Transport uczestników obozu zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce
Transport uczestników obozu zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce
- Znak sprawy: ADP.2302.72.2021
- Termin składania ofert: 2021-12-20 10:00
- Opublikowano: 2022-01-04 14:22:19 przez Marcin Kmieciak
Wynik postepowania ADP.2302.72 2021
Dotyczy zamówienia publicznego pn. „Transport uczestników
obozu zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce” nr sprawy ADP.2302.72.2021”
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 ust 1
pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 roku. Prawo Zamówień Publicznych
wpłynęły następujące oferty:
1)
WZOREK-BUS Marian Wzorek 25-801 Kielce ul. Krakowska 291 z
zaoferowaną uśrednioną kwotą brutto za 1 km za przejazd 1 autokarem ( min 57 os) i busem/autobusem ( min.20
osobowy) – 8,49 zł brutto (słownie brutto: osiem złotych 49/100 zł). w tym:
1) cena brutto za 1 km za przejazd 1 autokarem
( min 57 osobowy) – 8,49 zł brutto
2) cena brutto za 1 km za przejazd 1
busem/autokarem/autobusem ( min 20 osobowy)
– 8,49 zł brutto. W jedynym kryterium
najniższa uśredniona cena brutto za 1
kilometr oferta otrzymała 100 pkt
i została wybrana jako
najkorzystniejsza.
Zamawiający
oszacował przedmiot zamówienia na kwotę 18000 zł
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach informuje że w niniejszym zapytaniu ofertowym
dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Zapraszamy Wykonawcę WZOREK-BUS
Marian Wzorek 25-801 Kielce ul.
Krakowska 291 do podpisania umowy w terminie 23.12.2021 r.
Uwaga z dnia 14.12.2021 Zamawiający zamieszcza zaktualizowaną treść zapytania ofertowego
Zamawiający uszczegółowił zapisy dotyczące wymogu dysponowania basem min 20 osobowym.
AKTUALNA TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO 14.12.2021
ADP.2302.72.2021
Kielce, 10.12.2021r.
W
związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia
oferty na: „Transport uczestników obozu
zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce”
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników obozu zimowego
wraz z bagażem oraz sprzętem narciarskim na trasie Kielce-Bukowina Tatrzańska –
Kielce w terminach zamieszczonych poniżej oraz dowóz na stoki uczestników obozu
wraz ze sprzętem narciarskim.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
II.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy
którzy:
1)
dysponują pojazdami min. ( 3
autokarami/autobusami) spełniającymi normy
minimum EURO 3,
wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2007r.,przystosowanymi do przewozu
osób z miejscami siedzącymi dla minimum 57 osób ( w tym kierowca i pilot) dostosowanymi do przewozu bagażu i sprzętu
narciarskiego uczestników. posiadającym aktualne badania techniczne, ważne
ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej
musi obejmować cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem).
2) dysponują
pojazdem min. ( 1 busem/autokarem/autobusem ) z miejscami siedzącymi dla min. 20 osób
dostosowanymi również do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego spełniającym normy minimum EURO 4,
wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2011 roku. posiadającym aktualne badania
techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony
ubezpieczeniowej musi obejmować cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem).
1) III.
Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować
wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia oraz umową w terminie: 09.01.2022 do 06.03.2022r.
IV.
Kryteria wyboru oferty
Podstawą wyboru oferty będzie kryterium – najniższa
uśredniona cena brutto za 1 kilometr.
Wykonawca w swojej ofercie powinien podać: cenę
brutto za
1.Celem niniejszego
postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej, według następujących
kryteriów:
Kryterium
(A) „uśredniona cena brutto za 1 km przejazdu autokarem i busem” -
waga 100%
1)Sposób
obliczenia wartości punktowej oferty dla kryterium )„Uśredniona cena cena
brutto za 1 km przejazdu”
wg.
wzoru:
B
A =
----------- x 100 pkt.
C
gdzie:
A-
ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium uśredniona cena za 1 kilometr
przejazdu autokarem i busem,
B-
najniższa zaoferowana cena,
C-
cena zaoferowana w ofercie badanej
2.Za najkorzystniejszą
zamawiający uzna ofertę, która uzyska
największą liczbę punktów łącznie za kryterium oceny oferty (A).
3. Jeżeli Zamawiający nie będzie
mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż złożone
oferty uzyskały taką samą ilość punktów, wezwie
tych Wykonawców do dogrywki cenowej. Oferta cenowa złożona w wyniku
dogrywki nie może być wyższa od pierwotnie zaoferowanej.
V. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą :
minimum 30 dni licząc od terminu na składanie ofert.
VI. Termin i miejsce złożenia oferty
Ofertę
należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego :
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach, 25-503 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych, pokój nr
04) do dnia 20.12.2021r do godziny 10:00.
Koperta (opakowanie) z
ofertą powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz
oznaczona w następujący sposób: „Transport uczestników obozu zimowego na
trasie Kielce Bukowina Tatrzańska Kielce”, numer sprawy ADP.2302.72.2021. Nie otwierać
przed 20.12.2021r., godzina 10:15.
UWAGA : Zamawiający
dopuszcza możliwość złożenia oferty za pomocą środków elektronicznych ( poczta elektroniczna ) na
adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
VII. Wykonawca winien podać w swojej ofercie
1.Cenę brutto za 1 km za przejazd autokarem. Za 1 km przejazd busem/autokarem oraz wyliczoną uśrednioną cenę
Cena ma obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami.
2.Termin
wykonania zamówienia.
3.Termin
związania ofertą.
VIII. Dokumenty które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą
1.Kserokopię KRS lub kserokopię
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2.Opis pojazdów - autokaru i busa (marka,
rok produkcji, liczba miejsc siedzących, wyposażenie, stan techniczny pojazdu),
którymi dysponuje i będzie świadczył usługę Wykonawca. W celu
weryfikacji podstawowych informacji o środku transportu. Wykonawca zobowiązany
jest podać w treści oferty numery
rejestracyjne środków transportu którymi
będzie wykonywał usługi. Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje
korzystając z informacji Udostępnionych w Bezpłatnym
raporcie z Centralnej Ewidencji Pojazdów
3.Oświadczenie Wykonawcy, że pojazdy,
którymi dysponuje i którymi będzie świadczył usługę spełniają normę minimum EURO 3 dysponuje minimum 3 autokarami każdy minimum
57 osobowy, każdy dostosowany do
przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego. Wszystkie autokary posiadają aktualne
badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu) swoim
okresem obejmujące cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem) oraz są
dostosowane do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego uczestników.
4. Oświadczenie
Wykonawcy że dysponuje pojazdem min. ( 1 busem/autokarem/autobusem ) z
miejscami siedzącymi dla min. 20 osób dostosowanymi również do przewozu bagażu
i sprzętu narciarskiego spełniającym normy minimum EURO 4, wyprodukowanym nie
wcześniej niż w 2011 roku. posiadającym aktualne badania techniczne, ważne
ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej
musi obejmować cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem).
4.Pełnomocnictwo jeśli
ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji w dokumentach rejestrowych firmy.
Dokumenty
muszą być złożone w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny
podpis lub imienna pieczątka z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
lub przez upoważnionego pełnomocnika.
IX. Osoby uprawnione do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365,
e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
X. Informacje ogólne
1.Niniejsze
postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11
września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
2.Z
wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik
nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wszelkie
zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania oraz informacje Zamawiający
oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem
umowy, która musi być złożona na piśmie.
2.
Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści ogłoszonego zapytania
ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione co najmniej na
3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania wniesione po tym terminie,
Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych przypadkach
Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
3. W
korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się
numerem sprawy – ADP.2302.72.2021.
4. Osobą
uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest Marcin
Kmieciak tel. 41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,
że: administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce ul.
Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z
którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem
e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. „Usługa transportowa
Kielce-Bukowina Tatrzańska-Kielce” nr ADP.2302.72.2021 prowadzonym w
trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie
przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego
prawa.
Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;
w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada
Pani/Pan:
- na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
(jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w art.15 ust.1 – 3 rozporządzenia
2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga od osoby
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie
przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
**
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia
2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki:
1.Opis
przedmiotu zamówienia
2.Formularz
ofertowy
3.Wzór
umowy
ZATWIERDZAM
…………………………
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników obozu zimowego
wraz z bagażem oraz sprzętem narciarskim na trasie Kielce-Bukowina Tatrzańska –
Kielce w terminach zamieszczonych poniżej oraz dowóz na stoki uczestników obozu
wraz ze sprzętem narciarskim.
Lp. |
Turnus |
Szacunkowa liczba uczestników obozu |
Termin przejazdu |
Uwagi
|
1. |
I 09.01
-16.01.2022r. |
130
|
09.01.2022r. |
Wyjazd z uczestnikami obozu I turnusu z Kielc do Bukowiny Tatrzańskiej ok. godz.
8:00. Pozostawienie środków
transportu w Bukowinie Tatrzańskiej (transport uczestników na stoki)* |
2. |
I 09.01-16.01.2022r. |
130
|
16.01.2022r. |
Wyjazd autokarów/busów z
uczestnikami obozu I turnusu z Bukowiny Tatrzańskiej do Kielc ok. godz. 11:00. |
3. |
II 27.02
-06.03.2022r.
|
100
|
27.02.2022r. |
Wyjazd z uczestnikami
obozu II turnusu z Kielc do Bukowiny Tatrzańskiej ok. godz. 8:00. Pozostawienie środków
transportu w Bukowinie Tatrzańskiej (transport uczestników na stoki)* |
4. |
II 27.02
-06.03.2022r. |
100
|
06.03.2022r. |
Wyjazd obu
autokarów/busów z uczestnikami obozu II turnusu z Bukowiny Tatrzańskiej do
Kielc ok. godz. 11:00. |
*Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru takiej
ilości środków transportu (autokar 57 osobowy lub bus/autokar/autobus
min 20 osobowy ) jaka będzie potrzebna
na dany wyjazd. Uzależnione to będzie od
faktycznej liczby uczestników danego obozu. Biorąc pod uwagę obostrzenia dotyczące ilości obłożenia autokaru lub busa
ze względów pandemicznych. Zamawiający przyjął że nie będzie potrzebna większa
ilość autokarów niż 3 szt. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie
pozostawienie wszystkich środków transportu w Bukowinie w celu sprawniejszego
dowozu uczestników obozu na stoki. Dokładna liczba uczestników obozu będzie
znana na 5 dni przed rozpoczęciem każdego turnusu.
Zamawiający
pokrywa koszty zakwaterowania i wyżywienia kierowców pozostających w Bukowinie
Tatrzańskiej.
Zamawiający
szacuje, że łączna liczba kilometrów do przejechania wynosić będzie ok. 2000 km.
Terminy
organizacji obozów są terminami planowanymi i mogą ulec zmianie w związku z
sytuacją pandemiczną w kraju.
W przypadku
wystąpienia obostrzeń wynikających ze stanu epidemiologicznego w kraju
zamawiający zastrzega sobie możliwość zrezygnowania z usług bez ponoszenia kar
finansowych.
Wykonawca
zobowiązuje się przestrzegać aktualnych przepisów sanitarno-
epidemiologicznych.
ZAŁĄCZNIK
NR 2
…………………………………………….
pieczęć wykonawcy
OFERTA
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
Dane Wykonawcy:
Nazwa: ………………………………………...…………………….……………….………..……..
Siedziba: …………………………………………………………….……………….………………
(dokładny adres)
NIP: ………………………………………………… REGON: ……………………….….….……
Adres do korespondencji: ……………………………………………………………………..
Adres poczty elektronicznej: ………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………..……………………………….
Numer faksu: ……………………………………………………………………………………….
1.Nawiązując
do zapytania ofertowego pn.: „Transport
uczestników obozu zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce”
nr
sprawy ADP.2302.72.2021:
Oferujemy
wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami za cenę :
UŚREDNIONA
cena brutto za 1 km za przejazd 1 autokarem
( min 57 os) i busem/autobusem ( min.20
osobowy) – …………… zł brutto (słownie
brutto: ………………………………zł). w tym:
1) cena
brutto za 1 km za przejazd 1 autokarem (
min 57 osobowy) – …………… zł brutto
2) cena
brutto za 1 km za przejazd 1 busem/autokarem/autobusem
( min 20 osobowy) – …………… zł brutto
Zaoferowana
cena zawiera wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie
z
wymaganiami , w tym : koszty pozostawienia środków transportu wraz z kierowcami
w Bukowinie
Tatrzańskiej
na czas trwania obozu, koszty związane opłatami parkingowymi.
UWAGA: Wszystkie ceny należy
podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady
zaokrągleń matematycznych.
Oświadczamy, że pojazdy, którymi dysponujemy i
którymi będziemy świadczyć usługi spełniają normy minimum EURO 3. Dysponujemy
minimum 3 autokarami każdy minimum 57 osobowy ( w tym kierowca i pilot),
Oświadczamy że każdy środek transportu
dostosowany jest do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego. Wszystkie
autokary posiadają aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW
(pasażerów i bagażu) swoim okresem obejmujące cały okres trwania obozu (łącznie
z powrotem)
Oświadczam
że dysponuje pojazdem min. ( 1 busem/autokarem/autobusem
) z miejscami siedzącymi dla min. 20 osób dostosowanymi również do przewozu
bagażu i sprzętu narciarskiego spełniającym normy minimum EURO 4,
wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2011 roku. posiadającym aktualne badania
techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony
ubezpieczeniowej musi obejmować cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem).
Dołączmy również opis pojazdów – autokarów i busa (marka, rok produkcji,
liczba miejsc siedzących, wyposażenie, stan techniczny pojazdu), którymi
dysponujemy i będziemy świadczyć usługi.
Pojazd 1 Autokar o numerze rejestracyjnym ( min 57 osobowy)…………………………………………
Pojazd 2 Autokar o numerze
rejestracyjnym ( min 57 osobowy)…………………………………………
Pojazd 3 Autokar o numerze
rejestracyjnym ( min 57 osobowy)…………………………………………
Pojazd 4 Bus/autokar/autobus (min 20 osobowy) o numerze rejestracyjnym……………………………
Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje
korzystając z informacji Udostępnionych w Bezpłatnym raporcie z
Centralnej Ewidencji Pojazdów
2.Przyjmujemy do realizacji wszystkie warunki
postawione przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3.Termin realizacji
zamówienia: 09.01.2022 do 06.03.2022r.
4.Oświadczamy, że zdobyliśmy
konieczne informacje potrzebne do właściwej wyceny oraz właściwego wykonania
przedmiotu zamówienia.
5.Oświadczamy, że uważamy się
za związanych niniejszą ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6.Oświadczamy, że zawarty w
ogłoszeniu wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w
przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na wymienionych w nim
warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7.Oświadczam, że wypełniłem
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskałem w celu ubiegania
się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. *
* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub
zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do
art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa
(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z
przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie
swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
W przypadku wyboru naszej oferty, osobami
upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
..................................................................
2.
...........................................................................
Załącznikami do oferty są:
……………………………..
…………………………………………..
……………………………………….
/miejscowość, data/
/podpis Wykonawcy/
ZAŁĄCZNIK NR 3
WZÓR
UMOWA NR ADP.2302….2021
zawarta w Kielcach w dniu ……………………….. pomiędzy:
Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
…………………………..
– Kanclerz
a
(w
przypadku przedsiębiorcy wpisanego do KRS)
(nazwa firmy) …………………….., z siedzibą w ……………………. przy ulicy …………………….,
wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy ……………………………
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ………………...,
wysokość kapitału zakładowego (art. 206 § 1 pkt. 4 k. s. h.), a w przypadku
spółki akcyjnej także wysokość kapitału wpłaconego (art. 374 § 1 pkt. 4 k. s.
h.), zwaną w dalszej treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:
………………………
– …………………
(w przypadku
przedsiębiorcy wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej) (imię i nazwisko) ………………….,
przedsiębiorcą działającym pod firmą ……………… z siedzibą w ……………………………… przy
ulicy ……………………, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, numer NIP: …………….., numer REGON:
…………….. zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą” …………….……..
reprezentowanym
przez: ………… ,
w
rezultacie dokonania wyboru Wykonawcy w drodze zapytania ofertowego:
§ 1.
1.
Zamawiający zleca, a
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi
transportowej polegającej na przewożeniu uczestników obozu zimowego na trasie Kielce - Bukowina Tatrzańska
– Kielce, oraz w trakcie obozu, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia oraz ofertą Wykonawcy, które stanowią załącznik do
niniejszej umowy .
2.
Usługa, o której mowa w ust. 1, świadczona
będzie w terminie:
09.01.2022 r. do 06.03.2022 r.
3.
Wykonawca
zobowiązuje się zapewnić wszystkim pasażerom miejsca siedzące, bezpieczne
warunki dowozu, we właściwym stanie sanitarnym i technicznym pojazdu z
pełną kulturą obsługi.
4.
Dokładną
liczbę uczestników obozu Zamawiający poda Wykonawcy nie później niż 5 dni przed
planowanym terminem świadczenia usługi.
5.
Długość
trasy liczona będzie od miejsca podstawienia pojazdu.
6.
W
przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia
usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia transportu zastępczego,
spełniającego warunki określone w zapytaniu ofertowym
i ofercie Wykonawcy.
7.
W
przypadku opóźnienia w wykonywaniu usługi określonej w ust. 1, z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający, jeśli opóźnienie będzie
przekraczało 60 min, uprawniony będzie do skorzystania z transportu
zastępczego, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8.
W
przypadku skorzystania przez Zamawiającego z transportu zastępczego, stosownie
do ust. 7, Strony dokonają rozliczenia w ten sposób, że Wykonawca zobowiązuje
się zwrócić Zamawiającemu pełne koszty, jakie ten poniósł z tytułu wykonania
usług, w terminie 7 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego
pisemnego rozliczenia poniesionych kosztów.
§ 2.
1.
Strony
ustalają, iż usługa świadczona będzie w godzinach wyznaczonych przez
Zamawiającego.
2.
Miejsce
i godzinę podstawienia pojazdu w wyznaczonym terminie wskaże Wykonawcy osoba
upoważniona do kontaktów ze strony Zamawiającego – ……………………………tel. …………………
3.
Osobą
wyznaczoną do kontaktów ze strony Wykonawcy jest: ……………………….. tel.……………….......
lub e-mail …………………….
4.
W
przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za kontakt z Zamawiającym, Wykonawca
niezwłocznie zawiadomi na piśmie o tym fakcie Zamawiającego.
§ 3.
1.
Zamawiający
oświadcza, że jest uprawniony do otrzymywania faktury VAT.
Nr identyfikacji podatkowej –
NIP: 6570234850.
2.
Wykonawca
oświadcza, że jest płatnikiem VAT.
Nr identyfikacji podatkowej –
NIP: ……………………...
§ 4.
1.
Wykonawca
oświadcza, że pojazdy, które będą użyte do przewozu osób
posiadają aktualne badania techniczne i są sprawne.
2.
Wykonawca
oświadcza, że posiada aktualną na czas trwania niniejszej umowy licencję na
wykonywanie krajowego transportu osób, a ponadto posiada aktualną i ważną
polisę ubezpieczenia OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej
działalności.
3.
Wykonawca
zapewnia niezbędną dokumentację dla środków transportu oraz ponosi odpowiedzialność
za ich właściwe przygotowanie techniczne.
4.
Wykonawca
oświadcza niniejszym i zobowiązuje się, że posiada wszelkie niezbędne
uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny,
umożliwiające mu wykonanie usługi określonej w § 1. ust. 1 niniejszej umowy.
§ 5.
1.
Strony
ustalają, że wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie po wykonaniu
usługi na podstawie faktury
wystawionej w oparciu o potwierdzony bezusterkowy protokół odbioru,
którego projekt stanowi załącznik do niniejszej umowy.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone będzie na podstawie liczby faktycznie
przejechanych kilometrów
1 autokarem i stawki odpowiednio za:
w przypadku usługi realizowanej autokarem ( min 57 osobowy)kwota brutto ………. Zł w tym
podatek VAT
w przypadku usługi realizowanej busem( min 20 osobowy) kwota brutto
……………. Zł w tym podatek VAT
3.
Kwota o
której mowa w ust. 2 uwzględnia wszystkie czynniki mające wpływ na wysokość
ceny ofertowej
w tym opłaty parkingowe, drogowe i nie może ulec zmianie.
4.
Protokół
odbioru musi być zatwierdzony przez wszystkich członków komisji odbioru
końcowego w skład której wchodzą:
1) przedstawiciele Zamawiającego,
2) przedstawiciel Wykonawcy.
§ 6.
1.
Zapłata należności nastąpi w terminie 30
dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
2.
Za datę płatności należności uważa się datę
złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.
3.
Zakazuje się dokonywania przez Wykonawcę
przelewu (cesji) wierzytelności należnych od Zamawiającego na rzecz osoby
trzeciej.
§ 7.
1.
Strony
postanawiają, że obowiązującym zabezpieczeniem wykonania umowy są kary umowne.
Kary te będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:
1)
Wykonawca płaci kary umowne za
odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy
w wysokości 1000 zł,
2)
Zamawiający płaci Wykonawcy kary umowne za
odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 1000 zł,
z wyjątkiem odstąpienia w sytuacji określonej w § 8 ust. 2 lub
w § 8 ust. 4 umowy.
2.
Strony mają prawo dochodzić odszkodowania na
zasadach Kodeksu Cywilnego, niezależnie od kar umownych,
3. W przypadku złej jakości świadczonych usług Zamawiający zastrzega
sobie prawo do stosowania kar
w postaci potrącania kar umownych z wynagrodzenia za niezgodne z umową
świadczenie usługi
w wysokości 200 zł, za każdy stwierdzony przypadek.
Nie więcej jednak niż 1000 zł.
§ 8.
1.
Zmiana postanowień zawartej umowy może
nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.
W razie zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może
odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach.
3.
W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca
może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego
z tytułu wykonania części umowy.
4. W przypadku wystąpienia obostrzeń wynikających
ze stanu epidemiologicznego w kraju, uniemożliwiających realizację umowy lub
czyniących tę realizację niecelową, w szczególności w przypadku braku
możliwości zapewnienia zakwaterowania uczestnikom obozu narciarskiego w
Bukowinie Tatrzańskiej w terminie, o którym mowa w § 1 ust. 2, Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy bez ponoszenia konsekwencji
finansowych.
§ 9.
Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy, po wyczerpaniu
polubownego sposobu ich rozstrzygnięcia, rozpoznaje właściwy ze względu na
wysokość przedmiotu sporu sąd powszechny w Kielcach.
§ 10.
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy
Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 11.
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego
jeden otrzymuje Wykonawca, a dwa Zamawiający.
……………………….
………………………
ZAMAWIAJĄCY:
WYKONAWCA:
Załącznik nr 1
PROTOKÓŁ ODBIORU USŁUGI z dnia …………………………..
Wykonawca :
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Zamawiający : Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Data odbioru: ……………………………………………….
Strony oświadczają, że usługa transportowa
została zrealizowana należycie, zgodnie z umową nr ADP.2302..…2022z dnia
…………………….*
Strony oświadczają, że usługa transportowa
została zrealizowana nienależycie z przyczyn określonych w uwagach do
protokołu*
* Niepotrzebne skreślić
Zestawienie przejechanych
kilometrów:
09.01.2022
do 06.03.2022 r.., łączna liczba przejechanych kilometrów ……………….
Uwagi :
………………………………..………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………….…………………..
Protokół spisano w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach.
Wykonawca: Zamawiający:
…………………………… ……………………………
Czytelny podpis Czytelny podpis
POPRZENIA TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO PRZED NANIESIENIEM ZMIAN
ADP.2302.72.2021
Kielce, 10.12.2021r.
W
związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia
oferty na: „Transport uczestników obozu
zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce”
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników obozu zimowego
wraz z bagażem oraz sprzętem narciarskim na trasie Kielce-Bukowina Tatrzańska –
Kielce w terminach zamieszczonych poniżej oraz dowóz na stoki uczestników obozu
wraz ze sprzętem narciarskim.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
II.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy
którzy:
1)
dysponują pojazdami min. ( 3
autokarami) spełniającymi normy minimum EURO 3,
wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2007r.,przystosowanymi do przewozu
osób z miejscami siedzącymi dla minimum 57 osób ( w tym kierowca i pilot) dostosowanymi do przewozu bagażu i sprzętu
narciarskiego uczestników. posiadającym aktualne badania techniczne, ważne
ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej
musi obejmować cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem).
2) dysponują
pojazdem min. ( 1 basem ) z
miejscami siedzącymi dla min. 20 osób dostosowanymi również do przewozu bagażu
i sprzętu narciarskiego spełniającym
normy minimum EURO 4, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2011 roku. posiadającym
aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu),
a okres ochrony ubezpieczeniowej musi obejmować cały okres trwania obozu
(łącznie z powrotem).
1) III.
Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować
wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia oraz umową w terminie: 09.01.2022 do 06.03.2022r.
IV.
Kryteria wyboru oferty
Podstawą wyboru oferty będzie kryterium – najniższa
uśredniona cena brutto za 1 kilometr.
Wykonawca w swojej ofercie powinien podać: cenę
brutto za
1.Celem niniejszego
postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej, według następujących
kryteriów:
Kryterium
(A) „uśredniona cena brutto za 1 km przejazdu autokarem i busem” -
waga 100%
1)Sposób
obliczenia wartości punktowej oferty dla kryterium )„Uśredniona cena cena
brutto za 1 km przejazdu”
wg.
wzoru:
B
A =
----------- x 100 pkt.
C
gdzie:
A-
ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium uśredniona cena za 1 kilometr
przejazdu autokarem i busem,
B-
najniższa zaoferowana cena,
C-
cena zaoferowana w ofercie badanej
2.Za najkorzystniejszą
zamawiający uzna ofertę, która uzyska
największą liczbę punktów łącznie za kryterium oceny oferty (A).
3. Jeżeli Zamawiający nie będzie
mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż złożone
oferty uzyskały taką samą ilość punktów, wezwie
tych Wykonawców do dogrywki cenowej. Oferta cenowa złożona w wyniku
dogrywki nie może być wyższa od pierwotnie zaoferowanej.
V. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą :
minimum 30 dni licząc od terminu na składanie ofert.
VI. Termin i miejsce złożenia oferty
Ofertę
należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego :
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach, 25-503 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych, pokój nr
04) do dnia 20.12.2021r do godziny 10:00.
Koperta (opakowanie) z
ofertą powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz
oznaczona w następujący sposób: „Transport uczestników obozu zimowego na
trasie Kielce Bukowina Tatrzańska Kielce”, numer sprawy ADP.2302.72.2021. Nie otwierać
przed 20.12.2021r., godzina 10:15.
UWAGA : Zamawiający
dopuszcza możliwość złożenia oferty za pomocą środków elektronicznych ( poczta elektroniczna ) na
adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
VII. Wykonawca winien podać w swojej ofercie
1.Cenę brutto za 1 km za przejazd autokarem. Za 1 km przejazd busem oraz wyliczoną uśrednioną cenę
Cena ma obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami.
2.Termin
wykonania zamówienia.
3.Termin
związania ofertą.
VIII. Dokumenty które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą
1.Kserokopię KRS lub kserokopię
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2.Opis pojazdów - autokaru i busa (marka,
rok produkcji, liczba miejsc siedzących, wyposażenie, stan techniczny pojazdu),
którymi dysponuje i będzie świadczył usługę Wykonawca. W celu
weryfikacji podstawowych informacji o środku transportu. Wykonawca zobowiązany
jest podać w treści oferty numery
rejestracyjne środków transportu którymi
będzie wykonywał usługi. Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje
korzystając z informacji Udostępnionych w Bezpłatnym
raporcie z Centralnej Ewidencji Pojazdów
3.Oświadczenie Wykonawcy, że pojazdy,
którymi dysponuje i którymi będzie świadczył usługę spełniają normę minimum EURO 3 dysponuje minimum 3 autokarami każdy minimum
57 osobowy, każdy dostosowany do
przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego. Wszystkie autokary posiadają aktualne
badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu) swoim
okresem obejmujące cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem) oraz są
dostosowane do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego uczestników.
4. Oświadczenie
Wykonawcy że dysponuje pojazdem min. ( 1 basem ) z miejscami siedzącymi dla
min. 20 osób dostosowanymi również do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego
spełniającym normy minimum EURO 4, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2011
roku. posiadającym aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW
(pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej musi obejmować cały
okres trwania obozu (łącznie z powrotem).
4.Pełnomocnictwo jeśli
ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji w dokumentach rejestrowych firmy.
Dokumenty
muszą być złożone w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny
podpis lub imienna pieczątka z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
lub przez upoważnionego pełnomocnika.
IX. Osoby uprawnione do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365,
e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
X. Informacje ogólne
1.Niniejsze
postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11
września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
2.Z
wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik
nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wszelkie
zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania oraz informacje Zamawiający
oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem
umowy, która musi być złożona na piśmie.
2.
Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści ogłoszonego zapytania
ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione co najmniej na
3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania wniesione po tym terminie,
Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych przypadkach
Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
3. W
korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się
numerem sprawy – ADP.2302.72.2021.
4. Osobą
uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest Marcin
Kmieciak tel. 41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,
że: administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce ul.
Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z
którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem
e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. „Usługa transportowa
Kielce-Bukowina Tatrzańska-Kielce” nr ADP.2302.72.2021 prowadzonym w
trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie
przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego
prawa.
Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;
w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada
Pani/Pan:
- na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
(jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w art.15 ust.1 – 3 rozporządzenia
2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga od osoby
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie
przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
**
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia
2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki:
1.Opis
przedmiotu zamówienia
2.Formularz
ofertowy
3.Wzór
umowy
ZATWIERDZAM
…………………………
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników obozu zimowego
wraz z bagażem oraz sprzętem narciarskim na trasie Kielce-Bukowina Tatrzańska –
Kielce w terminach zamieszczonych poniżej oraz dowóz na stoki uczestników obozu
wraz ze sprzętem narciarskim.
Lp. |
Turnus |
Szacunkowa liczba uczestników obozu |
Termin przejazdu |
Uwagi
|
1. |
I 09.01
-16.01.2022r. |
130
|
09.01.2022r. |
Wyjazd z uczestnikami obozu I turnusu z Kielc do Bukowiny Tatrzańskiej ok. godz.
8:00. Pozostawienie środków
transportu w Bukowinie Tatrzańskiej (transport uczestników na stoki)* |
2. |
I 09.01-16.01.2022r. |
130
|
16.01.2022r. |
Wyjazd autokarów/busów z
uczestnikami obozu I turnusu z Bukowiny Tatrzańskiej do Kielc ok. godz. 11:00. |
3. |
II 27.02
-06.03.2022r.
|
100
|
27.02.2022r. |
Wyjazd z uczestnikami
obozu II turnusu z Kielc do Bukowiny Tatrzańskiej ok. godz. 8:00. Pozostawienie środków
transportu w Bukowinie Tatrzańskiej (transport uczestników na stoki)* |
4. |
II 27.02
-06.03.2022r. |
100
|
06.03.2022r. |
Wyjazd obu
autokarów/busów z uczestnikami obozu II turnusu z Bukowiny Tatrzańskiej do
Kielc ok. godz. 11:00. |
*Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru takiej
ilości środków transportu (autokar lub bus ) jaka będzie potrzebna na dany wyjazd.
Uzależnione to będzie od faktycznej
liczby uczestników danego obozu. Biorąc pod uwagę obostrzenia dotyczące ilości obłożenia autokaru lub busa
ze względów pandemicznych. Zamawiający przyjął że nie będzie potrzebna większa
ilość autokarów niż 3 szt. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie
pozostawienie wszystkich środków transportu w Bukowinie w celu sprawniejszego
dowozu uczestników obozu na stoki. Dokładna liczba uczestników obozu będzie
znana na 5 dni przed rozpoczęciem każdego turnusu.
Zamawiający
pokrywa koszty zakwaterowania i wyżywienia kierowców pozostających w Bukowinie
Tatrzańskiej.
Zamawiający
szacuje, że łączna liczba kilometrów do przejechania wynosić będzie ok. 2000 km.
Terminy
organizacji obozów są terminami planowanymi i mogą ulec zmianie w związku z
sytuacją pandemiczną w kraju.
W przypadku
wystąpienia obostrzeń wynikających ze stanu epidemiologicznego w kraju
zamawiający zastrzega sobie możliwość zrezygnowania z usług bez ponoszenia kar
finansowych.
Wykonawca
zobowiązuje się przestrzegać aktualnych przepisów sanitarno-
epidemiologicznych.
ZAŁĄCZNIK
NR 2
…………………………………………….
pieczęć wykonawcy
OFERTA
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
Dane Wykonawcy:
Nazwa: ………………………………………...…………………….……………….………..……..
Siedziba: …………………………………………………………….……………….………………
(dokładny adres)
NIP: ………………………………………………… REGON: ……………………….….….……
Adres do korespondencji: ……………………………………………………………………..
Adres poczty elektronicznej: ………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………..……………………………….
Numer faksu: ……………………………………………………………………………………….
1.Nawiązując
do zapytania ofertowego pn.: „Transport
uczestników obozu zimowego na trasie Kielce- Bukowina Tatrzańska- Kielce”
nr
sprawy ADP.2302.72.2021:
Oferujemy
wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami za cenę :
UŚREDNIONA
cena brutto za 1 km za przejazd 1 autokarem
i busem – …………… zł brutto (słownie brutto: ………………………………zł). w tym:
1) cena
brutto za 1 km za przejazd 1 autokarem – …………… zł brutto
2) cena
brutto za 1 km za przejazd 1 busem – …………… zł brutto
Zaoferowana
cena zawiera wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie
z
wymaganiami , w tym : koszty pozostawienia środków transportu wraz z kierowcami
w Bukowinie
Tatrzańskiej
na czas trwania obozu, koszty związane opłatami parkingowymi.
UWAGA: Wszystkie ceny należy
podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady
zaokrągleń matematycznych.
Oświadczamy, że pojazdy, którymi dysponujemy i
którymi będziemy świadczyć usługi spełniają normy minimum EURO 3. Dysponujemy
minimum 3 autokarami każdy minimum 57 osobowy ( w tym kierowca i pilot),
Oświadczamy że każdy środek transportu
dostosowany jest do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego. Wszystkie
autokary posiadają aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW
(pasażerów i bagażu) swoim okresem obejmujące cały okres trwania obozu (łącznie
z powrotem)
Oświadczam
że dysponuje pojazdem min. ( 1 basem ) z
miejscami siedzącymi dla min. 20 osób dostosowanymi również do przewozu bagażu
i sprzętu narciarskiego spełniającym normy minimum EURO 4, wyprodukowanym nie
wcześniej niż w 2011 roku. posiadającym aktualne badania techniczne, ważne
ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej
musi obejmować cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem).
Dołączmy również opis pojazdów – autokarów i busa (marka, rok produkcji,
liczba miejsc siedzących, wyposażenie, stan techniczny pojazdu), którymi
dysponujemy i będziemy świadczyć usługi.
Pojazd 1 Autokar o numerze rejestracyjnym …………………………………………
Pojazd 2 Autokar o numerze
rejestracyjnym …………………………………………
Pojazd 3 Autokar o numerze
rejestracyjnym …………………………………………
Pojazd 4 Bus o numerze
rejestracyjnym …………………………………………
Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje
korzystając z informacji Udostępnionych w Bezpłatnym raporcie z
Centralnej Ewidencji Pojazdów
2.Przyjmujemy do realizacji wszystkie warunki
postawione przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3.Termin realizacji
zamówienia: 09.01.2022 do 06.03.2022r.
4.Oświadczamy, że zdobyliśmy
konieczne informacje potrzebne do właściwej wyceny oraz właściwego wykonania
przedmiotu zamówienia.
5.Oświadczamy, że uważamy się
za związanych niniejszą ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6.Oświadczamy, że zawarty w
ogłoszeniu wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w
przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na wymienionych w nim
warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7.Oświadczam, że wypełniłem
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskałem w celu ubiegania
się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. *
* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub
zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do
art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa
(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z
przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie
swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
W przypadku wyboru naszej oferty, osobami
upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
..................................................................
2.
...........................................................................
Załącznikami do oferty są:
……………………………..
…………………………….
…………………………………………..
……………………………………….
/miejscowość, data/
/podpis Wykonawcy/
ZAŁĄCZNIK NR 3
WZÓR
UMOWA NR ADP.2302….2021
zawarta w Kielcach w dniu ……………………….. pomiędzy:
Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
…………………………..
– Kanclerz
a
(w
przypadku przedsiębiorcy wpisanego do KRS)
(nazwa firmy) …………………….., z siedzibą w ……………………. przy ulicy …………………….,
wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy ……………………………
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ………………...,
wysokość kapitału zakładowego (art. 206 § 1 pkt. 4 k. s. h.), a w przypadku
spółki akcyjnej także wysokość kapitału wpłaconego (art. 374 § 1 pkt. 4 k. s.
h.), zwaną w dalszej treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:
………………………
– …………………
(w przypadku
przedsiębiorcy wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej) (imię i nazwisko) ………………….,
przedsiębiorcą działającym pod firmą ……………… z siedzibą w ……………………………… przy
ulicy ……………………, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, numer NIP: …………….., numer REGON:
…………….. zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą” …………….……..
reprezentowanym
przez: ………… ,
w
rezultacie dokonania wyboru Wykonawcy w drodze zapytania ofertowego:
§ 1.
1.
Zamawiający zleca, a
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi
transportowej polegającej na przewożeniu uczestników obozu zimowego na trasie Kielce - Bukowina Tatrzańska
– Kielce, oraz w trakcie obozu, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia oraz ofertą Wykonawcy, które stanowią załącznik do
niniejszej umowy .
2.
Usługa, o której mowa w ust. 1, świadczona
będzie w terminie:
09.01.2022 r. do 06.03.2022 r.
3.
Wykonawca
zobowiązuje się zapewnić wszystkim pasażerom miejsca siedzące, bezpieczne
warunki dowozu, we właściwym stanie sanitarnym i technicznym pojazdu z
pełną kulturą obsługi.
4.
Dokładną
liczbę uczestników obozu Zamawiający poda Wykonawcy nie później niż 5 dni przed
planowanym terminem świadczenia usługi.
5.
Długość
trasy liczona będzie od miejsca podstawienia pojazdu.
6.
W
przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia
usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia transportu zastępczego,
spełniającego warunki określone w zapytaniu ofertowym
i ofercie Wykonawcy.
7.
W
przypadku opóźnienia w wykonywaniu usługi określonej w ust. 1, z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający, jeśli opóźnienie będzie
przekraczało 60 min, uprawniony będzie do skorzystania z transportu
zastępczego, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8.
W
przypadku skorzystania przez Zamawiającego z transportu zastępczego, stosownie
do ust. 7, Strony dokonają rozliczenia w ten sposób, że Wykonawca zobowiązuje
się zwrócić Zamawiającemu pełne koszty, jakie ten poniósł z tytułu wykonania
usług, w terminie 7 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego
pisemnego rozliczenia poniesionych kosztów.
§ 2.
1.
Strony
ustalają, iż usługa świadczona będzie w godzinach wyznaczonych przez
Zamawiającego.
2.
Miejsce
i godzinę podstawienia pojazdu w wyznaczonym terminie wskaże Wykonawcy osoba
upoważniona do kontaktów ze strony Zamawiającego – ……………………………tel. …………………
3.
Osobą
wyznaczoną do kontaktów ze strony Wykonawcy jest: ……………………….. tel.……………….......
lub e-mail …………………….
4.
W
przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za kontakt z Zamawiającym, Wykonawca
niezwłocznie zawiadomi na piśmie o tym fakcie Zamawiającego.
§ 3.
1.
Zamawiający
oświadcza, że jest uprawniony do otrzymywania faktury VAT.
Nr identyfikacji podatkowej –
NIP: 6570234850.
2.
Wykonawca
oświadcza, że jest płatnikiem VAT.
Nr identyfikacji podatkowej –
NIP: ……………………...
§ 4.
1.
Wykonawca
oświadcza, że pojazdy, które będą użyte do przewozu osób
posiadają aktualne badania techniczne i są sprawne.
2.
Wykonawca
oświadcza, że posiada aktualną na czas trwania niniejszej umowy licencję na
wykonywanie krajowego transportu osób, a ponadto posiada aktualną i ważną
polisę ubezpieczenia OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej
działalności.
3.
Wykonawca
zapewnia niezbędną dokumentację dla środków transportu oraz ponosi odpowiedzialność
za ich właściwe przygotowanie techniczne.
4.
Wykonawca
oświadcza niniejszym i zobowiązuje się, że posiada wszelkie niezbędne
uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny,
umożliwiające mu wykonanie usługi określonej w § 1. ust. 1 niniejszej umowy.
§ 5.
1.
Strony
ustalają, że wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie po wykonaniu
usługi na podstawie faktury
wystawionej w oparciu o potwierdzony bezusterkowy protokół odbioru,
którego projekt stanowi załącznik do niniejszej umowy.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone będzie na podstawie liczby faktycznie
przejechanych kilometrów
1 autokarem i stawki odpowiednio za:
w przypadku usługi realizowanej autokarem kwota brutto ……………. Zł w tym
podatek VAT
w przypadku usługi realizowanej busem kwota brutto ……………. Zł w tym
podatek VAT
3.
Kwota o
której mowa w ust. 2 uwzględnia wszystkie czynniki mające wpływ na wysokość
ceny ofertowej
w tym opłaty parkingowe, drogowe i nie może ulec zmianie.
4.
Protokół
odbioru musi być zatwierdzony przez wszystkich członków komisji odbioru
końcowego w skład której wchodzą:
1) przedstawiciele Zamawiającego,
2) przedstawiciel Wykonawcy.
§ 6.
1.
Zapłata należności nastąpi w terminie 30
dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
2.
Za datę płatności należności uważa się datę
złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.
3.
Zakazuje się dokonywania przez Wykonawcę
przelewu (cesji) wierzytelności należnych od Zamawiającego na rzecz osoby
trzeciej.
§ 7.
1.
Strony
postanawiają, że obowiązującym zabezpieczeniem wykonania umowy są kary umowne.
Kary te będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:
1)
Wykonawca płaci kary umowne za
odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy
w wysokości 1000 zł,
2)
Zamawiający płaci Wykonawcy kary umowne za
odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 1000 zł,
z wyjątkiem odstąpienia w sytuacji określonej w § 8 ust. 2 lub
w § 8 ust. 4 umowy.
2.
Strony mają prawo dochodzić odszkodowania na
zasadach Kodeksu Cywilnego, niezależnie od kar umownych,
3. W przypadku złej jakości świadczonych usług Zamawiający zastrzega
sobie prawo do stosowania kar
w postaci potrącania kar umownych z wynagrodzenia za niezgodne z umową
świadczenie usługi
w wysokości 200 zł, za każdy stwierdzony przypadek.
Nie więcej jednak niż 1000 zł.
§ 8.
1.
Zmiana postanowień zawartej umowy może
nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.
W razie zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może
odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach.
3.
W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca
może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego
z tytułu wykonania części umowy.
4. W przypadku wystąpienia obostrzeń wynikających
ze stanu epidemiologicznego w kraju, uniemożliwiających realizację umowy lub
czyniących tę realizację niecelową, w szczególności w przypadku braku
możliwości zapewnienia zakwaterowania uczestnikom obozu narciarskiego w
Bukowinie Tatrzańskiej w terminie, o którym mowa w § 1 ust. 2, Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy bez ponoszenia konsekwencji
finansowych.
§ 9.
Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy, po wyczerpaniu
polubownego sposobu ich rozstrzygnięcia, rozpoznaje właściwy ze względu na
wysokość przedmiotu sporu sąd powszechny w Kielcach.
§ 10.
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy
Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 11.
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego
jeden otrzymuje Wykonawca, a dwa Zamawiający.
……………………….
………………………
ZAMAWIAJĄCY:
WYKONAWCA:
Załącznik nr 1
PROTOKÓŁ ODBIORU USŁUGI z dnia …………………………..
Wykonawca :
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Zamawiający : Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Data odbioru: ……………………………………………….
Strony oświadczają, że usługa transportowa
została zrealizowana należycie, zgodnie z umową nr ADP.2302..…2022z dnia
…………………….*
Strony oświadczają, że usługa transportowa
została zrealizowana nienależycie z przyczyn określonych w uwagach do
protokołu*
* Niepotrzebne skreślić
Zestawienie przejechanych
kilometrów:
09.01.2022
do 06.03.2022 r.., łączna liczba przejechanych kilometrów ……………….
Uwagi :
………………………………..………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………….…………………..
Protokół spisano w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach.
Wykonawca: Zamawiający:
…………………………… ……………………………
Czytelny podpis Czytelny podpis
Ofertę należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego :
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-503 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 04) do dnia 20.12.2021r do godziny 10:00.
Koperta (opakowanie) z ofertą powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Transport uczestników obozu zimowego na trasie Kielce Bukowina Tatrzańska Kielce”, numer sprawy ADP.2302.72.2021. Nie otwierać przed 20.12.2021r., godzina 10:15.
UWAGA : Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty za pomocą środków elektronicznych ( poczta elektroniczna ) na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365,
e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl