Drukuj

Zapytanie ofertowe

„Przegląd, konserwacja oraz remont gaśnic zamontowanych w obiektach UJK”

„Przegląd, konserwacja oraz remont gaśnic zamontowanych w obiektach UJK”

  • Znak sprawy: ADP.2302.28.2024
  • Termin składania ofert: 2024-08-01 09:00
  • Opublikowano: 2024-07-24 13:47:31 przez Siewierska Anna

ADP.2302.28.2024 ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAMAWIAJĄCY: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) zapraszamy do złożenia oferty na: „Przegląd, konserwację oraz remont gaśnic zamontowanych w obiektach UJK”

Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zatwierdzam: Kanclerz UJK

Kielce, 24.07.2024r.

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl adres elektronicznej skrzynki ePUAP: /UJK/skrytkaESP adres poczty elektronicznej: anna.siewierska@ujk.edu.pl tel.: 41/3497275 , faks: 41/3445615 Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php Godziny pracy: 7:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem umowy jest realizacja usługi polegającej na przeglądzie, konserwacji i remoncie gaśnic, pomiaru parametrów technicznych (ciśnienia i wydajności) hydrantów wewnętrznych, zewnętrznych i zaworów hydrantowych 52 oraz próbie ciśnieniowej węży hydrantu wewnętrznego w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz na obiekcie Wydziału Zamiejscowego w Sandomierzu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz gaśnic, zaworów i hydrantów zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Wykaz obiektów Uczelni wraz z adresami zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z dojazdem do obiektów Uczelni. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia usługi w zakresie remontu gaśnic do 20% oraz ograniczenia usługi w zakresie konserwacji gaśnic do 80 %. 6. Rozliczenie z wybranym do realizacji zadania wykonawcą nastąpi po wykonaniu usługi w oparciu o protokoły odbioru podpisane przez strony, wskazujące faktyczną ilość gaśnic podlegających remontowi i konserwacji. 7. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury - w ciągu 30 dni przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze. III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin realizacji zamówienia: październik 2024 r. 2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty UJK, zgodnie z wykazem. 3. Dokładny termin należy bezwzględnie ustalić z Zamawiającym. IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V Zapytania Ofertowego, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca (osoba realizująca usługę) ma posiadać świadectwa autoryzacji producentów gaśnic: 1) Grodkowskie Zakłady Wyrobów Metalowych S.A. w Grodkowie; 2) Katowickie Zakłady Wyrobów Metalowych OGNIOCHRON S.A. w Andrychowie – oświadczenie w treści oferty. V. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. VI. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Zapytania ofertowego. VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) Oświadczenie, o których mowa w Rozdziale VI Zapytania ofertowego; 2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy. 3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 5. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. VIII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY 1 . Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym. Ustalenie stawki podatku VAT w przedmiotowym postępowaniu należy do obowiązku Wykonawcy. 3. Cena podana w Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w obcej walucie. 6. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia. 7. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. 8. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza. IX. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Ofertę należy przesłać drogą przesłać drogą elektroniczną na adres mail: anna.siewierska@ujk.edu.pl (opatrzone podpisem kwalifikowanym, elektronicznym lub osobistym) do dnia ………. r. do godziny 10:00. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu …………. r. o godzinie 11:00. X. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Zamawiający zastosuje ocenę dla kryterium: 1) cena – 100%, 2. Ocena merytoryczna według kryterium: cena – max 100 punktów cena minimalna Wartość punktowa ceny = ----------------------------------- X 100 cena oferty badanej 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. XI. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 Wykaz obiektów Załącznik nr 3 Formularz Ofertowy Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 5 Projekt umowy

Ofertę należy przesłać drogą przesłać drogą elektroniczną na adres mail: anna.siewierska@ujk.edu.pl