Zakończone przetargi

Przewóz zbiorów Biblioteki Uniwersyteckiej UJK (wraz z agendami zewnętrznymi) do nowego gmachu przy ul. Świętokrzyskiej 21 w Kielcach

Przewóz zbiorów Biblioteki Uniwersyteckiej UJK (wraz z agendami zewnętrznymi) do nowego gmachu przy ul. Świętokrzyskiej 21 w Kielcach

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.03.28 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.03.28 10:00
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 2013.08.16
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1)Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, o wartości każdego zamówienia minimum 50.000 zł brutto. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: - Wykonawca wykaże, że dysponuje: • min. 1 samochodem z zamkniętym nadwoziem, przystosowanym do przewozu ładunków z możliwością bezpiecznego załadunku i rozładunku, z windą załadowczą, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz aktualnym ubezpieczeniem OC, - Wykonawca wykaże, że dysponuje kierowcą samochodu ciężarowego oraz co najmniej 4-osobowym zespołem do prac przeprowadzkowych, wyposażonym w odzież ochronną, rękawice, itp. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.:  są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 100.000zł. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Z udziału z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg druku, który stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzonego wg załącznika nr 4 do SIWZ oraz złączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, z podaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, (sporządzony wg druku, który stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ) 4) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (sporządzony wg druku, który stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) 5) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VIII.2a Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, żąda dołączenia do oferty: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2a. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg załącznika nr 7 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w art. 22 pkt.1 ustawy – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia – w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie określone w pkt VIII 1.1. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VIII 2 ppkt.1 i 2, składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument, o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2b. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. 3. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium 2) Wypełniony druk „OFERTA”, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 3) Zaparafowaną propozycję umowy – załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
  • Wadium: 2500 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanego kryterium: Kryteriami wyboru oferty będą: cena - 100% Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają punkty liczone według wzoru: najniższa oferowana cena ---------------------------------- x 100 % = ............. pkt cena oferty badanej Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym lub bezpłatnie pobrać ze strony internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl
  • Cena specyfikacji: 4 PLN

Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu zbiorów Biblioteki Uniwersyteckiej UJK (wraz z agendami zewnętrznymi) do nowego gmachu przy ul. Świętokrzyskiej 21 w Kielcach oraz dostarczanie niezbędnych materiałów do pakowania zbiorów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz obiektów objętych zamówieniem, ilości zbiorów bibliotecznych, zakres usługi, terminy prac objętych zamówieniem, wykaz materiałów jakie Wykonawca powinien dostarczyć do pakowania zbiorów itp., stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ

UWAGA!
Zamawiający zorganizuje spotkanie z Wykonawcami, które będzie miało na celu przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach objętych zamówieniem. Termin spotkania – 22.03.2013r., godz. 13.00 w gmachu Biblioteki Uniwersyteckiej przy ul. Leśnej 16, pok. nr 15.
Zamawiający informuje iż Wykonawca podczas świadczenia usługi nie będzie mógł korzystać z wind znajdujących się w obiektach.
Zamawiający sam zapakuje i rozpakuje przewożone zbiory.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.03.2013r. pod numerem: 110824-2013;
2.Zamieszczone w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej Zamawiającego : www.ujk.edu.pl w dniu 20.03.2013r.

UWAGA!!!!! 25.03.2013r.

DP/2310/38/13 Kielce, dnia 22.03.2013r.

NOTATKA Z WIZJI LOKALNEJ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na przewóz zbiorów Biblioteki Uniwersyteckiej (wraz z agendami zewnętrznymi) do nowego gmachu przy ul. Świętokrzyskiej 21 w Kielcach oraz dostarczanie niezbędnych materiałów do pakowania zbiorów.
Wizja lokalna odbyła się w dniu 22.03.2013r. w godz. 13.00 – 15.10 w budynkach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W spotkaniu uczestniczyli:
1. ze strony Zmawiającego:
1) mgr Ewa Brąś
2) Dariusz Lenard
2. ze strony Wykonawców:
1) zgodnie z listą obecności.
W trakcie spotkania Wykonawcy obejrzeli miejsca z których odbierane będą pudełka ze spakowanymi zbiorami oraz zapoznali się z warunkami dojazdu samochodów przewozowych i możliwościami przenoszenia paczek ze zbiorami.
W trakcie spotkania Wykonawcy nie zadali pytań.

mgr Anna Głuszek, tel. 41 349 73 32