Zakończone przetargi

Dostawa komputerów i części komputerowych DP/2310/118/13

Dostawa komputerów i części komputerowych DP/2310/118/13

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.07.31 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.07.31 09:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5 Sekretariat Kanclerza
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 14 dni od dnia zawarcia umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tzn. ofertą częściową będzie oferta złożona na każdą z części oznaczoną jako zestaw arabską cyfrą oddzielnie. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: - terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej), - osób realizujących przedmiot zamówienia, - parametrów technicznych zamawianych urządzeń jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, - typu zamawianych urządzeń jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne) - w przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego stosownego zaświadczenia upoważniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT, do ceny netto określonej w ofercie Wykonawcy zostanie doliczona obowiązująca stawka podatku VAT.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą się minimum dwoma dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , które wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje do instalacji i uruchomienia w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji min. 1 osoba. 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ,JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegającego na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w p. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, żąda dołączenia do oferty: 1) Zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. 3) Charakteru stosunku , jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) Zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego według załącznika nr 3. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniem lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt. 1 pkt. 1 (D.U. z dnia 19.02.2013r. poz. 231) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w pkt. VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1. o których mowa w punkcie VIII. 2 ppkt. 1) do 7) składa: a) Pkt. 2) do 4) i 6) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Pkt.5) i 7) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 , 10 i 11ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów , o których mowa w p. 1 zastępuje się je zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument, o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy w przypadku punktu 1.ppkt 1) 3) i 4) i nie wcześniej niż 3 miesiące jeżeli dotyczy p. 1 ppkt. 2). C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej do oferty należy załączyć: 1) Wzór karty gwarancyjnej zawierającej co najmniej zapisy: - zobowiązujące Wykonawcę, że w okresie gwarancji przystąpi do usuwania awarii sprzętu w ciągu 1 godziny (pracownik wykonawcy przyjedzie na miejsce, w którym zainstalowany będzie sprzęt i przystąpi do usuwania awarii. - określające czas udzielonej gwarancji - zobowiązania, że w przypadku naprawy wiążącej się z wymianą części, Wykonawca zainstaluje urządzenia tego samego producenta. - dotyczące rękojmi. Treść karty gwarancyjnej nie może być sprzeczna z Kodeksem Cywilnym w części dotyczącej gwarancji i rękojmi. Zapis w gwarancji zobowiązujący Zamawiającego do przechowywania oryginalnych opakowań zostanie uznany za sprzeczny ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i taka oferta zostanie odrzucona. 2) Dowód wpłaty wadium. 3) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto na załączniku Nr 9 lub według tego załącznika z zachowaniem kolejności zestawów. 4) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
  • Wadium: 1545 PLN
  • Kryteria wyboru: XV. Kryteriami wyboru oferty będą: a) cena 100 % ad a) oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów . Pozostałe oferty otrzymają punkty liczone według wzoru: Cena najniższa --------------------------- x 100 % = ............. pkt cena oferty badanej
  • Specyfikacja: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna w wersji elektronicznej jako załacznik do niniejszego postępowania. Można ją r,ównież odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczenie pocztowym - w tym przypadku do ceny za SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki .
  • Cena specyfikacji: 16 PLN

powyżej 200 000 euro

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 17.06.2013r. 2013r. i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 19.06.2013r. pod numerem Nr 2013/S 117 - 199505.
Oraz zamieszczone w siedzibie zamawiającego i zamieszczone na stronie www.ujk.edu.pl w dniu 19.06.2013 r.

UWAGA:
W przypadku składania oferty na wybrane zestawy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: zestaw 1 – 294 zł. zestaw 2 – 2 zł, zestaw 3 – 8 zł, zestaw 4 – 81 zł, zestaw 5 - 187 zł, zestaw 6 – 20 zł, zestaw 7 – 32 zł, zestaw 8 – 67 zł, zestaw 9 – 125 zł, zestaw 10 – 146 zł, zestaw 11 – 73 zł, zestaw 12 – 40 zł, zestaw 13 – 103 zł, zestaw 14 – 180 zł, zestaw 15 – 32 zł, zestaw 16 – 155 zł,
przelewem na konto:

Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.

Na dowodzie przelewu należy wpisać

„Wadium – dostawa komputerów i części komputerowych ”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń to musi ona zawierać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego żądanej kwoty. Ponadto musi zawierać :
1. Nazwę i adres:
a) Dającego zlecenie tj. Wykonawcy
b) Beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego
c) Gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji.
2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją.
3. Kwotę gwarancji.
4. Termin ważności gwarancji.
5. Zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta – Zamawiającego, zawierające oświadczenie:
a) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
b) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust.1, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

mgr Barbara Kotras tel. 41 349 72 77, fax 41 349 72 78