traci moc na podstawie zarządzenia nr 45/2013
Zarządzenie nr 28/2011
Rektora Uniwersytetu Humanistyczno – Przyrodniczego Jana Kochanowskiego
w Kielcach
z dnia 21 kwietnia 2011 roku
zmieniające zarządzenie nr 52/2007 Rektora z dnia 21 grudnia 2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Uczelni
Na podstawie art.83 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. Nr 164, poz.1365 ze zmianami) oraz § 158 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Humanistyczno – Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach, na wniosek Kanclerza zarządza się, co następuje:
§ 1.
W regulaminie organizacyjnym Uczelni stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 52/2007 Rektora Akademii Świętokrzyskiej z dnia 21 grudnia 2007 roku zmieniony zarządzeniem nr 56/2008
z dnia 5 listopada 2008 roku, zarządzeniem nr 7/2010 z dnia 1 lutego 2010 roku, zarządzeniem nr 50/2010
z dnia 1 września 2010 roku, zarządzeniem nr 59/2010 z dnia 27 września 2010 roku, nr 77/2010 z dnia
2 grudnia 2010 roku i zarządzeniem nr 3/2011 z dnia 27 stycznia 2011 roku wprowadza się następujące zmiany:
1) § 10 ust. 3 pkt. 4) otrzymuje następujące brzmienie:
„4) Sekcja Kontrolingu, ”
2) § 69 otrzymuje następujące brzmienie:
„ § 69
Do zakresu działania Sekcji Kontrolingu należy w szczególności:
1) opracowywanie projektów planów rzeczowo-finansowych Uczelni:
a) przygotowywanie planów Uczelni w Kielcach oraz planów łącznych,
b) przygotowywanie zmian wynikających z decyzji ministerstwa właściwego ds. szkolnictwa wyższego, a także zmian wynikających z potrzeb wewnętrznych Uczelni,
2) opracowywanie projektów planów rzeczowo-finansowych jednostek organizacyjnych Uczelni:
a) koordynacja prac związanych z przygotowywaniem planów rzeczowo – finansowych jednostek organizacyjnych,
b) współpraca przy tworzeniu planów rzeczowo – finansowych z dysponentami środków finansowych,
c) przygotowywanie uzasadnionych merytorycznie zmian planów,
3) sporządzanie raportów i analiz finansowych na potrzeby kadry zarządzającej Uczelnią,
4) dokonywanie identyfikacji i analiz ryzyka, sporządzanie sprawozdań na potrzeby zarządzania ryzykiem,
5) informowanie kwestora o niebezpieczeństwach i zagrożeniach w wykonaniu planów finansowych,
6) opracowywanie harmonogramu przychodów i wydatków Uczelni na poszczególne miesiące kalendarzowe,
7) opracowywanie projektu podziału dotacji MNiSW na cele dydaktyczne na poszczególne jednostki organizacyjne i fundusze celowe,
8) współpraca z Działem Księgowości,
9) kontrola kosztów,
10) sporządzanie rozliczeń finansowych z tytułu wzajemnie świadczonych usług dydaktycznych między jednostkami (przepływy) do podziału dotacji,
11) przygotowywanie na wniosek kierownika jednostki organizacyjnej kalkulacji przychodów i kosztów dotyczących odpłatnych form kształcenia,
12) przygotowywanie kalkulacji kosztów do umów najmu i dzierżawy składników majątkowych Uczelni oraz sporządzanie zestawień kosztów utrzymania poszczególnych obiektów Uczelni,
13) poszukiwanie i inicjowanie rozwiązań systemowych, mających na celu poprawę gospodarki finansowej Uczelni.”
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania:
Opublikował w BIP: | Baran Grzegorz |
Data opublikowania: | 2012-11-27 13:14:08 |
Data aktualizacji: | 2013-08-22 13:09:43 |
Liczba wyświetleń strony: 2354