Organizacja obozów zimowych dla studentów w roku 2014,2015,2016. (nr sprawy DP/2310/159/13)
Organizacja obozów zimowych dla studentów w roku 2014,2015,2016. (nr sprawy DP/2310/159/13)
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2013.11.22 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2013.11.22 11:15
- Termin związania ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (Sekretariat Kanclerz), 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Bukowina Tatrzańska
- Termin realizacji: Część 1(turnus I) : 16.02-23.02.2014r. Część 2 (turnus I) : 16.02-23.02.2014r. Część 3 (turnus I) : 16.02-23.02.2014r. Część 4 (turnus I) :16.02-23.02.2014r. Część 5 (turnus II) : 23.02-02.03.2014r. Część 6 (turnus II) : 23.02-02.03.2014r. Część 7(turnus II) : 23.02-02.03.2014r. Część 8 (turnus II) : 23.02-02.03.2014r. Część 9 (turnus III) : 02.03-09.03.2014r. Część 10 (turnus III) : 02.03-09.03.2014r. Część 11 (turnus III) : 02.03-09.03.2014r. Część 12 (turnus III) : 02.03-09.03.2014r. Część 13( turnus I):15.02.-22.02.2015r Część14 (turnus I) :15.02.-22.02.2015r Część 15 (turnus I) :15.02.-22.02.2015r Część 16 (turnus I): 15.02.-22.02.2015r Część 17 (turnus II) : 22.02- 01.03.2015r. Część 18 (turnus II) : 22.02- 01.03.2015r. Część 19 (turnus II) : 22.02- 01.03.2015r. Część 20(turnus II) : 22.02- 01.03.2015r. Część 21(turnus III) : 01.03.-08.03.2015r. Część 22 (turnus III) : 01.03.-08.03.2015r. Część 23 (turnus III) : 01.03.-08.03.2015r. Część 24 (turnus III) : 01.03.-08.03.2015r. Część 25 (turnus I) :14.02-21.02.2016r. Część 26 (turnus I) : 14.02-21.02.2016r. Część 27 (turnus I) : 14.02-21.02.2016r. Część 28 (turnus I) : 14.02-21.02.2016r. Część 29 (turnus II) : 21.02-28.02.2016r. Część 30 (turnus II) : 21.02-28.02.2016r. Część 31 (turnus II) : 21.02-28.02.2016r. Część 32 (turnus II) : 21.02-28.02.2016r. Część 33 (turnus III) : 28.02-06.03.2016r. Część 34 ( turnus III) : 28.02-06.03.2016r. Część 35 (turnus III) : 28.02-06.03.2016r. Część 36 (turnus III): 28.02-06.03.2016r.
- Wymagania: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – ofertą częściową będzie oferta złożona na 1 z 36 części. Wykonawca według własnego wyboru może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zmiana może dotyczyć: - zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, -zmiany liczby uczestników obozu.
- Warunki udziału w postepowaniu: X. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.Zgodnie z zapisem art.22 ust.1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Zgodnie z zapisem art.26 ust.2a i 2d ustawy Pzp wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 oraz w art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt. XI SIWZ. XI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Do oferty musza być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty musza być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: Oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów : a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w niniejszym pkt. ust.2. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w pkt.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzony wg. załącznika nr 5 do SIWZ. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 4.Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną/upoważnioną formularz oferty wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- Wadium: 0 PLN
- Kryteria wyboru: cena: 100%
- Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Koszt SIWZ- 5,40zł. Do ceny należy dodać koszt przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna.
- Cena specyfikacji: 5 PLN
Powyżej 14 tys. euro
Kod CPV i nazwa: 55 24 00 00-4 usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych.
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja obozów zimowych dla studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z podziałem na części:
Część 1 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus I)
Część 2 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus I)
Część 3 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus I)
Część 4 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus I)
Część 5 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus II)
Część 6 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus II)
Część 7 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus II)
Część 8 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus II)
Część 9 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus III)
Część 10 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus III)
Część 11 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus III)
Część 12 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2014 (turnus III)
Część 13 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus I)
Część 14 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus I)
Część 15 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus I)
Część 16 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus I)
Część 17 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus II)
Część 18 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus II)
Część 19 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus II)
Część 20 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus II)
Część 21 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus III)
Część 22 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus III)
Część 23 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus III)
Część 24 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2015 (turnus III)
Część 25 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus I)
Część 26 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus I)
Część 27 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus I)
Część 28 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus I)
Część 29 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus II)
Część 30 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus II)
Część 31 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus II)
Część 32 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus II)
Część 33 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus III)
Część 34 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus III)
Część 35 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus III)
Część 36 - Zorganizowanie obozu zimowego dla studentów w roku 2016 (turnus III)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Warunki płatności:
1) Należność regulowana będzie przez Zamawiającego w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z rozliczeniem podpisanym przez opiekuna Zamawiającego.
2) Wartość faktury będzie uzależniona od liczby uczestników obozu i stanowić będzie iloczyn faktycznej ilości uczestników i ceny uczestnictwa w obozie jednego uczestnika.
3) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcom prowadzone będą w PLN.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.11.2013r.,
pod numerem 235341-2013
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 07.11.2013
Uwaga: 08.11.2013r.
Zamawiający poprawił w ogłoszeniu błędnie wpisane - Miejsce realizacji: Kielce na właściwe Bukowina Tatrzańska.
UWAGA!!!!!!!!! 13.11.2013r.
W ww. postępowaniu wpłynęło pismo od Wykonawcy z żądaniem wprowadzenia zmian w treści SIWZ, w załączniku nr 2 Zamawiający zamieszcza jego treść.
W załączniku nr 3 do niniejszego ogłoszenia Zamawiający zamieszcza udzieloną odpowiedź.
Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający uprawnia:
Annę Kowalczyk , tel. 41/ 349 72 75
Wszelkie oświadczenia, wnioski zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego – będą przekazywane pisemnie oraz faksem zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim.
Zamawiający dopuszcza przekazywanie pytań, zawiadomień i informacji za pomocą faksu potwierdzonego przez strony fakt jego otrzymania.
ADRES DO KORESPONDENCJI:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
Tel./faks (41) 349-72-75
Wykonawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ nie później niż do końca dnia w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Treść pytań i odpowiedzi zamawiający opublikuje na własnej stronie internetowej. Treść udzielonych odpowiedzi staje się częścią SIWZ i obowiązuje zarówno Zamawiającego jak i Wykonawców.