sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Uniwersytety Jana Kochanowskiego w Kielcach
sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Uniwersytety Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Znak sprawy: ADP.2302.34.2022
- Termin składania ofert: 2022-09-23 10:00
- Opublikowano: 2022-09-16 10:13:59 przez Marcin Kmieciak
Zapytanie
ofertowe: ADP.2302.34.2022 Sukcesywna
dostawa artykułów spożywczych.
Znak: ADP.2302.34.2022 Kielce, dnia 16.09.2022r.
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1, bez
stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29
stycznia 2004 r. (.Dz. U. z 2022 r. poz. 1710,).zwanej dalej „PZP na sukcesywną dostawą artykułów spożywczych
dla Uniwersytety Jana Kochanowskiego w Kielcach
Zapraszamy do złożenia oferty na sukcesywna dostawę
artykułów spożywczych przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Lp. |
Rodzaj produktu |
j.m. |
Ilość |
1. |
Kawa rozpuszczalna Nescafe Gold – słoik 200g |
Szt. |
130 |
2. |
Kawa ziarnista do ekspresu Lavazza Rossa,
Creme opakowanie 1kg |
Op. |
40 |
3. |
Herbata expresowa Lipton opakowanie 100 torebek |
Op. |
30 |
4. |
Herbata expresowa Dilmah czarna opakowanie
100 torebek |
Op. |
30 |
5. |
Herbata expresowa Dilmah różne rodzaje
opakowanie 20 torebek |
Op. |
40 |
6. |
Herbata expresowa Dilmah Pick'n'Mix
opakowanie 120 torebek |
Op. |
5 |
7. |
Herbata expresowa Dilmah Pick'n'Mix opakowanie 240 torebek |
Op. |
5 |
8. |
Herbata liściasta zielona Biofix opakowanie
100g. |
Op. |
15 |
9. |
Herbata expresowa Biofix różne smaki,
opakowanie 20 torebek |
Op. |
25 |
10. |
Napar owocowy z dziką różą Biofix op. 100 g. |
Op. |
15 |
11. |
Cukier w saszetkach (opakowanie pudełko 1kg) |
Op. |
6 |
12. |
Cukier kryształ, pakowany w torebkach 1kg |
Kg |
100 |
13. |
Mleko zagęszczone Gostyń – karton 0,2 l |
Szt. |
170 |
14. |
Mleko zagęszczone Gostyń –karton 0,5l |
Szt. |
200 |
15. |
Mleko Łaciate 3,2% - karton 0,5l |
Szt. |
320 |
16. |
Cukierki w czekoladzie luz: |
Kg |
|
Śliwka w czekoladzie (Solidarność lub
Mieszko) |
60 |
||
Mieszanka wedlowska (WEDEL) |
20 |
||
Złote praliny (Solidarność) |
5 |
||
17. |
Ciastka różne ( Wedel, Tago, dr Gerard): |
Kg |
|
Wafle mini |
4 |
||
Lider szarlotka zdobiona |
4 |
||
Ciastka domowe kruche |
4 |
||
Rogaliki w pudrze |
4 |
||
Ciastka krakowskie |
4 |
||
Ciastka domowe kruche |
15 |
||
Słomka ptysiowa |
10 |
||
Pierniki |
10 |
||
Delicje Wedel (op.147 g.) |
15 |
||
18. |
Orzeszki Felix – opakowanie torebka 200g |
Szt. |
80 |
19. |
Mieszanka studencka FELIX- opakowanie torebka
250g |
Szt. |
120 |
20. |
Bakalie, orzechy nerkowca, żurawina itd. |
Op. |
30 |
21. |
Woda mineralna gazowana (Buskowianka)
PREMIUM - butelka 0,33 l |
Szt. |
450 |
22. |
Woda mineralna niegazowana
(Buskowianka)PREMIUM – butelka 0,33 l |
Szt. |
450 |
23. |
Woda niegazowana Cisowianka Perlage – butelka 0,7 l |
Szt. |
100 |
24. |
Woda gazowana Cisowianka Perlage – butelka
0,7 l |
Szt. |
100 |
25. |
Woda mineralna Cisowianka niegazowana –
butelka 0,5 l |
Szt. |
200 |
26. |
Woda mineralna Cisowianka gazowana – butelka 0,5 l |
Szt. |
200 |
27. |
Woda mineralna Cisowianka gazowana- butelka
1,5 l |
Szt. |
50 |
28. |
Woda mineralna Cisowianka niegazowana-
butelka 1,5 l |
Szt. |
50 |
29. |
Sok owocowy czarna porzeczka w kartonie
HORTEX- 1l |
Szt. |
50 |
30. |
Sok owocowy pomarańczowy w kartonie HORTEX-
1l |
Szt. |
50 |
31. |
Sok owocowy wieloowocowy w kartonie HORTEX-
1l |
Szt. |
50 |
32. |
Sok owocowy jabłkowy w kartonie HORTEX-
1l |
Szt. |
50 |
33. |
Sok owocowy czarna porzeczka w kartonie
TYMBARK- 1l |
Szt. |
50 |
34. |
Sok owocowy pomarańczowy w kartonie TYMBARK-
1l |
Szt. |
50 |
35. |
Sok wieloowocowy w kartonie TYMBARK- 1l |
Szt. |
50 |
36. |
Sok owocowy jabłkowy w kartonie TYMBARK- 1l |
Szt. |
50 |
37. |
Ciastka- Talarki Lajkonik 200 g |
Szt. |
15 |
38. |
Ciastka- Lajkonik Mix 200 g |
Szt. |
15 |
39. |
Cytryny |
Kg |
10 |
40. |
Banany |
Kg |
5 |
41. |
Mandarynki |
Kg |
5 |
42. |
Winogron |
Kg |
5 |
43. |
Nektarynki |
Kg |
2 |
44. |
Brzoskwinie |
Kg |
2 |
45. |
Śliwki węgierki |
Kg |
2 |
46. |
Folia spożywcza |
Szt. |
10 |
47. |
Wykałaczki |
Szt. |
10 |
48. |
Herbata Ahmad tea |
Szt. |
5 |
49. |
Serwetki papierowe |
Op. |
30 |
II. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienia należy wykonać
w terminie: sukcesywnie do 12 miesięcy.
IV. Kryteria wyboru oferty
1. Celem niniejszego postępowania jest
wybór oferty najkorzystniejszej, według następującego kryterium:
Kryterium - Cena 100%
Sposób obliczenia wartości punktowej oferty wg wzoru:
Cn
C=----------- x 100 pkt.
Cob
gdzie:
C- ilość punktów przyznanych ofercie,
Cn- najniższa zaoferowana cena,
Cob- cena zaoferowana w ofercie badanej.
2. Za najkorzystniejszą zamawiający
uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
3. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł
dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi
na fakt, iż złożone oferty uzyskały taką samą ilość punktów za kryterium
„cena”, wezwie tych Wykonawców do dogrywki cenowej. Oferta cenowa złożona w
wyniku dogrywki nie może być wyższa od pierwotnie zaoferowanej.
4.
Wynagrodzenie
(zaoferowana cena brutto za całość zamówienia) będzie obejmować wszelkie
czynności określone w przedmiocie zamówienia oraz wszelkie wydatki
Wykonawcy poniesione przez
niego w związku lub w wykonaniu zamówienia.
V. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą : minimum 30 dni licząc od terminu na
składanie ofert.
VI. Wykonawca winien podać w swojej
ofercie:
1. Cenę brutto za poszczególny
asortyment. Cena brutto ma obejmować wszelkie koszty związane z
prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia (w szczególności transport).
2. Termin związania ofertą.
VII. Dokumenty które Wykonawca winien złożyć wraz z
ofertą:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalność gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Pełnomocnictwo jeśli ofertę
podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji
w dokumentach rejestrowych firmy.
3. Formularz ofertowy – wzór stanowi
załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów
lub kserokopii poświadczonych (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą)
za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego
do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być
dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji wykonawcy musi być zgodny z
właściwym wypisem z rejestru.
VIII. Termin i miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie
Zamawiającego :
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-503
Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych) do dnia 23.09.2022 do godziny 10:00.
IX. Osoby uprawnione do kontaktu:
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami
jest Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365,
e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
X. Informacje ogólne:
Zgodnie z
art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5,
tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych,
z którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź
adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „dostawa art. spożywczych nr ADP.2302.34.2022 prowadzonym w trybie
zapytania ofertowego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie
przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego
prawa.
Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;
w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada
Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących; (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w art.15 ust.1 – 3
rozporządzenia 2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający
wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
**
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki:
1.Opis
przedmiotu zamówienia
2.Formularz
ofertowy
ZATWIERDZAM
………………………
Załącznik
nr 1
Formularz ofertowy
Nazwa firmy
...............................................................................................................................
z siedzibą w ................................................................................................................................
wpisaną do rejestru w
........................................pod
numerem...............................................
posiadająca REGON
...........................................NIP...........................................................
tel.…………………………. e-mail……………………………..
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamiarze udzielenia
zamówienia publicznego (Zapytanie ofertowe, znak ADP.2302.34.2022)
realizowanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1, bez
stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29
stycznia 2004 r. (.Dz. U. z 2022 r. poz. 1710,).zwanej dalej „PZP na sukcesywną
dostawą artykułów spożywczych dla Uniwersytety Jana Kochanowskiego w Kielcach,
niniejszym składamy ofertę następującej treści:
1. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy nie
przekroczy kwoty brutto ……………….
(słownie złotych …………………………….. złotych
00/100. złote ) w tym obowiązujący podatek Vat.
Lp. |
Rodzaj produktu |
j.m. |
Ilość |
Cena brutto za 1szt./1kg/1op. |
Wartość brutto |
1. |
Kawa rozpuszczalna Nescafe Gold – słoik 200g |
Szt. |
130 |
|
|
2. |
Kawa ziarnista do ekspresu Lavazza Rossa,
Creme opakowanie 1kg |
Op. |
40 |
|
|
3. |
Herbata expresowa Lipton opakowanie 100 torebek |
Op. |
30 |
|
|
4. |
Herbata expresowa Dilmah czarna opakowanie
100 torebek |
Op. |
30 |
|
|
5. |
Herbata expresowa Dilmah różne rodzaje
opakowanie 20 torebek |
Op. |
40 |
|
|
6. |
Herbata expresowa Dilmah Pick'n'Mix
opakowanie 120 torebek |
Op. |
5 |
|
|
7. |
Herbata expresowa Dilmah Pick'n'Mix opakowanie 240 torebek |
Op. |
5 |
|
|
8. |
Herbata liściasta zielona Biofix opakowanie
100g. |
Op. |
15 |
|
|
9. |
Herbata expresowa Biofix różne smaki,
opakowanie 20 torebek |
Op. |
25 |
|
|
10. |
Napar owocowy z dziką różą Biofix op. 100 g. |
Op. |
15 |
|
|
11. |
Cukier w saszetkach (opakowanie pudełko 1kg) |
Op. |
6 |
|
|
12. |
Cukier kryształ, pakowany w torebkach 1kg |
Kg |
100 |
|
|
13. |
Mleko zagęszczone Gostyń – karton 0,2 l |
Szt. |
170 |
|
|
14. |
Mleko zagęszczone Gostyń –karton 0,5l |
Szt. |
200 |
|
|
15. |
Mleko Łaciate 3,2% - karton 0,5l |
Szt. |
320 |
|
|
16. |
Cukierki w czekoladzie luz: |
Kg |
|
|
|
Śliwka w czekoladzie (Solidarność lub
Mieszko) |
60 |
|
|
||
Mieszanka wedlowska (WEDEL) |
20 |
|
|
||
Złote praliny (Solidarność) |
5 |
|
|
||
17. |
Ciastka różne ( Wedel, Tago, dr Gerard): |
Kg |
|
|
|
Wafle mini |
4 |
|
|
||
Lider szarlotka zdobiona |
4 |
|
|
||
Ciastka domowe kruche |
4 |
|
|
||
Rogaliki w pudrze |
4 |
|
|
||
Ciastka krakowskie |
4 |
|
|
||
Ciastka domowe kruche |
15 |
|
|
||
Słomka ptysiowa |
10 |
|
|
||
Pierniki |
10 |
|
|
||
Delicje Wedel (op.147 g.) |
15 |
|
|
||
18. |
Orzeszki Felix – opakowanie torebka 200g |
Szt. |
80 |
|
|
19. |
Mieszanka studencka FELIX- opakowanie torebka
250g |
Szt. |
120 |
|
|
20. |
Bakalie, orzechy nerkowca, żurawina itd. |
Op. |
30 |
|
|
21. |
Woda mineralna gazowana (Buskowianka)
PREMIUM - butelka 0,33 l |
Szt. |
450 |
|
|
22. |
Woda mineralna niegazowana
(Buskowianka)PREMIUM – butelka 0,33 l |
Szt. |
450 |
|
|
23. |
Woda niegazowana Cisowianka Perlage – butelka 0,7 l |
Szt. |
100 |
|
|
24. |
Woda gazowana Cisowianka Perlage – butelka
0,7 l |
Szt. |
100 |
|
|
25. |
Woda mineralna Cisowianka niegazowana –
butelka 0,5 l |
Szt. |
200 |
|
|
26. |
Woda mineralna Cisowianka gazowana – butelka 0,5 l |
Szt. |
200 |
|
|
27. |
Woda mineralna Cisowianka gazowana- butelka
1,5 l |
Szt. |
50 |
|
|
28. |
Woda mineralna Cisowianka niegazowana-
butelka 1,5 l |
Szt. |
50 |
|
|
29. |
Sok owocowy czarna porzeczka w kartonie
HORTEX- 1l |
Szt. |
50 |
|
|
30. |
Sok owocowy pomarańczowy w kartonie HORTEX-
1l |
Szt. |
50 |
|
|
31. |
Sok owocowy wieloowocowy w kartonie HORTEX-
1l |
Szt. |
50 |
|
|
32. |
Sok owocowy jabłkowy w kartonie HORTEX-
1l |
Szt. |
50 |
|
|
33. |
Sok owocowy czarna porzeczka w kartonie
TYMBARK- 1l |
Szt. |
50 |
|
|
34. |
Sok owocowy pomarańczowy w kartonie TYMBARK-
1l |
Szt. |
50 |
|
|
35. |
Sok wieloowocowy w kartonie TYMBARK- 1l |
Szt. |
50 |
|
|
36. |
Sok owocowy jabłkowy w kartonie TYMBARK- 1l |
Szt. |
50 |
|
|
37. |
Ciastka- Talarki Lajkonik 200 g |
Szt. |
15 |
|
|
38. |
Ciastka- Lajkonik Mix 200 g |
Szt. |
15 |
|
|
39. |
Cytryny |
Kg |
10 |
|
|
40. |
Banany |
Kg |
5 |
|
|
41. |
Mandarynki |
Kg |
5 |
|
|
42. |
Winogron |
Kg |
5 |
|
|
43. |
Nektarynki |
Kg |
2 |
|
|
44. |
Brzoskwinie |
Kg |
2 |
|
|
45. |
Śliwki węgierki |
Kg |
2 |
|
|
46. |
Folia spożywcza |
Szt. |
10 |
|
|
47. |
Wykałaczki |
Szt. |
10 |
|
|
48. |
Herbata Ahmad tea |
Szt. |
5 |
|
|
49. |
Serwetki papierowe |
Op. |
30 |
|
|
|
Razem:
|
|
1. Termin
realizacji zamówienia: zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym.
2. Oświadczamy,
iż jesteśmy związani niniejszą ofertą przez ………………….. dni.
Załączniki:
1. ………………………………………….
2. ………………………………………….
…………………………………………………..
(Data i podpis osoby upoważnionej)
UMOWA NR ADP.2302…...2022
zawarta w dniu ……..2022 roku w
Kielcach pomiędzy:
Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach z siedzibą w
Kielcach przy
ul. Żeromskiego 5, zwanym w dalszej części
„Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
dr Aleksandra Pisarska – Kanclerz
a
…………………………… zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą”,
reprezentowanym przez: Piotra
Olchawę
W wyniku przeprowadzenia
postępowania w trybie zapytania ofertowego
na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1, bez stosowania przepisów
Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (.Dz. U. z
2022 r. poz. 1710,).zwanej dalej „PZP”. zawarto
umowę następującej treści:
§ 1.
1.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać sukcesywnie, w miarę potrzeb
Zamawiającego artykuły spożywcze zgodnie z zapytaniem ofertowym oraz oferta
Wykonawcy, które stanowią integralną część umowy.
2.
Dostawy będą realizowane na telefoniczne zamówienie Zamawiającego, nie
częściej niż dwa razy w tygodniu. Koszt transportu wliczony jest w
wynagrodzenie Wykonawcy (obciąża Wykonawcę). Asortyment i termin każdej dostawy
Zamawiający będzie określał telefonicznie lub faksem. Dostawa nastąpi w ciągi 1
dnia od momentu zgłoszenia.
3.
Umowa zastaje zawarta na czas określony, tj. na okres 12 miesięcy od daty jej podpisania lub do wykorzystania kwoty, o
której mowa w § 4 ust. 1.
§ 2.
1.
Artykuły należy dostarczyć każdorazowo do miejsca wskazanego przez
Zamawiającego.
2.
W przypadku stwierdzenia przy odbiorze wadliwości dostarczonych artykułów,
Wykonawca dostarczy w terminie 1 dnia artykuły pozbawione wad na własny koszt.
§ 3.
Wykonawca zobowiązuje się do
dostarczenia artykułów spożywczych, których termin przydatności do spożycia
wynosi co najmniej 6 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do
Zamawiającego.
§ 4.
1. Wysokość wynagrodzenia
Wykonawcy nie przekroczy kwoty brutto ……………….
(słownie złotych …………………………….. złotych
00/100. złote ) w tym obowiązujący podatek Vat.
2. Ceny jednostkowe określone w formularzu ofertowym (
załącznik nr 1 do umowy) będą obowiązywały przez cały okres trwania umowy.
3. Zapłata
wynagrodzenia za każdą dostawę nastąpi w ciągu 30 dni, licząc od dnia
otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
4. Podstawą
wystawienia faktury będą dowody odbioru zamówionych artykułów.
5. Wykonawcy nie
przysługują jakiekolwiek uprawnienia z tytułu
niewyczerpania kwoty, o której mowa w ust. 1, w
okresie trwania umowy.
6. W ramach wynagrodzenia określonego w ust. 1, Zamawiający może dokonać zmian
ilości poszczególnego rodzaju artykułów spożywczych, określonych w załączniku
nr 1 do umowy.
7. Wykonawca oświadcza, że jest rzeczywistym właścicielem należności
wynikającej z
niniejszej umowy:
1) w
rozumieniu art.4a pkt. 29 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z
2021r.poz.1800 z późn.zm.), lub
2) w
rozumieniu art. 5a pkt 33d ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1128 z późn. zm.)
- w
zależności od tego, która ustawa znajduje zastosowanie w stosunku do Wykonawcy.
8. W razie
zmiany okoliczności, o której mowa w ust. 11, Wykonawca niezwłocznie
poinformuje o tym Zamawiającego. Na żądanie
Zamawiającego, Wykonawca
niezwłocznie przedstawi dodatkowe dokumenty
oraz informacje, dotyczące rezydencji
rzeczywistego właściciela.
§ 5.
1. Zamawiający
zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i
asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb
(lub innych) nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.
2. W związku z
ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą
przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
§ 6.
1. W przypadku
opóźnień Wykonawcy w realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 i
2, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20 zł, za każdy
dzień opóźnienia.
2. W przypadku,
gdy opóźnienie Wykonawcy w realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa
w § 1 ust.1 i 2, będzie dłuższe niż 14 dni, niezależnie od kary umownej,
określonej w ust. 1, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od
niewykonalnej części umowy. Prawo odstąpienia może być realizowane w terminie
30 dni od powzięcia informacji o okolicznościach uzasadniających odstąpienia od
umowy, niezależnie od prawa dochodzenia kary umownej.
3. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia należnego
Wykonawcy.
§ 7.
W razie sporu powstałego w
związku lub w wykonaniu umowy Zamawiający zobowiązany jest
do wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego, kierując swe roszczenia do
Wykonawcy.
W przypadku gdy Wykonawca odmówi wykonania roszczenia lub nie udzieli
odpowiedzi
na zgłoszenie roszczenia w terminie 14 dni od zgłoszenia, Zamawiający może
wystąpić
do właściwego dla niego Sądu Powszechnego.
§ 8.
W sprawach nie uregulowanych
niniejszą umową stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
§ 9.
Wszelkie zmiany umowy, pod
rygorem nieważności, mogą wystąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu.
§ 10.
Umowę sporządzono w trzech
jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa dla Zamawiającego i jeden dla
Wykonawcy.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Ofertę należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego :
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-503 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych) do dnia 23.09.2022 do godziny 10:00.
IX. Osoby uprawnione do kontaktu:
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365,
e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl