Zakończone przetargi

wykonanie i dostawa mebli (DP/2310/41/13)

wykonanie i dostawa mebli (DP/2310/41/13)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.04.29 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.04.29 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego 25-369 Kielce ul.Żeromskiego 5 pokój nr 5. Otwarcie ofert - pokój nr 5a.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 40 dni licząc od dnia zawarcia umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Opis przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3 -meble Projekt „Budowa Centrum Przedsiębiorczości i Biznesu w ramach rozbudowy Wydziału Zarządzania i Administracji (I Etap) przy ulicy Świętokrzyskiej w Kielcach” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 i budżetu państwa. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art.67 ust. 1 pkt.7 pzp VI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Barbara Kotras Tel 41 349 72 77 w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00. 2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści SIWZ będzie zamieszczana na stronie internetowej zamawiającego www.ujk.edu.pl 3. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie pisemnej . Wszelką korespondencję dotyczącą prowadzonego postępowania należy kierować na adres Zamawiającego (pkt.I SIWZ) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie : 10.000,00 zł –(słownie złotych : dziesięć tysięcy 00/100 ); Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 41 /13 meble CPiB” Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó-wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko¬wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro¬wadzenia ra-chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pienię¬dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo¬stała wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer¬cie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro¬nie Wyko¬nawcy. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. d) terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, sytuacji których nie dało się przewidzieć, które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy), e) osób realizujących przedmiot zamówienia, f) wymiarów mebli ( +/_ 10%) g) zmiany materiałów z których wykonywane będą meble, jeżeli zaistnieje możliwość zamiany na lepsze materiały, ta zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, h) zmiany modelu mebli jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model mebla lub krzesła nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego mebla lub krzesła o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Wykonawcom przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych art 179 do 198 Terminy na wniesienie odwołania zawiera art 182 wc. Ustawy art 182 ust 1 pkt 1 tj. 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art 27 ust 2 ( fax, droga elektroniczna) albo w terminie 15 dni jeżeli zostały przesłane w inny sposób. W odniesieniu do treści ogłoszenia 10 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ponadto odwołanie wnosi się wobec innych czynności niż ww. w terminie 10 dni licząc od dnia w którym powzięto lub zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę do wniesienia odwołania.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków wraz z wykazem oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ). 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie dostawy polegające na dostawie mebli o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto każda; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają lub dysponują minimum 3 osobami – które wykonują prace polegające wniesieniu, skręceniu i ustawieniu mebli; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i art.24 ust.2 pkt.5 Pzp. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 pkt 1) - 4) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w pkt.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule „spełnia” „ nie spełnia”. 4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane) 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z wniesieniem i montażem mebli wraz z in-formacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b Pzp, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą nw. informacji : 1) Zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia 3) Charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) Zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca, wykaże spełnianie warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polegającego na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji , o której mowa w pkt. V.4.4). 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Uwaga!!! 1. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów: a) o których mowa w punkcie V.5. ppkt1) do 7) składa : 1) pkt.2) do 4) i 6) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : (1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert (2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (3) ) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert (4) pkt. 5) i 7) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy w przypadku punktu 1). Ppkt (1) (3) i (4) i nie wcześniej niż 3 miesiące jeżeli dotyczy p.1 ppkt.(2). 6. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium, 2) Specyfikację oferowanych mebli, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy, 3) Wykaz mebli wraz z ich szczegółowym opisem (rodzaj materiałów z jakich będą wykonane, wymiary…) i cenami za każdą z pozycji wymienionych w załączniku nr 7; wykaz należy sporządzić według załącznika nr 7 do SIWZ. 4) Próbki materiałów z których wykonane będą meble; fragment płyt z których wykonane będą meble; fragment obrzeża, 1 drobny element konstrukcji metalowej malowany proszkowo, 1 zawias, fragment tapicerki
  • Wadium: 10000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 70%, jakość materiałów z których wykonane będą meble 30%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym - w tym przypadku do ceny za SIWZ należy doliczyć koszt jej przesyłki na adres wykonawcy. Podana wyżej cena jest ceną netto należy do niej doliczyć podatek Vat 23%. Należność za SIWZ należy wpłacać na konto : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 numer: 48 1750 1110 0000 0000 2108 1237.
  • Cena specyfikacji: 20 PLN

pomiędzy 300 a 400 PLN

Ogłoszenie o zamówieniu zostało :

1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 18.03.2013r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 20.03.2013r. pod numerem 2013/S 056-092039.
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 20.03.2013r.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 21.03.2013r.
w rubryce zakres zamówienia zamiast 300 a 400 PLN powinno być 300.000 a 400.000 PLN.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postępowania:
Pytanie 1:
Załącznik nr 5 punkt 1 mówi o gwarancji min. 60 miesięcy, natomiast załącznik nr 6 par. 6 mówi o 24 miesięcznej gwarancji - prosze o wskazanie jak ijest właściwy wymagany termin gwarancji

Odpowiedź :
Własciwy termin gwarancji to 60 miesięcy.
Pytanie 2: Proszę o podanie producenta i oznaczenia okładziny HPL w kolozre brzoza wiśniowa w celu dopasowania koloru płyty z której ma być wykonana szafa S5, S6 oraz blat stołu konferencyjnego B5 i biurka B4.
Odpowiedź : Zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp zamawijący nei moze opisywać pzredmiotu zamówienia popzrez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Opisu biurek dokonano zgodnie z ustawą. Okładzina - laminat drewnopodobny w kolozre brzoza wiśniowa.
Pytanie 3 : Proszę o przekazanie dokładnego rysunku szafy S5 i S6 - w celu właściwego jej wykonania. W opisie szafy S5 pojawia się np. informacja o nogach.
Odpowiedź : Rysunek szafy S6 jest w projekcie aranżacji wnętrz nr rys. AR15. Rysunek szafy S5 - dołączono jako załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
Pytanie 4 : Uchwyty w szafkach S5 i S6 - proszę o potwierdzenie, że we wszystkich szafach wykonanych z płyty meblowej w których są uchwyty, mają one być tego samego rodzaju zgodnie z ofertą Wykonawcy np. uchwyt metalowy o rozstawie 128 mm, zabezpieczony galwanicznie (satynowany) - co w znacznym stopniu wpłynie na trwałość i estetykę uchwytu.
Odpowiedź : Należy ujednolicić kolorystykę uchwytów z pozostałymui elementami (RAL 9006).
Pytanie 5: W opisie szafki S6 - podany jest kolor olcha wiśniowa - proszę o potwierdzenie,że chodzi o dopasowanie do koloru okładziny HPL w kolorze brzoza wiśniowa (tak jest również okreslony ten kolor w załączniku nr 7 dla poz. S6).
Odpowiedź : Kolor szafki S6 ma być dopasowany do koloru okładziny HPL (brzoza wiśniowa).
Pytanie 6: Proszę o potwierdzenie, czy wieszak na komputer oraz kosze na okablowanie mogą być malowane na kolor RAL9006, aby ujednolicić kolorystykę (kolor nóg biurek RAL9006).
Odpowiedź : W celu ujednolicenia kolorystyki wszystkie elementy wieszaki, pzrelotki oraz kosze na okablowanie należy pomalować na kolor RAL9006.
Pytanie &: Kosze na okablowanie pzrewidziane do biurek z nogami okrągłymi - czy można zaproponować systemowe rozwiązanie odnośnie organizacji okablowania i zastosować kanał kablowy poziomy, montowany do blatu biurka, wykonany z blachy stalowej malowanej proszkowo na kolor RAL9006. Ukształtowanie kanału, umożliwia mocowanie bez narzędziowe na specjalnym uchwycie z tworzywa sztucznego, który jest mocowany za pomocą wkrętów do blatu. Jeden kanał posiada dwa uchwyty. Dostęp do kanału uzyskuje siepo wysunięciu blokady a nastęonie odchyleniu go w dół.
Odpowiedź : Dopuszczamy takie rozwiązanie.
Pytanie 8: Biurka B3 - proszę o doprecyzowanie jakei są skłądowe dla poszczególnych ilości wymienionych w zał.7 (wieszak na komputer, półka na klawiaturę, kosze na okablowanie). Pojawia się rozbieżność między opisem wyposażenia a zestawieniem w zał.7. Czy biurko, które posiada szufladę na klawiaturę również ma być wyposażone w kosze na okablowanie?
Odpowiedź : Biurka B3 w ilości 100 szt wyposażone mają być w półkę na klawiaturę i kosze na okablowanie, biurka B3 w ilości 2 szt (portiernia) wyposażone muszą być w półkę na klawiaturę, kosz na okablowanie i wieszak na komputer.
Pytanie 9: 2 sztuki biurek B3 - jeżeli ma występować szuflada na klawiaturę, proszę określić z której strony (prawa, lewa, czy środek)
Odpowiedź : W biurku B3 w ilości 2 szt. półkę na klawiaturę nalezy umieścić ok. 47 cm od lewej krawędzi blatu do osi półki.
Pytanie 10 : Czy obydwie pzrelotki, które mają być zastosowane w 2 modułach stołu konferencyjnego B5 mają posiadać konfigurację :
3xgniazdo z elektryką 230V; jedno podwójne gniazdo internetowe, VGA, uwzględnić 6 pól na wymienione elementy - automatycznie zwiększy się wymiar samej przelotki.
Odpowiedź : Tak. Przelotkę powiększyć wzdłuż dłuższego boku (układ jednorzędowy).
Pytanie 11 : Szafa S1 w salach komputerowych (w sumie 2 sztuki - po jednej w Sali 1/04 i 1/05) - proszę o sprecyzowanie w którym miejscu w szafach S1 w salach komputerowych mają być przepusty kablowe i otwory wentylacyjne. Czy tylko taka modyfikacja wiąże się z tą szafą? Proszę o pzrekazan8ie rysunku szafy dla takiej wersji.
Odpowiedź : Szafkę w salach komputerowych należy wyposażyć w 2 kratki wentylacyjne 100x150mm na tylnej ścianie szafki (analogicznie jak w przypadku szafki S5) i 4 przepusty kablowe (Ø50mm) także na tylnej ścianie szafki. rysumnek stanowi załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia
Pytanie 12 : Załącznik nr 4 - czy wystarczy podać informacje odnośnie szefa ekipy montażowej, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamóweinia? Na etapie ofertowania trudno jest określić wszystkie osoby, które docelowo będa oddelegowane do danego montażu.
Odpowiedź : Załącznik nr 4 jest dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku określonego w p.V.1.1) SIWZ dotyczącym posiadania osób zdolnych do realizacji zamówienia. Zamawiajacy może określić czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty dołączone do oferty. Przed złożeniem ofert ta weryfikacja nie jest możliwa.
Pytanie 13: Prosze o pzrekazanie załączników które mają być złożone z ofertą w formie edytowalnej.
Odpowiedź : zamawiający dysponuje załącznikami w takiej formie w jakiej sa dołączone go ogłoszenia o zamówieniu.

Kotras Barbara