Zakończone przetargi

wykonanie i dostawa mebli (DP/2310/1/13)

wykonanie i dostawa mebli (DP/2310/1/13)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.02.14 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.02.14 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokójn r 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 40 dni licząc od dnia zawarcia umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Dopuszcza się składanie ofert częściowych, ofertą częściową bezie ofertą złożona na jedną lub obie części zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa mebli.Dostawa mebli odbędzie się zgodnie z harmonogramem ustalonym z wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia. WARUNKII REALIZACJI 1. Wymagania techniczne: a)meble będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 2. Wymagania odnośnie dostawy i montażu mebli: a) Meble muszą być wykonane z materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego o gotowości do dostarczenia i montażu mebli - w formie telefonicznej lub faksem - na co najmniej 48 godzin przed planowaną datą dostawy lub montażu. c) meble montowane będą w czynnych, użytkowanych obiektach. Zamawiający nie dopuszcza blokowania ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń biurowych. Meble muszą być wniesione do pomieszczenia tego samego dnia oraz zamontowane maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych. d) meble muszą być wypoziomowane. 3. Odbiór mebli: a) odbioru mebli dokona upoważniony przez Zamawiającego, wskazany w umowie pracownik, spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół odbioru, którego wzór stanowi załącznik do umowy; meble odbierane będą „salami”, tzn. jeżeli w Sali znajdzie się komplet mebli który jest do niej przewidziany strony podpiszą protokół odbioru dotyczący tej sali; UWAGA : Protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia faktury, zamawiający dopuszcza aby na meble z kilku sal była wystawiona jedna faktura – wówczas do faktury musi być dołączony wykaz mebli dla każdej z sal zawierający : numer sali, nazwę mebli, ilość, i pozycję z faktury; faktury muszą być wystawione dla każdej z części zamówienia odrębnie; b) dostarczony i zamontowany towar zostanie sprawdzony przez Zamawiającego zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych mebli, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad lub usunięcia wady w terminie 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. c) braki ilościowe stwierdzone w dostawie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. d) w razie wykrycia przez Zamawiającego po rozpoczęciu użytkowania wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia, Zamawiający złoży u Wykonawcy reklamację - pisemnie lub faksem, która powinna być rozpatrzona w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia. Po upływie tego terminu reklamacja uznana zostanie za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego. 4. Wymagania odnośnie gwarancji Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił 60 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wyznaczył jedną osobę do bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym i obsługi realizacji zamówienia. UWAGA : 1. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy , to dopuszcza się oferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem bezwzględ¬nego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 7 ; należy sporządzić/załączyć specyfikację techniczną oferowanych mebli jako załącznik do Formularza Ofertowego. W przeprowadzo¬nym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż mebel oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od wskazanego przez Zamawiającego. 3. zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów podanych w opisie przedmiotu zamówienia +/- 20% (lub według opisów pod opisywaną pozycją) 4. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji prac do dokonania wizji lokalnej (w przypadkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia) oraz do dokładnego zwymiarowania mebli. Opis przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3 -meble Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art.67 ust. 1 pkt.6 pzp Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu PO RPW lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. d) terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, sytuacji których nie dało się przewidzieć, które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy), e) osób realizujących przedmiot zamówienia, f) ilość i wymiarów mebli ( +/_ 20%) g) zmiany materiałów z których wykonywane będą meble, jeżeli zaistnieje możliwość zamiany na lepsze materiały, ta zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, h) zmiany modelu mebli jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model mebla lub krzesła nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego mebla lub krzesła o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. 1. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za zrealizowanie przedmiotu umowy będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru (bez stwierdzonych wad i braków w dostawie). 2. Zapłata należności nastąpi po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury przelewem, w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania, na numer konta Wykonawcy ……………………………………………… 3. Za dzień zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego Wykonawcom przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych art 179 do 198 Terminy na wniesienie odwołania zawiera art 182 wc. Ustawy art 182 ust 1 pkt 1 tj. 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiacej podstawę do jego wniesienia - jezeli zostały przesłane w sposób określony w art 27 ust 2 ( fax, droga elektroniczna) albo w terminie 15 dni jezeli zostały przesłane w inny sposób. W odniesieniu do treści ogłoszenia 10 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ponadto odwołanie wnosi się wobec innych czynności niż ww. w terminie 10 dni licząc od dnia w którym powzieto lub zachowaniu nalezytej staranności mozna było powziąc wiadomość o okolicznościach stanowiacych podstawę do wniesienia odwołania.
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ). 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie usługi polegające na dostawie mebli o wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto każda – część I ; 70.000,00 zł brutto część II; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają lub dysponują minimum 3 osobami – które wykonują prace polegające wniesieniu, skręceniu i ustawieniu mebli – dotyczy części I i minimum 1 osobą – dotyczy części II.; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł – dotyczy części I i minimum 70.000 zł – dotyczy części II; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 pkt 1) - 4) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w pkt.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule „spełnia” „ nie spełnia”. 4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do¬świadczenia (co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu i dostawie mebli) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załącze¬niem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane) 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie-dzialnych za świadczenie usług związanych z wniesieniem i montażem mebli wraz z in-formacjami na temat ich kwalifikacji zawodo¬wych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd¬nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor-macją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 5. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycz¬nych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 10 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 10 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 10 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 2-4 i 6- składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnie¬nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pkt. 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca za¬mieszkania albo zamieszkania osoby, której doku¬menty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 10 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium, 2) Specyfikację oferowanych mebli, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy, 3) Wykaz mebli wraz z ich szczegółowym opisem (rodzaj materiałów z jakich będą wykonane, wymiary…) i cenami za każdą z pozycji wymienionych w załączniku nr 7; wykaz należy sporządzić według załącznika nr 7 do SIWZ. 4) Próbki materiałów z których wykonane będą meble; fragment płyt z których wykonane będą meble; fragment obrzeża, 1 drobny element konstrukcji metalowej malowany proszkowo, 1 zawias, fragment tapicerki
  • Wadium: 38000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 70% jakość materiałów z których wykonane będą meble 30%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym- w tym przypadku do ceny za SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki. należnośc za SIWZ należy wpłacać na konto : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach numer 48 1750 11110 0000 0000 2108 1237.
  • Cena specyfikacji: 20 PLN

pomiędzy 1 000 000 a 1 300 000 PLN

UWAGA : Powyże podano kwotę wadium dla obu części zamówienia; wadium wynosi :
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie : 35.000,00 zł –(słownie złotych : trzydzieści pięć tysięcy 00/100 ) – część I; 3.000,00 zł (słownie złotych : trzy tysiące 00/100) – część II; łącznie wadium wynosi 38.000 zł (słownie złotych : trzydzieści osiem tysięcy 00/100)

Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 92 1750 11110 0000 0000 2108 1318.
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 1 /13 meble CJO”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó-wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko¬wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro¬wadzenia ra-chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pienię¬dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo¬stała wybrana:
 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer¬cie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro¬nie Wyko¬nawcy.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało :

1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 28.12.2012r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 2.01.2013r. pod numerem 2013/S 001-000735 .
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 2.01.2013r.

UWAGA : 22.01.2013r.
INFORMUJEMY ŻE W ZAŁACZNIKU NR 2 I 3 DO NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONO TREŚĆ PYTAŃ I ODPOWIEDZI DOTYCZĄCYCH WW. POSTĘPOWANIA.
W ZWIĄZKU Z PYTANIAMI ZAMAWIAJĄCY PRZEDŁUŻA TERMIN NA SKŁADANIE OFERT DO DNIA 14.02.2013R. GODZINY SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT NIE ZMIENIAJA SIĘ. INFORMACJĘ O ZMIANIE TERMINU PRZESŁANO DO PUBLIKACJI W DU UE DNIA 22.01.2013R.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 23.01.2013r.
1. doprecyzowując odpowiedź na pytanie nr 8 zamieszczamy poniżej opis biurka :
Blat ma być wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o grubości 25 mm pokrytej obustronnie okleiną sztuczną, odporną na wysoką temperaturę i zarysowania, charakteryzujący się klasą higieniczności E1 oraz klasą ścieralności blatu minimum B3 wg normy EN 14322, potwierdzoną odpowiednim dokumentem od producenta płyty wiórowej i badaniem na odporność na ścieranie, zarysowanie i żar papierosa powierzchni roboczej pokrytej warstwą o podwyższonej ścieralności. Nie dopuszcza się oświadczenia producenta mebli.
Wąskie krawędzie blatu oklejone obrzeżem PCV o grubości 2 mm w kolorze płyty.
Stelaż stołów z nogami rurowymi o średnicy 30 (stół) do 60 mm(stół konferencyjny) połączonymi w ramkę za pomocą kątowników o przekroju okrągłym o średnicy 42 mm, wykonanych ze stali nierdzewnej polerowanej lub odlewów aluminiowych, polerowanych.
Nogi zaopatrzone w system do płynnej regulacji wysokości blatu biurka w zakresie 68-76 cm, zamaskowany za pomocą plastikowej okrągłej osłony w kolorze stelaża.
Poszczególne elementy stelaża tj. nogi i poprzeczka pozioma połączone ze sobą za pomocą kleju, bez użycia żadnych dodatkowych złącz, śrub, spawów itp.
Poprzeczka pozioma dodatkowo ma mieć w dwa dystanse, stabilizujące blat, wykonane z PCV oraz wpuszczone od góry w otwory w poprzeczce bez użycia dodatkowych złączy.
Biurko narożne wyposażone w dodatkową ramkę z dwoma nogami oraz podłużnicą łączącą się z podłużnicą główną biurka.
Wymagane jest aby stelaż był dwukrotnie malowany proszkowo (pierwsza warstwa kolor, druga warstwa lakier bezbarwny). Kolor metalik. Biurko wzdłuż całej długości blatu, ma być wyposażone w podblatowy system do ukrycia przewodów w postaci metalowej rynny oraz przelotkę przez blat w kolorze aluminium - 1 szt. (Zdjęcie przykładowego biurka znajduje się w załączniku nr 4 do niniejszego ogłoszenia.


Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia, przed przystąpieniem do wykonania mebli, powinien je wymierzyć aby dostosować je do wymiaru pomieszczeń


140 x 140 x 75h cm
- półka klawiaturowa płytowa,
- nadstawka do biurka
- zamek centralny do szuflad,
- przepust do kabla,
Kolor: drewna brzozowego
Biurko narożne ma składać się z blatu osadzonego na bokach z płyty meblowej i szafki z 5 szufladami- wymiary(szer. 40 gł. 60) . Biurko narożne powinno być z płyty laminowanej o grubości 22 mm. Blat o grubości 25 mm. Krawędzie i obrzeża wykończone okleiną PCV o grubości 2 mm. Okucia stalowe, satynowe.


2. dot. pytania 10 - pokój 35 należy uwzględnić meble z okleiną naturalną; pokój 29 nalezy uwaględnić meble z okleiną sztuczną (laminat)

3. Informacja dotycząca ilości mebli : Wykonawcy zobowiązani są do uwzględnienia w swojej ofecie ILOŚCI OKREŚLONYCH W TABELACH.

Uwaga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OPIS POD ZDJĘCIEM KRZESŁA DO SZATNI NA STRONIE 65 SKREŚLA SIĘ W CAŁOŚCI.

Barbara Kotras