Zakończone przetargi

Kurs pod nazwą ” Przygotowanie leczenia wiązkami zewnętrznymi DP/2310/89/13

Kurs pod nazwą ” Przygotowanie leczenia wiązkami zewnętrznymi DP/2310/89/13

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.06.17 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.06.17 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza) 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: siedziba wykonawcy, specjalistyczna placówka służby zdrowia
  • Termin realizacji: 2013.09.05
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza sie składania ofert częściowych Zamawiajacy nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. wykonawca musi : a)dysponować minimum 3 osobami posiadającymi kwalifikacje –specjalista fizyk medyczny, w tym co najmniej 1 osoba posiadająca tytuł doktora w zakresie nauk fizycznych b) dysponować minimum 5 osobami o kwalifikacjach –fizyk medyczny, c) dysponować co najmniej 10 stacjami systemu planowania leczenia wiązkami zewnętrznymi, d)dysponować niezbędną do przeprowadzenia kursu placówką służby zdrowia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą spełnia,nie spełnia”na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje: a)minimum 3 osobami posiadającymi kwalifikacje –specjalista fizyk medyczny, w tym co najmniej 1 osoba posiadająca tytuł doktora w zakresie nauk fizycznych, b) minimum 5 osobami o kwalifikacjach fizyk medyczny, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje minimum 10 stacjami systemu planowania leczenia wiązkami zewnętrznymi. 4. Oświadczenie wykonawcy , że dysponuje placówką służby zdrowia niezbędną do przeprowadzenia kursu wraz z krótkim opisem obiektu w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł). Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VI B.I. pkt 1 i 2 B. I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. II.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej- załącznik nr 4 do SIWZ. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. Dowód wpłaty wadium. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 450 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg kryterium: – cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 100%, W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (cena brutto najniższa : cena brutto badana) x 100 pkt. = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie,w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych, bezpłatnie ze strony www.ujk.edu.pl/przetargi lub za zaliczeniem pocztowym, doliczając w tym celu koszt przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 2 PLN

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i przeprowadzenie kursu „ Przygotowanie leczenia wiązkami zewnętrznymi dla około 20 studentów (+/- 5 osób) Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku Fizyka Techniczna II rok, specjalność Elektroradiologia, studia stacjonarne. Szkolenie będzie realizowane w ramach projektu grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wymagania
Szkolenie musi być przeprowadzone w siedzibie wykonawcy- specjalistycznej placówce służby zdrowia oddalonej od miasta Kielce nie więcej niż 200 km.
Szkolenie musi obejmować co najmniej 15 godzin lekcyjnych ( 1 h lekcyjna = 45 min) przygotowania teoretycznego.
Szkolenie musi obejmować co najmniej 30 godzin lekcyjnych ćwiczeń praktycznych z planowania leczenia z podziałem na grupy.
Wykonawca musi zapewnić
Dostęp do stacji planowania leczenia – przynajmniej jedno stanowisko dla dwóch osób,
Materiały szkoleniowe do wszystkich zajęć teoretycznych dla każdego studenta
Świadectwo/ zaświadczenie o ukończeniu kursu dla każdego uczestnika
Minimum 2 przerwy na kawę i herbatę w ciągu dnia w czasie trwania całego szkolenia
Kawę, herbatę, wodę mineralną, soki do spożycia przez uczestników szkolenia podczas przerw kawowych o których mowa powyżej
Obiad dla każdego uczestnika szkolenia ( zupa, II danie, surówka, kompot) , codziennie w czasie trwania całego szkolenia .
Godziny podawania obiadu oraz przerw na kawę zostaną ustalone z wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia.

Uwaga
System niewłaściwie wygenerował cenę Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Właściwa cena to 2,55 zł.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia , jeśli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej , które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 04.06.2013 r. pod nr 214118-2013




Projekt grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych
współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32, fax: (41) 349 72 75
w.baran@ujk.edu.pl.