Zakończone przetargi

Ogłoszenia Prasowe DP/2310/79/13

Ogłoszenia Prasowe DP/2310/79/13

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.05.09 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.05.09 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok nr 5 (sekretariat Kanclerza , 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 2013.06.30
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza sie składania ofert częściowych Zamawiajacy przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniajacego zgodnie z zapisem art.67 ust 1 pkt.6 ustawy pzp.
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oudzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000,00 zł oraz załączą dowody, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tzn. wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dysponuje gazetą codzienną o zasięgu minimum województwa świętokrzyskiego; ukazującą się regularnie, co najmniej 5 razy w tygodniu w tym co najmniej od poniedziałku do piątku. o nakładzie minimum 100 000 egzemplarzy; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Z udziału z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia ( minimum 1 usługa) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje gazetą codzienną o zasięgu minimum województwa świętokrzyskiego; ukazującą się regularnie, co najmniej 5 razy w tygodniu w tym co najmniej od poniedziałku do piątku o nakładzie minimum 100 000 egzemplarzy Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VIII B i C B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B. pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt B. pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. D. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy(zał.nr 1) 2) Dokument z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 4) Wykonawcy składający ofertę wspólnie zobowiązani są do oferty dołączyć: a)Konsorcjum: zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. b)spółki cywilne : zamawiający, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. c)Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcia kontraktu chyba, że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągania zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z dołączonych dokumentów.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór ofert najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg, podanych kryteriów: 1. Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto -maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówwien Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, bezpłatnie ze strony www.ujk.edu.pl/aktualne przetargi lub za zaliczeniem pocztowym doliczajac w tym celu koszt przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 2 PLN

Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń w dwóch kolejnych miesiącach tj. jedno ogłoszenie w maju, drugie w czerwcu 2013 r., w prasie codziennej o zasięgu minimum województwo świętokrzyskie. Wymagany nakład gazety to nie mniej niż 100.000 egzemplarzy w dniach ukazywania się ogłoszenia, z czego zamawiający powinien otrzymać nieodpłatnie minimum 20 egzemplarzy do własnego kolportażu.
Ogłoszenia będą zawierały informacje, których treść zostanie przekazana przez zamawiającego w terminie 5 dni przed uzgodnioną datą publikacji.
-Zamawiający nie dopuszcza możliwości publikacji ogłoszenia w dodatkach do gazety.
-Niedopuszczalne są również strony ogłoszeniowe, strony z komunikatami, nekrologami, repertuarami, informacjami na temat przetargów, strony miejskie (dodatki miejskie w dziennikach ogólnopolskich), strony regionalne (dodatki regionalne w dziennikach ogólnopolskich), strony motoryzacyjne, sportowe itp.
-Zamawiający dopuszcza strony publikacji ogłoszenia: od 3 do 5.
Wymagane wymiary ogłoszenia (w przybliżeniu): 250 mm x180 mm, +/- 5 %
Kolor ogłoszenia: 4+0
- Wykonawca ma obowiązek zachować wymogi dotyczące pozycjonowania znaków wynikające z pkt 2.16 Księgi Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, która stanowi Załącznik nr 1 Strategii komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013 (aktualny dokument w wersji elektronicznej dostępny pod adresem www.funduszeeuropejskie.gov.pl w zakładce Dokumenty promocyjne );
- Zamawiający odpowiada za przygotowanie merytoryczne oraz dostarczenie Wykonawcy treści ogłoszenia;
- Wykonawca - w celu publikacji ogłoszenia - musi uzyskać od Zamawiającego pisemną akceptację projektu graficznego zleconego do druku ogłoszenia (przesłanego drogą elektroniczną i zapisanego w formacie pdf); dopuszczalną formą akceptacji jest informacja przekazana drogą elektroniczną;
- Wykonawca ma obowiązek uwzględnić i wprowadzić wszystkie uwagi Zamawiającego
- Pracownicy wykonawcy co najmniej 24 godziny przed ukazaniem się wydania prześlą go do Zamawiającego pocztą elektroniczną celem potwierdzenia poprawności przygotowanych materiałów.
Publikacja ogłoszenia dotyczy realizacji projektu „MEDIC – modernizacja i wyposażenie infrastruktury dydaktycznej Wydziału Nauk o Zdrowiu dla kształcenia kadr medycznych”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 2. Wsparcie innowacyjności, budowa społeczeństwa informacyjnego oraz wzrost potencjału inwestycyjnego regionu, Działanie 2.1 „Rozwój innowacyjności oraz wspieranie działalności dydaktycznej i badawczej szkół wyższych oraz placówek sektora badania i rozwój”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7do SIWZ.

Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 30.04.2013 r. pod nr 65625-2013

Projekt „MEDIC – modernizacja i wyposażenie infrastruktury dydaktycznej Wydziału Nauk o Zdrowiu dla kształcenia kadr medycznych” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013

mgr Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32