Zakończone przetargi

Dostawa sprzętu komputerowego (DP/2310/144/13)

Dostawa sprzętu komputerowego (DP/2310/144/13)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.09.23 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.09.23 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego; 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce ul. Świętokrzyska
  • Termin realizacji: 21 dni
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych nie dopuszcza się składania ofert częściowych Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie : 30.000 zł (słownie złotych : trzydzieści tysięcy 00/100); Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 144 /13 ” Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó¬wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko¬wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro¬wadzenia ra-chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pienię¬dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo¬stała wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer¬cie;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. warunki płatności : 1. Podstawą do wystawienia faktury VAT na płatnika - Zamawiającego jest należyte wykonanie umowy, w tym uruchomienie sprzętu i przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu potwierdzone pisemnym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, podpisanym przez komisję składającą się z: - imiennie upoważnionych przez Zamawiającego osób, tj.: z użytkownika sprzętu: …………… oraz ……………………….,  upoważnionego pisemnie przedstawiciela Wykonawcy. 2. Dane płatnika - Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, NIP 657-02-34-850. 3. Zamawiający zobowiązuje uregulować fakturę VAT Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty jej doręczenia do Działu Funduszy Europejskich w siedzibie Zamawiającego pokój nr 12- przelewem na nr konta bankowego ………………………………. 4. Osobą upoważnioną do odbioru faktury VAT jest: Łukasz Żuchowski. 5. Za datę zapłaty strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego Wszelkie oświadczenia, wnioski zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej., zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim. Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych doku¬mentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim. Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony zamawiającego są: Barbara Kotras, tel. 48 41 349 72 77 . Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:  terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej),  osób realizujących przedmiot zamówienia,  parametrów technicznych zamawianego sprzętu jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy  typu zamawianego sprzętu jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).  ceny oferty, w przypadku kiedy zamawiający nie otrzyma dokumentu upoważniającego do obniżonej stawki podatku VAT na podstawie art. 83 ust 1 pkt. 26 ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2004 r. Nr 54 poz. 535 ze zm.), w takim przypadku do ceny oferty uwzględniającej 0% stawkę podatku Vat zostanie doliczony Vat w wysokości 23%. Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opi¬sane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie dostawy sprzętu o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o war¬tości nie mniejszej niż 800.000 zł brutto każda; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje do instalacji, uruchomienia i przeszkolenia w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji min 1 osoba; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż : 800.000 PLN; 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. a. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY-KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załącze¬niem dowodów czy zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych do¬staw nie będą sumowane) 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie-dzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z in¬formacjami na temat ich kwalifikacji zawodo¬wych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd¬nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor¬macją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w p.2 i 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób lub przed notariuszem. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów: 1. o których mowa w punkcie VIII.2. ppkt1) do 7) składa : a) pkt.2) do 4) i 6) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 4) pkt. 5) i 7) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy w przypadku punktu 1. ppkt1) 3) i 4) i nie wcześniej niż 3 miesiące jeżeli dotyczy p.1 ppkt.2). 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy. 3) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć:  oświadczenie, że oferowany sprzęt: jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp., spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiązanie Wykonawcy, do dostarczenia Zamawiającemu przy realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów. 4) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania
  • Wadium: 30000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Podana za SIWZ cena jest ceną netto, należy do niej doliczyć 23 % Vat; Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można odebrać ją w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym - w tym przypadku do podanej wyżej ceny należy doliczyć koszt przesyłki. należność za SIWZ płatna przelewem na konto : 48 1750 1110 0000 0000 2108 1237
  • Cena specyfikacji: 20 PLN

powyżej 200000 euro
Nazwa i kod CPV: 30213300-8 komputery stacjonarne; 30232110-8 drukarki; 30213100-6 komputery przenośne; 38653400-1 ekrany projekcyjne; 30232150-0 drukarki atramentowe; 30121200-5 - urządzenia fotokopiujące; 38651600-9 - kamery cyfrowe; 38651000-3 - aparaty fotograficzne; 323400 mikrofony i głośniki; 51411000-6 usługi instalowania sprzętu; 48322000 – licencje, pakiety oprogramowania;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tzn. przywiezienie do miejsca użytkowania sprzętu, jego wniesienie, ustawienie, instalacja i uruchomienie :
1. Zestaw komputerowy 42 kpl
2. Zestaw komputerowy 39 kpl
3. Zestaw komputerowy 12 kpl
4. Zestaw komputerowy 3 kpl
5. Notebook 9 szt.
6. Notebook 31 szt.
7. Notebook 4 szt.
8. Tablet 3 szt.
9. Urządzenie wielofunkcyjne 13 szt.
10. Drukarka 7 szt.
11. Drukarka 2 szt.
12. Drukarka 1 szt.
13. Kserokopiarka 1 szt.
14. Kserokopiarka 2 szt.
15. Drukarka wielkoformatowa 1 szt.
16. Interaktywny kiosk 1 szt.
17. Projektor multimedialny 3 szt.
18. Projektor multimedialny 4 szt.
19. Ekran projekcyjny 3 szt.
20. Prezenter laserowy 6 szt.
21. Telewizor LED 3 szt.
22. Kamera cyfrowa 1 szt.
23. Kamera cyfrowa 1 szt.
24. Aparat fotograficzny 1 szt.
25. Aparat fotograficzny 1 szt.
26. Stacjonarny odtwarzacz Blu-ray 2 szt.
27. Nagłośnienie przenośne 2 kpl.
28. Bramy analogowe 2 kpl.
29. Elektroniczny flipchart 2 szt.
30. Mobilny flipchard 2 szt.
31. Zestaw interaktywny 2 szt.
32. Ekran elektryczny 1 szt.
33. Adobe Master Collection 2 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
34. Oprogramowanie Auto Cad 2 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
35. Symfonia 2 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
36. Symfonia Mała księgowość 2 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
37. Symfonia faktura 1 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
38. MS Project 2010 PL Box 1 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
39. Phptoshop 1 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
40. Pinnacle 3 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
41. Adobe Creative Suite 6 Design&Web Premium PL Win/Mac 2 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
42. CorelDRAW Graphics Suite X6 ML Win 5 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
43. Corel Video Studio Pro X4 ML Win 1 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
44. Adobe Acrobat XI Pro PL Win/Mac 2 szt lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
45. Total Commander 8.0 32-64 bit 5 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
46. ABBY FineReader 11 Professional 5 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
47. Statistica Pakiet zaawansowany 10PL 1 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.
48. Oprogramowanie- system informacji prawnej 2 szt.
49. Oprogramowanie biurowe OFFICE 5 szt. lub równoważny opisany w załączniku nr 7.

Projekt „Budowa Centrum Przedsiębiorczości i Biznesu w ramach rozbudowy Wydziału Zarządzania i Administracji (I Etap) przy ulicy Świętokrzyskiej w Kielcach” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 i budżetu państwa

Ogłoszenie o zamówieniu zostało

1.przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 2.08.2013r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 07.08.2013 r. pod numerem 2013/S 152-264402.
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 07.08.2013 r.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 29.08.2013r.
Poniżej zamieszczono treść pytań i odpowiedzi dot. ww. postępowania.

Dotyczy: Dostawa sprzętu komputerowego

Nr Sprawy: DP/2310/144/13


Pytanie 1 : (dot. Lp. 1 w zał.7 do SIWZ) Zestaw komputerowy – 42 szt.
a) Czy Zamawiający usunie zapis specyfikacji: „oraz jednocześnie wyposażone w odłączną podstawę pozwalającą na ustawienie monitora obok komputera” ?
b) Czy Zamawiający dopuści głośniki doczepiane do monitora dedykowane przez producenta sprzętu?
Odpowiedź : a) Tak
b) tak, pod warunkiem, ze będą fabrycznie, trwale zintegrowane z monitorem

Pytanie 2: (dot. Lp.2 w zał.7 do SIWZ )Zestaw komputerowy – 39 szt.
Czy Zamawiający dopuści głośniki doczepiane do monitora dedykowane przez producenta sprzętu?
Odpowiedź : tak, pod warunkiem, ze będą fabrycznie, trwale zintegrowane z monitorem

Pytanie 3 : (dot.Lp.3 w zał.7 do SIWZ) Zestaw komputerowy – 12 szt.
a) Czy Zamawiający dopuści w zestawie komputerowym dysk twardy wewnętrzny 3,5” ?
b) Czy Zamawiający usunie zapis specyfikacji: „oraz klawiaturę bądź myszkę (POWER ON Function)?
c) Czy Zamawiający dopuści głośniki doczepiane do monitora dedykowane przez producenta sprzętu?
Odpowiedź : a) tak
b) w tej części dopisuje się : lub inne rozwiązanie umożliwiające włączenie komputera-
terminala studentów - bez dostępu do jednostki centralnej;
c) tak, pod warunkiem, że będą fabrycznie, trwale zintegrowane z monitorem

Pytanie 4: (dot. Lp. 4 w zał.7 do SIWZ) Zestaw komputerowy stacjonarny zaawansowany – 3 szt.
a) Czy Zamawiający usunie zapis specyfikacji: „oraz jednocześnie wyposażone w odłączną podstawę pozwalającą na ustawienie monitora obok komputera” ?
b) Czy Zamawiający dopuści głośniki doczepiane do monitora dedykowane przez producenta sprzętu?
Odpowiedź : a) tak
b) tak

Pytanie 5 : (dotyczy Lp. 6 w zał. 7 do SIWZ) Notebook 15” – 31 szt.
Czy Zamawiający dopuści sprzęt ze współdzielonym złączem słuchawkowym stereo i złącze mikrofonowym tzw. combo?
Odpowiedź : zgoda na złącze combo

Pytanie 6 : (dot. Lp. 9 w zał. 7 do SIWZ) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A4 – 13 szt.
Czy Zamawiający dopuści urządzenie o poniższych parametrach:
Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne 4 w 1, drukowanie, kopiowanie, skanowanie, faks
Drukarka
Maksymalna prędkość: do 30 str./min w czerni i 30 str./min w kolorze
Czas oczekiwania na pierwszy wydruk: w czerni: 11s, w kolorze: 12s
Automatyczny druk dwustronny,
Porty: USB 2.0 zgodny ze specyfikacją Hi-Speed (Typ B), Gigabit Ethernet (10/100/1000), Port USB z przodu, zgodny ze specyfikacją USB 2.0 Hi-Speed (Typ A), Port USB z tyłu, zgodny ze specyfikacją USB 2.0 Hi-Speed (Typ A)
Podajniki papieru: podajnik do 250+1 arkuszy
Odbiornik papieru: do 150 arkuszy
podajnik RADF: do 50 arkuszy
Kolorowy ekran dotykowy o przękątnej 7,0 cala
Procesor: 800 MHz
Pamięć: 1024MB z możliwością rozbudowy do 3072MB
Emulacje: PCL6, PPDS, PS3, DirectImage, XPS, PDF 1.7
Maksymalny cykl pracy: min. 60 000 str./miesiąc
Rozdzielczość 1200 x 1200 dpi,
Drukowanie i skanowanie bezpośrednio z/do USB
Skaner kolorowy z podajnikiem automatycznym
Maksymalna prędkość skanowania A4: do 30 str./min. (w czerni i w kolorze)
Skalowanie 25-400%
Rozdzielczość skanera optyczna 600x600 dpi
Możliwość skanowania do maila, USB, komputera, OCR, ftp
Maksymalna prędkość kopiowania: do 30 str./min
faksowanie w kolorze
modem 33,6 Kb
Odpowiedź : Tak

Pytanie 7 : (dotyczy Lp. 10 w zał.7 do SIWZ) Drukarka (duża wydajność) – 7 szt.
Czy Zamawiający dopuści drukarkę o poniższych parametrach:

Technologia druku: laserowa monochromatyczna, obsługa formatów od A6 do A3.
Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie w kolorze, skanowanie do e-mail’a, foldera w sieci, ftp, kopiowanie, fax, Drukowanie z Pen Drive z formatów min pdf, xps, jpeg, bmp, tiff, gif
Maksymalna szybkość druku (dla A4): min 45 stron na minutę
Czas oczekiwania na wydruk pierwszej strony: maksymalnie 6 sekund
Rozdzielczość drukowania: 1200x1200 dpi
Rozdzielczość skanowania mono: 600x600 dpi
Procesor 800 Mhz
Pamięć zainstalowana 256 MB + dysk twardy min 80GB
Obsługiwane języki drukowania PCL 6, PostScript 3, PPDS, PDF 1.6, xHTML, XPS
Interfejsy Gigabit Ethernet (10/100/1000), USB 2.0 z tyłu urządzenia, USB 2.0 na panelu urządzenia
Pojemność podajnika 500 + 500 + 100 arkuszy
Pojemność odbiornika 500 arkuszy
Pojemność podajnika automatycznego dla kopiowania, skanowania 75 arkuszy
Druk dwustronny i skanowanie dwustronne automatyczne
Maksymalna wydajność miesięcznie: min. 200 000 tys stron
Tonery: urządzenie dostarczone z oryginalnymi toneram producenta urządzenia o wydajności 35 000 stron liczonych według normatywnej wydajności tonerów.
Odpowiedź : Tak

Pytanie 8: (dotyczy Lp. 12 w zał.7 do SIWZ) Drukarka atramentowa kolorowa A3 do szerokich formatów – 1 szt.
Czy Zamawiający dopuści szybkość druku w kolorze:Tryb normalny: 7 str/min, tryb próbny: 32 str./min ?
Odpowiedź : Tak

Pytanie 9: (dotyczy Lp. 13 w zał.7 do SIWZ) Kserokopiarka monochromatyczna – 1 szt.
Czy Zamawiający dopuści kserokopiarkę o poniższych parametrach:

• Kopiowanie
• Drukowanie
• Skanowanie
Czas nagrzewania max. 30 sek.
Rozdzielczość kopiowania 600 dpi x 600 dpi
Szybkość kopiowania: A4 min. 20str./min
Maksymalny format oryginału A3
Zoom 25 – 400%
Pojemność papieru: 2 x min. 250 ark.
Pojemność podajnika papieru min. 100 ark.
Ilość kopii 1-999
Automatyczny duplex
Procesor: 400 MHz
Pamięć drukarki min. 64 MB
Interfejsy: Ethernet (100base-tx/10base-t),
W komplecie toner o pełnej wydajności min. 14,5 tys. kopii
Odpowiedź : Tak


Pytanie 10: (dotyczy Lp.14 w zał. 7 do SIWZ) Kserokopiarka kolorowa – 2 szt.
Czy Zamawiający dopuści urządzenie z szybkością pracy A3 (mono i kolor): 11 str./min ?
Czy Zamawiający dopuści urządzenie z Podawaniem papieru: Standard: 500 ark.+ 500 ark., podajnik boczny: 100 ark. Standard: 500 ark + 500 ark, podajnik boczny 100 ark.?
Czy Zamawiający usunie zapis Systemy operacyjne: Mac OS X (10.4 lub nowszy) ?
Odpowiedź : Tak

Pytanie 11 : (dotyczy Lp. 19 w zał. 7 do SIWZ) Ekran projekcyjny na trójnogu – 3 szt.
Czy Zamawiający dopuści ekran o powierzchni projekcyjnej min. 234 x 175 ?
Odpowiedź : Tak

Pytanie 12 : (dotyczy Lp. 21 w zał. 7 do SIWZ) Telewizor LED 55” – 3 szt.
Czy Zamawiający dopuści ekran min.55 cali / 139 cm ?
Czy Zamawiający dopuści telewizor bez tunera DVB-S?
Czy Zamawiający usunie zapis: „kontrast dynamiczny: 1000000:1 ?
Odpowiedź : Tak

Pytanie 13 : (dot. Lp. 31 w zał. 7 do SIWZ) Zestaw interaktywny: tablica + projektor + regulowany ścienny zaczep do tablicy i projektora – 2 szt.

Czy Zamawiający dopuści tablicę o poniższych parametrach:
Wymagane minimalne parametry techniczne:
tablica interaktywna naścienna z projektorem krótkoogniskowym, uchwyt naścienny, powierzchnia tablicy: suchościeralna, trwała i odporną na uszkodzenia, półka na markery, przekątna tablicy - 78" , Pozycjonowanie
w podczerwieni rodzaj powierzchni - Matowa, suchościeralna, żadne
uszkodzenie nie wpływa na działanie tablicy sposób obsługi - Pióro bez konieczności
stosowania baterii, palec lub dowolny wskaźnik format obrazu - 4:3 rozdzielczość
rzeczywista - 4096 x 4096 dokładność odczytu - 3 mm komunikacja - USB paski skrótów lub pasek narzędzi dostępny z funkcji oprogramowania
- Po obu stronach tablicy wymiary tablicy - 1775 x 1365 mm powierzchnia robocza - 1645 x 1235 mm wymiary opakowania - 2040 x 1400 x 200 mm obsługiwany system
operacyjny - Windows 2000/XP/Vista/7 32 bit i 64 bit zasilanie - Port USB
Powierzchnia suchościeralna, trwała i odporna na uszkodzenia. Uszkodzenie
powierzchni nie wpływa na działanie tablicy. Regulowany uchwyt ścienny, Możliwość
pisania bez użycia przyrządów (palcem), czyszczenie przy użyciu standardowych
środków do czyszczenia tablic suchościeralnych.
Uchwyt do montażu tablicy i projektora na ścianie.

Czy Zamawiający dopuści projektor krótkoogniskowy z mocą lampy 210W ?

Ze względu na to, iż wyspecyfikowany przez Zamawiającego sprzęt jest już obecnie nieprodukowany i niedostępny w bieżących kanałach dystrybucyjnych, a mając na względzie zapisy specyfikacji że, „oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2012r.)” prosimy o uwzględnienie uwag w całości.
Odpowiedź : Tak

W ZWIĄZKU Z ZAMIESZCZENIEM POWYŻSZYCH PYTAŃ I ODPOWIEDZI PRZEDŁUŻA SIĘ TERMIN NA SKŁADANIE OFERT DO DNIA 23.09.2013R. GODZINY ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT NIE ZMIENIAJĄ SIĘ.
Informację o zmianie terminu przesłano do publikacji w DU UE w dniu 29.07.2013r.

Barbara Kotras