Zakończone przetargi

Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych

Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.03.26 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.03.26 10:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: sukcesywnie przez okres12 miesięcy od daty podpisania umowy.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Nie przewiduje się udzielenia zamówienia uzupełniającego Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w takiej sytuacji ceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie, zmianie ulegnie stawka podatku VAT i wartość brutto. Zmiana wynagrodzenia wymaga zawarcia aneksu do umowy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 40 000,00zł brutto; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ ¬ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonane sporządzonego wg zał. nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie ppkt. B. B.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp : 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. B. 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. IX. INNE WYMAGANIA Do oferty należy dołączyć: 1. Uzupełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Dowód wpłaty wadium. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu.
  • Wadium: 800 PLN
  • Kryteria wyboru: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął kryterium: CENA - 100% 1. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższym wzorem: Najniższa cena ofertowa P= ----------------------------- x 100 Cena oferty badanej 2. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń. 3. O wyborze oferty najkorzystniejszej zdecyduje najwyższa ilość punktów.
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać: podatek VAT 23 %, koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. np. polecona,polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: http://ujk.edu.pl, jest bezpłatna
  • Cena specyfikacji: 4 PLN

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę papieru toaletowego- ilość 22000 szt.; - dostawę papieru toaletowego- ilość 90 szt.; - dostawę papieru toaletowego do pojemników firmy MERIDA - 6500szt.; - dostawę papieru toaletowego do pojemników firmy MERIDA - 10000szt.; - dostawę ręczników papierowych w rolce- ilość 300szt.; - dostawę ręczników papierowych w rolce do pojemników firmy MERIDA- ilość 1500 szt.; - dostawę ręczników papierowych składanych w zz do pojemników firmy MERIDA- ilość 3500 pakietów. Podane w załączniku nr 1 ilości określają prognozowane potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający będzie dokonywał zakupów poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia sukcesywnie, w momencie wystąpienia potrzeb, na podstawie zamówień cząstkowych. Ilość i rodzaj towaru Zamawiający będzie określał faksem lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostaw nie częściej niż 2 razy w tygodniu. Zamówiony towar Wykonawca dostarczy na swój koszt do siedziby Zamawiającego lub innych jednostek Uczelni wskazanych przez Zamawiającego, w ciągu 48 godzin licząc od momentu złożenia zamówienia..

Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r Nr 113 poz. 759 ze zm. ).
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
800,00 zł (słownie :osiemset złotych, 00/100 groszy).
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać:
„Wadium– Znak sprawy DP/2310/57/13 Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych”
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
− odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie;
− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Uwaga:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Opublikowane w BZP w dniu 18.03.2013r. pod numerem 107602-2013.
2.Zamieszczone w siedzibie i na stronie internetowej zamawiającego:ww.ujk.edu.pl w dniu 18.03.2013r.

Wszelkie oświadczenia, wnioski zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego – będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim.
Zamawiający dopuszcza przekazywanie pytań, zawiadomień i informacji za pomocą faksu potwierdzonego przez strony fakt jego otrzymania.
ADRES DO KORESPONDENCJI:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
Osobą upoważnioną do kontaktowania sie z Wykonawcami jest :
mgr Anna Kowalczyk, tel. (041) 349 -72-75, fax. (041) 349-72-75