Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2013.02.18 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2013.02.18 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5,pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza UJK) 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5,
- Termin realizacji: 14 dni od udzielenia zamówienia
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z trescią art. 67 ust.1,pkt 7 ustawy Prawo zamówień Publicznych
- Warunki udziału w postepowaniu: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty ,a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 3 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł (co najmniej jedna dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania ( zamawiający prosi o podanie pełnych dat tj. dzień, miesiąc, rok) i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2, - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1.Wypełniony formularz ofertowy.(załącznik nr 2 do SIWZ ) 2.Dokument z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 4.Próbkę każdego produktu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich jego zapisów, oznaczonego dowolnym logo.
- Wadium: 200 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg. podanego kryterium: cena brutto – stanowiąca wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaka poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu ryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalna ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która za jedyne kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu, uzyska największą liczbę punktów.
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie z siedziby Zamawiajacego tj. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Dział zamówien Publicznych, 25-369 Kielce, nieodpłatnie ze strony zamawiajacego: www.ujk.edu.pl z zakładki przetargi oraz za zaliczeniem pocztowym, w tym celu należy doliczyć koszt przesyłki.
- Cena specyfikacji: 3 PLN
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach :
1. Kubek ceramiczny w ilości 100 sztuk
2. Notes A4 z tłoczeniem w ilości 100 sztuk
3.Długopis w ilości 100 sztuk
4.Koszulka typu T-shirt w ilości 100 sztuk
5.Plecak w ilości 100 sztuk
6. Pendrive w ilości 100 sztuk
7.Tabliczki informacyjne przydrzwiowe z wymienną treścią w ilości 5 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający zaznacza, że podane ilości są wielkościami orientacyjnymi, podanymi w celu ułatwienia określenia ceny oferty, i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu o +/- 10%) .
Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w Biuletynie zamówien Publicznych dnia 08.02.2013 r. pod nr 5348-2013
UWAGA
System błędnie wygenerował cenę Specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Właściwa kwota to 3,30 zł.
Pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania DP/2310/8/13
Pytanie 1
Czy zamawiający wyrazi zgodę na przesłanie wzorów (np. długopisów) w innym kolorze niż w zamówieniu?
Odpowiedź 1
Tak, zamawiający dopuszcza załączenie wzorów w innym kolorze niż w zamówieniu.
Pytanie 2
Czy zamawiający dopuszcza pojemność kubka 330 ml?
Odpowiedź 2
Tak, zamawiający dopuszcza taką pojemność kubka.
Pytanie 3
Czy nadruk na kubku ma być w jednym czy w dwóch miejscach?
Odpowiedź 3
Zamawiający wymaga nadruku w jednym miejscu.
Pytanie 4
Czy grawer na długopisie ma być jedno-czy dwustronny?
Odpowiedź 4
Zamawiający nie przewidział „grawerowania „ długopisów tylko nadruk jednostronny w technice laserowej lub wyraźnego tampodruku ( SIWZ –opis przedmiotu zamówienia)
Pytanie 5
Czy zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą próbek w innych kolorach niż docelowych jednak odpowiadających pozostałymi parametrami do opisu SIWZ.
Odpowiedź 5
Tak, zamawiający dopuszcza taką możliwość.
Pytanie 6
Czy Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą próbki obudowy pendriva bez mechanizmu?
Odpowiedź 6
Tak, zamawiający dopuszcza próbkę bez mechanizmu.
Pytanie 7
Czy zamawiający dopuszcza długopis aluminiowy z bardzo dobrym plastikowym wkładem z czarnym tuszem?
Odpowiedź 7
Nie, zamawiający nie dopuszcza długopisu z plastikowym wkładem.
Pytanie 8
Czy zamawiający dopuszcza notes o ilości kartek 80 spełniający pozostałe wymagania SIWZ?
Odpowiedź 8
Tak, zamawiający dopuści notes o 80 kartkach.
Pytanie 9
Czy zamawiający dopuści możliwość dostarczenia próbki długopisu z niebieskim wkładem ?
Odpowiedź 9
Nie, zamawiający wymaga próbki długopisu z czarnym wkładem.
Projekt grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32
w.baran@ujk.edu.pl