Obsługa szatni w budynku Centrum Języków Obcych UJK w Kielcach
Obsługa szatni w budynku Centrum Języków Obcych UJK w Kielcach
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2013.10.22 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2013.10.22 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza UJK), 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 21 D
- Termin realizacji: 6 kolejnych miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wymagania: 1. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. 2. ZAMAWIAJACY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH 3. ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA ZAWRZEĆ UMOWY RAMOWEJ 4. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCEGO ZGODNIE Z ART. 67 UST. 1 PKT. 6) USTAWY. 5. ZAMAWIAJACY NIE PRZEWIDUJE ZASTOSOWANIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW. 6. ZAMAWIAJACY NIE PRZEWIDUJE ZASTOSOWANIA AUKCJI ELEKTRONICZNEJ. 7. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYMAGAŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 4 USTAWY PZP. 8. ZAMAWIAJĄCY NIE BĘDZIE UDZIELAĆ ZALICZEK NA POCZET WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku szczegółowego. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż: 30.000,00 brutto każda (jedna usługa - oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy). 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. Dysponuje lub będzie dysponował min. 2 osobami do realizacji niniejszego zamówienia. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków odbędzie się zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do¬świadczenia (co najmniej dwie usługi) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane). 3) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 osobami do realizacji niniejszego zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie 2. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie VI.2 pkt. 2) składa: Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 8 do siwz. UWAGA: Zamawiający dołączył do SIWZ wzory załączników, które są materiałem uzupełniającym, a ich forma nie może być traktowana przez Wykonawców jako obowiązująca. Za treść oferty oraz jej kompletność odpowiada wykonawca. 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania ( jeśli dotyczy). 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, jeżeli z treści dołączonych do oferty dokumentów nie wynika uprawnienie do jej podpisania. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 5) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt VI. 2 i VI. 3 Dokumenty wymienione w pkt 1 i pkt 4 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. Uwaga Jeżeli oferta Wykonawców składających ofertę wspólnie zostanie wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kserokopia poświadczona przez notariusza . Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Zalecane jest aby dokumenty były ułożone w podanej wyżej kolejności.
- Wadium: 700 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanych kryteriów: 1. cena brutto za przedmiot zamówienia w danej części- stanowiąca wagę 100 % W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: 1. Kryterium cena. Maksymalną ilość punktów Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 = ….. pkt - liczba punktów uzyskana przez poszczególną ofertę; Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów w niniejszym postępowaniu .
- Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych. w godzinach 7.30-15.30.
- Cena specyfikacji: 3 PLN
Przedmiotem zamówienia jest obsługa szatni w budynku Centrum Języków Obcych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach zlokalizowanego przy ul. Świętokrzyskiej 21 D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 14.10.2013 r. i opublikowane w tym dniu pod nr 212829-2013.
Zamieszczone na stronie zamawiającego www.ujk.edu.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego w dniu 14.10.2013 r.
UWAGA
1. Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:
a) osób realizujących przedmiot zamówienia,
b)podwykonawcy,
Zmiany o których mowa powyżej, każdorazowo wymagają pisemnej zgody zamawiającego poprzedzonej pisemnym wnioskiem Wykonawcy. Zaakceptowanie zmian przez zamawiającego nie wymaga formy aneksu do umowy.
Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Wioletta Baran, tel. (041) 349 73 32