Zarządzenie Nr 32/2008
Zarządzenie Nr 32/2008
Rektora Uniwersytetu Humanistyczno - Przyrodniczego Jana Kochanowskiego
w Kielcach
z dnia 4 lipca 2008 roku
w sprawie sprostowania Zarządzenia nr 29/2008 w sprawie wprowadzenia regulaminu zamówień publicznych w Uczelni o wartości nie przekraczającej równowartość kwoty określonej w art.4 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym ( Dz. U. nr 164, poz. 1365 ze zm.) oraz § 86 ust.1 Statutu zarządza się, co następuje:
§ 1
1. W Zarządzeniu Rektora nr 29/2008 z dnia 24 czerwca 2008 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu zamówień publicznych w Uczelni o wartości nie przekraczającej równowartość kwoty określonej w art.4 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje się sprostowania oczywistych omyłek.
2. W Regulaminie Realizacji Zamówień Publicznych w Uczelni o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w art.4 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonuje się poniższych zmian:
1) w § 2 w ust.3 skreśla się punkt
2) wykreśla się w całości § 4 o treści w brzmieniu:
„1. Podstawą udzielania zamówienia, o którym mowa w § 2, ujętego w planie zamówień publicznych jest:
1) zapotrzebowanie na zakup towarów i usług sporządzone przez pracownika merytorycznego odpowiedzialnego za realizację zamówienia oraz zatwierdzone przez kierownika jednostki oraz dysponenta środków finansowych;
2) wniosek dotyczący zlecenia robót budowlanych podpisany przez Kierownika Działu Techniczno – Budowlanego i dysponenta środków finansowych.
2. Obowiązkiem pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówień, o których mowa w ust. 1 jest bezstronne, obiektywne, staranne oraz zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
3. Zapotrzebowanie lub wniosek, o którym mowa w ust. 1 składane jest w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, gdzie jest rejestrowane i sprawdzane, czy wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w § 2 ust. 1
4. Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia po uzyskaniu potwierdzenia źródła finansowania przez Kwestora i zatwierdzeniu zapotrzebowania lub wniosku przez Kanclerza udziela zamówienia. Realizacji zamówienia dokonuje wyznaczony przez kierownika Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pracownik tego działu. W uzasadnionych przypadkach zamówienia może udzielić pracownik merytoryczny jednostki, po otrzymaniu informacji z Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia o zatwierdzaniu zapotrzebowania lub wniosku.
5. Nie zatwierdzenie zapotrzebowania lub wniosku skutkuje zaniechaniem udzielenia zamówienia.
6. Wzory zapotrzebowania oraz wniosku, o których mowa w § 1 ust. 1 stanowią odpowiednio załączniki 1 i 2 do regulaminu.
7. Dokumentacja dotycząca realizacji zamówienia, stanowiąca załączniki do zapotrzebowania oraz wniosku i przechowywana jest w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.”
3) Dotychczasowy § 6 zatytułowany „Procedura udzielania zamówienia w celu usunięcia awarii” oznacza się jako §
4) W załączniku nr 2 do zarządzenia dotychczasową treść ”ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych” zastępuje się treścią w brzmieniu:” regulamin zamówień publicznych w Uczelni o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych”.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 24 czerwca 2008 r.
Dokumenty do pobrania:
Opublikował w BIP: | Baran Grzegorz |
Data opublikowania: | 2012-11-27 13:14:08 |
Data aktualizacji: | 2013-01-03 07:01:01 |
Liczba wyświetleń strony: 7157