Usługa cateringowa w ramach projektu grantPROGRES
Usługa cateringowa w ramach projektu grantPROGRES
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2013.02.11 09:00
- Termin otwarcia ofert: 2013.02.11 09:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok.5 (Sekretariat Kanclerza) ul. Żeromskiego 5 ; 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 15
- Termin realizacji: 1.03.2013r.
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofeert częściowych . Nie przewiduje się zamóiwienia uzupełniającego. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zawartej z Wykonawcą jeżeli zaistnieją okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnie od stron umowy lub jeżeli te zmiany będą korzystne dla zamawiającego; w szczególności; -Terminu wykonania umowy ( w szczególności w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych lub siły wyższej) -Osób realizujących przedmiot zamówienia - Ilość uczestników konferencji.
- Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: - dysponują minimum 2 osobami do przygotowania posiłków z aktualnymi badaniami lekarskimi, - dysponują minimum 1 osobą do przewozu przygotowanych posiłków, - dysponują minimum 2 osobami do obsługi kelnerskiej z aktualnymi badaniami lekarskimi - dysponują minimum 1 samochodem przystosowanym do przewozu żywności. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych usług - minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) Oświadczenie lub wykaz Wykonawcy, że dysponuje minimum 2 osobami do przygotowania posiłków, minimum 1 osobą do przewozu posiłków, minimum 2 osobami do obsługi kelnerskiej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają aktualne badania lekarskie. 4) Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj. - wykaz samochodów przystosowanych do przewozu żywności. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga!!! - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VII.2.2) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. - Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 3.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wypełniony formularz ofertowy. 3) Aktualny dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 5) Proponowane menu
- Wadium: 120 PLN
- Kryteria wyboru: cena 100%
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego – w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym lub ze strony internetowej zamawiającego.
- Cena specyfikacji: 4 PLN
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi cateringowej w dniu 01.03.2013r. dla około 150 osób w ramach Konferencji na zakończenie projektu „grantPROGRES – Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla rozwoju Gospodarki”. Usługa realizowana będzie na Wydziale Matematyczno – Przyrodniczym Uniwersytetu Jana Kochanowskiego przy ul. Świętokrzyskiej w Kielcach.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1) opublikowane w BZP w dniu 30.01.2013r. pod numerem 40524-2013 oraz na stronie internetowej zamawiajaćego i na tablicy ogłoszeń w jego siedzibie w dniu 30.01.2013r.
UWAGA!!
Poniżej podaję pytania i odpowiedzi, które wpłynęły do Zamawiającego.
Pytanie 1
Czy udostępniają Państwo pomieszczenie mogące służyć za zaplecze na czas trwania cateringu.
Odpowiedź:
Nie
Pytanie 2
Czy istnieje możliwość podpięcia pieca konwekcyjnego o mocy 7 KW.
Odpowiedź
Nie
Pytanie 3
Jaka jest kwota wadium? Zamawiający wpisał kwotę 120 PLN a słownie (sześćset czterdzieści złotych)
Odpowiedź:
Wadium w kwocie 120,00 zł ( słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100).
UWAGA!!!
Sprostowanie dotyczące wadium ukazało się w BZP w dniu 5.02.2013r. pod numerem 48556 – 2013 oraz w dniu 5.02.2013r. na stronie Zamawiającego i na tablicy ogłoszeń.
UWAGA!!!!
W związku z wprowadzonymi zmianami przedłuża się termin na składanie ofert do dnia 11.02.2013r. do godziny 09:00.
Alicja Wrzosek tel. 41 349 72 78