ORGANIZACJA OBOZU LETNIEGO DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW WYCHOWANIE FIZYCZNE UJK w terminie 3-9.06.2023 rok
ORGANIZACJA OBOZU LETNIEGO DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW WYCHOWANIE FIZYCZNE UJK w terminie 3-9.06.2023 rok
- Znak sprawy: ADP.2302.25.2023
- Termin składania ofert: 2023-05-25 10:00
- Opublikowano: 2023-05-17 11:47:44 przez Marcin Kmieciak
ADP.2302.25.2023
Kielce
dn.25.05.2023
Wynik
postepowania ADP.2302.25 2023
Dotyczy zamówienia publicznego pn.
ORGANIZACJA OBOZU LETNIEGO DLA
STUDENTÓW KIERUNKÓW WYCHOWANIE FIZYCZNE UJK w terminie 3-9.06.2023 rok
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 ust 1
pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 roku. Prawo Zamówień Publicznych
wpłynęły następujące oferty:
Akademicki Związek Sportowy Centralny Ośrodek
Sportu Akademickiego w Gdańsku – Górki Zachodnie ul. Stogi 20, 80-642 Gdańsk-
Górki Zachodnie z zaoferowaną ceną brutto 195
zł /osobodoba ),w tym obowiązujący podatek VAT 8%
W tym
1)
Cena za jeden nocleg 1 uczestnika obozu 50 Zł
brutto podatek VAT 8%
2)
Cena jednodniowego wyżywienia 1 uczestnika obozu 130
zł brutto podatek VAT 8%
3)
Cena za jednodniowe udostępnienie obiektów sportowych
w przeliczeniu na jednego uczestnika turnusu 15 zł brutto, podatek VAT 23 %
Zamawiający
oszacował przedmiot zamówienia na kwotę 201
zł osobodoba
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach informuje ze jako najkorzystniejszą ofertę
wybiera Akademicki Związek Sportowy
Centralny Ośrodek Sportu Akademickiego w Gdańsku – Górki Zachodnie
Zapraszamy
do podpisania umowy w terminie 30.05.2023 r.
Kielce dnia 17.05.2023 r.
ADP.2302.25.2023
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25 – 369 Kielce
W związku z
zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 11
września 2019r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia oferty na:
ORGANIZACJĘ
OBOZU LETNIEGO DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW
WYCHOWANIE FIZYCZNE UJK w terminie 3-9.06.2023 rok
zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Planowana
ilość osób: 52 studentów i 5 osób kadry
Uwaga:
liczba uczestników zostanie podana 3 dni
przed rozpoczęciem każdego z turnusów
Ilość osób
wymieniona wyżej (może się zmienić w +/- 10 osób).
1. O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ WYKONAWCY KTÓRZY:
1) dysponują
obiektem/ośrodkiem przystosowanym do
prowadzenia zajęć sportowych w terenie i w wodzie, oddalonym od akwenu wodnego w odległości nie
większej niż 300 m.
2) posiadają
możliwość zakwaterowania i
wyżywienia na miejscu ( na terenie tego ośrodka) grupy min.57 osób, studenci zakwaterowani w
pokojach 2, 3, 4 - osobowych. Wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad,
kolacja) Posiłki przygotowane na miejscu, zamawiający nie dopuszcza żywienia
typu catering, urozmaicona i zdrowa kuchnia, śniadania i kolacje typu „szwedzki
stół”.
3) dysponują
bazą do prowadzenia zajęć z
kajakarstwa, żeglarstwa , turystyki rowerowej, atletyki terenowej.
4)
dysponują : minimum 10 Kajakami (ok. 20 miejsc), min. 15
Rowerami, boiskami sportowymi (siatkówka plażowa, piłka nożna, koszykówka),
dostępem do hali sportowej na terenie ośrodka z możliwością przeprowadzenia
zajęć podczas deszczu, kortem tenisowym (siatka+piłki+rakiety)
Ponadto
Wykonawca powinien dysponować
następującym sprzętem :
-min.
2 łodzie żaglowe kabinowe (zarejestrowane na min. 4 osoby, długość max. 12
metrów)
-min.
1 łódź motorowa do zabezpieczenia zajęć.
20 miejscami parkingowymi strzeżonymi.
dysponują salą konferencyjną/wykładową na min.
50 osób z rzutnikiem i dostępem do internetu WiFi. Na terenie ośrodka
2. PODSTAWĄ WYBORU OFERTY BĘDZIE:
1) cena brutto za osobo dobę - stanowiące wagę 100%
w tym kryterium cena za osobo dobę można
uzyskać maksymalnie 100 pkt.
W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką
poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena brutto oferty,
Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad:
cena brutto oferty najniższej : cenę brutto
oferty badanej x 100 = ….pkt.
1)
Cena brutto oferty = cena brutto za 1 osobo
dobę. Na
która to cenę się składają :
1) cena
za nocleg 1 uczestnika obozu
2) cena
jednodniowego wyżywienia uczestnika
obozu
3) cena
za udostępnienie obiektów sportowych w przeliczeniu na jednego uczestnika
turnusu brutto
oraz wszystkie inne koszty niezbędne do
należytego wykonania zamówienia , a nieuwzględnione w opisie.
UWAGA :
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,
która uzyska największą ilość punktów
OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:
1. Wypełniony formularz
ofertowy- wzór stanowi załącznik nr 2.
2. Oświadczenie wykonawcy,
że dysponuje: obiektem/ośrodkiem przystosowanym do prowadzenia zajęć sportowych w terenie i w
wodzie, oddalonym od akwenu wodnego w
odległości nie większej niż 300 m.
3. Oświadczenie
wykonawcy że w ośrodku
zapewni możliwość zakwaterowania i
wyżywienia na miejscu ( na terenie tego ośrodka) grupy min.57 osób, studenci zakwaterowani w pokojach
2, 3, 4 - osobowych. Wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja)
Posiłki przygotowane na miejscu, zamawiający nie dopuszcza żywienia typu
catering, urozmaicona i zdrowa kuchnia, śniadania i kolacje typu „szwedzki
stół”.
4. Oświadczenie
wykonawcy ze dysponuje bazą do
prowadzenia zajęć
z kajakarstwa, żeglarstwa , turystyki rowerowej, atletyki terenowej.
5. Oświadczenie
wykonawcy że dysponuje : minimum 10 Kajakami (ok. 20 miejsc), min. 15
Rowerami, boiskami sportowymi (siatkówka plażowa, piłka nożna, koszykówka),
dostępem do hali sportowej na terenie ośrodka z możliwością przeprowadzenia
zajęć podczas deszczu, kortem tenisowym (siatka+piłki+rakiety)
Ponadto
Wykonawca powinien dysponować
następującym sprzętem :
-min.
2 łodzie żaglowe kabinowe (zarejestrowane na min. 4 osoby, długość max. 12
metrów)
-min.
1 łódź motorowa do zabezpieczenia zajęć.
20
miejscami parkingowymi strzeżonymi.
dysponują
salą konferencyjną/wykładową na min. 50 osób z rzutnikiem i dostępem do
internetu WiFi. Na terenie ośrodka
Ofertę
należy złożyć w wersji elektronicznej
Otwarcie ofert nastąpi
na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-503 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział
Zamówień Publicznych, pokój nr 04.) Oferty należy składać w nieprzekraczalnym
terminie do dnia 25.05.2023r do godziny
10:00.
Otwarcie
ofert nastąpi w dniu 25.05.2023r do godzinie10:15.
UWAGA : Oferty podpisane i
zeskanowane należy wysyłać na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Oferta opatrzona czytelnym podpisem lub
imienną pieczątką z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez
upoważnionego pełnomocnika.
DO OFERTY, OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH
WYŻEJ, NALEŻY DOŁĄCZYĆ
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania
Wykonawcy, o ile nie wynika z dokumentu
opisanego wyżej. Pełnomocnictwo należy
przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem.
Z
wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa której projekt stanowi załącznik nr
2 do niniejszego ogłoszenia.
………………………………………
KANCLERZ
ZAŁĄCZNIK NR 1
(WZÓR)
ADP.2302.25.2023
ZAŁĄCZNIK NR 1
……………………………………………………………
(nazwa firmy)
……………………………………………………………
(dokładny adres)
NIP …………………………….
REGON …………………..
Tel:.......................................................................................
………………………………………………………………………
(adres poczty
elektronicznej)
FORMULARZ OFERTOWY
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25 – 369 Kielce
W
odpowiedzi na ogłoszenie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
postępowania nr ADP.2302.25.2023 pn. „Organizacja obozu letniego”, oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w
zakresie objętym niniejszym zamówieniem:
1.
Za
cenę brutto ……………………………zł
/osobodoba (słownie złotych: ……………………………………………..…….),w
tym obowiązujący podatek VAT …..%
W
tym
1) Cena za jeden nocleg 1 uczestnika obozu ………………. Zł
brutto podatek VAT …..%
2) Cena jednodniowego wyżywienia 1 uczestnika obozu …………….. zł
brutto podatek VAT ……%
3) Cena za jednodniowe udostępnienie obiektów sportowych w
przeliczeniu na jednego uczestnika turnusu ……….. zł brutto, podatek VAT ……%
Cena trzech powyższych składowych po
zsumowaniu powinna być równa cenie brutto jednej osobo doby
wynagrodzenie, o którym mowa w punkcie 1,
nie ma charakteru ostatecznego, gdyż wynagrodzenie ostateczne, jakie
Zamawiający zapłaci Wykonawcy, będzie wynikało z iloczynu ceny brutto za pobyt
jednej osoby w ciągu 1 doby,( OSOBODOBY wskazanej w punkcie 1) oraz ( x) faktycznej liczby osób, które wezmą
udział w poszczególnych turnusach, pomnożona razy ilość dni poszczególnych
turnusów
*Cenę należy podać z dokładnością do drugiego miejsca
po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. Jeżeli przy
świadczeniu usługi występuje więcej niż jedna stawka podatku VAT wykonawca
zobowiązany jest podać te wartości
oddzielnie dla każdej stawki VAT).
2. Termin
płatności – 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury VAT.
1. Oświadczam, iż
jesteśmy związani niniejszą ofertą 30
dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
2.
Oświadczam, że dysponuję obiektem o nazwie ………………………………………..(jeśli posiada), zlokalizowanym
……………………………………………………………………… (dokładny
adres obiektu), w którym zorganizuje letni obóz. Dokumentacja
potwierdzająca oferowane warunki zakwaterowania i wyżywienia tj. dokumentacja
fotograficzna pokoi i stołówki w załączeniu lub na stronie www:………………………. (Jeśli obiekt jest dostępny na stronie
internetowej wystarczy podać adres strony www)
6. Oświadczam że dysponuje: obiektem/ośrodkiem przystosowanym do prowadzenia zajęć sportowych w terenie i w
wodzie, oddalonym od akwenu wodnego w
odległości nie większej niż 300 m.
7. Oświadczam że w ośrodku zapewnimy możliwość zakwaterowania i
wyżywienia na miejscu ( na terenie tego ośrodka) grupy min.57 osób, studenci zakwaterowani w
pokojach 2, 3, 4 - osobowych. Wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad,
kolacja) Posiłki przygotowane na miejscu, zamawiający nie dopuszcza żywienia
typu catering, urozmaicona i zdrowa kuchnia, śniadania i kolacje typu „szwedzki
stół”.
8. Oświadczam
że dysponuje bazą do prowadzenia zajęć z kajakarstwa, żeglarstwa , turystyki
rowerowej, atletyki terenowej.
9. Oświadczam że dysponuje : minimum
10 Kajakami (ok. 20 miejsc), min. 15 Rowerami, boiskami sportowymi (siatkówka
plażowa, piłka nożna, koszykówka), dostępem do hali sportowej na terenie
ośrodka z możliwością przeprowadzenia zajęć podczas deszczu, kortem tenisowym
(siatka+piłki+rakiety)
Ponadto
Wykonawca powinien dysponować
następującym sprzętem :
-min.
2 łodzie żaglowe kabinowe (zarejestrowane na min. 4 osoby, długość max. 12
metrów)
-min.
1 łódź motorowa do zabezpieczenia zajęć.
20 iejscami parkingowymi strzeżonymi.
dysponują
salą konferencyjną/wykładową na min. 50 osób z rzutnikiem i dostępem do
internetu WiFi. Na terenie ośrodka
10. Oświadczamy, że
zapoznaliśmy się z Opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego żadnych
zastrzeżeń. Zdobyliśmy również konieczne informacje potrzebne do właściwej
wyceny oraz właściwego wykonania przedmiotu zamówienia .
11. Projekt umowy
został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej
oferty, do zawarcia umowy na wymienionych w nim warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym
przez Zamawiającego
12. Informujemy, że dokumenty rejestrowe, znajdują
się w formie elektronicznej pod następującymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych (należy
zaznaczyć odpowiedni kwadrat)
https://prod.ceidg.gov.pl
https://ems.ms.gov.pl
13. Pozostałe dokumenty, potwierdzające
okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy PZP, które Zamawiający posiada
lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych:
1)……………………….
2)………………………
3)……………………….
W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub
dokumentów będących w posiadaniu Zamawiającego (np. z innych postępowań) należy
podać numer referencyjny tego postępowania lub inną jednoznaczną informację
pozwalającą zidentyfikować taki dokument/oś.
14. Przedmiot
zamówienia zamierzamy wykonać sami bez udziału podwykonawców/ z udziałem
podwykonawców*
* niewłaściwe skreślić
Podwykonawcom zamierzamy powierzyć następującą cześć zamówienia (zakres
prac):
1) ……………………………………………, nazwa firmy
podwykonawcy…………………
2) ……………………………………………, nazwa firmy
podwykonawcy…………………
15. wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art.
13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.)**
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
**
W przypadku gdy
wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego,
stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia
wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie).
16. Osobą
upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym
w przedmiotowej sprawie jest:
........................................................................
tel. .................................... e-mail:…………….
10. W przypadku wyboru naszej oferty,
osobami upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
...........................................................................
2. ...........................................................................
17. Jestem świadomy odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych
oświadczeń
………………………………………
…………………………
/miejscowość,
data/ Podpis osób uprawnionych do składania
oświadczeń woli w imieniu wykonawcy
ZAŁĄCZNIK NR 2
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBÓZ LETNI DLA KIERUNKU
WYCHOWANIE FIZYCZNE
WF STACJONARNI: 3-9.06.2023 52 STUDENTÓW + 5 OSÓB KADRY
Przedmiotem zamówienia jest :
Zorganizowanie pobytu studentów w wyżej wymienionym
terminie.
Ośrodek na terenie Polski w bezpośrednim sąsiedztwie
akwenów wodnych.
Ilość osób wymienione wyżej (mogą się zmienić w
zależności od turnusu +/- 10 osób).
Struktura pokoi: studenci zakwaterowani w pokojach 2,
3, 4 - osobowych.
Sprzęt potrzebny do prowadzenia zajęć:
-min. 10 Kajaków (ok. 20 miejsc),
-min. 15 Rowerów,
-boiska sportowe (siatkówka plażowa, piłka nożna,
koszykówka), dostęp do hali sportowej na terenie ośrodka z możliwością
przeprowadzenia zajęć podczas deszczu,
-kort tenisowy (siatka+piłki+rakiety)
-min. 2 łodzie żaglowe kabinowe (zarejestrowane na
min. 4 osoby, długość max. 12 metrów)
-min. 1 łódź motorowa do zabezpieczenia zajęć.
Wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad,
kolacja)
Posiłki przygotowane na miejscu, zamawiający nie dopuszcza
żywienia typu catering, urozmaicona i zdrowa kuchnia, śniadania i kolacje typu
„szwedzki stół”.
Ośrodek z min. 20 miejscami parkingowymi strzeżonymi.
Ośrodek powinien dysponować salą
konferencyjną/wykładową na min. 50 osób z rzutnikiem i dostępem do internetu
WiFi.
Umowa ADP.2302…….2023
zawarta w dniu
........................ r. w Kielcach pomiędzy:
Uniwersytetem Jana
Kochanowskiego w Kielcach, z siedzibą w Kielcach
przy ul. Żeromskiego 5,
zwanym w treści umowy „Zamawiającym”,
reprezentowanym przez:
1. ………………….– ………………..
a
(w przypadku przedsiębiorcy
wpisanego do KRS)
.....................................................................,
z siedzibą w ............................... przy ulicy
.............................., wpisaną do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd
Rejonowy....................................................... Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ...............,
wysokość kapitału zakładowego ………..…………, w przypadku spółki akcyjnej wysokość
kapitału zakładowego……………….……….. i kapitału wpłaconego ……………………, zwanym w
treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowanym przez:
1.
........................................
(w przypadku przedsiębiorcy
wpisanego do ewidencji działalności gospodarczej)
(imię i nazwisko)
..............................................................................,
przedsiębiorcą działającym pod firmą
..................................................... z siedzibą w
.................................. przy ulicy ..............................,
wpisanym do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej
przez.......................................................................
pod numerem .................................., zwanym w treści umowy „Wykonawcą”,
reprezentowanym przez:
……………………………………
w
rezultacie dokonania wyboru oferty Wykonawcy w drodze postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 2 ust. 1
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
§ 1
PRZEDMIOT UMOWY
1. Wykonawca
zobowiązuje się do zorganizowania OBOZU
LETNIEGO DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW WYCHOWANIE FIZYCZNE UJK dla 52 studentów i 5 osób kadry w terminie od
dnia 3 do 9.czerwca2023 roku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik do niniejszego
ogłoszenia.
2.
Ilość
osób wymieniona w ust. 1 może ulec zmianie. Zamawiający dopuszcza zmianę
uczestników obozu na poziomie +/- 10 osób.
3.
Ostateczna liczba
osób zostanie podana w terminie 3 dni przed rozpoczęciem obozu.
4.
Wykonawca
zobowiązuje się do realizacji przedmiotu
umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i złożoną ofertą , które
stanowią integralną część niniejszej umowy.
§2
WARUNKI REALIZACJI
1.
Przedmiot umowy będzie realizowany w 2023r.
2. Planowany
termin obozu: 3-9.06.2023 rok.
3.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość
ewentualnej zmiany ilości osób przez cały okres trwania umowy, o zmianie takiej
Wykonawca zostanie poinformowany nie później niż na 3 dni przed planowanym
terminem rozpoczęcia obozu.
4.
Osoby upoważnione do
kontaktu w sprawie realizacji umowy:
1) od strony
Zamawiającego ……………………………………tel.
.................................................. fax. .........,
2) od strony
Wykonawcy: ……………………………………tel.
.................................................... fax. ..........
5. Zmiana
osób, o których mowa w ust. 4, nie stanowi zmiany umowy i wymaga jedynie
pisemnej informacji ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego.
§3
CENA PRZEDMIOTU UMOWY
1.
Strony zgodnie postanawiają, iż wynagrodzenie
Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy będzie obliczone jako iloczyn
faktycznej liczby uczestników obozu i
ceny za jednego uczestnika określonej w ofercie Wykonawcy.
2.
Cena za pobyt jednej osoby w ciągu 1 doby
(osobodoba) wynosi brutto:…………………………zł (słownie zł: ………………… ) w tym
obowiązujący podatek VAT ….%
w tym:
1) Cena za jeden nocleg 1 uczestnika obozu
………………. Zł brutto podatek VAT …..%
2) Cena jednodniowego wyżywienia jednego uczestnika obozu …………….. zł brutto podatek VAT
……%
3) Cena za jednodniowe udostępnienie obiektów
sportowych w przeliczeniu na jednego uczestnika turnusu ……….. zł brutto,
podatek VAT ……%
3.
Strony zgodnie postanawiają, że wynagrodzenie,
o którym mowa w ust. 2, nie ma charakteru ostatecznego, gdyż wynagrodzenie
ostateczne, jakie Zamawiający zapłaci Wykonawcy, będzie wynikało z iloczynu
ceny za pobyt jednej osoby w ciągu 1 doby, o której mowa w ust. 2 oraz
faktycznej liczby osób, które wezmą udział w obozie. Wynagrodzenie ostateczne
będzie również uwzględniało ewentualną zmianę wysokości wynagrodzenia, po
spełnieniu przesłanek przewidzianych w umowie.
4.
W cenie za pobyt jednej osoby w ciągu 1 doby
zawarte są wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy w
odniesieniu do jednego uczestnika obozu.
5.
Strony przewidują stałość cen jednostkowych w
ciągu całego okresu trwania umowy za wyjątkiem sytuacji określonych w ust. 6 niniejszego paragrafu.
6.
Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może
ulec zmianie, w przypadku zmiany:
1)
stawki
podatku VAT od towarów i usług oraz podatku akcyzowego w okresie obowiązywania
umowy,
2)
wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,
ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę,
3)
zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie
zdrowotne,
4)
zasad
gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których
mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach
kapitałowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1342 z późn. zm.),
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcę, przy czym zmiany, o których mowa w pkt. 2-4,
wymagają formy aneksu do umowy.
7.
Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 6
pkt. 2-4, nastąpi wyłącznie po przedłożeniu przez Wykonawcę dowodów
potwierdzających wpływ zmian, o których mowa w ust. 6 pkt. 2-4 na koszty
wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz
osób zatrudnionych do realizacji Umowy, dla których zmiany wymienione w ust. 6
pkt. 2-4 mają zastosowanie, wraz z kalkulacją kosztów wynikającą
z przedmiotowej zmiany.
8.
Zmiany, o których mowa powyżej, obowiązywać
będą:
1) w przypadku, o którym mowa w ust. 6 pkt. 1 od daty wejścia w życie
zmienionych przepisów o podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,
dotyczyć będą niezrealizowanej części zamówienia, przy czym kwota wynagrodzenia
netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie,
2) w przypadku, o którym mowa w ust. 6 pkt. 2-4 od pierwszego dnia miesiąca
następującego po przedłożeniu dowodów potwierdzających wpływ zmian, o jakich
mowa w ust. 6 pkt. 2-4 na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie
wcześniej jednak niż od wejścia w życie przepisów dotyczących zmiany wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej
lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie
zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów
kapitałowych,
9.
W przypadku zmian, o których mowa w ust. 6 pkt.
2-4, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wykazanych całkowitych
kosztów ponoszonych przez Wykonawcę z tego tytułu.
§ 4
WARUNKI PŁATNOŚCI
1.
Należność za wykonanie przedmiotu umowy
uregulowana będzie przez Zamawiającego w terminie 30 dni licząc od dnia
otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z podpisanym przez
Strony protokołem odbioru usługi.
2.
Płatność uważana będzie za zrealizowaną w dniu
obciążenia rachunku Zamawiającego.
3.
Wykonawca nie może dokonać cesji
wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy bez pisemnej zgody Zamawiającego
pod rygorem nieważności.
§ 5
KARY UMOWNE
1. W
przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy Zamawiający
ma prawo odstąpienia od umowy lub jej niewykonanej części w terminie 30 dni od
powzięcia informacji o zaistnieniu przyczyn uzasadniających odstąpienie.
2. W
przypadku nienależytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci
Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 % wartości umowy określonej na
podstawie paragrafu 3 ust.2, za każdy przypadek nienależytego wykonania umowy jednak nie więcej niż 20%
wartości umowy.
3. W
przypadku niewykonania umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w
wysokości 20 % wartości umowy określonej na podstawie paragrafu 3 ust.2.
4. Za
niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo
dochodzenia niezależnie od kar umownych odszkodowania na zasadach ogólnych
wynikających z Kodeksu Cywilnego.
5. W przypadku gdy nie dojdzie do wykonania
umowy, na potrzeby naliczenia kar umownych za liczbę uczestników obozu przyjmuje
się planowana liczbę 57 osób.
6. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie
naliczonych kar umownych z należnego mu wynagrodzenia.
§6
ROZSTRZYGANIE SPORÓW
1.
Zamawiający, w miarę możliwości w trakcie trwania
imprezy turystycznej, z
uwzględnieniem okoliczności danej sprawy, powinien poinformować Wykonawcą o stwierdzeniu
niezgodności w trakcie trwania imprezy turystycznej (t.j. o niewykonaniu lub
nienależytym wykonaniu umowy)
2.
Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia dotyczące wykonania
przedmiotu umowy mogą być składane w
terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Brak rozpoznania reklamacji
w terminie 30 dni uważa się za jej uznanie. W razie wątpliwości za datę
udzielania odpowiedzi na reklamację uznaje się datę wysłania jej przesyłką
poleconą.
3.
Jeżeli strony nie osiągną kompromisu, wówczas sprawy
sporne kierowane będą do sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
§ 7.
1.
Wykonawca oświadcza, że jest rzeczywistym
właścicielem należności wynikającej z niniejszej umowy:
- w rozumieniu art.4a pkt 29 ustawy a dnia 15 lutego 1992 r. o
podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2022r.poz.2587 z późn.zm.)
lub
- w rozumieniu art. 5a pkt 33d ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o
podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2647 ze zm.)
w zależności od tego, która ustawa znajduje zastosowanie w
stosunku do Wykonawcy.
2.
W razie zmiany okoliczności, o której mowa w ust.1, Wykonawca
niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.
3.
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie przedstawi
dodatkowe dokumenty oraz informacje, dotyczące rezydencji rzeczywistego
właściciela.
§8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.
Zamawiający
dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze
wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu
interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, w
terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2.
W przypadku, o
którym mowa w ust. 1, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z
tytułu wykonania części umowy.
3.
W sprawach nie
uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks Cywilny oraz przepisy ustawy z dnia 24
listopada 2017r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych
(j.t. Dz.U. z 2022 poz. 511 ze zm.).
4.
Umowa została
sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz dla
Wykonawcy, dwa egzemplarze dla Zamawiającego.
WYKONAWCA:
ZAMAWIAJĄCY:
Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej
Otwarcie ofert nastąpi na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-503 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 04.) Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.05.2023r do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.05.2023r do godzinie10:15.
UWAGA : Oferty podpisane i zeskanowane należy wysyłać na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Oferta opatrzona czytelnym podpisem lub imienną pieczątką z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez upoważnionego pełnomocnika.