Zakończone przetargi

Dostawa komputerów i części komputerowych DP/2310/228/12

Dostawa komputerów i części komputerowych DP/2310/228/12

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.01.25 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.01.25 09:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu skłądania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-269 Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5 Sekretariat Kanclerza
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 14 dni - pożądany, tzn. termin może ulec zmianie na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy, w którym wykaże okoliczności mające wpływ na zmianę terminu, od niego niezależne.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Dopuszcza składanie ofert częściowych tzn. ofertą częściową będzie oferta złożona na każdą z części oznaczoną jako zestaw i arabską cyfrą oddzielnie. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: - terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej), - osób realizujących przedmiot zamówienia, - parametrów technicznych zamawianych urządzeń jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, - typu zamawianych urządzeń jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne) - w przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego stosownego zaświadczenia upoważniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT, do ceny netto określonej w ofercie Wykonawcy zostanie doliczona obowiązująca stawka podatku VAT.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1.Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: - wykażą się minimum dwoma dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , które wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje do instalacji i uruchomienia w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji min. 1 osoba. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykaże spełnianie warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polegającego na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji , o której mowa w pkt. VIII A 1). 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTÓW: Do oferty muszą być dołączone nw. dokumenty: A.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniem lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto do oferty należy dołączyć wzór karty gwarancyjnej zawierającej co najmniej zapisy: - zobowiązujące Wykonawcę, że w okresie gwarancji przystąpi do usuwania awarii sprzętu w ciągu 1 godziny (pracownik wykonawcy przyjedzie na miejsce, w którym zainstalowany będzie sprzęt i przystąpi do usuwania awarii. - określające czas udzielonej gwarancji - zobowiązania, że w przypadku naprawy wiążącej się z wymianą części, Wykonawca zainstaluje urządzenia tego samego producenta. - dotyczące rękojmi. Treść karty gwarancyjnej nie może być sprzeczna z Kodeksem Cywilnym w części dotyczącej gwarancji i rękojmi. Zapis w gwarancji zobowiązujący Zamawiającego do przechowywania oryginalnych opakowań zostanie uznany za sprzeczny ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i taka oferta zostanie odrzucona. - Dowód wpłaty wadium. - Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto poszczególnych elementów, na załączniku Nr 4 lub według tego załącznika, tzn. powinna być zachowana kolejność zestawów. Dokumenty muszą być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Uwaga: - Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. B 2), 3), 4) i 6)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pkt. B 5)- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Wadium: 2091 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych, lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ dostępna jest również jako załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
  • Cena specyfikacji: 20 PLN

Powyżej 200 tys. euro

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 14.12.2012r. i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 19.12.2012r. pod numerem Nr 2012/S - 244 - 401407.
Oraz zamieszczone w siedzibie zamawiającego i zamieszczone na stronie www.ujk.edu.pl w dniu 19.12.2012r.

UWAGA:

W przypadku składania oferty na wybrane zestawy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: zestaw 1 – 68 zł. zestaw 2 – 2 zł, zestaw 3 – 585 zł, zestaw 4 – 80 zł, zestaw 5 - 20 zł, zestaw 6 – 69 zł, zestaw 7 – 120 zł, zestaw 8 – 20 zł, zestaw 9 – 48 zł, zestaw 10 – 4 zł, zestaw 11 – 8 zł, zestaw 12 – 4 zł, zestaw 13 – 60 zł, zestaw 14 – 168 zł, zestaw 15 – 24 zł, zestaw 16 – 80 zł, zestaw 17 – 146 zł, zestaw 18 – 57 zł, zestaw 19 – 50 zł; zestaw 20 – 130 zł, zestaw 21 – 73 zł, zestaw 22 – 89 zł, zestaw 23 – 119 zł, zestaw 24 – 28 zł, zestaw 25 – 39 zł.
przelewem na konto:
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.

Na dowodzie przelewu należy wpisać

„Wadium – dostawa komputerów i części komputerowych ”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń to musi ona zawierać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego żądanej kwoty. Ponadto musi zawierać :
1. Nazwę i adres:
a) Dającego zlecenie tj. Wykonawcy
b) Beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego
c) Gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji.
2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją.
3. Kwotę gwarancji.
4. Termin ważności gwarancji.
5. Zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta – Zamawiającego, zawierające oświadczenie:
a) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
b) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust.1, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

mgr Barbara Kotras , tel 41 349 72-77