Zakończone przetargi

Wyjazd studyjny do Pragi i Wiednia

Wyjazd studyjny do Pragi i Wiednia

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.09.09 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.09.09 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza) 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce-Praga-Wiedeń-Kielce
  • Termin realizacji: 23-28.09.2013 r.
  • Wymagania:  Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych,  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych  Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
  • Warunki udziału w postepowaniu: VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tzn. posiadają zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych ze wskazaniem zasięgu terytorialnego wykonywania działalności obejmującej miejsce usługi, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum dwie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia z czego każda polegała na zorganizowaniu wyjazdu zagranicznego dla minimum 30 osób. 3) dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. a) dysponują minimum 1 pojazdem przeznaczonym do przewozu 53 (+/-5 osób) osób z aktualnymi badaniami technicznymi b) dysponują hotelem, pensjonatem lub ośrodkiem przystosowanym do zakwaterowania i wyżywienia 53 osób (+/- 2 os.). c)dysponują osobami do przygotowania i podawania posiłków z których każda posiada aktualne badania lekarskie. d) dysponują osobami z uprawnieniami do kierowania pojazdami kategorii: D . e) dysponują minimum 1 osobą pełniącą obowiązki polskojęzycznego przewodnika po obszarze objętym przedmiotem zamówienia. f) dysponuje minimum 1 osobą pełniącą funkcję przewodnika podczas całego objazdu 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 120.000,00 PLN 2. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ, załączonych do oferty Wykonawcy. Zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie zobowiązani będą do potwierdzenia ,że nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie IX B 1) i 2)oraz C IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Oświadczenia i Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ww. artykuł ustawy Pzp. ( załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). 1.2) Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych ze wskazaniem zasięgu terytorialnego wykonywania działalności obejmującej miejsce usługi, 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa¬nych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do¬świadczenia (co najmniej dwie usługi) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich przed¬miotu, ilości osób, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, sporządzonego wg zał. Nr 7 do siwz oraz załącze¬niem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane). 3) Wykaz samochodów przeznaczonych do realizacji zamówienia z opisem uwzględniającym w szczególności: markę, rok produkcji, stan techniczny, ilości miejsc (minimum jeden samochód). 4) Wykaz obiektów ( hotel, pensjonat bądź ośrodek) którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w celu realizacji zamówienia uwzględniający w szczególności jego nazwę, lokalizację oraz standard. 5) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do przygotowania i podawania posiłków z których każda posiada aktualne badania lekarskie. 6)Oświadczenie Wykonawcy, ze dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do kierowania pojazdami i, że osoby te posiadają wymagane prawem uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii D 7).Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą pełniącą obowiązki polskojęzycznego przewodnika po obszarze objętym przedmiotem zamówienia. 8) Oświadczenie Wykonawcy, ze dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą pełniącą funkcję przewodnika podczas całego objazdu. 9) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 120.000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł, 00/100) B. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust.1 Pzp do oferty należy załączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( wg. załącznika nr 4 do SIWZ) C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 6 do siwz. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. UWAGA Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w: Pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. X. INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawniona/upoważnioną formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Zaparafowany projekt umowy 4. Dowód wpłaty wadium 5. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania 6.Opis miejsca zakwaterowania w Pradze i w Wiedniu ze szczególnym uwzględnieniem nazwy, adresu, standardu.
  • Wadium: 1500 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających od¬rzuceniu, według niżej podanego kryterium: I. KRYTERIUM - cena brutto za 1 osobę za cały pobyt w terminie 23-28.09.2013 r. - stanowiące wagę 100% 1.W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryte¬rium cena, Zama-wiający do¬kona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (100) Zama¬wiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za 1 osobę za cały okres pobytu w dniach 23-28.09.2013 r , pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: najniższa oferowana cena ---------------------------------- x 100 = ............. pkt cena oferty badanej Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w odpłatnie w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych. Bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl/przetargi, lub za zaliczeniem pocztowym, w tym celu należy doliczyć koszt przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 3 PLN

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu zagranicznego wyjazdu studyjnego do Pragi i Wiednia dla 50 studentów i 3 opiekunów (+/- 2 osoby). Usługa swym zakresem musi objąć: transport , noclegi , wyżywienie oraz program turystyczny uwzględniający wskazania zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby usługa zakwaterowania odbyła się w hotelu o standardzie nie mniejszym niż 3 gwiazdki. Wymagane jest aby co najmniej śniadania odbywały się w miejscu zakwaterowania ( w tym samym obiekcie).
Zamawiający wymaga aby usługa transportowa świadczona była autokarem klasy LUX - autokar musi posiadać sprawnie działającą klimatyzację, WC oraz barek ( kawa-herbata).
Wykonawca w ramach usługi musi zapewnić również:
 Opiekę polskojęznycznego przewodnika,
 Opiekę pilota –przewodnika podczas całego objazdu
 ubezpieczenie od kosztów leczenia zagranicą (KL) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) , bagażu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
KOD (CPV): 63511000-4 organizacja wycieczek

UWAGA
Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.08.2013 r. pod nr 174387-2013
1.Właściwa cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia to 3, 15 zł. System błędnie wygenerował kwotę.
2.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.


Projekt grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Wioletta Baran tel (41) 349 73 32