182 wc. Ustawy art 182 ust 1 pkt 1 tj. 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiacej podstawę do jego wniesienia - jezeli zostały przesłane w sposób określony w art 27 ust 2 ( fax, droga elektroniczna) albo w terminie 15 dni jezeli zostały przesłane w inny sposób. W odniesieniu do treści ogłoszenia 10 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ponadto odwołanie wnosi się wobec innych czynności niż ww. w terminie 10 dni licząc od dnia w którym powzieto lub zachowaniu nalezytej staranności mozna było powziąc wiadomość o okolicznościach stanowiacych podstawę do wniesienia odwołania.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: - wykażą się minimum dwoma dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , które wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, oraz załączą dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje do instalacji i uruchomienia w zakresie obsługi systemu będącego przedmiotem zamówienia, oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji min. 1 osoba. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b Pzp, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą nw. informacji : 1) Zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia 3) Charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) Zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca, wykaże spełnianie warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polegającego na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji , o której mowa w pkt. VIII A 1). 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy , oraz w art. 24. ust. 2 pkt.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTÓW: Do oferty muszą być dołączone nw. dokumenty: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. B.1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniem lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. 3. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1)wzór karty gwarancyjnej zawierającej co najmniej zapisy: - zobowiązujące Wykonawcę, że w okresie gwarancji przystąpi do usuwania awarii sprzętu w ciągu 3 godzin (pracownik wykonawcy przyjedzie na miejsce, w którym zainstalowany będzie system i przystąpi do usuwania awarii. - określające czas udzielonej gwarancji - dotyczące rękojmi. Treść karty gwarancyjnej nie może być sprzeczna z Kodeksem Cywilnym w części dotyczącej gwarancji i rękojmi. Zapis w gwarancji zobowiązujący Zamawiającego do przechowywania oryginalnych opakowań zostanie uznany za sprzeczny ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i taka oferta zostanie odrzucona. 2) Dowód wpłaty wadium. 3) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto poszczególnych elementów, na załączniku Nr 4 lub według tego załącznika. Dokumenty muszą być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Uwaga: 1. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w punkcie VIII.2. ppkt1) do 7) składa : 1)pkt.2) do 4) i 6) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 5)pkt. 5) i 7) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy w przypadku punktu 1. ppkt1) 3) i 4) i nie wcześniej niż 3 miesiące jeżeli dotyczy p.1 ppkt.2).
  • Wadium: 600 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100 %
  • Specyfikacja: Podana wyżej cena jest ceną netto nalezy do niej doliczyć podatek Vat Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym- w tym przypadku do ceny za SIWZ nalezy doliczyć koszt jej pzresyłki na adres wykoanwcy.
  • Cena specyfikacji: 10 PLN

pomiędzy 30.000 a 40.000

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 1.03.2013r. i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 6.03.2013r. pod numerem Nr 2013/S 046- 073920 oraz zamieszczone w siedzibie zamawiającego i zamieszczone na stronie www.ujk.edu.pl w dniu 6.03.2013r.(wraz z SIWZ)

U W A G A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 26.03.2013r.
Informuję, że do ww. postępowania wpłynęły pytania których treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. Poniżej odpowiedzi na pytania :

1. Nastąpiła oczywista omyłka – winno być „Regionalnych Izb Obrachunkowych”
2. Tak, dane zapisane w formacie pdf mogą być dostępne poprzez połączenie z internetem
3. Nie. Patrz odpowiedź na pytanie 20.
4. Zamawiający nie wymaga aby program miał możliwość wyszukiwania danych teleadresowych wg właściwości miejscowej
5. Zamawiający dopuszcza dostęp do projektów ustaw wraz z uzasadnieniem od III kadencji
6. Zamawianych jest 20 stanowisk i na 20 program winien działać równocześnie
7. Zamawiający oczekuje podania nazwy własnej oprogramowania, producenta i parametrów potwierdzających wymagane zawartości i funkcjonalności oprogramowania
8. Zamawiający wyraża zgodę na ujednolicenie zapisu - 3h na przystąpienie do usuwania awarii.
9. poprawiony załącznik nr 1 stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
10. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę & 1 umowy zgodnie z sugestią wykonawcy
11. Zamawiający uchyla zapis o sublicencji w &4 ust 2
12. Instrukcja użytkownika może być w ramach programu – funkcja HELP
13. Wykonawca właściwie interpretuje postanowienia &6 ust 3 i ust 4 umowy
14. Zamawiający wyraża zgodę na skreślenie punktu o modyfikacji
15. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu zaproponowanego przez Wykonawcę
16. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę „opóźnienia” na „zwłoka”
17. Zmawiający nie wyraża zgody na zmianę
18. Zamawiający dopuszcza zmianę w podpunkcie 1 zaproponowanej zmiany: „nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia”
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości modyfikacji & 11 ust 1 w zaproponowany sposób.
20. Tak dopuszcza

W związku z pytaniami i udzielonymi odpowiedziami przedłużono termin na składanie ofert do dnia 18.04.2013r. godziny złożenia i otwarcia ofert nie zmieniają się. Informację o zmianie terminu przekazano do publikacji w DU EU w dniu 26.03.2013r.

Barbara Kotras