traci moc na podstawie zarządzenia nr 45/2013
Zarządzenie nr 1/2012
Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
z dnia 20 stycznia 2012 roku
zmieniające zarządzenie nr 52/2007 Rektora Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 21 grudnia 2007 roku w sprawie Regulaminu organizacyjnego Uczelni
Na podstawie art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. Nr 164, poz.1365 ze zmianami) oraz § 69 ust. 3 pkt 8 Statutu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, na wniosek Kanclerza zarządza się, co następuje:
§ 1.
W Regulaminie organizacyjnym Uczelni stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 52/2007 Rektora Akademii Świętokrzyskiej z dnia 21 grudnia 2007 roku zmienionym zarządzeniem nr 56/2008
z dnia 5 listopada 2008 roku, zarządzeniem nr 7/2010 z dnia 1 lutego 2010 roku, zarządzeniem
nr 50/2010 z dnia 1 września 2010 roku, zarządzeniem nr 59/2010 z dnia 27 września 2010 roku,
nr 77/2010 z dnia 2 grudnia 2010 roku, zarządzeniem nr 3/2011 z dnia 27 stycznia 2011 roku, zarządzeniem nr 28 z dnia 21 kwietnia 2011 roku, zarządzeniem nr 51/2011 z dnia 30 czerwca 2011 roku i zarządzeniem nr 62/2011 z dnia 12 września 2011 roku, wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 6 dodaje się pkt 12, który otrzymuje następujące brzmienie:
„12) ”Stanowisko ds. zarządzania ryzykiem”
2) dodaje się § 41b, który otrzymuje następujące brzmienie:
„ § 41b
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku ds. zarządzania ryzykiem należy w szczególności:
1) koordynacja procesu identyfikowania ryzyk związanych z realizacją wyznaczonych celów
i zadań Uczelni,
2) opracowanie, ujednolicanie i prowadzenie zbiorczego rejestru ryzyk obejmującego zidentyfikowane ryzyka Uczelni,
3) zbieranie cząstkowych rejestrów ryzyk od dziekanów, kierowników jednostek ogólnouczelnianych, kierowników jednostek międzywydziałowych, kanclerza,
4) sporządzanie okresowych raportów i zestawień dotyczących zarządzania ryzykiem,
5) sprawowanie nadzoru nad kompletnością i zgodnością z prawem dokumentacji dotyczącej zarządzania ryzykiem,
6) coroczny przegląd procedur zarządzania ryzykiem w celu ich aktualizacji,
7) przygotowanie projektów aktów prawnych w zakresie zarządzania ryzykiem,
8) opracowanie i przedstawienie zespołowi ds. zarządzania ryzykiem raportu rocznego
z zarządzania ryzykiem,
9) udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień związanych z zarządzaniem ryzykiem,
10) koordynacja przebiegu procesu samooceny Systemu Kontroli Zarządczej,
11) zbieranie kwestionariuszy samooceny i oświadczeń cząstkowych od dziekanów, kierowników jednostek ogólnouczelnianych, kierowników jednostek międzywydziałowych, kanclerza i przekazanie ich rektorowi,
12) udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień związanych z samooceną kontroli zarządczej.”
3) W załączniku nr 4 do Regulaminu w części dotyczącej rektora dodaje się wyrazy:
„stanowisko ds. zarządzania ryzykiem - RR”
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania:
Opublikował w BIP: | Baran Grzegorz |
Data opublikowania: | 2012-11-27 13:14:08 |
Data aktualizacji: | 2013-08-22 13:11:32 |
Liczba wyświetleń strony: 2344