Zakończone przetargi

Dostawa wieloczęstotliwościowego analizatora, spektrofotometru dwuwiązkowego UV-VIS (DP/2310/128/13).

Dostawa wieloczęstotliwościowego analizatora, spektrofotometru dwuwiązkowego UV-VIS (DP/2310/128/13).

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.09.24 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.09.24 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (sekretariat kanclerza).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, Al. IX Wieków Kielc 19, ul. Świętokrzyska 15
  • Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie tj.: 1. dostarczy i uruchomi przedmiot zamówienia oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu w terminie 30 dni, licząc od daty podpisania umowy – dotyczy części 1, 2. dostarczy i uruchomi przedmiot zamówienia oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu i dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania w terminie 60 dni, licząc od daty podpisania umowy – dotyczy części 2.
  • Wymagania: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone cyfrą rzymską w pkt. III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na warunkach określonych we wzorze karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: 1) 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł) każda – dla części 1, 2) 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy zł) każda – dla części 2. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje do: 1) podłączenia, instalacji, konfiguracji, uruchomienia, przeszkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji – dotyczy części 1, 2) podłączenia, instalacji, konfiguracji, uruchomienia, przeszkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu, przeszkolenia w zakresie użytkowania dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji – dotyczy części 2. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż: 1) 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł) każda – dla części 1, 2) 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy zł) każda – dla części 2. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za: 1) podłączenie, instalację, konfigurację, uruchomienie, przeszkolenie z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – dotyczy części 1, 2) podłączenie, instalację, konfigurację, uruchomienie, przeszkolenie z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu, przeszkolenie z zakresu użytkowania dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – dotyczy części 2. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt. B.I. i B.II., jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. B.I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć opis dostarczonego sprzętu sporządzony według złącznika do formularza ofertowego. 2. Dowód wpłaty wadium.
  • Wadium: 1300 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny siwz należy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 6 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do jednostek wydziałowych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części:
1. część 1 – wieloczęstotliwościowy analizator składu ciała – 1 szt. ( dla Wydziału Nauk o Zdrowiu)
2. część 2 – spektrofotometr dwuwiązkowy UV-VIS z oprogramowaniem, stacją PC do sterowania i obróbki danych – 1 szt. (dla Instytutu Chemii)
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu – dotyczy części 1.
2. transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu użytkowania dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania – dotyczy części 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia– opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części indywidualnie.
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907).

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w BZP w dniu 16.09.2013r. pod numerem 374736-2013.
2. zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 16.09.2013r.

Podana kwota wadium dotyczy łącznie wszystkich części zamówienia. Wadium dla poszczególnych części wynosi odpowiednio:
a. dla części 1 – 400,00 zł (słownie: czterysta zł),
b. dla części 2 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł).

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej).
2. Osób realizujących przedmiot zamówienia.
3. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
4. Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).

UWAGA!!!!! 19.09.2013r.
Zamawiający przekazuje treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania:
1. Pytanie: (Dot. pkt 3.7 oraz 3.8) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na ofertę na spektrofotometr z szybkością skanowania w zakresie 2-3000 nm/min oraz szybkością zmiany długości fali wynoszącą 6000 nm/min?
Odpowiedź: Nie, Zamawiający nie wyraża zgody.
2. Pytanie: (Dot. 3.12) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na ofertę na spektrofotometr z poziomem szumów 0.00005 Abs (700 nm)? Niższy poziom szumów przy dłuższej długości fali niż w specyfikacji świadczy o bardzo dobrej klasie oferowanego spektrofotometru.
Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuszcza takie urządzenie.
3. Pytanie: (Dot. pkt 4.4) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na ofertę na spektrofotometr umożliwiający pomiary w funkcji czasu – pomiary wolne oraz pomiary kinetyki z próbkowaniem co 100 ms?
Odpowiedź: Nie, Zamawiający nie dopuszcza takiej szybkości próbkowania.
4. Pytanie: Czy Zamawiający wyrazi zgodę aby pomiar był wykonywany za pomocą 8 elektrod prądami o częstotliwościach: 5, 50, 250 kHz, a nie w 4 częstotliwościach 5, 50, 250 i 500 kHz?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę aby pomiar był wykonywany za pomocą 8 elektrod prądami o 3 częstotliwościach: 5, 50, 250 kHZ.
5. Pytanie: Czy Zamawiający wyrazi zgodę aby pomiar wagi i innych komponentów masy ciała był wykonywany z dokładnością 100 g dla całego przedziału wagowego do 270 kg?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę aby pomiar wagi i innych komponentów masy ciała był wykonywany z dokładnością 100 g dla całego przedziału wagowego do 270 kg.
6. Pytanie: Czy Zamawiający wyrazi zgodę aby urządzenie posiadało na panelu kontrolnym podwójny ekran LCD oraz przyciski funkcyjne zamiast ekranu dotykowego?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę aby urządzenie posiadało na panelu kontrolnym podwójny ekran LCD oraz przyciski funkcyjne zamiast ekrany dotykowego.
7. Pytanie: Czy Zamawiający wyrazi zgodę aby urządzenie posiadało wymiary 370 x 350 x 1280 mm (+/- 10 mm)?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę aby urządzenie posiadało wymiary 370 x 350 x 1280 mm (+/- 10 mm)

UWAGA!!!!! 20.09.2013r.
Zamawiający przekazuje treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania:
1. Pytanie: Czy Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie urządzenia o zakresie długości falowej równym 190 -900 nm?
Odpowiedź: Nie, Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie proponowanego urządzenia.

2. Pytanie: Czy Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie spektrofotometru o prędkości skanowania regulowanej w zakresie 1 – 4000 nm/min?
Odpowiedź: Nie, Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną szybkość skanowania spektrofotometru.

3. Pytanie: Czy Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie urządzenia o zakresie pomiarowym od - 0,5 A do 3 A ?
Odpowiedź: Tak, Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie proponowanego urządzenia.

4. Pytanie: Czy Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie spektrofotometru o poziomie szumów równym <0,0001A ?
Odpowiedź: Nie, Zamawiający nie dopuszcza takiego urządzenia.

5. Pytanie: Czy Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie spektrofotometru o dokładności fotometrycznej równej +/-0,004A dla 1A ?
Odpowiedź: Nie, Zamawiający nie dopuszcza takiego urządzenia.

6. Pytanie: Czy Zamawiający wymaga aby spektrofotometr był wyposażony w ekran LCD ?
Odpowiedź: Nie, Zamawiający nie wymaga ekranu LCD.

7. Pytanie: Czy Zamawiający wymaga aby spektrofotometr posiadał - oprócz możliwości obsługi z poziomu PC - również możliwość obsługi z klawiatury spektrofotometru, a komunikacja odbywała się w pełni dwukierunkowo?
Odpowiedź: Nie, Zamawiający nie wymaga takiego urządzenia.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76/faks 41 349 72 75.