Zakończone przetargi

Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu.

Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.09.17 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.09.17 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5, ul. Żeromskiego 5 25-365 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: W Kielcach lub najdalej 10 km od Kielc
  • Termin realizacji: Praktyki zawodowe od 01.10.2013r. do 30.09.2014r. Zajęcia praktyczne od 01.10.2013r. do 30.09.2014r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej. Zamawiający nie wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści zawartej umowy, w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany w umowie wymagają sporządzenia aneksu.
  • Warunki udziału w postepowaniu: III – Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują minimum jedną usługę (organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych dla studentów) o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - dysponowania oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Endokrynologii dorosłych, Chirurgii onkologicznej A i B, Chirurgii głowy i szyi, Urologii onkologicznej, Onkologii ogólnej, Brachyterapii, Radioterapii, Oddziału paliatywnego, b) położnictwa: Oddział ginekologiczny c) fizjoterapii: Pracownia kinezyterapii i Oddział rehabilitacji 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2a i 2d ustawy Pzp, Wykonawca musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 Pzp oraz art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp. 3. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie IV SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. IV SIWZ. IV – Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 Pzp; 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: Dane z wykazu muszą potwierdzać spełnianie warunku z pkt III. 1. 2) 3) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Endokrynologii dorosłych, Chirurgii onkologicznej A i B, Chirurgii głowy i szyi, Urologii onkologicznej, Onkologii ogólnej, Brachyterapii, Radioterapii i Oddziału paliatywnego, b) położnictwa: Oddział ginekologiczny c) fizjoterapii: Pracownia kinezyterapii i Oddział rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej. UWAGA! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy dołączyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 b) składa dokument lub dokumenty wystawione w Kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzony wg. załącznika nr 6 do SIWZ. 4.Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2) wykaz prac przeznaczonych do podwykonania. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy lub imienna pieczątką z parafą), osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu według podanych niżej kryteriów: 1.Kryterium - cena brutto za realizację 1 godziny dydaktycznej praktyk zawodowych - stanowiące wagę 80%. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena brutto za realizację 1 godziny dydaktycznej praktyk zawodowych, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto za realizację 1 godziny dydaktycznej praktyk zawodowych: maksymalną ilość punktów (80) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za realizację 1 godziny dydaktycznej praktyk zawodowych, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 80 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena brutto za realizację 1 godziny dydaktycznej praktyk zawodowych. 2.Kryterium – łączna cena brutto za realizację zajęć praktycznych - stanowiące wagę 20%: maksymalną ilość punktów (20) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za realizację zajęć praktycznych, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 20 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie za wszystkie kryteria przyjęte w postępowaniu.
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Koszt SIWZ- 4zł. Do ceny należy dodać koszt przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna..
  • Cena specyfikacji: 4 PLN

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej położonym w Kielcach lub najdalej 10 km od Kielc dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu, w roku akademickim 2013/2014r., na oddziałach: Endokrynologii dorosłych, Chirurgii onkologicznej A i B, Chirurgii głowy i szyi, Urologii onkologicznej, Onkologii ogólnej, Brachyterapii, Radioterapii, Opieki Paliatywnej, Ginekologicznym, w Pracowni kinezyterapii i na Oddziale Rehabilitacji Liczba godzin dydaktycznych praktyk zawodowych do zrealizowania na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia - 4110 . Zajęcia praktyczne na kierunkach: położnictwo i pielęgniarstwo- liczba grup 40. 1 godzina dydaktyczna wynosi 45 minut.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
2. Kody CPV według Wspólnego Słownika Zamówień: 80.50.00.00-9 usługi szkoleniowe 80.51.00.00-2 usługi szkolenia zawodowego 80.56.10.00-4 usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia.

Uwaga:
głoszenie o zamówieniu zostało :
1. zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.09.2013r. numer 364534-2013
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 09.09.2013r.

Uwaga 11.09.2013r.:
Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ w pkt.2) w dacie "30.09.2013r." poprawia błąd edytorski w następujący sposób :skreśla 2013r. i wpisuje 2014.

mgr Anna Kowalczyk tel. (041) 349 –72 – 75.