Zarządzenie Nr 47/2017
Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
z dnia 24 kwietnia 2017 roku
w sprawie zmiany składu Uczelnianej Komisji ds. Jakości Kształcenia
Na podstawie art. 66 ust. 2 pkt 3a), ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1842 ze zm.) w związku z § 2 ust. 2 Uchwały Senatu Nr 75/2014 z dnia 27 listopada 2015 roku w sprawie Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia zarządza się, co następuje:
§ 1
W zarządzeniu Nr 92/2016 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 18 listopada 2016 roku w sprawie powołania Uczelnianej Komisji ds. Jakości Kształcenia, wprowadza się następujące zmiany:
1. Ze składu Komisji odwołuje się:
1) Pana Łuksza Kowalczyka – przedstawiciela studentów Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego,
2) Panią Kamilę Usnarską – przedstawiciela studentów Wydziału Pedagogicznego
i Artystycznego.
2. Do składu Komisji powołuje się:
1) Pana Karola Zubka – jako przedstawiciela studentów Wydziału Matematyczno -Przyrodniczego,
2) Pana Patryka Celebańskiego – jako przedstawiciela studentów Wydziału Pedagogicznego
i Artystycznego,
3) Pana Daniela Grzybowskiego – jako przedstawiciela studentów Wydziału Zamiejscowego
w Sandomierzu,
4) Panią dr Annę Bąk-Średnicką – jako przedstawiciela nauczycieli akademickich Wydziału Zamiejscowego w Sandomierzu.
§ 2
Po wprowadzeniu zmian określonych w § 1, skład Uczelnianej Komisji ds. Jakości Kształcenia przedstawia się następująco:
Przewodnicząca UKJK:
1) dr hab. Monika Szpringer, prof. UJK – Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu,
Nauczyciele akademiccy wskazani przez dziekanów:
2) dr Tomasz Chrząstek – Wydział Humanistyczny,
3) dr Jan Hajduk – Wydział Humanistyczny,
4) dr Marta Repelewicz – Wydział Matematyczno-Przyrodniczy,
5) dr Mirosław Mularczyk – Wydział Matematyczno-Przyrodniczy,
6) dr Małgorzata Markowska – Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu,
7) dr Edyta Naszydłowska – Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu,
8) dr hab. Mariola Wojciechowska, prof. UJK – Wydział Pedagogiczny i Artystyczny,
9) dr hab. Katarzyna Ziołowicz – Wydział Pedagogiczny i Artystyczny,
10) dr Izabela Konieczna – Wydział Prawa, Administracji i Zarządzania,
11) dr hab. Janusz Budziński – Wydział Filologiczno-Historyczny (Filia),
12) dr Jolanta Jarocka-Piesik – Wydział Nauk Społecznych (Filia),
13) dr Anna Bąk-Średnicka – Wydział Zamiejscowy w Sandomierzu;
Nauczyciele akademiccy – przedstawiciele jednostek międzywydziałowych:
14) dr Robert Dutkiewicz – Studium Wychowania Fizycznego i Sportu,
15) mgr Aleksandra Kasprzyk – Studium Języków Obcych;
Studenci wskazani przez uczelniany organ Samorządu Studentów:
16) Katarzyna Ostrowska – Wydział Humanistyczny,
17) Żaneta Wypych – Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu,
18) Karol Zubek – Wydział Matematyczno-Przyrodniczy,
19) Patryk Celebański – Wydział Pedagogiczny i Artystyczny,
20) Przemysław Zieliński – Wydział Prawa, Administracji i Zarządzania,
21) Katarzyna Helik – Wydział Filologiczno-Historyczny (Filia),
22) Natalia Świech – Wydział Nauk Społecznych (Filia),
23) Daniel Grzybowski – Wydział Zamiejscowy w Sandomierzu;
Doktoranci wskazani przez uczelniany organ Samorządu Doktorantów:
24) mgr Klaudia Łodejska – Wydział Humanistyczny,
25) mgr Mateusz Kowalik – Wydział Matematyczno-Przyrodniczy,
26) mgr Jadwiga Bednarek – Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu,
27) mgr Małgorzata Stępnik – Wydział Pedagogiczny i Artystyczny;
Kierownik Akademickiego Biura Karier:
28) mgr Elżbieta Kurkowska;
Kierownik Działu Nauczania:
29) mgr Agnieszka Świerczek;
Kierownik Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia i Rehabilitacji:
30) dr Mirosław Rutkowski;
Inne osoby wskazane przez Rektora:
31) mgr Olga Kalińska – kierownik Działu Zabezpieczenia Informatycznego,
32) mgr Anna Tłuszcz – kierownik Ośrodka Nauki i Kultury Studenckiej,
33) dr Justyna Palacz – pracownik Biura Wymiany Studentów i Doktorantów,
34) mgr Anita Żelichowska – stanowisko ds. Studiów Doktoranckich,
35) dr Ewa Błaszkiewicz – pracownik Biura Jakości Kształcenia, sekretarz UKJK.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania:
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2017-05-08 14:13:41 |
Data aktualizacji: | 2017-05-15 15:31:25 |
Liczba wyświetleń strony: 1540