Zarządzenie Nr 57/2014
Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
z dnia 12 września 2014 roku
w sprawie Elektronicznej Karty Pracowniczej
Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 72) oraz § 69 Statutu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Pracownikom Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na czas trwania stosunku pracy może być wydana Elektroniczna Karta Pracownicza, zwana dalej EKP.
2. EKP może być wykorzystywana do:
1) potwierdzenia zatrudnienia w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach;
2) identyfikacji wizualnej pracowników;
3) dostępu do parkingów Uniwersytetu;
4) dostępu do zasobów Biblioteki Uniwersyteckiej;
5) dostępu do funkcji uczelnianych centrów wydruku;
3. EKP może być wykorzystywana jako Kielecka Karta Miejska ZTM Kielce.
4. Wzór EKP stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.
§ 2
Procedurę wydawania oraz użytkowania EKP określa regulamin wydawania i użytkowania Elektronicznej Karty Pracowniczej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, stanowiący załącznik nr 2 do zarządzenia.
§ 3
1. W celu wydania EKP pracownik zobowiązany jest złożyć wniosek do Działu Kadr. Wzór wniosku stanowi załącznik nr 3 do zarządzenia.
2. Pracownik może się zwracać o wydanie duplikatu EKP w przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub utraty.
3. Wysokość opłaty za wydanie EKP lub jej duplikatu podawana będzie w zarządzeniu Kanclerza UJK, przy czym wysokość opłaty nie może przekroczyć wysokości kosztów wytworzenia EKP.
§ 4
W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub utraty EKP należy o tym niezwłocznie zawiadomić pisemnie Działy Kadr.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania:
Opublikował w BIP: | Baran Grzegorz |
Data opublikowania: | 2014-09-29 11:42:44 |
Data aktualizacji: | 2014-09-29 11:42:44 |
Liczba wyświetleń strony: 2031