Zakończone przetargi

Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych

Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.01.18 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.01.18 10:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez okres12 miesięcy od daty podpisania umowy.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Nie przewiduje się udzielenia zamówienia uzupełniającego
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę papieru toaletowego i ręczników papierowych na kwotę minimum 40 000,00 zł brutto każda dostawa oraz załączą dokument potwierdzający, że ta dostawa została wykonana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ ¬ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (minimum jedna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych na kwotę brutto 40 000,00zł ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (formularz załącznik nr 5 do SIWZ). Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie ppkt. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. B. 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca do oferty winien dołączyć: Próbki papieru toaletowego i ręczników papierowych - po 1 szt. każdego asortymentu wymienionego w przedmiocie zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga: 1.Próbki muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). 2.Każda dołączona próbka musi posiadać etykietę producenta określającą parametry oferowanego produktu. D. Inne wymagane dokumenty 1.Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Dowód wpłaty wadium. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 800 PLN
  • Kryteria wyboru: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął kryterium: CENA - 100% 1. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższym wzorem: Najniższa cena ofertowa P= ----------------------------- x 100 Cena oferty badanej 2. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń. 3. O wyborze oferty najkorzystniejszej zdecyduje najwyższa ilość punktów.
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać: podatek VAT 23 %, koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. np. polecona,polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego Nr 48 1750 1110 0000 0000 2108 1237. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: www.ujk.edu.pl, jest bezpłatna
  • Cena specyfikacji: 5 PLN

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę papieru toaletowego; - dostawę papieru toaletowego do pojemników MERIDA; - dostawę ręczników papierowych w rolce; - dostawę ręczników papierowych w rolce do pojemników MERIDA; - dostawę ręczników papierowych składanych w zz do pojemników MERIDA. Podane w załączniku nr 1 ilości określają prognozowane potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający będzie dokonywał zakupów poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia sukcesywnie, w momencie wystąpienia potrzeb, na podstawie zamówień cząstkowych. Ilość i rodzaj towaru Zamawiający będzie określał faksem lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostaw nie częściej niż 2 razy w tygodniu. Zamówiony towar Wykonawca dostarczy na swój koszt do siedziby Zamawiającego lub innych jednostek Uczelni wskazanych przez Zamawiającego, w ciągu 48 godzin licząc od momentu złożenia zamówienia. Zalącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot Zamówienia 1.Papier toaletowy-ilość: 22 000 szt.; - biały lub kolorowy; -dwuwarstwowy; - gofrowany; - gramatura minimum (16g/ m2 x 2 ) - szerokość wstęgi 10 cm +/- 0,5 cm - długość wstęgi min. 20mb -waga minimum 66g 2.Papier toaletowy-ilość 90szt.; - kolor: biały, - czysta celuloza, -3 warstwowy, -zapachowy, - tłoczony, - długość papieru w rolce min.18m, - waga minimum 78g. 3. Papier toaletowy do pojemników MERIDA- ilość 6 500szt.; - jednowarstwowy; -gofrowany; - gramatura 30g/ m2 - szerokość wstęgi 9 cm; - długość wstęgi 220mb; -waga 560g 4. Papier toaletowy do pojemników MERIDA-ilość 10 000 szt.; - jednowarstwowy; -gofrowany; - gramatura 30g/ m2 - szerokość wstęgi 9 cm - długość wstęgi 340mb - waga 850g 5. Ręcznik papierowy (rolka) do pojemników MERIDA- ilość : 1 500 szt.; - zielony lub biały; - gofrowany; - gramatura 38g/m2; - nie rozpadający się w kontakcie z wodą; -długość wstęgi 90 mb; -szerokość wstęgi 20 cm - waga 660g 6.Ręcznik papierowy kuchenny ( rolka )-ilość: 100 szt.; - celulozowy -biały; -dwuwarstwowy ; - gramatura minimum (2x18g/m2), -długość wstęgi min.10mb , - szerokość wstęgi 23 cm +/-1cm -waga minimum 94 g 7.Ręcznik papierowy składany w ZZ do pojemników MERIDA -ilość :3 500 pakietów; - jednowarstwowy; - gofrowany; - wodoutwardzalny; - zielony lub biały; - wymiar listka: 25x23 cm (+-1cm); - gramatura 40g/m 2, - 1 pakiet 200 listków - waga pakietu 440g.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 800,00 zł (słownie :osiemset złotych, 00/100 groszy). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium- Znak sprawy DP/2310/6/13 Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w takiej sytuacji ceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie, zmianie ulegnie stawka podatku VAT i wartość brutto. Zmiana wynagrodzenia wymaga zawarcia aneksu do umowy.

Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).
...................................................................
Uwaga:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 9.01.2013 pod numerem 12554-2013 oraz zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie www.ujk.edu.pl w dniu 09.01.2013r.

Wszelkie oświadczenia, wnioski zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego – będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim.
Zamawiający dopuszcza przekazywanie pytań, zawiadomień i informacji za pomocą faksu potwierdzonego przez strony fakt jego otrzymania.
ADRES DO KORESPONDENCJI:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
Osobą upoważnioną do kontaktowania sie z Wykonawcami jest :
mgr Anna Kowalczyk, tel. (041) 349 -72-75, fax. (041) 349-72-75