Zakończone przetargi

Świadczenie usługi cateringowej w ramach projektu „Perspektywy RSI Świętokrzyskie – IV Etap”.

Świadczenie usługi cateringowej w ramach projektu „Perspektywy RSI Świętokrzyskie – IV Etap”.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.10.11 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.10.11 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez min. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach SEKRETARIAT KANCLERZA, pokój nr 5 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie czynności objęte SIWZ oraz umową, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2013r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej Nie dopuszcza się składania oferty częściowej
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem, usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. UWAGA!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w art.24 ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. VIII.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem, usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. VIII.2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. VIII.3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 6 do SIWZ. Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: VIII.2.2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. C. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w VIII.2. pkt. 1)- 2) SIWZ. VIII.4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 2) Dowód wpłaty wadium.
  • Wadium: 70 PLN
  • Kryteria wyboru: najniższa cena.
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Koszt SIWZ- 3zł. Do ceny należy dodać koszt przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 3 PLN

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w ramach projektu „Perspektywy RSI Świętokrzyskie – IV Etap „
Ilość uczestników spotkań : ok.100 osób.
Kod CPV i nazwa:
55321000-6 Usługi przygotowania posiłków
55521200-0 Usługi dowożenia posiłków
55320000-9 Usługi podawania posiłków
55312000-0 Ogólne restauracyjne usługi
Szczegółowy opis usługi oraz dodatkowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1. do SIWZ.

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
----------------------
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 70,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt złotych 00/100).
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien przelać ww. kwotę: przed upły-wem terminu składania ofert na konto, Zama¬wiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium– Znak sprawy DP/2310/180/13”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty.
Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z póź. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, z zastrzeżeniem art. 63g tej ustawy, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanej ustawy.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach ( tj. w formie gwarancji lub poręczeń), dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać:
1) nazwę i adres:
a) dającego zlecenie tj. Wykonawcy,
b) beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego,
c) gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji,
5) przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp
6) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia bezwarunkowo, nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta– Zamawiającego, kwoty gwarancji w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa powyżej (pkt. 5).
Brak którejkolwiek z przesłanek zatrzymania wadium w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy.
Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy Pzp.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił:
- podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
-zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
------------------------------------
Ogłoszeniu o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2013r.,
pod numerem 400796-2013
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.kielce.pl
w dniu 03.10.2013r.

---------------------------------
Projekt „Perspektywy RSI Świętokrzyskie – IV Etap” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami wyznacza się następującą osobę: mgr Anna Kowalczyk, tel. (041) 349 72 75, godziny urzędowania 7.30 - 15.30 od poniedziałku do piątku.