Zmienione zarządzeniem nr 9/2018
Zarządzenie Nr 51/2017
Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
z dnia 8 maja 2017 roku
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Na podstawie art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym
(tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1842 ze zm.) oraz § 69 ust. 3 pkt 8) Statutu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na wniosek Kanclerza zarządza się, co następuje:
§ 1
W zarządzeniu Nr 45/2013 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 1 lipca 2013 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, zmienionym zarządzeniem Nr 92/2013 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
z dnia 25 listopada 2013 roku, zarządzeniem Nr 9/2014 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 3 lutego 2014 roku, zarządzeniem Nr 84/2015 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 10 listopada 2015 roku, zarządzeniem Nr 88/2015 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 20 listopada 2015 roku, zarządzeniem
Nr 6/2016 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 24 lutego 2016 roku, zarządzeniem Nr 24/2016 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 17 maja 2016 roku, zarządzeniem Nr 54/2016 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
z dnia 1 września 2016 roku oraz zarządzeniem Nr 107/2016 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 30 grudnia 2016 § 49 otrzymuje brzmienie:
„§ 49
Dział Funduszy Europejskich wykonuje zadania w zakresie projektów współfinansowanych z funduszy zewnętrznych, w tym europejskich. Do zadań Działu należy w szczególności:
1) informowanie jednostek organizacyjnych Uniwersytetu o możliwościach uzyskania finansowania z funduszy zewnętrznych, w tym o aktualnych konkursach i wytycznych,
2) prowadzenie doradztwa w zakresie wniosków dotyczących projektów badawczych, dydaktycznych, edukacyjnych oraz infrastrukturalnych współfinasowanych ze środków zewnętrznych,
3) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni przygotowującymi projekty, finansowane ze źródeł zewnętrznych,
4) koordynowanie działań związanych z zawieraniem umów o dofinansowanie projektów
z funduszy zewnętrznych,
5) koordynowanie działań związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych o przyznanie środków w ramach funduszy zewnętrznych,
6) monitorowanie procesu oceny formalnej i merytorycznej (merytoryczno-technicznej) złożonych aplikacji do czasu uzyskania decyzji o dofinansowaniu projektu,
7) gromadzenie informacji o wszystkich realizowanych w Uczelni projektach, zadaniach
i inicjatywach finansowanych z funduszy zewnętrznych,
8) sporządzanie planu rzeczowo-finansowego projektów,
9) uczestnictwo w realizacji projektów, na które uzyskano dofinansowanie, w zakresie zadań niezastrzeżonych do kompetencji innych jednostek Uczelni, w szczególności przygotowywanie wniosków o płatność, prefinansowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków,
10) monitorowanie rzeczowej i finansowej realizacji projektów oraz utrzymania wskaźników efektów w okresie trwałości projektów we współpracy z innymi jednostkami Uczelni,
11) niezwłoczne informowanie właściwego prorektora o zagrożeniach w realizacji projektów,
12) prowadzenie dokumentacji każdego projektu umożliwiającej pełny monitoring i kontrolę jego realizacji w zakresie niezastrzeżonym do kompetencji innych jednostek Uczelni,
13) obsługa kontroli i udzielanie wszelkiej niezbędnej pomocy w zakresie prawidłowości realizacji projektów,
14) analizowanie sprawozdań z realizacji projektów, konstruowanie i przedstawianie wniosków
z analizy właściwemu prorektorowi,
15) współpraca z instytucjami zarządzającymi, pośredniczącymi i płatniczymi w zakresie realizacji i rozliczania projektów,
16) przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji realizowanych projektów zgodnie z umową o dofinansowanie, w zakresie niezastrzeżonym do kompetencji innych jednostek Uczelni.”
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania:
Wytworzył: | Rektor - prof. dr hab. Jacek Semaniak |
Data wytworzenia: | 2017-05-08 |
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2017-05-09 13:02:53 |
Zaktualizował w BIP: | Skucińska Martyna |
Data aktualizacji: | 2021-04-13 10:29:41 |
Liczba wyświetleń strony: 1532