Zakończone przetargi

Remont przyłącza kanalizacji sanitarnej WNoZ (DP/2310/10/13).

Remont przyłącza kanalizacji sanitarnej WNoZ (DP/2310/10/13).

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.02.21 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.02.21 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, Al. IX Wieków Kielc 19
  • Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie czynności objęte SIWZ oraz umową, w terminie 120 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
  • Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na warunkach określonych w załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – karta gwarancyjna.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej dwie roboty remontowo – budowlane o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł) każda. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje/uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego; w branży sanitarnej (w specjalności wodno – kanalizacyjnej); w branży elektrycznej. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzonego według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch robót o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł) każda. 3. Wykaz osób – kadry kierowniczej, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikających z przepisów prawa budowlanego, w branży sanitarnej (w specjalności wodno – kanalizacyjnej) oraz w branży elektrycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w branży sanitarnej (w specjalności wodno – kanalizacyjnej) oraz w branży elektrycznej, sporządzonego według załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł). Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B dotyczące również tych podmiotów. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B ust. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. Kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej, sporządzony na podstawie załączonych do SIWZ: przedmiarów robót, projektu budowlano – wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Dowód wpłaty wadium. 3. Oświadczenie o akceptacji karty gwarancyjnej, stanowiącej załącznik do SIWZ. 4. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy.
  • Wadium: 2000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%.
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego, jako załącznik do niniejszego ogłoszenia (www.ujk.edu .pl), można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 12 PLN

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu przyłącza kanalizacji sanitarnej Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Postępowanie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami).

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Opublikowane w BZP w dniu 05.02.2013r. pod numerem 48470-2013.
2. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 05.02.2013r.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu).
2. Osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji.
3. Zakresu robót zgłaszając taką potrzebę na minimum 5 dni roboczych przed rozpoczęciem kolejnego etapu robót. Ograniczenie zakresu robót może wynikać ze zmian wprowadzonych do projektu, zmian technologii robót, sztuki budowlanej oraz innych okoliczności wymuszających ograniczenia robót przez Zamawiającego.

UWAGA !!!!! 15.02.2013r.
Zamawiający przekazuje pytania i odpowiedzi do niniejszego postępowania:
Pytanie: 1. Czy Inwestor przewiduje zwiększenie obmiaru wydobycia i wywozu gruzu zalegającym w kanale technicznym, w przypadku gdy przewyższy obmiar podany w przedmiarze robót – będącym przedmiarem do wykonania kosztorysu szczegółowego.
Odpowiedź: Przedmiar przewiduje usunięcie gruzu z trasy budowanego kanału sanitarnego w kanale technicznym w ilości wystarczającej dla wykonania prac montażowych. Biorąc pod uwagę, że przyjęto wynagrodzenie Wykonawcy w formie wynagrodzenia ryczałtowego Zamawiający nie przewiduje możliwości zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

Pytanie: 2. Prosimy o podanie przedmiaru wykonania przyłącza elektrycznego do nowo budowanej przepompowni ścieków.
Odpowiedź: Dokumentacja nie przewiduje wykonania przyłącza elektrycznego. Doprowadzenie zasilania do rozdzielnicy elektrycznej należy uwzględnić za pomocą 50m kabla YDY 3x2,5 z najbliższej tablicy elektrycznej wskazanej przez Inwestora. Dodatkowo należy przewidzieć zabezpieczenie S16.

Pytanie: 3. Brak pozycji wydobycia na powierzchnie gruzu z kanału technicznego oraz ręcznego wywozu budynku.
Odpowiedź: Wydobycie gruzu z kanału technicznego i ręczny wywóz z budynku uwzględnia pozycja nr 26 przedmiaru: "usunięcie gruzu i ziemi z piwnic budynku".

Pytanie: 4. Czy w przypadku wymiany załamanego odcinka kanału sanitarnego w pasie drogowym ulicy IX Wieków Kielc, nastąpi konieczność wejścia w asfalt w/w ulicy – Zamawiający przewiduje roboty dodatkowe.
Odpowiedź: Zgodnie z raportem inspekcji TV uszkodzenie na istniejącym przyłączu zlokalizowane jest w pasie rozdziału Al. IX Wieków Kielc. Przypuszczalnie zawalenie kanału nastąpiło w wyniku prac przy budowie kolektora kanalizacji deszczowej. Nie przewiduje się wejścia w pas jezdny pasa drogowego ulicy. Biorąc pod uwagę, że przyjęto wynagrodzenie Wykonawcy w formie wynagrodzenia ryczałtowego Zamawiający nie przewiduje możliwości zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76.