zmiany w zarządzeniu nr 92/2013, 9/2014, 84/2015, 88/2015, 6/2016, 24/2016, 54/2016, 34/2017, 9/2018
Zarządzenie Nr 92/2013
Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
z dnia 25 listopada 2013 r.
zmieniające zarządzenie nr 45/2013 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego
w Kielcach z dnia 1 lipca 2013 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Na podstawie art. 83 ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) oraz § 69 ust. 3 pkt 8 Statutu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach zarządza się, co następuje:
§ 1
W załączniku do zarządzenia wprowadza się następujące zmiany:
- § 10 otrzymuje brzmienie:
„§ 10
W ramach administracji centralnej prorektorowi ds. Filii podlega:
- Samodzielne stanowisko ds. organizacyjnych.”
- w § 11 w ust. 4 skreśla się pkt 2),
- w § 24 ust. 3 skreśla się pkt 4),
- § 24 ust. 3 pkt 16) otrzymuje następujące brzmienie:
„16) nadzór nad działalnością podległych jednostek administracyjnych: Studium Języków Obcych Filii, Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Filii oraz Filią Biblioteki Uniwersyteckiej, Filią Archiwum Uniwersyteckiego, Filią Wydawnictwa Uniwersytetu i Akademickim Biurem Karier Filii.”,
- § 42 otrzymuje następujące brzmienie:
„§ 42
1. Audytor wewnętrzny wykonuje czynności o charakterze zapewniającym i doradczym.
- Audytor wewnętrzny poprzez niezależną, rzetelną i obiektywną ocenę systemów zarządzania i kontroli funkcjonujących w Uczelni - dostarcza rektorowi racjonalne zapewnienie, że systemy te działają prawidłowo ( czynności zapewniające),
- Audytor wewnętrzny poprzez czynności doradcze – przyczynia się do usprawniania funkcjonowania Uczelni.
4. Audytor wewnętrzny podlega bezpośrednio rektorowi, który zapewnia organizacyjną odrębność wykonywania przez audytora zadań określonych w ustawie.
5. Szczegółowe zasady funkcjonowania audytu wewnętrznego reguluje odrębne zarządzenie rektora.”
- § 59 otrzymuje następujące brzmienie:
„§ 59
Do zakresu działania Samodzielnego stanowiska ds. organizacyjnych należy w szczególności:
- prowadzenie ewidencji i zbiorów wewnętrznych aktów normatywnych organów Uczelni, aktów notarialnych, umów o współpracy z jednostkami krajowymi i zagranicznymi,
- przygotowywanie projektów zmian w strukturze organizacyjnej jednostek Filii,
-
organizowanie obiegu informacji w ramach systemu zarządzania, bieżąca analiza
i opracowywanie wniosków w tym zakresie, - współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni przy organizowaniu wyborów organów Uczelni,
- koordynowanie spraw związanych z wpływającymi do Filii skargami i wnioskami,
- sporządzanie wniosków w zakresie usprawnień organizacyjnych.”.
- skreśla się § 75.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania:
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2013-11-25 11:51:48 |
Data aktualizacji: | 2018-02-01 11:20:43 |
Liczba wyświetleń strony: 3047