Zakup książek i czasopism wraz z dostawą
Zakup książek i czasopism wraz z dostawą
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2013.05.16 09:00
- Termin otwarcia ofert: 2013.05.16 09:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Sekretariat Kanclerza pokój nr 5
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, al. IX wieków Kielc 19
- Termin realizacji: 14 dni od dnia zawarcia umowy
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Zamawiający nie dopuszcza skłądania ofert cześciowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tzn.: 1) Dopuszcza się wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji (termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia); 2) Dopuszcza się zmianę tytułów poszczególnych pozycji lub wydawnictwa, roku wydania, w przypadku braku tytułu na rynku i braku wznowienia publikacji (zmiana musi być uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego). Uwaga: W przypadku zmiany terminu Wykonawca winien złożyć wniosek z uzasadnieniem i uzyskać zgodę Zamawiającego na jego zmianę.
- Warunki udziału w postepowaniu: VII.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy na zasadzie metody spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni przedmiotowego z postępowania. Z udziału z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej jedna dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. D. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2) 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 3) Dowód wpłaty wadium. Wykonawcy składający ofertę wspólnie zobowiązani są do oferty dołączyć: a) Konsorcjum: zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. b) Spółki cywilne: zamawiający, żąda dołączenia do oferty dokumentu, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. c) Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością: jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcia kontraktu chyba, że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągania zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z dołączonych dokumentów.
- Wadium: 320 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nieodrzuconych, według podanych niżej kryteriów: Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Ocena ostateczna dla kryterium „cena” (B) będzie obliczona według następującego wzoru: B = (A x ilość członków komisji) A - ilość punktów za kryterium cena B – łączna liczba punktów otrzymanych w kryterium cena Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium cena.
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich Wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 6zł dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca żąda od Zamawiającego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej.
- Cena specyfikacji: 6 PLN
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kod CPV i nazwa:
22 11 00 00 4 – drukowane książki
22 11 30 00 5 – książki biblioteczne
22 11 10 00 1 – podręczniki szkolne
22 20 00 00 2 - gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny
Przedmiotem zamówienia jest zakup książek i czasopism wraz z dostawą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 07.05.2013r. pod numerem 178616-2013 oraz w siedzibie i na stronie Zamawiajacego w dniu 07.05.2013r.
UWAGA:
Zamawiający poniżej zamieszcza pytanie , które wpłynęło do postępowania przetargowego, wraz z odpowiedzią:
„Uprzejmie informuję, iż tytuł TrialBase 2006. Przegląd badań klinicznych w kardiologii – w ilości 20 szt. jest niedostępny na rynku. Jeżeli chodzi o tytuł Zwyrodnienie plamki związane z wiekiem. Przewodnik Diagnostyki i Terapii – w ilości 17 szt. to pragnę poinformować, że jest on dostępny na rynku jedynie w ilości 5 szt. Nie planuje się dodruku ww. pozycji. Proszę o informację jaką decyzję w związku z powyższym podejmuje Zamawiający.
Odpowiedź:
Zamawiający pozostawia przedmiot zamówienia bez zmian.
Alicja Wrzosek tel/fax 041 349-72-78