Zakończone przetargi

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowań komputerowych do Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach DP/2310/137/13

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowań komputerowych do Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach DP/2310/137/13

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.10.07 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.10.07 09:15
  • Termin związania ofertą: TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. 3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 4. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. 5. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenie dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5. SEKRETARIAT KANCLERZA UJK Oferty należy złożyć do dnia 23.09.2013 do godziny 09:00 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.09.2013 o godzinie 09:15 w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy oraz osoby zainteresowane mogą uczestniczyć w otwarciu ofert.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy i uruchomi przedmiot zamówienia w terminie: 1) 14 dni, licząc od daty podpisania umowy – dotyczy części: 1,3,4,7,8,9,14,15 ( dysk),16 ( notebooki, pendrive) 2) 14 dni, licząc od daty otrzymania przez wykonawcę zezwolenia organu nadzorującego na zastosowanie 0% stawki podatku VAT – dotyczy części: 2,5,6,10,11,12,13,14, 15 ( serwer), 16 ( komputery stacjonarne, drukarki) 3) Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu.
  • Wymagania: Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej trzy dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje do podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej trzy dostawy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za podłączenie, instalację, konfigurację, uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt. B.I. ust. 1 i 2, jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. B.I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1. w pkt. B.I. ust. 2, ust. 3, ust. 4 ust. 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. w pkt. B.I. ust. 5 i 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8, 10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 9 do niniejszej specyfikacji. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć opis dostarczonego sprzętu sporządzony według złącznika do formularza ofertowego. 2. Dowód wpłaty wadium. 3. Wzór karty gwarancyjnej, który będzie zawierał co najmniej zapisy: 1) zobowiązujące wykonawcę, że w okresie gwarancji przystąpi do usuwania awarii sprzętu w ciągu 1 dnia roboczego (pracownik wykonawcy przyjedzie na miejsce, w którym zainstalowany będzie sprzęt i przystąpi do usuwania awarii), 2) określające czas udzielonej gwarancji min 24 msc na sprzęt oraz oprogramowanie występujące w częściach od (1 do 16) 3) określające czas udzielonej rękojmi, 4) zobowiązujące wykonawcę, że w przypadku naprawy wiążącej się z wymianą części wykonawca zainstaluje urządzenia tego samego producenta. Treść karty gwarancyjnej nie może być sprzeczna z zapisami Kodeksu Cywilnego dotyczącymi udzielania rękojmi i gwarancji. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez pełnomocnika, upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 4502 PLN
  • Kryteria wyboru: 1. Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg kryterium – cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 100 %. 2. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: a. maksymalną ilość punktów (100) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, b. pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (cena brutto najniższa : cena brutto badana) x 100 pkt. = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena. UWAGA! Oferowana cena musi być zgodna z przepisami ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 Dział Zamówień Publicznych. Opłata za SIWZ dotyczy jedynie sytuacji w której Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z prośba o udostepnienie SIWZ w wersji drukowanej
  • Cena specyfikacji: 20 PLN

POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
POWYŻEJ 200 000 EURO




Kod CPV: 30236000 – 2 różny sprzęt komputerowy
30232110 – 8 drukarki laserowe
30232130 – 4 kolorowe drukarki atramentowe
48620000 – 0 systemy operacyjne
48000000 – 8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30200000- 1 urządzenia komputerowe
48820000- 2 serwery
37453300- 1 dyski
30216110- 0 skanery komputerowe
30211000-1 komputery wysokowydajne
30213000-5 komputery osobiste


Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu. 02.08.2013
oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 14.08.2013
pod numerem 2013/S 157-273731
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 14.08.2013
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJACEGO
Zamawiającym jest:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
tel. 41 349 72 77

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w części I- programu komputerowego Mathematica 9 ( upgrade)
W części II – zakup skanera, w części III- zakup notebooka oraz tabletu, w części IV zakup laptopa w części V – zakup urządzenia wielofunkcyjnego ( drukarka, skaner, ksero), w części VI zakup zestawu komputerowego ( stacjonarnego), w części VII- zakup pakietu biurowego Office z licencją Molp AE, w części VIII – zakup pakietu MS Office 2013 , w części IX zakup myszy komputerowej oraz klawiatury komputerowej USB, w części X zakup drukarki sieciowej, w części XI zakup drukarki laserowej monochromatycznej, w części XII – zakup wielofunkcyjnej kolorowej drukarki atramentowej z duza prędkością drukowania) w części XIII – zakup przełączników KVM ( klawiatura video, mysz, 8 portów PS2, USB, 19” w części XIV – zakup komputera przenośnego – ultrabook, w części XV – zakup serwera stelażowego ( rozbudowa klastra obliczeniowego w Instytucie Fizyki UJK) oraz dedykowanego dysku twardego do serwera stelażowego ( węzeł klastra obliczeniowego) W części XVI zakup – 15 szt komputerów stacjonarnych, 20 szt. notebooków, 5 szt. drukarek, 30 szt. pendrive.
Kod CPV: 30236000 – 2 różny sprzęt komputerowy
30232110 – 8 drukarki laserowe
30232130 – 4 kolorowe drukarki atramentowe
48620000 – 0 systemy operacyjne
48000000 – 8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30200000- 1 urządzenia komputerowe
48820000- 2 serwery
37453300- 1 dyski
30216110- 0 skanery komputerowe
30211000-1 komputery wysokowydajne
30213000-5 komputery osobiste

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań, zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji – opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego sprzętu.
Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie; winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego (nie dotyczy oprogramowań komputerowych).
Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone
w języku polskim w formie papierowej/drukowanej lub na nośniku CD/DVD (nie dotyczy karty gwarancyjnej sprzętu).
Jeżeli dla danych pozycji zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy sprzętu, to dopuszcza się zaoferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez zamawiającego. W tym wypadku na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji tj. należy sporządzić i załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do formularza ofertowego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez zamawiającego.
Nie spełnienie któregokolwiek z punktów granicznych dla poszczególnych pozycji wymienionych
w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu spowoduje odrzucenie oferty.
Gwarancja zaoferowana przez wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie oraz będzie liczona od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.

UWAGA Zamawiający przedłuża termin na składanie ofert do dnia 07.10.2013 ze względu na istotne zmiany w SIWZ.
Ogłoszenie zamieszczono w Suplemencie Dziennika Urzedowego Wspólnoty Europejskiej w dniu 11.09.2013 pod numerem 2013-122791

Zmianie ulegają wszelkie zapisy dotyczące terminu dostarczania przedmiotu zamówienia z części 16. Poprzedni zapis brzmiał :
3. Wszystkie czynności objęte niniejszą umową, w tym dostarczenie, podłączenie, instalacja, konfiguracja i uruchomienie dostarczonego sprzętu, Wykonawca zrealizuje
w terminie:
a) 14 dni, licząc od daty podpisania umowy,
b) w odniesieniu do zestawów objętych 0% stawką podatku VAT 14 dni, licząc od daty otrzymania od zamawiającego zezwolenia organu nadzorującego na zastosowanie 0% stawki podatku VAT.
POPRAWIONY NOWY ZAPIS BRZMI:
1) 1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego korzystania, drukarek, notebooków , komputerów stacjonarnych, pendrajwów, drukarek, na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach spełniającego warunki techniczne określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dla części XVI) i w ofercie Wykonawcy, które stanowią integralną część niniejszej umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu w cenach jednostkowych zgodnych z ofertą. Cena jednostkowa w czasie obowiązywania umowy nie może ulec zmianie.
3. Wszystkie czynności objęte niniejszą umową, w tym dostarczenie, podłączenie, instalacja, konfiguracja i uruchomienie dostarczonego sprzętu, Wykonawca zrealizuje
w terminie do dnia 31 marca 2014 roku, przy czym dostarczenie poszczególnych elementów przedmiotu umowy nastąpi na podstawie odrębnych zleceń składanych Wykonawcy przez Zamawiającego.
4. Do kompletnych jednostek Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kartę rejestracyjną sprzętu komputerowego według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego (do pobrania ze stron internetowych UJK).
Zamawiający zamieszcza nowy projekt umowy dotyczący tylko i wyłącznie części nr 16

ZAMAWIAJĄCY ZAMIESZCAZA PYTANIA I ODPOWIEDZI dotyczace cz .16
1. Czy Zamawiający uszczegółowi zapis specyfikacji – punkt 1. Zestaw komputerowy?

Typ: Komputer stacjonarny

Chipset: Płyta główna oparta na dedykowanym dla oferowanego procesora chipsecie

Wydajność obliczeniowa: Czterordzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach stacjonarnych, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 6500 pkt

Pamięć operacyjna: 4 GB DDR3 1333MHz non-ECC możliwość rozbudowy do min. 8 GB

Dysk twardy: 500 GB SATA

Karta graficzna: Zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 10.1, Shader 4.1 posiadająca min. 6EU (Graphics Execution Units) oraz Dual HD HW Decode

Wyposażenie multimedialne: Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition. Porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy.

Obudowa: Typu Tower z obsługą kart PCI Express wyłącznie o pełnym profilu, wyposażona w kieszenie: min. 2 szt. 5,25” zewnętrzne i min. 2 szt 3,5” wewnętrzne Maksymalna suma wymiarów obudowy nie może przekraczać 100 cm, waga max 9 kg. Zasilacz o mocy 300W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego.
W celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany wizualny lub dźwiękowy system diagnostyczny, służący do sygnalizowania diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; a w szczególności musi sygnalizować min.: przebieg procesu POST, uszkodzenia lub braku pamięci RAM, płyty głównej. Oferowany system diagnostyczny nie może wykorzystywać minimalnej ilości wolnych wnęk oraz slotów wymaganych w specyfikacji.
Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) lub kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki)

Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logo'd Products List na daną platformę systemową (wydruk ze strony)

BIOS: BIOS w oferowanym komputerze powinien posiadać funkcjonalność :
o Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, odczytania z BIOS informacji o:
 wersji BIOS’u oraz dacie jego powstania
 nazwie produktu
 numerze seryjnym
 typie procesora, wraz z informacją o jego taktowaniu,
 ilości rdzeni i ID
 wielkości pamięci cache L1, L2, L3
 wielkości zainstalowanej pamięci RAM, magistrali na jakiej pracuje oraz o jej typie

o Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń
o Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych włączenia i wyłączenia wirtualizacji oraz włączenia i wyłączenia wszystkich lub tylko jednego rdzenia w procesorze
o Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, ustawienia hasła na poziomie systemu oraz administratora.
o Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej oraz kontrolera USB z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych.
o Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, nadania priorytetu boot’owania urządzeń.

Certyfikaty i standardy:
o Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu)
o Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty)

Gwarancja: 2 letnia gwarancja producenta, świadczona na miejscu u klienta, czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta komputera.
Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy, producent przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

Wsparcie techniczne producenta: Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.

Wymagania dodatkowe:

o Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional PL nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft lub system równoważny spełniający poniższe warunki:
graficzny interfejs użytkownika, darmowa aktualizacja w języku polskim, możliwość dokonywania poprawek systemu z podanej strony WWW przez Internet oraz przez centralny system zdalnej aktualizacji; ochrona połączeń internetowych; komunikaty systemowe, menu, zintegrowany system pomocy w języku polskim i zapewniają działanie
w trybie graficznym; możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy Partners In Progress, ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A.
W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów

o Oprogramowanie biurowe MS Office Professional 2013 PL MOLP EDU ewentualnie nowsze lub równoważne spełniające poniższe warunki:
pakiet musi zawierać odpowiedniki programów MS WORD, MS EXCEL, MS POWERPOINT, MS OUTLOOK, MS ACCESS posiadające ich pełną funkcjonalność i w pełni kompatybilne z pakietem MS Office - wymagana jest pełna zgodność formatów plików, pozwalająca na otwieranie i edycję dokumentów stworzonych w pakiecie MS Office bez instalowania dodatkowych programów czy przeglądarek, bez utraty formatowania, itp.;
wbudowany domyślny klient pocztowy musi współpracować z MS Exchange; nagrywanie, wykonywanie, tworzenie i edycja makr zapisanych w języku Visual Basic; producent oprogramowania zapewnia infolinię techniczną w języku polskim - istnieje możliwość sprawdzenia legalności oprogramowania przez tą infolinię po podaniu klucza produktu

o Porty i złącza wbudowane w płytę główną:

o min. 4 wolne złącza PCI Express w tym min. 1x PCIex16 i min. 2xPCIex1, 2 złącza DIMM z obsługą do 16GB DDR3 pamięci RAM, min. 4 złącza SATA w tym min. 2 złącza SATA 3.0; VGA, HDMI, 8 szt. USB w tym min. 4 porty USB 3.0, min. 2 porty USB na panelu przednim, port sieciowy RJ-45, porty słuchawek i mikrofonu na przednim panelu obudowy, z tyłu port mikrofonu, wejście liniowe oraz wyjście liniowe stereo. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp
o Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną,
o Karta sieciowa bezprzewodowa 802.11b/g/n nie zajmująca slotów PCI Express ani portó1) USB
o Klawiatura USB w układzie polski programisty
o Mysz optyczna USB z trzema klawiszami oraz rolką (scroll) + podkładka
o Nagrywarka DVD +/-RW
o Wbudowany w panelu przednim czytnik kart.

MONITOR:

Typ ekranu: Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT 21,5”
Rozmiar plamki: 0,248 mm
Jasność: 250 cd/m2
Kontrast: 1000:1 typowy
Kąty widzenia (pion/poziom): 160/170 stopni
Czas reakcji matrycy: max 5ms
Rozdzielczość maksymalna: 1920 x 1080 przy 60Hz
Częstotliwość odświeżania poziomego: 30 – 83 kHz
Częstotliwość odświeżania pionowego: 56 – 75 Hz
Zużycie energii: Maksymalnie 28W, tryb wyłączenia aktywności mniej niż 0,5W
Powłoka powierzchni ekranu: Antyodblaskowa utwardzona 3H
Podświetlenie: System podświetlenia LED
Bezpieczeństwo: monitor musi być wyposażony w tzw. Kensington Slot – gniazdo zabezpieczenia przed kradzieżą.
Gniazdo blokady podstawy chroniące przed kradzieżą (do panelu)
Waga bez podstawy: Maksymalnie 2,9 kg
Zakres pochylenia ekranu: od -4 do +21
Złącze: 15-stykowe złącze D-Sub, złącze DVI-D (HDCP)
Gwarancja: 2 letnia gwarancja producenta z naprawami wykonywanymi u klienta.
Czas reakcji serwisu – do końca następnego dnia roboczego.
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta
Certyfikaty: TCO 5.0, ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold
Inne: Zdejmowana podstawa oraz otwory montażowe w obudowie VESA 100mm. Możliwość podłączenia do obudowy dedykowanych głośników producenta monitora.










2. Czy Zamawiający uszczegółowi zapis specyfikacji – punkt 2. Notebook?


Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
1. Typ Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6" o rozdzielczości:
HD WLED (1366x768) lub FHD WLED(1920x1080), matryca matowa
2. Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej,
3. Procesor Procesor dwurdzeniowy, powinien osiągać w teście wydajności PassMark PerformanceTest (wynik dostępny: http://www.passmark.com/products/pt.htm) co najmniej wynik 2500 punktów Passmark CPU

4. Pamięć operacyjna RAM 4GB (1x4096MB) DDR3 1333 MHz możliwość rozbudowy do min 8GB

5. Parametry pamięci masowej Min. 250 GB SATA, 7200 obr./min.

6. Karta graficzna Zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 10.1, Shader 4.1 posiadająca min. 6EU (Graphics Execution Units) oraz Dual HD HW Decode
7. Wyposażenie multimedialne Min 24-bitowa Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wbudowane dwa głośniki – każdy min. 2W,
Wbudowany czytnik kart multimedialnych min. 7-in-1
8. Obudowa Obudowa notebooka wykonana ze szczotkowanego aluminium, boczne krawędzie matrycy, zawiasy oraz obudowa notebooka wzmocnione,
9. Wymagania dotyczące baterii i zasilania 6-cell, 48WHr, Li-Ion Czas pracy na baterii min 4 godzin
Zasilacz o mocy min. 65W
10. Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logo'd Products List na daną platformę systemową (wydruk ze strony)
11. BIOS • Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o:
 modelu komputera,
 nr. seryjnym komputera
 wersji BIOS,
 modelu procesora, wraz z informacjami o prędkościach i numerze ID, wielkości pamięci podręcznej Cache L1, L2 i L3
 całkowitej pamięci RAM,
 taktowaniu pamięci RAM,
 typie podłączonego zasilacza
 Informacji o dysku twardym: model oraz pojemność
• Możliwość wyłączenia/włączenia bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych min.:
 karty sieciowej RJ45
 karty sieciowej WLAN
 kamery
 portów USB
 czytnika kart
• Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania zewnętrznych urządzeń oraz sieci bez potrzeby uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych.
• Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z USB,
• Możliwość włączenia/wyłączenia hasła dla dysku twardego,
• Możliwość - bez potrzeby uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych - ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora i dysku twardego,
• Musi posiadać zależność pomiędzy hasłem administratora a hasłem systemowym tak, aby nie było możliwe wprowadzenie zmian w BIOS wyłącznie po podaniu hasła systemowego. Funkcja ta ma wymuszać podanie hasła administratora przy próbie zmiany ustawień BIOS w sytuacji, gdy zostało podane hasło systemowe.
12. Certyfikaty i standardy  Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty)
 Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty)
 Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty)
 Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
 Certyfikat EPEAT na poziomie SILVER.
Wymagany wpis dotyczący oferowanej stacji dostępowej w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej poparty oświadczeniem producenta (należy dołączyć do oferty )
 Certyfikat EnergyStar 5.0 – komputer musi znajdowac się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov oraz http://www.eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej poparty oświadczeniem producenta (należy dołączyć do oferty )
13. Ergonomia Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 18dB (załączyć oświadczenie producenta)
14. Waga i wymiary Waga max 2,75 kg z baterią 6-cell
Szerokość: max 376 mm
Wysokość: max 36 mm
Głębokość: max 260 mm
15. Bezpieczeństwo Czujnik spadania zintegrowany z płytą główną, Złącze typu Kensington Lock,
Czytnik linii papilarnych
16. Warunki gwarancji 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego,
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty.
Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta – wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzonego przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta
17. Wymagania dodatkowe Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional PL nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft lub system równoważny spełniający poniższe warunki:
graficzny interfejs użytkownika, darmowa aktualizacja w języku polskim, możliwość dokonywania poprawek systemu z podanej strony WWW przez Internet oraz przez centralny system zdalnej aktualizacji; ochrona połączeń internetowych; komunikaty systemowe, menu, zintegrowany system pomocy w języku polskim i zapewniają działanie
w trybie graficznym; możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami; możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u zamawiającego; musi współpracować z programami: Simple.ERP, Uczelnia.XP firmy Partners In Progress, ALEPH, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej firmy Opteam S.A.
W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows oferent winien skonfigurować każdy z komputerów do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów

Oprogramowanie biurowe MS Office Professional 2013 PL MOLP EDU ewentualnie nowsze lub równoważne spełniające poniższe warunki:
pakiet musi zawierać odpowiedniki programów MS WORD, MS EXCEL, MS POWERPOINT, MS OUTLOOK, MS ACCESS posiadające ich pełną funkcjonalność i w pełni kompatybilne z pakietem MS Office - wymagana jest pełna zgodność formatów plików, pozwalająca na otwieranie i edycję dokumentów stworzonych w pakiecie MS Office bez instalowania dodatkowych programów czy przeglądarek, bez utraty formatowania, itp.;
wbudowany domyślny klient pocztowy musi współpracować z MS Exchange; nagrywanie, wykonywanie, tworzenie i edycja makr zapisanych w języku Visual Basic; producent oprogramowania zapewnia infolinię techniczną w języku polskim - istnieje możliwość sprawdzenia legalności oprogramowania przez tą infolinię po podaniu klucza produktu

Wbudowane porty i złącza:
 wyjście słuchawkowe,
 wejście mikrofonowe,
 min. 4x USB 3.0,
 VGA,
 HDMI,
 ExpressCard 34mm
 czytnik kart min. 7 w 1,
 kamera HD 720P z mikrofonem wbudowana w obudowę matrycy,
 czytnik linii papilarnych,
 Karta sieciowa LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45 zintegrowana z płytą główną,
 Karta sieciowa WLAN 802.11 a/b/g/n, zintegrowany z płytą główną lub w postaci wewnętrznego modułu mini-PCI Express,
 Klawiatura wyspowa z powłoką antybakteryjną, podświetlana (układ US -QWERTY), min 87 klawisze w tym min. 3 klawisze szybkiego dostępu,
 Touchpad ze strefą przewijania w pionie i w poziomie,
 Bluetooth 4.0,
 Napęd optyczny DVD +/- RW, zamawiający nie dopuszcza rozwiązania typu „slot”
• Dołączony nośnik ze sterownikami.
• Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela











3. Czy Zamawiający uszczegółowi zapis specyfikacji – punkt 3. Kolorowa drukarka atramentowa formacie druku A4?

Format papieru A4
Technologia druku atramentowa
Ilość pojemników z tuszem 4 szt. (czarny, błękitny, purpurowy, żółty)
Szybkość druku w czerni: 33 str./min
Szybkość druku w kolorze: 15 str./min
Rozdzielczość druku w czerni i kolorze 5760x1440 dpi
Drukowanie dwustronne ręczne
Pojemność podajnika papieru 100 arkuszy
Standardowe rozwiązania komunikacyjne USB
System operacyjny Windows 7/Vista/XP
Normatywne obciążenie 12000 str./m-c
Gwarancja 12 miesięcy

4. Czy Zamawiający uszczegółowi zapis specyfikacji – punkt 4. Drukarka laserowa monochromatyczna A4?

Nominalna prędkość druku w czerni 20 str./min
Wydruk pierwszej strony 17s
Jakość druku w czerni 300x 600 dpi
Gramatura papieru 60 – 163 g/m2
Technologia druku kolorowy druk laserowy
Normatywny miesięczny cykl pracy 40 000 stron
Szybkość procesora 600 MHz
Standardowa pamięć 128 MB (możliwość rozszerzenia do 384 MB)
Standardowy podajnik papieru podajnik na 250 arkuszy oraz podajnik na 50 arkuszy
Standardowy odbiornik papieru na 150 arkuszy
Druk dwustronny automatyczny (standardowo)
Emulacje PCL 6, PCL 5c, emulacja Postscript poziom 3
Rozwiązania komunikacyjne Fast Ethernet, port Hi-Speed USB 2.0

ODPOWIEDZ ZAMAWIAJĄCEGO:
SPecyfikacja nie wymaga uszczegółowienia, podane w sIWZ parametry techniczne urządzeń są parametrami minimalnymi jakie zamawiany sprzęt musi spełnic. Wykonawca musi dostarczyć sprzet o parametrach nie gorszych niż podane w specyfikacji. Sprzęt o lepsztch podzespołach spełni wymagania określone w SIWZ

UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawców podania cen jednostkowych w częsci 16 cena netto (podatek Vat ) cena brutto za 1 komputer stacjonarny, cena brutto za 15szt komputerów stacjonarnych,
Cena netto (podatekVAT) cena brutto za 1 szt notebooka oraz cena brutto za 20 szt noteboków, cena netto(podatek VAT) cena brutto za 1 szt drukarki laserowej monochromatycznej a4 , cena brutto za 2 szt drukarki, cena netto (podatek VAT cena brutto za 1 szt kolorowej drukarki atramentowej a4 oraz cenę brutto za 3 szt tej drukarki
Cena netto , podatek vat cena brutto za 1 szt pendrivaa oraz cena brutto za 30 szt pendriva.



ZAMAWIAJĄCY zamieszcza PYTANIA i ODPOWIEDZI:
1)Zamawiający w SIWZ wymaga minimum 24 miesiecznej gwarancji. Wszelka
pomoc techniczna i aktualizacje do programu Mathematica świadczone są
wyłacznie w ramach kontraktu serwisowego Premier Service ( kupowany
opcjonalnie do aktualizacji) w związku z powyższym proszę o informacje
czy program ma być dostarczony z 24 miesięcznym kontraktem czy
dłuższym ( maksylalnie 36 miesięcznym)

2) Oprogramowanie w częsci 1 dostarczone jest w formie elektronicznej
( wersja downoloading) Nie posiada karty gwarancyjnej W związku z
powyzszym proszę o informacje czy składając ofertę na ww.
oprogramowanie mozna pominąc ww dokument ( kazde oprogramowanie jako
wartość niematerialna i prawna dostarczane jest wyłącznie z umową
licencyjna określającą warunki jego użytkowania).
ODPOWIEDZI:
Mathematica 8, a Mathematica 9 bedzie upgradem. Zgadzam sie na 24 mies. kontrakt i rezygnuje z karty gwarancyjnej.
3) Czy Zamawiający dopuści serwer posiadający 4 gniazda PCIe 3.0 w tym 3 pełnej wysokości, jedno o połowie wysokości.
Jedno z gniazd o prędkości 16x ?

ODPOWIEDŻ: akcepujemy serwer zgodny ze zmianami w konfiguracji przedstawionymi w pytaniu.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu. 02.08.2013
oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 14.08.2013
pod numerem 2013/S 157-273731
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 14.08.2013


UWAGA WADIUM
WADIUM
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
część 1 – 40 zł,
część 2 – 10 zł,
część 3 – 140 zł,
część 4 – 115 zł
część 5 – 10 zł
część 6 – 100 zł
część 7 – 25 zł
część 8 – 500 zł
część 9 – 2 zł
część 10 – 50 zł
część 11 – 25 zł
część 12 – 20 zł
część 13 – 20 zł
część 14 – 75 zł
część 15- 870 zł
część 16- 2500 zł
RAZEM na wszystkie części : 4502 zł
na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP/2310/137/13, część …..”.
Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym, mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
2. nie uzupełni oferty o brakujące dokumenty, w wyniku wezwania go przez zamawiającego do takiego uzupełnienia,
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Oferty należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Każda zadrukowana strona oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem i parafowana lub podpisana (pieczątka firmy oraz imienna pieczątka i podpis) przez wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Załączniki do oferty stanowią jej integralną część i muszą być również oznaczone.
2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna, lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
3. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Oferta musi być zapakowana w dwie koperty, na:
a. zewnętrznej należy umieścić napis: „Oferta na dostawę, numer sprawy DP/2310/137/13, część ….”. Nie otwierać przed 23.09.2013.r., godz. 09:15
b. wewnętrznej oprócz napisu j. w. należy podać pełną nazwę i adres wykonawcy.
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawcę o złożeniu oferty po upływie terminu na składanie ofert oraz zwróci ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.


XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi o tym wykonawców, którzy złożyli oferty zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamieści informacje o których mowa w art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
2. W piśmie do wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana zamawiający wyznaczy termin
i miejsce podpisania umowy.
3. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. W przypadku unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

XV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zgodnie z art. 147 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XVI. PROJEKT UMOWY W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 i 8 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej).
2. Osób realizujących przedmiot zamówienia.
3. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
4. Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).

XVII. INFORMACJA DOTYCZĄCA WALUT OBCYCH W JAKICH MOGĄ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM, A WYKONAWCĄ
Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

XVIII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami).

Załączniki do SIWZ:
1. Wzór oferty.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Projekt umowy.
4. Wzór oświadczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Wzór oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
7. Wykaz dostaw wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat.
8. Projekt umowy.
9. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje (zarówno wykonawcy jak i zamawiającego) przekazywane będą pisemnie, zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania pytań, informacji za pomocą faksu, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia treści zapytania, informacji na piśmie.
Domniemywa się, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez wykonawcę
w ofercie zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Brak potwierdzenia zez strony wykonawcy otrzymania czytelnej korespondencji faksem będzie uznane za otrzymane w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią.
Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko
w formie pisemnej, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Marcin Kmieciak tel. 41 349 72 75/faks 41 349 72 75.