zmiany w zarządzeniu Nr 13/2009, 34/2009
Zarządzenie Nr 30/2008
Rektora Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach
z dnia 27 czerwca 2008 roku
w sprawie powołania i określenie zadań Zespołu Zarządzającego Projektem - Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach – II etap budowy Campusu Uczelnianego – Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej
Na podstawie art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 ze zm.) i §86 ust.1 Statutu Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach zarządza się, co następuje:
§ 1
1. W związku z zawarciem umowy dotyczącej przygotowania projektu indywidualnego Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach – II etap budowy Campusu Uczelnianego w ramach Indykatywnej Listy Projektów Indywidualnych Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Rektor Uczelni powołuje Zespół Zarządzający Projektem, do zadań którego należeć będzie wykonanie ogółu prac związanych z przygotowaniem stosownej dokumentacji, której efektem będzie złożenie wniosku o dofinansowanie Projektu wraz ze wszystkimi załącznikami wymaganymi do jego akceptacji.
2. Do zadań Zespołu Zarządzającego Projektem należy:
1) Przygotowanie dokumentów wymaganych do wniosku aplikacyjnego zgodnie
z wytycznymi i wzorami dokumentów wydanymi przez Instytucję Zarządzającą
i innymi wymogami, które wynikają z Programu Operacyjnego,
2) Uzyskanie wymaganych przez prawo krajowe, wspólnotowe oraz wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji Projektu,
3) Zgromadzenie kompletu dokumentów, których wykaz stanowi Załącznik nr 2 Umowy dotyczącej przygotowania projektu indywidualnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 dla Projektu „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach – II etap budowy Campusu Uczelnianego” z dnia 30 kwietnia 2008 r.
4) Pozyskiwanie dokumentów zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 4 Umowy dotyczącej przygotowania projektu indywidualnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 dla Projektu „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach – II etap budowy Campusu Uczelnianego” z dnia 30 kwietnia 2008 r.
5) Zawieranie umów dla zadań służących przygotowaniu i realizacji projektu zgodnie
z zapisami §10 Umowy dotyczącej przygotowania projektu indywidualnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 dla Projektu „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach – II etap budowy Campusu Uczelnianego” z dnia 30 kwietnia 2008 r.
6) Nadzór i koordynacja prac związanych z przygotowaniem dokumentacji niezbędnych do realizowania projektu, w tym zadań zleconych podmiotom zewnętrznym,
7) Raportowanie o przebiegu procesu przygotowania Projektu, według wzorów i systemu określonego przez Instytucję Zarządzającą zgodnie z wytycznymi,
8) Przekazywanie Instytucji Pośredniczącej oraz podmiotom przez nią wskazanym informacji i wyjaśnień na temat stanu przygotowania Projektu,
9) Uczestnictwo, udzielanie wyjaśnień oraz wykonanie zaleceń pokontrolnych w ramach kontroli w zakresie przygotowania Projektu,
10) Niezwłoczne informowanie Rektora oraz Instytucji Pośredniczącej o wszelkich zagrożeniach w przygotowaniu projektu oraz nieprawidłowościach w rozumieniu rozporządzenia 1083/2006, z uwzględnieniem wytycznych wydanych przez Ministra Rozwoju Regionalnego w tym zakresie,
11) Złożenie do Instytucji Pośredniczącej wniosku o dofinansowanie projektu wraz
z kompletem dokumentów, o których mowa w pkt.3 do dnia 31.10.2009 r.
§ 2
1. W skład Zespołu Zarządzającego Projektem wchodzą:
1) Kierownik Projektu,
2) Dyrektor ds. technicznych
3) Koordynator ds. administracyjnych,
4) Asystent kierownika projektu,
5) Specjalista ds. zamówień publicznych,
6) Prawnik.
2. Do Zespołu Zarządzającego Projektem zostają powołani:
1) Kierownik Projektu – prof. dr hab. Mieczysław Poborski,
2) Dyrektor ds. technicznych – Janusz Siwiec,
3) Koordynator ds. administracyjnych – Barbara Skuza,
4) Asystent kierownika projektu – Łukasz Bilski,
5) Specjalista ds. zamówień publicznych – Barbara Kotras,
6) Prawnik – Roman Wołowiec.
3. Osoby wchodzące w skład Zespołu Zarządzającego Projektem wykonują czynności w ramach umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej.
4. Formę zatrudnienia, zakres obowiązków oraz wysokość wynagrodzenia osób wchodzących w skład Zespołu Zarządzającego Projektem ustala Rektor na wniosek Kierownika Projektu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania:
Opublikował w BIP: | Baran Grzegorz |
Data opublikowania: | 2012-11-27 13:14:08 |
Data aktualizacji: | 2013-02-21 12:22:07 |
Liczba wyświetleń strony: 7608