Kompleksowe wsparcie w zakresie doradztwa technologicznego
Kompleksowe wsparcie w zakresie doradztwa technologicznego
- Znak sprawy: ADP.2302.59.2021
- Termin składania ofert: 2021-11-05 12:00
- Opublikowano: 2021-10-28 12:11:53 przez Marcin Kmieciak
INOFORMACJA
O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU
ADP.2302.59.2021
Dotyczy zamówienia publicznego pn.” Kompleksowe
wsparcie w zakresie doradztwa technologicznego ”. o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 ust 1
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku. Prawo Zamówień Publicznych
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach informuje że w postepowaniu wpłynęła jedna
oferta Wykonawcy:
1)
Redox Krzysztof
Buczek 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Gdańska 12 z zaoferowaną
kwota brutto 39360 zł Wykonawca zadeklarował że zrealizuje
zamówienie w terminie do 31.12.2021 roku. –oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
Zapraszamy
Wykonawcę Redox Krzysztof Buczek do podpisania umowy w terminie 16.11.2021 r.
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5,
25-369 Kielce
tel. 41 349 7277
strona internetowa: www.ujk.edu.pl
Numer sprawy: ADP.2302.59.2021
Kielce dnia 28.10.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na podstawie art. 11 ust.5 pkt
1 pzp.) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy
do złożenia oferty pn.: „Kompleksowe
wsparcie w zakresie doradztwa technologicznego ”.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór
stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
tel.: 41 3497277, faks: 41 3445615
Godziny pracy: 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest : Kompleksowe wsparcie w zakresie doradztwa technologicznego
Zakup usługi weryfikacji receptur i
przygotowanie produktów od technologii do półki sklepowej w ramach projektu
BKOM.RNI.20.049
Kod CPV:
Główny 71356300 Usługi
wsparcia technicznego
79415000
Usługi doradcze w zakresie zarządzania produkcją
72316000
Usługi analizy danych
III. WYMAGANIA DO PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
Wykonawca ubiegający się o
udzielenie zamówienia publicznego powinien wykazać się:
1) doświadczeniem w realizacji projektów od
pomysłu do półki sklepowej – min. 3 wdrożone linie produktowe
2) doświadczeniem w opracowaniu receptur
mieszanin środków powierzchniowo czynnych – min. 5 ostatnich lat doświadczenia
(bieżąca znajomość rynku surowców i aktualnych trendów projektowych i
technologicznych)
3) doświadczeniem w doradztwie technologicznym
min. 5 lat - znajomość procesów jednostkowych wykorzystywanych przy wytwarzaniu
niebezpiecznych mieszanin chemicznych w ilości powyżej jednej tony.
4) doświadczeniem
w organizowaniu produkcji mieszanin chemicznych zaklasyfikowanych jako
niebezpieczne
IV. TERMIN, MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1) Zamówienie
należy wykonać w terminie 31
grudnia 2021 r.
2) Wykonawca
będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O
ZAMÓWIENIE:
W celu
potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie III. Wykonawca
zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Z
treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił
wszystkie warunki udziału w postepowaniu. Ocena spełniania w/w warunków
dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do
oferty wyszczególnionych poniżej:
1) Oświadczenie
Wykonawcy że posiada doświadczenie w realizacji projektów od
pomysłu do półki sklepowej wykonał prawidłowo
min. 3 wdrożone linie produktowe.
2) Oświadczenie
Wykonawcy że posiada minimum 5 letnie doświadczenie w opracowaniu receptur
mieszanin środków powierzchniowo czynnych (bieżąca znajomość rynku surowców i
aktualnych trendów projektowych i technologicznych)
3) Oświadczenie
Wykonawcy że posiada minimum 5 letnie doświadczenie
w doradztwie technologicznym - znajomość procesów jednostkowych
wykorzystywanych przy wytwarzaniu niebezpiecznych mieszanin chemicznych w
ilości powyżej jednej tony.
4) Oświadczenie
Wykonawcy że posiada doświadczeniem w organizowaniu produkcji mieszanin
chemicznych zaklasyfikowanych jako niebezpieczne
Zamawiający zastrzega sobie
prawo weryfikacji opisanych wyżej warunków udziału w postepowaniu, na podstawie
przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów źródłowych.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT:
Podstawą wyboru oferty będą
następujące kryteria:
1. Cena brutto – waga 100%
(maksymalnie 100 pkt.),
1) maksymalną ilość punktów (100)
zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto,
2) pozostałe oferty będą oceniane w
proporcji do niej, według następującego wzoru:
Najniższa cena oferty
Ilość pkt. =
------------------------------ x 100
Cena oferty badanej
2. Za najkorzystniejszą Zamawiający
uzna ofertę, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium
przyjętym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3. Zaoferowana cena powinna
zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA
OFERTY:
1. Ofertę należy sporządzić w
formie pisemnej w języku polskim, trwałą czytelną techniką. Dokumenty
sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język
polski, poświadczonym przez wykonawcę. Każda zadrukowana strona oferty powinna
być opatrzona kolejnym numerem i parafowana lub podpisana (pieczątka firmy oraz
imienna pieczątka i podpis) przez wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnione do
składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Załączniki do oferty stanowią jej
integralną część i muszą być również oznaczone.
2. Do oferty należy dołączyć:
a. Formularz oferty – wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego
b. Pełnomocnictwo – jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do
reprezentacji Wykonawcy w dokumentach rejestrowych.
c. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji.
d. oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę
warunków udziału w postepowaniu.
3. Treść oferty musi odpowiadać
treści niniejszego zapytania ofertowego.
4. Cenę oferty należy podać w
kwocie brutto wraz z należnym podatkiem VAT, z zaokrągleniem do drugiego
miejsca po przecinku.
5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT
należy do obowiązków Wykonawcy.
6. Cena ostateczna powinna
obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.
VIII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA
OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego tj.: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369
Kielce, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 04, do dnia 05.11.2021 r., do godziny 12:00
2. Oferta winna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem
Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta na Kompleksowe
wsparcie w zakresie doradztwa technologicznego , numer sprawy ADP.2302.59.2021”.
Nie otwierać przed 05.11.2021r., godzina
12:00
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie
elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
IX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Informację o wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej,
podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres
podmiotu, którego ofertę wybrano. W razie unieważnienia zamówienia Zamawiający
niezwłocznie zamieści na swojej stronie internetowej, informację o
unieważnieniu zamówienia.
2. Wykonawca, którego oferta została wybrana przystępuje do
zawarcia umowy z Zamawiającym na realizację zamówienia na warunkach określonych
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DODATKOWE:
1.Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania
oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą
elektroniczną, za wyjątkiem umowy, która musi być złożona na piśmie.
2. Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści
ogłoszonego zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania
wniesione co najmniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania
wniesione po tym terminie, Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych
przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
3. W korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca
winien posługiwać się numerem sprawy – ADP.2302.59.2021.
4. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się
z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak tel.
41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że: administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył
inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pod
numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Kompleksowe
wsparcie w zakresie doradztwa technologicznego” nr ADP.2302.59.2021
prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących; (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w
art.15 ust.1 – 3 rozporządzenia 2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku zamawiający wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania:
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18
ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Formularz ofertowy.
3. Projekt umowy.
ZATWIERDZAM
……..…………….……………..
Kanclerz
UJK
Załącznik nr 1
Opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe wsparcie w zakresie doradztwa technologicznego
Zamawiający zamawia usługę polegającą na:
- analizie składów i korekcie otrzymanych kart charakterystyki dla
produktów oraz ich aktualizacja do bieżących wymogów prawnych;
- stworzenie profilu w Europejskiej
Agencji Chemikaliów (ECHA);
- dokonanie rejestracji mieszanin w
PCN;
- przygotowanie produktów do
oznaczeń i nadania numerów UFI (Unique Formula Identifier);
- przygotowanie wymaganych
przepisami prawa treści na etykiety;
- przygotowanie propozycji
materiałów do wykonania opakowań na mieszaniny;
- opracowanie systemu pozyskiwania
surowców – stworzenia baz dostawców i negocjacje cen dostaw z uwzględnieniem
potrzeb firmy i założeń logistycznych i handlowych;
- opracowanie technologii
wytwarzania mieszanin z dokumentacją technologiczną oraz opis procesów
jednostkowych dla każdego z produktów;
- opracowanie wytycznych i optymalizacja
procesu produkcji i konfekcjonowania;
Wymagania wobec wykonawcy:
- doświadczenie w
realizacji projektów od pomysłu do półki sklepowej – min. 3 wdrożone linie
produktowe
- doświadczenie w
opracowaniu receptur mieszanin środków powierzchniowo czynnych – min. 5
ostatnich lat doświadczenia (bieżąca znajomość rynku surowców i aktualnych
trendów projektowych i technologicznych)
- doświadczenie w
doradztwie technologicznym min. 5 lat - znajomość procesów jednostkowych
wykorzystywanych przy wytwarzaniu niebezpiecznych mieszanin chemicznych w
ilości powyżej jednej tony.
- doświadczenie w
organizowaniu produkcji mieszanin chemicznych zaklasyfikowanych jako
niebezpieczne
Termin wykonania do 31 grudnia 2021
Załącznik nr 2
…………………………………………….
pieczęć
wykonawcy
FORMULARZ
OFERTOWY
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5
25 – 369
Kielce
Dane
Wykonawcy:
Nazwa:
………………………………………...…………………….……………….………..……..
Siedziba:
…………………………………………………………….……………….………………
(dokładny
adres)
NIP: …………………………………………………
REGON: ……………………….….….……
Nr KRS/
wpis do CEIDG:……………………………………………………………………………
Adres
poczty elektronicznej: ………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………..……………………………….
1.
W
odpowiedzi na ogłoszone przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego nr ADP.2302.59.2021 pn. „Kompleksowe
wsparcie w zakresie doradztwa technologicznego” oferujemy wykonanie
przedmiotu zamówienia:
Za łączną kwotę……………….zł
brutto (słownie złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
Zamówienie
zrealizujemy w terminie do 31.12.2021 r.
UWAGA: Wszystkie ceny należy
podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku
z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2.
Oświadczam/y, że zaoferowana cena obejmuje wszystkie koszty związane z
pełną realizacją zakresu rzeczowego zamówienia.
3.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, wykonawca ustanawia pełnomocnika do reprezentowania go w
postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego: ………..…..…, tel. kontaktowy, ….………….., email:…………..
4.
Oświadczam/y,
że zawarty w zapytaniu ofertowym wzór
umowy
został przez nas zaakceptowany
i zobowiązujemy się w przypadku
wybrania oferty do zawarcia umowy na określonych w nim warunkach w miejscu i
terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
5.
Akceptuje/my
termin i warunki płatności – 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury wraz z
końcowym protokołem odbioru.
6. Oświadczam/y, że uważamy się za
związanych niniejszą ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Zgłoszenie awarii lub wady na numer
telefonu…………………….e-mail……………………………
8. Wybór oferty będzie
prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego:
TAK
NIE
W
przypadku zaznaczenia odpowiedzi TAK należy wskazać nazwę towaru, którego
dostawa będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego,
wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
………Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne
przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO[1] wobec osób fizycznych, od
których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu[2].
9. Osobą upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym w
przedmiotowej sprawie jest:
....................................................................
tel. .................................... e-mail………...............................
13. W
przypadku wyboru naszej oferty, osobami upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
...........................................................................
2. ...........................................................................
10) Oświadczam że posiadamy doświadczenie w realizacji projektów od
pomysłu do półki sklepowej wykonał prawidłowo
min. 3 wdrożone linie produktowe.
11)
Oświadczam że posiadamy minimum
5 letnie doświadczenie w opracowaniu receptur mieszanin środków powierzchniowo
czynnych (bieżąca znajomość rynku surowców i aktualnych trendów projektowych i
technologicznych)
12) Oświadczam
że posiadamy minimum 5 letnie
doświadczenie w doradztwie technologicznym - znajomość procesów jednostkowych
wykorzystywanych przy wytwarzaniu niebezpiecznych mieszanin chemicznych w
ilości powyżej jednej tony.
13) Oświadczam że
posiadamy doświadczenie w organizowaniu produkcji mieszanin chemicznych
zaklasyfikowanych jako niebezpieczne
Załącznikami
do oferty są:
…………………………………….…
........................................
dnia ................ 2021r.
……………………………….
podpis/y osoby/osób uprawnionych
do składania oświadczeń woli
UMOWA NR
……………………………………
zawarta w dniu ……………………… r. w
Kielcach pomiędzy:
Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach z siedzibą w
25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5,
REGON: 000001407, NIP: 657-023-48-50,
Zwanym w treści
umowy Zamawiającym
reprezentowanym
przez:
prof. dr hab. Stanisława Głuszka –
Rektora
a Firmą
…………………………………….
reprezentowaną przez:
…………………………………………………
zwanym w treści
umowy Wykonawcą
o poniższej treści:
§ 1
1.
Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do
wykonania na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na:
- analizie
składów i korekcie otrzymanych kart charakterystyki dla produktów oraz ich
aktualizacja do bieżących wymogów prawnych;
- stworzenie
profilu w Europejskiej Agencji Chemikaliów (ECHA);
- dokonanie
rejestracji mieszanin w PCN;
- przygotowanie
produktów do oznaczeń i nadania numerów UFI (Unique Formula Identifier);
- przygotowanie
wymaganych przepisami prawa treści na etykiety;
- przygotowanie
propozycji materiałów do wykonania opakowań na mieszaniny;
- opracowanie
systemu pozyskiwania surowców – stworzenia baz dostawców i negocjacje cen
dostaw z uwzględnieniem potrzeb firmy i założeń logistycznych i handlowych;
- opracowanie
technologii wytwarzania mieszanin z dokumentacją technologiczną oraz opis
procesów jednostkowych dla każdego z produktów;
- opracowanie
wytycznych i optymalizacja procesu produkcji i konfekcjonowania;
2. Na etapie realizacji usługi Wykonawca i
Zamawiający będą ściśle współpracować min. Zamawiający udostępni Wykonawcy
wszelkie informacje oraz dokumenty niezbędny do wykonania powierzonego dzieła.
3. Wykonawca oświadcza, że posiada
kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania
umowy. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji umowy i
oświadcza, że nie zachodzą okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające
prawidłowe wykonanie umowy.
§ 2
1. Przekazanie przedmiotu
umowy, o którym mowa w § 1, będzie każdorazowo potwierdzane protokołem odbioru.
2.
Do
kontaktów przy realizacji umowy, w tym do każdorazowego podpisania protokołu odbioru,
uprawnieni są: ze strony Zamawiającego
Wykonawcy dr Dariusz Wideł, ze strony Wykonawcy …………………………
3.
O
zmianie osób, o których mowa w ust. 2, Strony obowiązane są niezwłocznie siebie
poinformować.
4.
Zmiana
osób, o których mowa w ust. 2, nie jest zmianą umowy.
§ 3
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania
przedmiotu określonego w § 1 do dnia …………………….
2. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o:
1)
przebiegu
prac,
2)
zaistniałych
trudnościach,
3)
konieczności
zmiany sposobu wykonywania umowy.
3.
Zamawiający
powinien być niezwłocznie, pisemnie poinformowany o przeszkodach mogących mieć
wpływ na opóźnienie terminu wykonania umowy. Ustalenie nowego terminu wykonania
prac wymaga sporządzenia stosownego aneksu do Umowy.
§ 4
1. Zamawiający zobowiązuje się do
udzielenia Wykonawcy niezbędnej pomocy przy wykonaniu umowy.
2. Zamawiający może udzielać Wykonawcy
wiążących wskazówek, co do sposobu wykonania zamówienia.
3. Zamawiający zobowiązuje się przekazać
Wykonawcy wszelkie informacje niezbędne do realizacji niniejszej Umowy,
w ustalonym każdorazowo przez Strony terminie.
§ 5
1.
Za
wykonanie Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1, Wykonawca otrzyma
wynagrodzenie w wysokości ……….,00
netto (słownie: ……………. tysięcy złotych netto 00/100), powiększone o podatek
VAT według obowiązującej stawki, co łącznie daje kwotę ……..brutto
(słownie:………..).
Wynagrodzenie
w wysokości wyżej określonej będzie płatne na podstawie faktur VAT wystawionych
przez Wykonawcę. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 1 jest ceną za wykonanie
całego zamówienia, obejmującego wszystkie niezbędne koszty związane z
realizacją zamówienia.
2. Płatność będzie realizowana w dwóch
równych częściach: I rata – 2 tygodnie po podpisaniu umowy
II
rata: po zakończeniu całości umowy.
3. Podstawą wystawienia faktury jest protokół
odbioru podpisany przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
4. Płatność nastąpi w ciągu 14 dni od daty
doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, na konto Wykonawcy w
………………………………………………………………….
5. Za dzień zapłaty uznaje się dzień uznania
rachunku Wykonawcy.
§ 6
1. W ramach wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1
Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich (w tym
prawa zależne) do utworów powstałych w ramach wykonywania przedmiotu niniejszej
umowy. Prawa te przechodzą na Zamawiającego z chwilą odbioru pracy, na
wszystkich znanych w chwili zawierania niniejszej umowy polach eksploatacji, a
w szczególności:
1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu –
wytwarzanie każdą techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską,
reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na
których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału
albo egzemplarzy,
3) rozpowszechnianie utworu w postaci elektronicznej w
Internecie.
4. Wykonawca zobowiązuje się - zarówno w trakcie
trwania niniejszej Umowy jak i po jej zakończeniu - do traktowania jako poufne,
zachowania w tajemnicy, nie posługiwania się i niewykorzystywania w żadnym
zakresie i formie oraz nie ujawniania osobom trzecim jakichkolwiek informacji i
dokumentów wytworzonych przez Strony w trakcie realizacji Umowy i rozwijania
produktów, oraz tych dotyczących Zamawiającego, a uzyskanych przez Wykonawcę w ramach
współpracy przez cały okres trwania Umowy.
§ 7
1. Zamawiający może odstąpić od Umowy w
przypadku:
1) gdy Wykonawca nie dotrzymuje terminów
wykonania prac w sposób zagrażający terminowemu wykonaniu przedmiotu Umowy po
uprzednim wezwaniu Wykonawcy do należytego wykonania umowy oraz wyznaczeniu mu
w tym celu stosownego terminu dodatkowego, z zagrożeniem odstąpienia od umowy
po bezskutecznym upływie tego terminu;
2) gdy Wykonawca nie dotrzymuje innych istotnych
warunków niniejszej umowy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do należytego
wykonania umowy oraz wyznaczeniu mu w tym celu stosownego terminu dodatkowego,
z zagrożeniem odstąpienia od umowy po bezskutecznym upływie tego terminu.
2. Wykonawca
może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:
1) cel opracowania prac badawczo-
rozwojowych jest niemożliwy do osiągnięcia,
2) niedotrzymania przez Zamawiającego istotnych warunków umowy po uprzednim
wezwaniu Zamawiającego do należytego wykonania umowy oraz wyznaczeniu mu w tym
celu stosownego terminu dodatkowego, z zagrożeniem odstąpienia od umowy po
bezskutecznym upływie tego terminu.
§ 8
Strony ustalają, że obowiązującą ich formą
odszkodowania będą kary umowne z następujących tytułów:
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary
umowne:
a) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy - w
wysokości 50,00 zł za każdy dzień opóźnienia
liczony od upływu terminu określonego w § 3 ust 1, ale nie więcej niż
10% wartości brutto przedmiotu umowy.
b) z tytułu odstąpienia od umowy przez którąkolwiek
ze stron, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 10%
wynagrodzenia umownego brutto.
2. Strony mogą dochodzić odszkodowania
przewyższającego wartość zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych
kodeksu cywilnego.
§ 9
Strony zgodnie postanawiają, że w przypadku rozwiązania przedmiotowej umowy
lub odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze stron Wykonawca zobowiązuje się
bez dodatkowego wezwania do zwrotu Zamawiającemu wszelkich dokumentów i innych
materiałów przekazanych do Wykonawcy w ramach wykonania umowy.
§ 10
Ewentualne spory powstałe na tle przedmiotowej umowy rozstrzygać będzie
właściwy rzeczowo sąd
w Kielcach.
§ 11
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy
pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 12
Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
.....…….....………..………….....… ………………….……….….............
Kielce,
dnia ………………………
WZÓR
PROTOKÓŁ
ODBIORU z dnia …………………………………………
Dostawca:
……………………………………………….
……………………………………………….
Odbiorca:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce
Miejsce
odbioru: …………………………….
…………………………….
Data
odbioru: ………………………………….
Dostarczono:
Strony
oświadczają, że dostarczony towar jest zgodny/nie zgodny* ze specyfikacją, a
dostawa została zrealizowana zgodnie/niezgodnie* z zapisami umowy nr
ADP.2302…..2021, z dnia ………………………
Strona
odbierająca potwierdza, że wyżej wymienione przedmioty/urządzenia zostały
odebrane bez zastrzeżeń jako w pełni sprawne przez uprawnionych pracowników.*
Strona
odbierająca stwierdza, że nie dokonała odbioru z przyczyn określonych w uwagach
do protokołu.*
Protokół
spisano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
Strona
przekazująca:
Strona odbierająca:
……………………………
…………………………..
(Czytelny podpis i
pieczęć)
(Czytelny podpis i pieczęć)
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych
osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
[2] W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych
osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku
informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści
oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie).
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
tel.: 41 3497277, faks: 41 3445615
Godziny pracy: 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl