dostawa sprzętu komputerowego (DP/2310/96/13)
dostawa sprzętu komputerowego (DP/2310/96/13)
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2013.09.13 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2013.09.13 11:15
- Termin związania ofertą: 60 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5 Otwarcie ofert w pokoju nr 5a.
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce ul. Świętokrzyska
- Termin realizacji: 21 dni
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Dopuszcza się składanie ofert częściowych.Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną kilka lub wszystkie części zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: część I 1.000,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc 00/100); część II 3.000,00 zł (słownie złotych : trzy tysiące pięćset 00/100); część III 2.000,00 ,00 zł (słownie złotych : dwa tysiące 00/100); część IV 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100); część V 2.000,00 (słownie złotych : dwa tysiące 00/100); część VI 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100); część VII 1.000,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc 00/100). Łącznie na wszystkie części wadium wynosi : 13.000,00 zł (słownie złotych : trzynaście tysięcy 00/100) Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 96 /13 ” Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. WARUNKI ŁATNOŚCI: 1. Podstawą do wystawienia faktury VAT na płatnika - Zamawiającego jest należyte wykonanie umowy, w tym uruchomienie sprzętu i przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu potwierdzone pisemnym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, podpisanym przez komisję składającą się z: - imiennie upoważnionych przez Zamawiającego osób, tj.: z użytkownika sprzętu: …………… oraz ………………………., upoważnionego pisemnie przedstawiciela Wykonawcy. 2. Dane płatnika - Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, NIP 657-02-34-850. 3. Zamawiający zobowiązuje uregulować fakturę VAT Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty jej doręczenia do Działu Funduszy Europejskich w siedzibie Zamawiającego pokój nr 12- przelewem na nr konta bankowego ………………………………. 4. Osobą upoważnioną do odbioru faktury VAT jest: Łukasz Żuchowski. 5. Za datę zapłaty strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej), osób realizujących przedmiot zamówienia, parametrów technicznych zamawianego sprzętu jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy typu zamawianego sprzętu jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne). Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opi¬sane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).
- Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie dostawy sprzętu o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o war¬tości nie mniejszej niż : część I 30.000,00 zł brutto każda; część II 90.000,00 zł brutto każda; część III 60.000,00 zł brutto każda; część IV 80.000,00 zł brutto każda; część V 50.000,00 zł brutto każda; część VI 30.000 zł brutto każda; część VII 30.000 zł brutto każda. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje do instalacji, uruchomienia i przeszkolenia w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji min 1 osoba; (dotyczy każdej części) d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż : część I 30.000 PLN; część II 90.000 PLN; część III 60.000 ; PLN; część IV 80.000 PLN; część V 50.000 PLN; część VI 30.000 PLN; część VII 30.000PLN. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. a. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY-KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załącze¬niem dowodów czy zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych do¬staw nie będą sumowane) 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie-dzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z in¬formacjami na temat ich kwalifikacji zawodo¬wych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd¬nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor¬macją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w p.2 i 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób lub przed notariuszem. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów: 1. o których mowa w punkcie VIII.2. ppkt1) do 7) składa : a) pkt.2) do 4) i 6) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 4) pkt. 5) i 7) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy w przypadku punktu 1. ppkt1) 3) i 4) i nie wcześniej niż 3 miesiące jeżeli dotyczy p.1 ppkt.2). 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy. 3) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: oświadczenie, że oferowany sprzęt: jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp., spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiązanie Wykonawcy, do dostarczenia Zamawiającemu przy realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów. 4) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania
- Wadium: 13000 PLN
- Kryteria wyboru: cena: 100%
- Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia. Można odebrać ją w siedzibie zamawiającego w Dziele Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym(w tym przypadku do ceny za SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki) Numer konta : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 48 1750 1110 0000 0000 2108 1237 UWAGA: powyższa cena za SIWZ jest ceną netto należy do niej doliczyć podatek Vat.
- Cena specyfikacji: 10 PLN
powyżej 200 000 euro
Nazwa i kod CPV: 51411000-6 usługi instalowania sprzętu; 48322000 – licencje, pakiety oprogramowania; 30213300-8 komputery stacjonarne; 30232110-8 drukarki; 30213100-6 komputery przenośne; 38653400-1 ekrany projekcyjne; 30232150-0 drukarki atramentowe;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tzn. przywiezienie do miejsca użytkowania sprzętu, jego wniesienie, ustawienie, instalacja i uruchomienie :
Cześć I :
1. zestaw komputerowy 16 kpl
Część II :
1. Zestaw komputerowy 13 kpl.
2. Drukarka laserowa 11 sztuk
3. Drukarka laserowa – kolorowa 2 sztuki
4. Laptop 3 sztuki
5. Urządzenie wielofunkcyjne 4 sztuki
6. Odtwarzacz CD 14 sztuk
7. Kserokopiarka 2 sztuki
Część III :
1. urządzenie wielofunkcyjne 16 sztuki
2. laptop 4 sztuki
Część IV :
1. zestaw komputerowy 39 kpl
Część V :
1. zestaw komputerowy 48 kpl
Część VI
1. drukarka laserowa 3 sztuki
2. Laptop 2 sztuki
3. Urządzenie wielofunkcyjne 4 sztuki
4. drukarka atramentowa 1 sztuka
5. zestaw komputerowy 7 sztuk
Część VII
1. oprogramowanie
projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projekt pn. „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach- II etap budowy Campusu Uniwersyteckiego” w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało
1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 26.07.2013r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 30.07.2013r. pod numerem 2013/S 146-253583.
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 30.07.2013r.
UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postepowania.
Pytania i odpowiedzi dot. postępowania na dostawę sprzętu komputerowego (DP/2301/96/13)
Pytanie 1: Cześć II poz.2 – drukarka laserowa 11 szt. Czy zamawiający dopuści urządzenie z zainstalowaną pamięcią 256 MB bez możliwości rozbudowy?
Odpowiedź : Tak
Pytanie 2 część II poz.1 kolorowa drukarka laserowa 2 szt –
a) czy zamawiający dopuści urządzenie obsługujące standardowo nośniki o gramaturze od 60 do 176 gr/m2?
b) Czy zamawiający dopuści urządzenie bez automatycznego podajnika papieru?
Odpowiedź : a) Tak
b) Nie
Pytanie 3 Cześć II, poz.2 – urządzenie wielofunkcyjne 4 szt.
a) Czy zamawiający dopuści urządzenie obsługujące standardowo nośniki o gramaturze od 60 do 176 gr/m,2?
b) Czy zamawiający dopuści urządzenie z obszarem skanowania 215,9x355,6 mm?
c) Czy zamawiający dopuści urządzenie o głębokości 558 mm i jednocześnie z pozostałymi wymiarami niższymi od wymaganych?
d) Czy zamawiający dopuści urządzenie bez czytnika kart pamięci?
Odpowiedź :
a) Tak
b) Tak
c) Tak
d) Tak
Pytanie 4 część II, poz. 7 – kserokopiarka 2 szt. czy zamawiający dopuści urządzenie i poniższych parametrach:
Specyfikacja kopiarki
Formaty papieru A6-A3 FB, formaty użytkownika
Prędkość kopiowania A4 kolor do 25 stron/min, mono do 25 stron/min
Prędkość kopiowania A3 kolor do 13 stron/min, mono do 13 stron/min
Rozdzielczość kopiowania min. 600x600 dpi
Pierwsza kopia Kolor 11.7 s.(A4), Mono 7.7 (A4)
Skala szarości 256 odcieni
Przeskalowanie 25-400% w krokach co 1%
Kopiowanie wielokrotne 1-9,999, tryb przerwania
Pamięć kopiarki 1,024 MB, dysk twardy 60 GB
Specyfikacja drukarki
Prędkość drukowania A4 kolor do 25 stron/min, mono do 25 stron/min
Prędkość drukowania A3 kolor do 13 stron/min, mono do 13 stron/min
Rozdzielczość druku max. 600x600 dpi
Język opisu strony PCL 6, PostScript 3
Interface 10-Base-T/100-Base-T/1000-Base-T-Ethernet, USB 2.0
Pamięć drukarki 1,024 MB, dysk twardy 60 GB
Systemy operacyjne Windows XP, Windows Server 2003/2008/2008R2, Windows Vista, Windows 7, Mac OSX
Automatyczny podajnik dokumentów do 100 orygunałów, A5-A3, 35-128g/m2
Gramatura papieru 55-256 g/m2
Pojemność Standard : 1100 arkuszy
Podajnik boczny podajnik 100 arkuszy, kasety na papier Max.:3,650 arkuszy
Pojemność tacy odbiorczej Max.: 3100 arkuszy
Wymiary 60-8x935x642 (+/- 10%)
Waga max 90 kg
Odpowiedź : Tak, zamawiający dopuści również takie urządzenie
Pytanie 5 część II, pzo.8 – laptop 3 szt. Czy zamawiający dopuści laptop z kamerą HD 720p, wysokością nie większą niż 36,2 oraz wagą nie większą niż 3,6 kg?
Odpowiedź : Tak
Pytanie 6: Cześć III, poz.1 – urządzenie wielofunkcyjne 16 szt.
a) Czy zamawiający dopuści urządzenie o wymiarach : wysokość 567 mm, szerokość 558 mm, 594 mm?
b) Czy zamawiający dopuści urządzenie bez wyświetlacza LCD?
c) Czy zamawiający dopuści urządzenie ze skanerem o rozdzielczości wyjściowej w kolorze i mono 600x600dpi oraz głębi barw 32bity – 8 bity dla każdej składowej barw?
Odpowiedź :
a) Tak
b) Nie
c) Tak
Pytanie 7 Cześć VI, poz.1 – drukarka laserowa 3 szt. czy zamawiający dopuści urządzenie z zainstalowaną pamięcią 256 MB bez możliwości rozbudowy?
Odpowiedź : Tak
Pytanie 8: Część VI, poz. 2 – laptop 2 szt. Czy zamawiający dopuści laptop o wymiarach nie większych niż : 375x260x28,9?
Odpowiedź : Tak
Pytanie 9: Część VI, poz. 3 – urządzenie wielofunkcyjne 4 szt.
a) Czy zamawiający dopuści urządzenie obsługujące standardowo nośniki o gramaturze od 60 do 176 gr/m2?
b) Czy zamawiający dopuści urządzenie z obszarem skanowania 215,9x355,6 mm?
c) Czy zamawiający dopuści urządzenie o głębokości 558 mm i jednocześnie z pozostałymi wymiarami niższymi od wymaganych?
d) Czy zamawiający dopuści urządzenie bez czytnika kart pamięci?
Odpowiedź :
a) Tak
b) Tak
c) Tak
d) tak
Pytanie 10 Cześć VI, poz.4 – drukarka atramentowa 1 szt.
Czy zamawiający dopuści urządzenie o poniższych parametrach:
Technologia termiczna
Rozdzielczość druku: w czerni (best): Do 600x1200 dpi; kolor (best): do 4800x1200 dpi
Liczba wkładów drukujących 4 (czarna, błękitna, purpurowa, żółta)
Obciążalność miesięcznie, A4: do 12000 stron
Standardowe podłączenie 1 port USB 2.0, 1 interfejs Ethernet; 1 interfejs WiFi 802,1 1b/g/n,
Wbudowany interfejs sieci bezprzewodowej Ethernet 802.11b/g/n
Pamięć standardowa 16 MB (ROM); 128 MB (DDR RAM);
Prędkość procesora 500 MHz
Nośniki Papier (do druku broszur, do drukarek atramentowych, zwykły), papier fotograficzny, koperty, karty (indeksowe)
Obsługiwane formaty nośników A3+, A3, A4, A5, A6, B4 (JIS), B5, (JIS), karta indeksowa A4, koperta C5, koperta C6, koperta DL, 10x15 cm, 13x18 cm
Obsługiwana gramatura nośników Od 60 do 250 m/m2
Obsługa druku podajnik na 250 arkuszy
Odbiornik na 75 arkuszy
Kabel połączeniowy USB drukarki z komputerem
Ze względu na to, że wyspecyfikowany przez zamawiającego sprzęt (przede wszystkim drukarki) jest już obecnie nieprodukowany i niedostępny w bieżących kanałach dystrybucyjnych, a mając na uwadze zapisy specyfikacji, ze „oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2012r.)” prosimy o uwzględnienie uwag w całości.
Odpowiedź : Tak
Pytanie 11 : Czy zamawiający dopuści urządzenie z wyświetlaczem LCD lub dotykowym ekranem kolorowym?
Odpowiedź : Tak.
INFORMUJEMY, ZE PZREDŁUŻA SIĘ TERMIN NA SKŁADANIE OFERT DO DNIA 13.09.2013R. OFERTY ZOSTANĄ OTWORZONE TEGO SAMEGO DNIA. GODZINY SKŁĄDANIA I OTWARCIA OFERT NIE ZMIENIAJĄ SIĘ.
INFORMACJĘ O ZMIANIE TERMINU PRZEKAZANO DO PUBLIKACJI W DU UE W DNIU 22.08.2013R.
uwaga : każde urządzenie wielofunkcyjne i drukarka muszą być wyposażone w kabel USB umożliwiający przyłączenie urządzenia do komputera
Barbara Kotras