Zarządzenie Nr 5/2018
Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
z dnia 29 stycznia 2018 roku
zmieniające zarządzenie nr 48/2012 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego
w Kielcach w sprawie wprowadzenia obowiązku posiadania służbowego konta poczty elektronicznej przez pracowników Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Na podstawie § 69 ust. 2 Statutu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach zarządza się,
co następuje:
§ 1
W zarządzeniu Rektora nr 48/2012 roku w sprawie wprowadzenia obowiązku posiadania służbowego konta poczty elektronicznej przez pracowników Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach wprowadza się następujące zmiany:
1) § 4 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Likwidacja konta poczty elektronicznej pracownika następuje po ustaniu stosunku pracy. Dopuszcza się możliwość korzystania przez byłego pracownika z konta poczty elektronicznej założonego w domenie ujk.edu.pl przez określony czas 1 miesiąca po ustaniu stosunku pracy. Decyzję w tym przedmiocie podejmuje kierownik Sekcji Infrastruktury Serwerowej na podstawie wniosku byłego pracownika.”,
2) § 5 punkt 1) otrzymuje brzmienie:
„1) pracownik wypełnia Wniosek o założenie konta pocztowego; wzór wniosku stanowi Załącznik nr 2c do Regulaminu Sieci Komputerowej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach i znajduje się na stronie internetowej UJK w zakładce Regulaminy i dokumenty informatyczne,”,
3) § 5 punkt 2) otrzymuje brzmienie:
„2) pracownik niezwłocznie po wypełnieniu Wniosku zobowiązany jest do zapoznania się
z Regulaminem Sieci Komputerowej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz Polityką Bezpieczeństwa Informacji w wersjach obowiązujących w dniu wypełniania Wniosku,”,
4) § 5 punkt 4) otrzymuje brzmienie:
„4) w przypadku konieczności ustalenia innego adresu konta poczty elektronicznej niż wskazany we Wniosku, administrator serwera kontaktuje się z pracownikiem wnioskującym o założenia konta
i przekazuje mu informację o nazwie konta,”,
5) w § 7 dodaje się punkt 6) w brzmieniu:
„6) korzystania z autorespondera – systemu automatycznej wiadomości zwrotnej – w przypadku nieobecności w pracy. Autoresponder dostępny jest w ustawieniach systemu pocztowego na stronie WWW UJK.”.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania:
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2018-01-29 09:59:10 |
Data aktualizacji: | 2018-01-29 09:59:11 |
Liczba wyświetleń strony: 1339