Transport uczestników obozu zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce ADP.2302.46.2023
Transport uczestników obozu zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce ADP.2302.46.2023
- Znak sprawy: ADP.2302.46.2023
- Termin składania ofert: 2023-12-28 10:00
- Opublikowano: 2023-12-20 13:17:57 przez Marcin Kmieciak
Dotyczy zamówienia publicznego pn. „Transport uczestników obozu zimowego
na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce” o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 ust 1
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019
roku. Prawo Zamówień Publicznych
wpłynęły następujące oferty:
1)
JOTKA Jarosław Kępczyński 26-604 Radom ul. Równoległa 8/1 z zaoferowaną
ceną brutto za 1 km przejazdu autokarem– 15,68
zł brutto , cena 1 km przejazdu busem 1,08
zł, uśredniona cena 8,38 zł
1)
Usługi Handel Transport Anna Chmiel 26-060 Chęciny Charężów 6 z zaoferowaną ceną
brutto za 1 km przejazdu autokarem– 18,60
zł brutto , cena 1 km przejazdu busem 15,60
zł, uśredniona cena 17,10 zł
Usługa
będzie realizowana
I
turnus - od 07.01.2024
r. do 13.01.2024 r. przewidywana
liczba uczestników obozu to około 60 osób
- wszyscy uczestnicy muszą zmieścić się w 1
środku transportu ( autokarze) bez możliwości wykorzystania busa.
II
turnus - od
25.02.2024 r. do 03.03.2024 r. przewidywana
liczba uczestników obozu to około 80 osób
- wszyscy uczestnicy muszą zmieścić się w 1
środku transportu ( 62 osobowym
autokarze) oraz (22 osobowym busie) przy czym Zamawiający ma możliwość
rezygnacji z jednego środka transportu- busa w przypadku mniejszej liczby osób
która zmieści się w autokarze.
Wykonawca zapewni również bagażnik gdzie
pomieści bagaże i sprzęt narciarski
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach informuje że dokonał wyboru oferty
najkorzystniejszej. Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy JOTKA Jarosław Kępczyński 26-604 Radom
ul. Równoległa 8/1
Zapraszamy
wykonawcę do podpisania umowy w terminie 29.12.2023 r.
pytania i odpowiedzi
kto ponosi ewentualne koszty parkingów, które np. w Zakopanym są
skandalicznie drogie i ich brakuje,
Kto ponosi koszty związane z ewentualnymi dojazdami na stoki?
które stoki, ile razy ?
jeśli np. ma to być jazda w zakopiańskich korkach manewrowanie na
parkingu dwa razy dziennie to autokar spali dziennie ze 25 /30litrów
paliwa
ile dni na stokach ?
jakieś inne wyjazdy ? na stoki ? poza Polskę w Pieniny?
czy parking dla pojazdów pod hotelem po stronie Zamawiającego - moze w
cenie pobytu ? może nie, zakwaterowanie i wyżywienie kierowców
widziałem w umowie ze Zamawiający
odpowiedzi na pytania:
Nie ma żadnych wyjazdów do Zakopanego.
Jeździmy tylko na stok na Rusiński Wierch ok 6 km od ośrodka (do tej pory nie było opłat za parking)
Dojazdy na stoki są wliczane w przebyte kilometry (nie liczymy tych km jeśli kierowca chce wrócić do ośrodka). Planowany 1 wyjazd na stok dziennie. Od poniedziałku do piątku wyjazdy na stok
Parking jest pod ośrodkiem- bezpłatny. Wyżywienie i nocleg kierowcy jest po stronie Zamawiającego.
ADP.2302.46.2023
Kielce,
20.12.2023 r.
W
związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia
oferty na: „Transport uczestników obozu
zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce”
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia
jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników obozu zimowego wraz z
bagażem oraz sprzętem narciarskim na trasie Kielce-Bukowina Tatrzańska – Kielce
w terminach zamieszczonych poniżej oraz dowóz na stoki uczestników obozu wraz
ze sprzętem narciarskim.
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
II.O
zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1)
dysponują pojazdem min. ( 1
autokarem/autobusem) spełniającymi normy minimum EURO 3,
wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2007r.,przystosowanym do przewozu osób z miejscami
siedzącymi dla minimum 62 osób ( w tym kierowca i miejsce pilota) dostosowanym do przewozu bagażu i sprzętu
narciarskiego uczestników. posiadającym aktualne badania techniczne, ważne
ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej musi
obejmować cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem). Środek transportu
będzie wykorzystany w 1 i 2 turnusie
2)
dysponują
pojazdem min. ( 1 busem/autokarem/autobusem ) z miejscami
siedzącymi dla min. 22 osób ( w tym kierowca i miejsce pilota ) dostosowanymi
również do przewozu bagażu i sprzętu
narciarskiego spełniającym normy minimum EURO 4, wyprodukowanym nie
wcześniej niż w 2011 roku. posiadającym aktualne badania
techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej
musi obejmować cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem). Środek transportu
wykorzystany będzie ewentualnie w 2 turnusie
1)
III.
Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany
będzie zrealizować wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia oraz umową w terminie:
I
turnus - od 07.01.2024 r. do 13.01.2024 r. przewidywana liczba uczestników obozu to
około 60 osób
- wszyscy uczestnicy muszą zmieścić
się w 1 środku transportu ( autokarze) bez możliwości wykorzystania busa
II
turnus - od 25.02.2024
r. do 03.03.2024 r. przewidywana liczba
uczestników obozu to około 80 osób
- wszyscy uczestnicy
muszą zmieścić się w 1 środku transportu ( 62 osobowym autokarze) oraz (22
osobowym busie) przy czym Zamawiający ma możliwość rezygnacji z jednego
środka transportu- busa w przypadku mniejszej liczby osób która zmieści się w
autokarze.
IV. Kryteria wyboru
oferty
Podstawą
wyboru oferty będzie kryterium najniższa
uśredniona cena brutto za 1 kilometr.
Wykonawca
w swojej ofercie powinien podać:
1)
cenę brutto za
2)
cenę brutto za
W
celu wyboru oferty najkorzystniejszej Wykonawca w ofercie zobowiązany jest
podać uśrednioną cenę brutto za
Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty
związane z realizacją zamówienia, w tym ewentualne opłaty
parkingowe.
1.Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty
najkorzystniejszej, według następujących kryteriów:
Kryterium (A) „uśredniona
cena brutto za 1 km przejazdu autokarem i busem” - waga 100%
1)Sposób obliczenia wartości punktowej
oferty dla kryterium )„Uśredniona cena cena brutto za 1 km przejazdu”
wg. wzoru:
B
A = ----------- x 100 pkt.
C
gdzie:
A- ilość punktów przyznanych ofercie w
kryterium uśredniona cena za 1 kilometr przejazdu autokarem i busem,
B- najniższa zaoferowana cena,
C- cena zaoferowana w ofercie badanej
2.Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie za kryterium
oceny oferty (A).
3. Jeżeli
Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na
fakt, iż złożone oferty uzyskały taką samą ilość punktów, wezwie tych Wykonawców do dogrywki cenowej. Oferta
cenowa złożona w wyniku dogrywki nie może być wyższa od pierwotnie
zaoferowanej.
V. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą :
minimum 30 dni licząc od terminu na składanie ofert.
VI. Termin i miejsce złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej
Złożenia podpisanej oferty przez upoważniona do tego osobę odbywa się
za pomocą środków elektronicznych (
poczta elektroniczna ) na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Otwarcie ofert nastąpi w :
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-503 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień
Publicznych, pokój nr 04)
Oferty
należy składać do dnia 28.12.2023 r do godziny 10:00.
Oferta powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem wykonawcy
oraz oznaczona w następujący sposób: „Transport uczestników obozu zimowego
na trasie Kielce Bukowina Tatrzańska Kielce”, numer sprawy
ADP.2302.46.2023.
VII. Wykonawca winien podać w swojej ofercie
1.Cenę brutto za 1 km za przejazd autokarem. Za 1 km przejazd busem/autokarem oraz wyliczoną uśrednioną cenę
Cena ma obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami.
2.Termin wykonania zamówienia.
3.Termin związania ofertą.
VIII. Dokumenty które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą
1.Kserokopię KRS lub kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej.
2.Opis pojazdów - autokaru i busa (marka, rok produkcji, liczba
miejsc siedzących, wyposażenie, stan techniczny pojazdu), którymi
dysponuje i będzie świadczył usługę Wykonawca. W celu
weryfikacji podstawowych informacji o środku transportu. Wykonawca zobowiązany
jest podać w treści oferty numery
rejestracyjne środków transportu którymi
będzie wykonywał usługi. Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje
korzystając z informacji Udostępnionych w
Bezpłatnym raporcie z Centralnej Ewidencji Pojazdów
3.Oświadczenie Wykonawcy, że pojazd, którym dysponuje i którymi
będzie świadczył usługę
spełnia normę minimum EURO 3 dysponuje
minimum 1 autokarem minimum 62 osobowy, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2007
roku. dostosowany do przewozu bagażu i
sprzętu narciarskiego. autokar posiada aktualne badania techniczne, ważne
ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu) swoim okresem obejmujące cały okres
trwania obozu (łącznie z powrotem)
4. Oświadczenie
Wykonawcy że dysponuje pojazdem min. ( 1 busem/autokarem/autobusem ) z miejscami
siedzącymi dla min. 22 osób dostosowanymi również do przewozu bagażu i sprzętu
narciarskiego spełniającym normy minimum EURO 4, wyprodukowanym nie wcześniej
niż w 2011 roku. posiadającym aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie
OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej musi obejmować
cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem).
4.Pełnomocnictwo jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż
wskazana do reprezentacji w dokumentach
rejestrowych firmy.
Dokumenty muszą być złożone w postaci
oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny podpis lub imienna pieczątka
z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez upoważnionego
pełnomocnika.
IX. Osoby uprawnione do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365,
e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
X.
Informacje ogólne
1.Niniejsze postępowanie prowadzone jest
bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych.
2.Z wybranym wykonawcą
zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik nr 3 do niniejszego
zapytania ofertowego.
Wszelkie zawiadomienia,
oświadczenia, wnioski, zapytania oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy
mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem umowy, która
musi być złożona na piśmie.
2. Wykonawcy mogą
przesyłać Zamawiającemu pytania do treści ogłoszonego zapytania ofertowego.
Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione co najmniej na 3 dni przed
upływem terminu składania ofert. Pytania wniesione po tym terminie, Zamawiający
może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może
wydłużyć termin składania ofert.
3. W korespondencji
kierowanej do zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy –
ADP.2302.46.2023.
4. Osobą uprawnioną przez
Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak tel. 41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5. Zgodnie z art. 13 ust.
1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce ul. Żeromskiego
5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet Jana
Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z
którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem
e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. „Usługa
transportowa Kielce-Bukowina
Tatrzańska-Kielce” nr ADP.2302.46.2023 prowadzonym w trybie zapytania
ofertowego;
odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania;
Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres
oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; (jeżeli wykonanie
obowiązków o których mowa w art.15 ust.1 – 3 rozporządzenia 2019/679 wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga od osoby której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania: daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowy; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z
żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
Załączniki:
1.Opis
przedmiotu zamówienia
2.Formularz
ofertowy
3.Wzór
umowy
ZATWIERDZAM
…………………………
ZAŁĄCZNIK
NR 2
…………………………………………….
pieczęć wykonawcy
OFERTA
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
Dane Wykonawcy:
Nazwa: ………………………………………...…………………….……………….………..……..
Siedziba:
…………………………………………………………….……………….………………
(dokładny
adres)
NIP: ………………………………………………… REGON:
……………………….….….……
Adres do korespondencji:
……………………………………………………………………..
Adres poczty elektronicznej:
………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………..……………………………….
Numer faksu:
……………………………………………………………………………………….
1.Nawiązując do zapytania ofertowego pn.: „Transport uczestników obozu zimowego na
trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce”
nr sprawy ADP.2302.46.2023:
Oferujemy wykonanie przedmiotu
zamówienia zgodnie z wymaganiami za cenę :
UŚREDNIONA cena brutto za 1 km za przejazd 1 autokarem ( min
62 os) i
busem/autobusem ( min.22 osobowy) –
…………… zł brutto (słownie brutto: ………………………………zł). w tym:
1)
cena
brutto za 1 km za przejazd 1 autokarem (
min 62 osobowy) – …………… zł brutto
2)
cena
brutto za 1 km za przejazd 1 busem/autokarem/autobusem
( min 22 osobowy) – …………… zł brutto
Zaoferowana
cena zawiera wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami , w tym : koszty pozostawienia
środków transportu wraz z kierowcami
w Bukowinie Tatrzańskiej na czas trwania obozu, koszty związane opłatami
parkingowymi.
Zamawiający
wprowadzi do treści umowy tylko ceny jednostkowe za przejazd autokaru oraz
busa. Zamawiający będzie rozliczał się z
Wykonawcą na podstawie tych dwóch cen
wskazanych w treści oferty.
Uśredniona cena służy jedynie wyborowi
oferty najkorzystniejszej ( patrz kryteria oceny ofert)
UWAGA: Wszystkie ceny należy podać z
dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń
matematycznych.
Oświadczamy, że pojazd, którym dysponujemy i którym
będziemy świadczyć usługi spełnia normy minimum EURO 3. Wyprodukowany nie
wcześniej niż w 2007 rok. Dysponujemy minimum 1 autokarem minimum 62 osobowy ( w tym kierowca i pilot),
Oświadczamy że środek transportu dostosowany jest do przewozu bagażu i sprzętu
narciarskiego. autokar posiada aktualne
badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu) swoim
okresem obejmujące cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem)
Oświadczam że dysponuje pojazdem min. ( 1 busem/autokarem/autobusem
) z miejscami siedzącymi dla min. 22 osób ( w tym kierowca i pilot )
dostosowanymi również do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego spełniającym
normy minimum EURO 4, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2011 roku.
posiadającym aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW
(pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej musi obejmować cały
okres trwania obozu (łącznie z powrotem).
Dołączmy
również opis pojazdów –
autokaru i busa (marka, rok produkcji, liczba miejsc siedzących, wyposażenie, stan
techniczny pojazdu), którymi dysponujemy
i będziemy świadczyć usługi.
Autokar
o numerze rejestracyjnym ( min 62 osobowy)…………………………………………
Bus/autokar/autobus (min 22 osobowy) o numerze rejestracyjnym……………………………
Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje
korzystając z informacji Udostępnionych w Bezpłatnym raporcie z
Centralnej Ewidencji Pojazdów
2.Przyjmujemy do realizacji wszystkie
warunki postawione przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3.Termin realizacji zamówienia:
I
turnus - od 07.01.2024 r. do 13.01.2024 r.
przewidywana liczba uczestników obozu to około 60 osób
II
turnus - od 25.02.2024 r. do 03.03.2024 r. przewidywana liczba
uczestników obozu to około 80 osób
4.Oświadczamy, że zdobyliśmy konieczne
informacje potrzebne do właściwej wyceny oraz właściwego wykonania przedmiotu
zamówienia.
5.Oświadczamy, że uważamy się za
związanych niniejszą ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6.Oświadczamy, że zawarty w ogłoszeniu
wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku
wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na wymienionych w nim warunkach w
miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne
przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO[1]
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w
niniejszym postępowaniu. [2]
8.Oświadczam, że
nie podlegam wykluczeniu w oparciu o art. 108 ust.1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego[3] (Dz. U. poz. 835)
* W przypadku gdy wykonawca
nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących
lub zachodzi wyłączenie stosowania
obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO
treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np.
przez jego wykreślenie).
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
W
przypadku wyboru naszej oferty, osobami upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
..................................................................
2. ...........................................................................
Załącznikami
do oferty są:
……………………………..
…………………………………………..
……………………………………….
/miejscowość, data/ /podpis Wykonawcy/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi
transportowej dla uczestników obozu zimowego wraz z bagażem oraz sprzętem
narciarskim na trasie Kielce-Bukowina Tatrzańska – Kielce w terminach
zamieszczonych poniżej oraz dowóz na stoki uczestników obozu wraz ze sprzętem
narciarskim.
Lp. |
Turnus |
Szacunkowa liczba uczestników obozu |
Termin przejazdu |
Uwagi
|
1. |
I turnus 07.01 -13.01.2024 r. |
60 osób*
|
07.01.2024 r. |
Wyjazd z uczestnikami obozu I turnusu z Kielc do Bukowiny
Tatrzańskiej ok. godz. 8:00. * Pozostawienie środków transportu w Bukowinie Tatrzańskiej
(transport uczestników na stoki) ** |
2. |
I turnus 07.01-13.01.2024 r. |
60 osób*
|
13.01.2024 r. |
Wyjazd autokarów/busów z uczestnikami obozu I turnusu z
Bukowiny Tatrzańskiej do Kielc ok. godz. 11:00. |
3. |
II turnus 25.02 -03.03.2024 r.
|
60 +20 osób *,**
|
25.02.2024 r. |
Wyjazd z uczestnikami obozu II turnusu z Kielc do
Bukowiny Tatrzańskiej ok. godz. 8:00. * Pozostawienie środków transportu w Bukowinie Tatrzańskiej
(transport uczestników na stoki) ** |
4. |
II turnus 25.02 -03.03.2024 r. |
60 +20 osób
*, **
|
03.03.2024 r. |
Wyjazd obu autokarów/busów z uczestnikami obozu II
turnusu z Bukowiny Tatrzańskiej do Kielc ok. godz. 11:00. |
*Dokładna godzina odjazdu zostanie ustalona na 5 dni przed
rozpoczęciem turnusu
**Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru dowolnych
środków transportu (tylko autokar- I i II turnus obozu, autokar + bus – tylko
II turnus obozu ) w zależności od faktycznej liczby uczestników obozu, przy
czym Zamawiający ma możliwość rezygnacji ze środka transportu- busa w przypadku mniejszej liczby uczestników
obozu do liczby osób które zmieszczą się w autokarze.
Zamawiający zastrzega sobie pozostawienie wszystkich
środków transportu w Bukowinie w celu sprawniejszego dowozu uczestników obozu
na stoki. Dokładna liczba uczestników obozu będzie znana na 5 dni przed
rozpoczęciem każdego turnusu.
Zamawiający pokrywa koszty zakwaterowania i wyżywienia
kierowców pozostających w Bukowinie Tatrzańskiej.
Terminy organizacji obozów są terminami planowanymi i mogą
ulec zmianie ( przy czym okres ich realizacji będzie nie dłuższy jak 30 dni)
Zamawiający nie wymaga usługi pilota.
Zamawiający wymaga takiej ilości wykwalifikowanych
kierowców która zapewni wykonanie
przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem.
O
zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1)
dysponują
pojazdem min. ( 1 autokarem/autobusem) spełniającymi normy minimum EURO 3, wyprodukowanym nie wcześniej
niż w 2007r.,przystosowanym do przewozu osób z miejscami siedzącymi dla minimum
62 osób ( w tym kierowca i pilot)
dostosowanym do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego uczestników.
posiadającym aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW
(pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej musi obejmować cały
okres trwania obozu (łącznie z powrotem). Dotyczy I i II turnusu
2) dysponują
pojazdem min. ( 1 busem/autokarem/autobusem ) z miejscami siedzącymi dla min. 22
osób ( w tym kierowca i pilot ) dostosowanymi również do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego spełniającym normy minimum EURO 4,
wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2011 roku. posiadającym
aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu),
a okres ochrony ubezpieczeniowej musi obejmować cały okres trwania obozu
(łącznie z powrotem). Dotyczy II turnusu
[1]
Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
[2] W przypadku gdy wykonawca
nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących
lub zachodzi wyłączenie stosowania
obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO
treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np.
przez jego wykreślenie).
[3] Zgodnie z treścią art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1)wykonawcę wymienionego w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006i rozporządzeniu 269/2014 ani
wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
cyt. ustawy;
2) wykonawcę, którego
beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U z 2022 r.,
poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 ani wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. Ustawy.
UMOWA
NR ADP.2302……...2023
zawarta w
Kielcach w dniu …………….2023 r. pomiędzy:
Uniwersytetem
Jana Kochanowskiego w Kielcach,
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym
przez:
Dr Aleksandra
Pisarska – Kanclerz
a
………………
zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą
w
rezultacie dokonania wyboru Wykonawcy w drodze zapytania ofertowego:
§
1.
1. Zamawiający
zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi transportowej polegającej na przewożeniu uczestników obozu
zimowego na trasie Kielce -
Bukowina Tatrzańska – Kielce, oraz w trakcie
obozu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ofertą Wykonawcy, które
stanowią załącznik do niniejszej umowy .
2.
Usługa, o której mowa w ust. 1, świadczona
będzie w terminie:
I turnus
- od 07.01.2024 r. do 13.01.2024 r. przewidywana liczba uczestników obozu to 60 osób
II
turnus - od 25.02.2024 r. do 03.03.2024 r. przewidywana liczba uczestników obozu to 80 osób
3.
Zamawiający
zastrzega sobie pozostawienie środków
transportu w Bukowinie w celu sprawnego dowozu uczestników obozu na stoki.
4.
Zamawiający
pokrywa koszty zakwaterowania i wyżywienia kierowców pozostających w Bukowinie Tatrzańskiej.
5.
Terminy
wykonania usługi mogą być zmienione tylko w przypadku zmiany terminów organizacji obozów o czym Zamawiający
niezwłocznie powiadomi Wykonawcę. Zmiana taka nie wymaga zawarcia aneksu do
umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić
wszystkim pasażerom miejsca siedzące, bezpieczne warunki dowozu, we właściwym
stanie technicznym pojazdu z pełną kulturą obsługi.
7. Dokładną liczbę uczestników obozu
Zamawiający poda Wykonawcy nie później niż 5 dni przed planowanym terminem
świadczenia usługi. W przypadku gdy liczba uczestników obozu będzie równa lub
mniejsza niż 62 osoby, Wykonawca wykona usługę jedynie za pomocą autokaru.
8. Długość trasy liczona będzie od miejsca
podstawienia pojazdu.
9. W przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi, Wykonawca zobowiązany
będzie do zapewnienia transportu zastępczego, spełniającego warunki określone w zapytaniu
ofertowym i ofercie Wykonawcy.
10. W przypadku opóźnienia w wykonywaniu
usługi określonej w ust. 1, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
Zamawiający, jeśli opóźnienie będzie przekraczało 60 min, uprawniony będzie do skorzystania
z transportu zastępczego, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
11. W przypadku skorzystania przez
Zamawiającego z transportu zastępczego, stosownie do ust. 12, Strony dokonają
rozliczenia w ten sposób, że Wykonawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu pełne
koszty, jakie ten poniósł z tytułu wykonania usług, w terminie 7 dni od daty
przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego rozliczenia poniesionych
kosztów.
§
2.
1. Strony ustalają, iż usługa świadczona
będzie w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.
2. Miejsce i godzinę podstawienia pojazdu w
wyznaczonym terminie wskaże Wykonawcy osoba upoważniona do kontaktów ze strony
Zamawiającego – ……………………………tel. …………………
3. Osobą wyznaczoną do kontaktów ze strony
Wykonawcy jest: ……………………….. tel.………………....... lub e-mail …………………….
4. W przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej
za kontakt z Zamawiającym, Wykonawca niezwłocznie zawiadomi na piśmie o tym
fakcie Zamawiającego.
§
3.
1.
Zamawiający
oświadcza, że jest uprawniony do otrzymywania faktury VAT.
Nr identyfikacji podatkowej – NIP: 6570234850.
2.
Wykonawca
oświadcza, że jest płatnikiem VAT.
Nr identyfikacji podatkowej – NIP:
……………………...
§
4.
1.
Wykonawca
oświadcza, że pojazdy, które będą użyte do przewozu osób
posiadają aktualne badania techniczne i są sprawne.
2.
Wykonawca
oświadcza, że posiada aktualną na czas trwania niniejszej umowy licencję na
wykonywanie krajowego transportu osób, a ponadto posiada aktualną i ważną
polisę ubezpieczenia OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej
działalności, oraz że będzie posiadał licencję i polisę w okresie realizacji
przedmiotu umowy.
3.
Wykonawca
zapewnia niezbędną dokumentację dla środków transportu oraz ponosi
odpowiedzialność za ich właściwe przygotowanie techniczne.
4.
Wykonawca
oświadcza niniejszym i zobowiązuje się, że posiada wszelkie niezbędne
uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny,
umożliwiające mu wykonanie usługi określonej w § 1. ust. 1 niniejszej umowy.
§
5.
1.
Strony
ustalają, że wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie po wykonaniu
usługi na podstawie faktury
wystawionej w oparciu o potwierdzony bezusterkowy protokół odbioru,
którego projekt stanowi załącznik do niniejszej umowy.
2.
Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone będzie na
podstawie liczby faktycznie przejechanych kilometrów autokarem lub busem, w
zależności od faktycznej liczby uczestników danego obozu. Stawki odpowiednio za:
1)
w przypadku usługi realizowanej autokarem ( min 62 osobowy)kwota brutto ………. Zł za 1
przejechany kilometr w tym podatek VAT
2)
w przypadku usługi realizowanej busem ( min
22 osobowy) kwota brutto ……………. Zł za 1 przejechany kilometr w tym podatek VAT * dotyczy 2 turnusu
3.
Kwota
o której mowa w ust. 2 uwzględnia wszystkie czynniki mające wpływ na wysokość
ceny ofertowej w tym opłaty parkingowe, drogowe i nie może ulec zmianie.
4.
Protokół
odbioru musi być zatwierdzony przez wszystkich członków komisji odbioru
końcowego w skład której wchodzą:
1)
przedstawiciele Zamawiającego,
2) przedstawiciel Wykonawcy.
§
6.
1.
Zapłata należności nastąpi w terminie 30
dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
2.
Za datę płatności należności uważa się datę
złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.
3.
Zakazuje się dokonywania przez Wykonawcę
przelewu (cesji) wierzytelności należnych od Zamawiającego na rzecz osoby
trzeciej.
§
7.
1.
Strony
postanawiają, że obowiązującym zabezpieczeniem wykonania umowy są kary umowne.
Kary te będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:
1)
Wykonawca płaci kary umowne za
odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy
w wysokości 1000 zł,
2)
Zamawiający płaci Wykonawcy kary umowne za
odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 1000 zł,
z wyjątkiem odstąpienia w sytuacji określonej w § 8 ust. 2 umowy.
2.
Strony mają prawo dochodzić odszkodowania na
zasadach Kodeksu Cywilnego, niezależnie od kar umownych,
§ 8.
1.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić
za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.
W razie zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie
30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
3.
W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca
może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 9.
1. Wykonawca oświadcza, że jest
rzeczywistym właścicielem należności wynikającej z niniejszej umowy:
- w
rozumieniu art.4a pkt 29 ustawy a dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym
od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2021r.poz.1800 z późn.zm.) lub
- w
rozumieniu art. 5a pkt 33d ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym
od osób fizycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1128 ze zm.)
w
zależności od tego, która ustawa znajduje zastosowanie w stosunku do Wykonawcy.
2. W
razie zmiany okoliczności, o której mowa w ust.1, Wykonawca niezwłocznie
poinformuje o tym Zamawiającego.
3. Na
żądanie Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie przedstawi dodatkowe dokumenty
oraz informacje, dotyczące rezydencji rzeczywistego właściciela.
§ 10
Spory
wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy, po wyczerpaniu polubownego sposobu
ich rozstrzygnięcia, rozpoznaje właściwy ze względu na wysokość przedmiotu
sporu sąd powszechny w Kielcach.
§ 11.
W
sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu
Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 12.
Umowę
sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego jeden otrzymuje
Wykonawca, a dwa Zamawiający.
……………………….
………………………..
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
Załącznik
nr 1
PROTOKÓŁ
ODBIORU USŁUGI z dnia …………………………..
Wykonawca : …………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Zamawiający : Uniwersytet Jana
Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Data odbioru: ……………………………………………….
Strony oświadczają, że usługa transportowa została
zrealizowana należycie, zgodnie z umową nr ADP.2302..…2023z dnia …………………….*
Strony oświadczają, że usługa transportowa została
zrealizowana nienależycie z przyczyn określonych w uwagach do protokołu*
* Niepotrzebne skreślić
Zestawienie przejechanych kilometrów:
liczba
przejechanych kilometrów ……………….
Uwagi :
………………………………..………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………….…………………..
Protokół spisano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
Wykonawca: Zamawiający:
…………………………… ……………………………
Czytelny podpis Czytelny podpis
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-503 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 04)
Oferty należy składać do dnia 28.12.2023 r do godziny 10:00.
Oferta powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Transport uczestników obozu zimowego na trasie Kielce Bukowina Tatrzańska Kielce”, numer sprawy ADP.2302.46.2023.