Transport, zakwaterowanie, wyżywienie dla grupy studentów DP/2310/201/13
Transport, zakwaterowanie, wyżywienie dla grupy studentów DP/2310/201/13
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2013.11.08 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2013.11.08 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce,Wrocław
- Termin realizacji: 22-24.11.2013 r.
- Wymagania: zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia
- Warunki udziału w postepowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia z czego każda polegała na zorganizowaniu wyjazdu krajowego dla minimum 20 osób. 3) dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. a) dysponują lub będą dysponować minimum 1 pojazdem przeznaczonym do przewozu 23 (+/-2) osób z aktualnymi badaniami technicznymi b) dysponują lub będą dysponować hotelem przystosowanym do zakwaterowania i wyżywienia grupy 23 osób (+/- 2 os.). c) dysponują lub będą dysponować osobami do przygotowania i podawania posiłków z których każda posiada aktualne badania lekarskie. d) dysponują lub będą dysponować osobami z uprawnieniami do kierowania pojazdami kategorii: D . 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ, załączonych do oferty Wykonawcy. Zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. UWAGA Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie IX B 1) i 2)oraz C IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Oświadczenia i Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ww. artykuł ustawy Pzp. ( załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa¬nych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do¬świadczenia (co najmniej jedna usługa) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich przed¬miotu, ilości osób, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, sporządzony wg zał. Nr 7 do siwz oraz załącze¬niem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz samochodów przeznaczonych do realizacji zamówienia z opisem uwzględniającym w szczególności: markę, rok produkcji, stan techniczny, ilości miejsc (minimum jeden samochód). 4) Opis obiektu którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w celu realizacji zamówienia uwzględniający w szczególności jego nazwę, adres, oraz standard, a także orientacyjną odległość obiektu od miejsca w którym odbywać się będzie konferencja . 5) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do przygotowania i podawania posiłków z których każda posiada aktualne badania lekarskie. 6)Oświadczenie Wykonawcy, ze dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do kierowania pojazdami i, że osoby te posiadają wymagane prawem uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii D B. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust.1 Pzp do oferty należy załączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬ny nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( wg. załącznika nr 4 do SIWZ) C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 6 do siwz. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. UWAGA Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w: Pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. X. INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawniona/upoważnioną formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Zaparafowany projekt umowy 4. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postepowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 6. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt. IX B i C. Dokumenty wymienione w pkt. IX A i X podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. UWAGA: Zamawiający dołączył do SIWZ wzory załączników, które są materiałem uzupełniającym, a ich forma nie może być traktowana przez Wykonawców jako obowiązująca. Za treść oferty oraz jej kompletność odpowiada wykonawca.
- Wadium: 250 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających od¬rzuceniu, według niżej podanego kryterium: I. KRYTERIUM - cena brutto za 1 osobę za cały pobyt w terminie 22-24.11.2013 r. - stanowiące wagę 100% 1.W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryte¬rium cena, Zama-wiający do¬kona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (100) Zama¬wiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za 1 osobę za cały okres pobytu w dniach 22-24.10.2013 r , pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: najniższa oferowana cena ---------------------------------- x 100 = ............. pkt cena oferty badanej Za najkorzystniejszą Zama¬wiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
- Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych, 25-369 Kielce. Bezpłatnie ze strony zamawiającego: www.ujk.edu.pl w zakładce przetargi, lub za zaliczeniem pocztowym doliczając w tym celu koszt przesyłki.
- Cena specyfikacji: 3 PLN
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu transportu, zakwaterowania oraz wyżywienia dla grupy 22 studentów oraz 1 opiekuna (+/- 2 osoby) w terminie 22-24.11.2013 r.
Miejsce realizacji: Kielce, Wrocław.
Zamawiający wymaga aby usługa zakwaterowania odbyła się w hotelu o standardzie nie mniejszym niż 3 gwiazdki. W pokojach 2, 3 osobowych + 1 pokój jednoosobowy dla opiekuna. Wymagane jest aby co najmniej śniadania odbywały się w miejscu zakwaterowania ( w tym samym obiekcie).
Zamawiający wymaga aby usługa transportowa świadczona była pojazdem ze sprawnie działającą klimatyzacją oraz pojemnym bagażnikiem.
Wykonawca w ramach usługi musi zapewnić również:
Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) dla wszystkich uczestników, OC dla opiekuna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.10.2013 r. pod nr 229729-2013.
Zamieszczone na stronie zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń w dniu 31.10.2013 r.
Projekt grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Wioletta Baran tel (41) 349 73 32, fax (41) 349 72 75
e-mail: w.baran@ujk.edu.pl