Zakończone przetargi

Dostawa i montaż mebli medycznych

Dostawa i montaż mebli medycznych

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.04.17 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.04.17 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok nr 5 (sekretariat Kanclerza UJK) 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, Al. IX Wieków Kielc 19
  • Termin realizacji: 30 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
  • Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z treścią art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1.Zgodnie z zapisem art.22 ust.1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ). 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż : 40.000,00 zł brutto każda. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają lub dysponują minimum 2 osobami, które wykonują prace polegające na: wniesieniu, skręceniu i ustawieniu mebli. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 45.000,00 zł . 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 pkt 1) - 4) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w pkt 2. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ. 2.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane,, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dowodów potwierdzających, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług polegających na: wniesieniu, skręceniu i ustawieniu mebli wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –sporządzonego wg załącznika nr 8 do SIWZ ; 4. Opłaconą polisę, na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga 1 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Uwaga 2 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie B. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3)Charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zalgłych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 oraz 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 oraz 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga Oświadczenia Wykonawcy zgodnego w treści z zapisami art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokument ów o których mowa w punkcie VII. B. ppkt 1-7 składa: 1) pkt. 2-4 i 6 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pkt. 5 i 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której doku¬menty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy w przypadku punktu 1) ppk a),c) i punktu 2) i nie wcześniej niż 3 miesiące jeśli dotyczy punktu 1)ppkt. b) 3)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. C. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: • Dowód wpłaty wadium, Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczo¬nych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty powinny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
  • Wadium: 1000 PLN
  • Kryteria wyboru: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się: Kryterium najniższa cena - stanowiacego wagę 100 % 2.W kryterium „Cena” najwyższą liczbę punktów tj. 100 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna oferta będzie oceniana proporcjonalnie do niej zgodnie ze wzorem: cena oferty najniżej skalkulowanej : cena oferty ocenianej x 100 pkt 3.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych,25-369 Kielce, bezpłatnie ze strony internetowej: www.ujk.edu.pl/przetargi, lub za zaliczeniem pocztowym, doliczając w tym celu do ceny specyfikacji koszt przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 4 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli medycznych w tym m.in. stolik na stelażu metalowym w ilości 1 sztuka, leżanka drewniana do fizykoterapii w ilości 3 sztuki, stolik pod aparaturę medyczną w ilości 20 sztuk,
szafki na sprzęt dydaktyczny w ilości 8 sztuk ,siedziska dla terapeuty w ilości 6 sztuk, szafka przyłóżkowa z blatem bocznym w ilości 4 sztuki, szafy na sprzęt medyczny w ilości 8 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 1.03.2013R. Opublikowane w zostało w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2013/s 046-073918 w dniu 6.03.2013R.
UWAGA
Właściwa cena za Specyfikacjię Istotnych Warunków Zamówienia to 4, 20 zł brutto.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;
b)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną,
c)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej.
d)terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej),
e)osób realizujących przedmiot zamówienia ,na skutek okoliczności , których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy.
f)wymiarów mebli ( +/- 10%)
g)zmiany materiałów z których wykonywane będą meble, jeżeli zaistnieje możliwość zamiany na lepsze materiały, w takiej sytuacji, ta zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy,
h)zmiany modelu mebli jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model mebla nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego mebla o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie oraz zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego.
Kielce dnia 15.03.2013 r.
Pytania i odpowiedzi
Pytanie nr 1
Czy zamawiający dopuści leżankę drewnianą o regulacji zagłówka w zakresie 0 do +40 stopni ?
Odpowiedź 1
Tak, zamawiający dopuści taką leżankę.
Pytanie 2
Czy zamawiający dopuści szafę wykonaną z blachy czarnej lakierowanej proszkowo, drzwi i boki szafy posiadają przeszklenie wykonane z szyby hartowanej, zamykane zamkiem baskwilowym, ryglującym w 3 punktach i wykończonych uchwytem klamkowym, szafa wyposażona jest w 4 półki wykonane ze szkła hartowanego o maksymalnym udźwigu 25 kg?
Odpowiedź 2
Nie, zamawiający nie dopuszcza szaf wykonanych z blachy w żadnej z pozycji opisu przedmiotu zamówienia .
Pytanie 3
Czy zamawiający dopuszcza szafę w kolorze białym lub szarym?
Odpowiedź 3
Odpowiedź na to pytanie zawiera załącznik nr 1do SIWZ –Opis przedmiotu zamówienia ,meble do pracowni pielęgniarstwa- poz. 2 , meble do pracowni położniczej poz.1 oraz meble do pracowni fizjoterapii i kinezyterapii- poz. 4
Pytanie 4
Czy zamawiający wyrazi zgodę na wydłużenie okresu realizacji zamówienia do 60 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą?
Odpowiedź 4
Nie, zamawiający nie wyraża zgody na wydłużenie terminu.
Pytanie 5
Czy zamawiający dopuści 24 miesięczny okres gwarancji?
Odpowiedź 5
Nie, zamawiający nie dopuszcza skrócenia okresu gwarancji.
Pytanie 6
Co zamawiający ma na myśli pod pojęciem skóra mielona?
Odpowiedź 6
Rodzaj łatwozmywalnej, wysokogatunkowej tapicerki z ekologicznej skóry
Pytanie 7
Czy zamawiający dopuści stolik pod aparaturę medyczną z dwoma pólkami i funkcjonalnym, pojemnym koszem na akcesoria zamiast szuflady?
Odpowiedź 7
Tak, zamawiający dopuszcza taki stolik.
Pytanie 8
Czy zamawiający dopuści siedzisko regulowane w zakresie 500-700 mm i o średnicy podstawy 600 mm?
Odpowiedź 8
Tak, zamawiający dopuści takie siedzisko.
Pytanie 9
Czy Zamawiający dopuści szafkę przyłóżkową wykonaną z profili stalowych, lakierowanych proszkowo i blachy ocynkowanej pokrytej lakierem proszkowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne i promieniowanie UV?
Odpowiedź 9
Tak. Dopuszczamy.
Pytanie 10
Czy Zamawiający dopuści szafkę przyłóżkową z blatem głównym i blatem półki bocznej wykonanym z płyty z tworzywa ABS w kolorze białym z wystającymi krawędziami zabezpieczającymi przed rozlaniem się płynów oraz z blatem półki środkowej metalowym, lakierowanym proszkowo.
Odpowiedź 10
Tak. Dopuszczamy.
Pytanie 11
Czy Zamawiający dopuści szafkę z jedną szufladą i jedną szafką zamykaną drzwiczkami?
Odpowiedź 11
Nie. Nie dopuszczamy.
Pytanie 12
Czy Zamawiający dopuści szafkę której szuflada wysuwana jest na prowadnicach suwnych?
Odpowiedź 12
Tak. Dopuszczamy.
Pytanie 13
Czy Zamawiający dopuści szafkę przyłóżkową z wnętrzem szafki wyposażonym w półkę i miejsce na 3 butelkę o pojemności 1,5 l?
Odpowiedź 13
Tak. Dopuszczamy.
Pytanie 14
Czy Zamawiający dopuści szafkę przyłóżkową niewyposażoną w przesuwną półkę na drobiazgi?
Odpowiedź 14
Nie. Nie dopuszczamy.
Pytanie 15
Czy Zamawiający dopuści szafkę otwieraną dwustronnie z blatem bocznym bez obrotowego korpusa? Przy otwieraniu dwustronnym szafki obrotowy korpus jest zbędny.
Odpowiedź 15
Nie. Nie dopuszczamy.
Pytanie 16
Czy Zamawiający dopuści szafkę, wyposażoną w uchwyty chromowane do otwierania szuflady i szafki z drzwiczkami?
Odpowiedź 16
Odpowiedź: Tak. Dopuszczamy.
Pytanie 17
Czy Zamawiający dopuści szafkę z blatem głównym bez relingu?
Odpowiedź 17
Nie. Nie dopuszczamy.
Pytanie 18
Czy Zamawiający dopuści szafkę wyposażoną w uchwyty na ręczniki?
Odpowiedź 18
Odpowiedź: Tak. Dopuszczamy.
UWAGA
Ogłoszenie o sprostowaniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 18.03.2013 r.
Uwaga
W załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia –opis przedmiotu zamówienia - w pozycji nr 4- meble do Pracowni Fizjoterapii i Kinezyterapii, w pozycji nr 2 -meble do Pracowni Pielęgniarstwa oraz w pozycji nr 1- meble do Pracowni Położniczej, została błędnie podana grubość płyty meblowej z której muszą być wykonane szafy. W SIWZ ,w opisie przedmiotu zamówienia zapisane jest: „Wymagana szafa musi być wykonana z płyty meblowej 1,8 mm „ właściwy zapis brzmi : Wymagana Szafa musi być wykonana z płyty meblowej 1,8 cm.
C.D. Pytań i odpowiedzi
Pytanie 19
Czy zamawiający wyrazi zgodę na wydłużenie terminu realizacji zamówienia do 6 tygodni od daty podpisania umowy lub inny zaproponowany przez zamawiającego termin?
Odpowiedź 19
Nie, zamawiający nie wyraża zgody na wydłużenie terminu realizacji.
Pytanie 20
Czy zamawiający dopuści do zaoferowania stolik, którego stelaż wykonany jest z rury stalowej Ø20 x1,5mm i Ø25x1,5mm giętkiej i spawanej, malowanej farbą proszkową?
Odpowiedź 20
Nie, zamawiający nie dopuszcza takiego stolika
Pytanie 21
Czy zamawiający dopuści do zaoferowania stolik wyposażony w blat o wymiarach 50 x 70 cm?
Odpowiedź 21
Tak, zamawiający dopuści stolik o takich wymiarach.
Pytanie 22
Czy zamawiający dopuści do zaoferowania stolik wyposażony w blat wykonany z płyty laminowanej dostępnej w następujących kolorach: buk,olcha,calvados,popiel,żółty,niebieski,zielony,czerwony,olcha zielona, jabłoń lokarno, dąb, dąb czarny?
Odpowiedź 22
Tak, zamawiający dopuszcza stolik wyposażony w taki blat.
Pytanie 23
Czy zamawiający dopuści do zaoferowania leżankę drewnianą do fizykoterapii wyposażoną w regulowany podgłówek w zakresie 0-35°?
Odpowiedź 23
Tak, zamawiający dopuści leżankę o takim zakresie regulacji podgłówka.
Pytanie 24
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania stolik pod aparaturę, którego konstrukcja wykonana jest z profili aluminiowych pokrytych farbą proszkową, natomiast półki i szuflada wykonane są z białej płyty laminowanej?
Odpowiedź 24
Tak .Zamawiający dopuszcza taki stolik.
Pytanie 25
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafę wykonaną z płyty meblowej o grubości 1,8 cm? Oferowany parametr jest parametrem standardowym w przypadku płyt meblowych.
Odpowiedź 25
Tak .Zamawiający dopuści szafę a takiej płyty meblowej.
Pytanie 26
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafę składającą się z części przeszklonej oraz z części z pełnymi drzwiami wyposażoną w zamek patentowy?
Odpowiedź 26
Tak, zamawiający dopuści taką szafę.
Pytanie 27
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafę o wymiarach 2000mm x 900 mm x 550mm? Oferowane parametry są optymalnie dostosowane dla zapewnienia pełnej funkcjonalności szafy.
Odpowiedź 27
Tak, zamawiający dopuści szafę o podanych wymiarach.
Pytanie 28
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafkę, której konstrukcja wykonana jest z profili stalowych i blachy stalowej ocynkowanej pokrytej lakierem proszkowym?
Odpowiedż28
Tak, zamawiający dopuszcza taką szafkę.
Pytanie 29
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafkę, której blaty wykonane są z płyty HPL?
Odpowiedź 29
Tak, zamawiający dopuszcza szafkę której blaty wykonane są z płytyHPL.
Pytanie 30
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafkę składającą się z dwustronnie wysuwanej szuflady oraz szafki z dwustronnie zamykanymi drzwiczkami, z metalową półką pomiędzy nimi, bez dolnej szuflady?
Odpowiedź 30
Nie, zamawiający nie dopuszcza takiej szafki.
Pytanie 31
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafkę wyposażoną w szufladę na prowadnicach rolkowych z tworzywowym dzielonym wkładem, z możliwością jego wyjęcia do mycia i dezynfekcji?
Odpowiedź 31
Tak, zamawiający dopuszcza taką szafkę.

Pytanie 32
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafkę wyposażoną w kosz na butelki montowany z boku szafki?
Odpowiedź 32
Tak, zamawiający dopuszcza szafkę wyposażoną w kosz na butelki montowany z boku.
Pytanie 33
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafkę bez dodatkowej przesuwnej półki na drobiazgi?
Odpowiedź 33
Nie, zamawiający nie dopuści szafki bez przesuwnej półki.
Pytanie 34
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafkę, w której zamiast obrotowego korpusu zastosowano dwustronna konstrukcję powodującą jej uniwersalność i możliwość ustawienia z lewej lub prawej strony łóżka bez dokonywania żadnych przeróbek?
Odpowiedź 34
Nie, zamawiający nie dopuszcza takiej szafki.
Pytanie 35
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafkę wyposażoną w chromowane uchwyty? Oferowane rozwiązanie jest pod względem funkcjonalnym jest tożsame z wymaganym.
Odpowiedź 35
Tak .Zamawiający dopuszcza szafkę wyposażoną w chromowane uchwyty.
Pytanie 36
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafkę bez relingu z haczykami?
Odpowiedź 36
Nie, zamawiający nie dopuszcza takiej szafki.
Pytanie 37
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafę wykonaną z płyty meblowej o grubości 1,8 cm?
Odpowiedź 37
Tak, zamawiający dopuszcza szafkę wykonaną z płyty o grubości 1,8 cm.
Pytanie 39
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafę składającą się z części przeszklonej oraz z części z pełnymi drzwiami wyposażoną w zamek patentowy?
Odpowiedź 39
Tak, zamawiający dopuszcza taką szafę.
Pytanie 40
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafę o wymiarach 2000mm x 900 mm x 550mm?
Odpowiedź 40
Tak, zamawiający dopuści szafę o podanych wymiarach.
Pytanie 41
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafę wykonaną z płyty meblowej o grubości 1,8 cm?
Odpowiedź 41
Tak, zamawiający dopuści szafę wykonaną z płyty meblowej o takiej grubości.
Pytanie 42
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafę składającą się z części przeszklonej oraz z części z pełnymi drzwiami wyposażoną w zamek patentowy?
Tak, zamawiający dopuszcza taka szafę.
Pytanie 43
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania szafę o wymiarach 2000mm x 900 mm x 550mm?
Odpowiedź 43
Tak, zamawiający dopuszcza szafę o takich wymiarach.
Pytanie 45
Czy zamawiający dopuści do zaoferowania leżankę wykonaną w całości z wysokiej jakości drewna, której konstrukcja połączona jest przy użyciu metalowych śrubek i blaszek montażowych?
Odpowiedź 45
Tak, zamawiający dopuści taką leżankę.
UWAGA
Ulega zmianie termin składania i otwarcia ofert z dnia 11.04.2013 r. na dzień 17.04.2013 r. Godziny składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Ogłoszenie o sprostowaniu zostało przesłane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 25.03.2013 r.









Projekt „MEDIC – modernizacja i wyposażenie infrastruktury dydaktycznej Wydziału Nauk o Zdrowiu dla kształcenia kadr medycznych” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 i budżetu państwa

Wioletta Baran tel. (41) 369 73 32