traci moc na podstawie zarządzenia nr 45/2013
Zarządzenie Nr 56/2008
Rektora Uniwersytetu Humanistyczno – Przyrodniczego Jana Kochanowskiego
w Kielcach
z dnia 5 listopada 2008 roku
zmieniające zarządzenie Nr 52/2007 Rektora Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 21 grudnia 2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Uczelni
Na podstawie art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 ze zm.) oraz § 158 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Humanistyczno – Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach, na wniosek Kanclerza zarządza się, co następuje:
§ 1
W regulaminie organizacyjnym Uczelni stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia Nr 52/2007 Rektora Akademii Świętokrzyskiej z dnia 21 grudnia 2007 roku wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 7 dodaje się pkt 2) w brzmieniu:
„2) Sekcja Promocji i Informacji, ”,
2) w § 8 skreśla się pkt 3),
3) w § 20 dotychczasową treść pkt 10) zastępuje się treścią w brzmieniu :
„ 10) inspirowanie działań mających na celu pozyskiwanie środków finansowych
z funduszy strukturalnych i innych źródeł oraz nadzorowanie i koordynowanie wszystkich projektów unijnych,”
4) w § 20 dodaje się punkt 13) w brzmieniu:
„ 13) nadzór nad funkcjonowaniem Uniwersyteckiego Centrum Informatycznego”,
5) w § 22 dotychczasową treść pkt 21) zastępuje się treścią w brzmieniu :
„ 21) nadzór nad funkcjonowaniem Biblioteki Głównej, Wydawnictwa, Archiwum oraz Centrum Przygotowawczo – Egzaminacyjnego na Certyfikat z Języka Rosyjskiego.”,
6) w § 29 ust. 5 pkt 2) skreśla się lit. d),
7) w § 35 ust. 1 dodaje się pkt 8) w brzmieniu:
„ 8) organizowanie badań wstępnych i okresowych pracowników Uczelni . ”,
8) w § 35 ust. 3 dotychczasową treść pkt 2) zastępuje się treścią w brzmieniu :
„ 2) ustalenie prawa pracowników do dodatku za staż pracy i innych dodatków wynikających z obowiązujących przepisów oraz określenie ich wysokości, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, ”,
9) w § 35 ust. 3 dotychczasową treść pkt 4) zastępuje się treścią w brzmieniu :
„ 4) ustalanie listy osób uprawnionych do otrzymania dodatkowego rocznego wynagrodzenia i wysokości tego wynagrodzenia, ”,
10) w § 35 ust 3 skreśla się pkt 5),
11) w § 35 ust 5 dotychczasową treść pkt 2) zastępuje się treścią w brzmieniu :
„ 2) gromadzenie dokumentacji związanej z udzielaniem nauczycielom akademickim płatnych i bezpłatnych urlopów w celach naukowych i artystycznych, ”,
12) w § 35 ust.5 skreśla się pkt 6),
13) w § 39 dotychczasową treść pkt 7) zastępuje się treścią w brzmieniu :
„ 7) prowadzenie całości spraw związanych z wypadkami w drodze do pracy
i z pracy, a w szczególności sporządzanie kart wypadków, kompletowanie dokumentów związanych z wypadkiem, przedkładanie wniosków do ZUS, ”,
14) w § 46 dotychczasową treść pkt 10) zastępuje się treścią w brzmieniu :
„ 10) przygotowywanie wykazu osób prowadzących praktyki dla celów sporządzania list wypłat, ”,
15) w § 54 ust. 1 dotychczasową treść pkt 4) zastępuje się treścią w brzmieniu :
„ 4) uzgadnianie zasadności zakupów sprzętu komputerowego z Uniwersyteckim Centrum Informatycznym, ”,
16) w § 62 dotychczasową treść pkt 7) zastępuje się treścią w brzmieniu :
„ 7) współpraca z Uniwersyteckim Centrum Informatycznym w zakresie rozwoju zastosowań informatycznych w administracji centralnej Uczelni, ”,
17) w § 64 dodaje się pkt 18) w brzmieniu:
„ 18) składanie wniosków o rozliczenia wykorzystania dotacji na inwestycje. ”.
§ 2
W miejsce dotychczasowych załączników do regulaminu organizacyjnego Uczelni wprowadza się nowe załączniki stanowiące załącznik nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania:
Opublikował w BIP: | Baran Grzegorz |
Data opublikowania: | 2012-11-27 13:14:08 |
Data aktualizacji: | 2013-08-22 13:06:37 |
Liczba wyświetleń strony: 7894