zmiany w zarządzeniu nr 92/2013, 9/2014, 84/2015, 88/2015, 6/2016, 24/2016, 54/2016, 34/2017, 9/2018
Zarządzenie Nr 54/2016
Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
z dnia 1 września 2016 roku
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Na podstawie art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity: Dz. U. 2012, poz. 572 z późn. zm.) oraz § 69 ust. 3 pkt 8 Statutu zarządza się, co następuje:
§ 1
W zarządzeniu Nr 45/2013 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 1 lipca 2013 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, zmienionym zarządzeniem Nr 92/2013 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 25 listopada 2013 roku, zarządzeniem Nr 9/2014 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 3 lutego 2014 roku, zarządzeniem Nr 84/2015 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 10 listopada 2015 roku, zarządzeniem Nr 88/2015 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 20 listopada 2015 r., zarządzeniem Nr 6/2016 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 24 lutego 2016 r., zarządzeniem
Nr 24/2016 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 17 maja 2016 r. dokonuje się następujących zmian:
1) dotychczasową treść § 1 zastępuje się treścią w brzmieniu:
„Regulamin organizacyjny (zwany dalej regulaminem) określa strukturę administracji Uczelni, zakres jej działania oraz podporządkowania jej poszczególnych jednostek administracyjnych w zakresie nieuregulowanym w Statucie Uczelni i ustawie z dnia 27 lipca 2005 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym (j.t. Dz. U. 2012, poz. 572 ze zm.).”,
2) dotychczasową treść § 8 zastępuje się treścią w brzmieniu:
„Jednostkami administracyjnymi działającymi w ramach administracji centralnej, które podlegają prorektorowi ds. studenckich i kształcenia są :
1) Dział Nauczania,
a) Biuro Rekrutacji,
b) Biuro Rozliczeń Dydaktyki,
c) Biuro Jakości Kształcenia,
d) Biuro Wymiany Studentów i Doktorantów,
e) Stanowisko ds. Studiów Doktoranckich,
2) Dział Spraw Studenckich,
3) Stanowisko ds. Studenckich Praktyk Zawodowych,
4) Ośrodek Nauki i Kultury Studenckiej.”,
3) § 10 skreśla się,
4) w § 11 dotychczasową treść ust.4 zastępuje się treścią w brzmieniu:
„Jednostki administracyjne Filii w Piotrkowie Trybunalskim podlegają kanclerzowi. Bezpośredni nadzór nad tymi jednostkami sprawuje zastępca kanclerza ds. Filii.”,
5) w § 21 po punkcie 15) dodaje się punkt 16) o treści w brzmieniu:
„nadzór nad Filią w Piotrkowie Trybunalskim.”,
6) w § 22 zdanie pierwsze zastępuje się treścią w brzmieniu:
„Do kompetencji Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia należy:”,
7) w § 24 dotychczasową treść zastępuje się treścią w brzmieniu:
„Do kompetencji Prorektora ds. Medycznych należy:
1) nadzór nad działalnością klinik i oddziałów klinicznych,
2) inicjowanie przepisów wewnętrznych – regulujących i usprawniających proces dydaktyczny na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu,
3) zawieranie umów i podpisywanie dokumentów związanych z realizacją przez Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu projektów realizowanych w ramach programów międzynarodowych, finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz/lub środków pozabudżetowych,
4) zawieranie umów i porozumień o współpracy z podmiotami zagranicznymi w zakresie dotyczącym działalności Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu,
5) zawieranie umów i porozumień o współpracy z krajowymi ośrodkami medycznymi, instytucjami naukowymi i innymi podmiotami w zakresie dotyczącym działalności Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu,
6) opiniowanie wniosków na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu w sprawie powołania nowych kierunków studiów i specjalności oraz wniosków w sprawie uruchomienia studiów doktoranckich,
7) nadzorowanie działalności naukowej prowadzonej na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu oraz procedur przeprowadzania przewodów doktorskich, habilitacyjnych oraz postępowań o nadanie tytułu profesora,
8) nadzorowanie przygotowywania wniosków w sprawie uruchomienia nowych kierunków studiów na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu ,
9) nadzorowanie opracowywania programów kształcenia na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu,
10) zatwierdzanie wniosków w sprawie uruchomienia studiów podyplomowych i kursów
na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu,
11) czuwanie nad zgodnością planów studiów i organizacji zajęć dydaktycznych,
na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu, z przyjętymi uchwałami Senatu i przepisami zewnętrznymi oraz systemem jakości kształcenia,
12) nadzorowanie organizacji i przebiegu studenckich praktyk zawodowych na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu oraz zawieranie umów dotyczących praktyk studenckich dotyczących studentów tego wydziału,
13) sprawowanie nadzoru nad działalnością Komisji Bioetycznej Uniwersytetu i pracą Redakcji czasopisma Studia Medyczne/Medical Studies.”,
8) dotychczasową treść § 33 zastępuje się treścią w brzmieniu:
„Zastępca Kanclerza ds. Filii kieruje powierzonym mu przez kanclerza zakresem spraw i działalnością podporządkowanych mu bezpośrednio jednostek administracyjnych Filii.
Do obowiązków zastępcy kanclerza ds. Filii należy w szczególności:
1) w zakresie organizacji pracy administracyjnej:
a) organizowanie i koordynowanie pracy podległej administracji Filii,
b) nadzór nad działalnością jednostek administracyjnych oraz pracowników bezpośrednio podległych,
2) w zakresie spraw pracowniczych:
a) wnioskowanie do kanclerza w sprawach nagradzania, przenoszenia i karania pracowników zatrudnionych w jednostkach administracyjnych Filii,
b) zapewnienie pracownikom Filii odpowiednich warunków bhp,
3) w zakresie gospodarki mieniem:
a) wnioskowanie o ujęcie w planie rzeczowo-finansowym potrzeb Filii w zakresie nakładów na rzeczowe aktywa trwałe i remontów,
b) nadzór nad opracowaniem umów dotyczących eksploatacji budynków oraz umów o wynajem pomieszczeń i dzierżawy gruntów,
c) ustalanie stawek odpłatności za wynajem pomieszczeń, korzystanie z miejsc na parkingu, dzierżawę gruntu,
d) nadzór nad opracowaniem umów przy dokonywaniu zakupów na cele administracyjne i gospodarcze,
e) akceptowanie faktur, rachunków, delegacji służbowych i list płac po ich sprawdzeniu pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym przez odpowiedzialnych pracowników,
f) wnioskowanie o podejmowanie decyzji w sprawach likwidacji i przeceny środków trwałych i materiałów,
g) wnioskowanie o podejmowanie decyzji dotyczących sprzedaży zbędnych środków trwałych, przedmiotów i materiałów,
h) akceptowanie protokołów komisji likwidacyjnej oraz zatwierdzanie rozliczeń i obciążeń
za wynikłe różnice inwentaryzacyjne,
i) nadzorowanie właściwego zaopatrzenia Filii w urządzenia, aparaturę i materiały,
j) nadzorowanie eksploatacji obiektów i sprzętu Filii,
k) nadzorowanie prowadzonych inwestycji i remontów obiektów Filii,
4) w zakresie innych spraw:
a) nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym,
b) nadzorowanie spraw związanych z prowadzeniem zamówień publicznych,
c) opracowanie zakresów obowiązków służbowych podległych kierowników jednostek administracyjnych,
d) zabezpieczenie oraz przygotowanie w zakresie organizacyjnym, materiałowym i technicznym uroczystości organizowanych w Piotrkowie Trybunalskim,
5) do obowiązków zastępcy kanclerza ds. Filii należy także sporządzanie budżetu kosztów oraz koordynowanie jego realizacji.”,
9) dotychczasowy tytuł § 52 zastępuje się treścią w brzmieniu:
„Jednostki administracyjne podporządkowane prorektorowi do spraw studenckich i kształcenia”,
10) § 58 skreśla się,
11) § 59 skreśla się,
12) § 75 skreśla się,
13) dotychczasowy załącznik nr 1 do Regulaminu organizacyjnego zastępuje się załącznikiem o treści w brzmieniu nadanym niniejszym zarządzeniem,
14) dotychczasowy załącznik nr 2 do Regulaminu organizacyjnego zastępuje się załącznikiem o treści w brzmieniu nadanym niniejszym zarządzeniem,
15) dotychczasowy załącznik nr 3 do Regulaminu organizacyjnego zastępuje się załącznikiem o treści w brzmieniu nadanym niniejszym zarządzeniem,
16) dotychczasowy załącznik nr 4 do Regulaminu organizacyjnego zastępuje się załącznikiem o treści w brzmieniu nadanym niniejszym zarządzeniem.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania:
Opublikował w BIP: | Wójcik Marcin |
Data opublikowania: | 2016-09-07 09:43:23 |
Data aktualizacji: | 2018-02-01 11:23:17 |
Liczba wyświetleń strony: 2092