Zakończone przetargi

usługa polegająca na wykonaniu i montażu rolet wewnętrznych (DP/2310/186/13)

usługa polegająca na wykonaniu i montażu rolet wewnętrznych (DP/2310/186/13)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.11.04 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.11.04 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 20 dni
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych nie dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy, tzn zamówienie uzupełniające będzie tego samego rodzaju i nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 200,00 zł (słownie złotych : dwieście 00/100. Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o war¬tości nie mniejszej niż 5.000 zł brutto; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: dysponują minimum 1 osobą posiadającymi kwalifikacje do montażu rolet; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY-KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ oraz załącze¬niem dowodów czy zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane) 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie-dzialnych za świadczenie usługi związanej z montażem rolet, wraz z in¬formacjami na temat ich kwalifikacji zawodo¬wych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd¬nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor¬macją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w p.2, 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w punkcie VIII.2. ppkt2) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania 3) Próbki materiałów z których wykonane będą rolety; (1 próbka materiału roletkowego I grupy; 1 próbka materiału z grupy nieprzepuszczających promieni słonecznych; fragment prowadnicy aluminiowej; fragment napędu łańcuszkowego).
  • Wadium: 200 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 80%, jakość materiałów z których wykonane będą roletki 20%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - koszt przesyłki obciąża wykonawcę.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

kod CPV: 39515410-2
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu i montażu rolet wewnętrznych do 49 okien w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej,

przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projekt pn. „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach- II etap budowy Campusu Uniwersyteckiego ” w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej

Zamawiający przewiduje zorganizowanie spotkania z wykonawcami w dniu 29.10.2013r. o godzinie 10:00 w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej KIELCE UL. ŚWIĘTOKRZYSKA 21E.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało
1. Przekazane i opublikowane w Biuletynie Zamówień w dniu 25.10.2013r. pod numerem 436920

2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 25.10.2013r.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poniżej zamieszcza się treść notatki ze spotkania z wykonawcami.
DP/2310/186/13 Kielce, dnia 29.10.2013r.

Notatka ze spotkania z wykonawcami

W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele zamawiającego i przedstawiciel jednego wykonawcy.
Wykonawca obejrzał okna w których montowane będą rolety.
Ustalono, ze w pomieszczeniu nr 1.35 i 1.34 rolety będą montowane w kasetach do sufitu - łącznie 5 okien – 4 o wymiarach 171x239 cm i 1 o wymiarach 195x165.
Pozostałe okna mogą być montowane do listew przyszybowych.
Dodatkowo wyjaśniono, że w opisie przedmiotu zamówienia w tabeli stanowiącej zestawienie okien w trzeciej pozycji powinien być wymiar 211x110 i ilość sztuk 5 a nie 4. Łącznie ilość okien : 50 sztuk.
Na tym notatkę zakończono.

W treści powyższego ogłoszenia w miejscu "zakres zamówienia" cyfrę "49" zastępuje się cyfrą "50"

Poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postępowania:
1. rolety mają być w kasetach z prowadnicami. Czy możliwy jest montaż do listew przyszybowych?
Odpowiedź : Tak. Z wyjątkiem okien w pomieszczeniu 1.35 i 1.34 w których rolety (łącznie do 5 okien) będą montowane do sufitu. - patrz notatka ze spotkania z wykonawcami.
Pytanie 2
Który z wymiarów okien podanych w przetargu jest wysokością, a który szerokością?
Odpowiedź :
Pierwszy wymiar jest wysokością (211; 171; 195)
Pytanie 3:
Czy okna są jedno kwaterowe.
Odpowiedź :
W pomieszczeniach 1.34 i 1.35 okna są dwukwaterowe (5 okien) pozostałe są jednokwaterowe).

Barbara Kotras
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim. Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim.
Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony zamawiającego są: Barbara Kotras, tel. 48 41 349 72 77.