Zakup licencji na dostęp do Systemu Informacji Prawnej wraz z aktualizacją przez 36 miesięcy, dla pracowników i studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w ilości nielimitowanej
Zakup licencji na dostęp do Systemu Informacji Prawnej wraz z aktualizacją przez 36 miesięcy, dla pracowników i studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w ilości nielimitowanej
- Znak sprawy: ADP.2302.33.2022
- Termin składania ofert: 2022-09-26 10:00
- Opublikowano: 2022-09-14 13:21:44 przez Marcin Kmieciak
Pytania i odpowiedzi
Pytanie nr 1
Wykonawca wnosi o jednoznaczne sprecyzowanie terminu udzielenia dostępu do oprogramowania objętego przedmiotem umowy, gdyż z jednej strony § 2 ust. 1 termin ten określa na 7 dni od dnia zawarcia umowy, zaś § 2 ust. 2 wskazuje z kolei konkretną datę 13 listopada 2022 r. W takiej sytuacji powstaje wątpliwość w jaki sposób ma zachować się Wykonawca, gdy umowa zostanie zawarta np. dnia 2 listopada? Czy dostęp ma w takiej sytuacji zostać udzielony w terminie 7 dni, tj. do dnia 9 listopada, czy też zgodnie z § 2 ust. 2 dopiero w dniu 13 listopada? Wykonawca wnosi o jednoznaczne wyjaśnienie w powyższym zakresie tak, aby żadna ze Stron nie miała wątpliwości co do oczekiwanego przez Zamawiającego terminu rozpoczęcia udzielania dostępu do oprogramowania
Pytanie nr 2
Wykonawca zwraca się z pytaniem, czy Zamawiający zgodziłby się na zmianę treści § 4 ust. 2 projektu umowy poprzez ograniczenie odpowiedzialności Wykonawcy do połowy kwoty wypłaconego Wykonawcy wynagrodzenia? Wiedzą powszechną jest bowiem, że nie istnieje program komputerowy czy publikacja elektroniczna, która funkcjonowałaby bezbłędnie, a zwłaszcza współdziałała poprawnie z każdym oprogramowaniem i sprzętem dostępnym w sprzedaży. Powyższe stwierdzenie znajduje uzasadnienie w stosowanych przez wielu uznanych dostawców aplikacji wyłączeniach odpowiedzialności za wady programu. Dostawcy ci, nie mogąc przewidzieć jak zachowa się ich produkt w warunkach sprzętowych, jak i środowisku komputerowym, oferowanych przez jego nabywców, z uwagi również na częste zmiany, którym warunki te ulegają (nowy sprzęt, nowe oprogramowanie), z reguły wyłączają w ogóle swoją odpowiedzialność, w tym w szczególności za szkody wynikłe z jego wad, z rzadka oferując odpowiedzialność ograniczoną do wartości umowy.
Pytanie nr 3
Z uwagi na charakter publikacji online objętej zapytaniem ofertowym ogłoszonym przez Zamawiającego nie budzi wątpliwości, że przedmiotem przyszłej umowy zawartej przez Strony jest udzielenie Zamawiającemu przez Wykonawcę niewyłącznych i niezbywalnych licencji na korzystanie z tej publikacji przez czas oznaczony, tj. w oznaczonym umową okresie abonamentowym. Dla uniknięcia wątpliwości Wykonawca zwraca się z zapytaniem czy Zamawiający zgodzi się uzupełnić zdanie pierwsze w § 1 ust. 1 projektu umowy w następujący sposób: „1. Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup niewyłącznej i niezbywalnej licencji na dostęp do Systemu Informacji Prawnej wraz z aktualizacją przez 36 miesięcy, dla pracowników i studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w ilości nielimitowanej, tryb dostępu: online IP z sieci wewnętrznej (login i hasło) oraz dostępy zewnętrzne w ilości 15 sztuk”.
Pytanie nr 4
Z uwagi na specyficzny rodzaj użytkowników oprogramowania, tj. m.in. studentów Zamawiającego, Wykonawca zwraca się z prośbą o uzupełnienie projektu umowy o następujące słowa chroniące słuszne interesy Wykonawcy (lub słowa równoważne, podobne, jeśli Zamawiający uzna, że te zaproponowane przez Wykonawcę nie są odpowiednie): „1. Zamawiający może udostępnić przedmiot Umowy wyłącznie następującym osobom: a) swoim pracownikom; b) studentom Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego: ……………………………., zaś Zamawiający oświadcza, że będzie w okresie obowiązywania Umowy sprawować nadzór nad prawidłowym korzystaniem przez swoich studentów z przedmiotu Umowy na zasadach określonych Umową. 2. Zamawiający oświadcza, iż korzystanie z przedmiotu Umowy będzie odbywać się w sposób zgodny z Umową. Przedmiot Umowy nie będzie udostępniany innym podmiotom / osobom trzecim, niż wskazanym w ust. 1 powyżej. Zamawiający zabezpieczy dostęp do przedmiotu Umowy, tak by nie doszło do jej udostępnienia osobom nieuprawnionym w świetle Umowy. 3. Naruszenia dokonane przez osoby wymienione w ust 1 lit. „a” i/lub „b” powyżej, traktowane są jak naruszenia dokonane przez Zamawiającego, ze wszystkimi konsekwencjami z tego wynikającymi”.
ODPOWIEDZI:
AD 1. Zamawiający zmienia treść par 2 ust 2 umowy jak w przesłanym projekcie ( Nowy załącznik umowa po zmianach z 21.09)
Ad. 2. Nie wyrażamy zgody - i tak w umowie wprowadzono ograniczenie w stosunku do przepisów KC
Ad. 3. Wprowadzono zmianę w par 1 ust 1 projektu. Z uwagi na treść art 67 ust 3 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych zapis o niezbywalności jest zbędny.
Ad.4. Wprowadzono zmianę jak w par 1 ust 1 projektu. Studenci zamawiającego będą mieli dostęp do oprogramowania jedynie w sieci wewnętrznej. Z treści umowy wynika że z oprogramowanie nie będzie udostępniane innym osobom niż pracownicy i studenci.
Zamawiający załączył projekt umowy po zmianach
Kielce, dnia 14.09.2022 r
ZAPYTANIE OFERTOWE
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach zapraszamy do złożenia oferty
na: „Zakup
licencji na dostęp do Systemu Informacji Prawnej wraz z aktualizacją przez 36
miesięcy, dla pracowników i studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w ilości
nielimitowanej”.
Nr postepowania:
ADP.2302.33.2022
Postępowanie o udzielenie zamówienia
prowadzone jest bez stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych w
formie zapytania ofertowego w oparciu o art.2 ust.1 pkt 1)ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)
oraz oraz § 9 Regulaminu udzielania
zamówień publicznych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach o
następującej treści:
Zamawiający zastrzega sobie
unieważnienie postępowania w uzasadnionych przypadkach.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana
umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2.
Zamawiający nie dopuszcza składanie
ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza skłaniania
ofert wariantowych.
I.
DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
tel.: 41 3497277, faks: 41
3445615
Godziny pracy: 730 –
1530 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl
II.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Kod CPV zgodnie ze słownikiem zamówień:
48000000 Pakiety oprogramowania i systemy
informatyczne
48810000 Systemy informacyjne
Przedmiotem
zamówienia jest:
Zakup licencji na
dostęp do Systemu Informacji Prawnej wraz z aktualizacją przez 36 miesięcy, dla
pracowników i studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w ilości
nielimitowanej, tryb dostępu: online IP z sieci wewnętrznej (login i hasło)
oraz dostępy zewnętrzne w ilości 15 sztuk. Wymagane będzie 2 godzinne szkolenie
dla minimum 10 osób w zakresie obsługi programu.
Baza Aktów Prawnych
ogłoszonych w Dzienniku Ustaw oraz Monitorze Polskim z kompletem tekstów
pierwotnych – od minimum1950 roku w najwyższej wersji i wzorami pism i umów.
System
powinien zawierać minimum poniższe moduły (zbiory praw):
•
Prawo cywilne
• Postępowanie cywilne
• Prawo rodzinne
• Prawo spółek handlowych
• Prawo rynku kapitałowego
• Prawo nieruchomości
• Unia Europejska
• Prawo pracy
• Prawo administracyjne
• Prawo podatkowe
• Zamówienia publiczne
• Prawo karne
• Postępowanie karne
• Prawo gospodarcze
• Prawo upadłościowe
• Prawo medyczne
• Prawo samorządowe
• Prawo własności intelektualnej
a także
• Moduły komentarzowe do przepisów tym w
szczególności komentarze do kodeksów oraz ustaw dotyczących dziedzin podanych w
powyższych punktach w najwyższej wersji modułowej lub systemowej
• Orzecznictwo sądów, w tym SN, TK, NSA,
Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Sądów Powszechnych
• Aktualności z zakresu prawa
• Monografie
• Kalkulatory, wskaźniki i informatory
• Archiwalne i aktualne sprawozdania
finansowe
Gwarancja na
oprogramowanie na okres 36 miesięcy.
III.
OPIS WYMAGAŃ:
1.
Wykonawca obowiązany jest wykonać dostawę w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy
- Umowa jest
zawierana na 36 miesięcy od daty uruchomienia dostępu do oprogramowania.
Uruchomienie dostępu nastąpi w dniu 13 listopada 2022 r. na wniosek
wykonawcy, zamawiający może wyrazić zgodę na uruchomienie dostępu od dnia
14 listopada 2022 roku.
- Zamawiający dokona
płatności przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 30 dni
od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę.
- Wykonawca
zapewnia, że dostarczone oprogramowanie nie posiada wad fizycznych i prawnych
oraz jest wolne od roszczeń osób trzecich.
- Jeżeli Zamawiający
poinformuje Wykonawcę o
jakichkolwiek roszczeniach osób trzecich zgłaszanych wobec Zamawiającego w
związku z Oprogramowaniem, w
szczególności zarzucających naruszenie praw własności intelektualnej,
Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu wszelkiej niezbędnej i żądanej przez Zamawiającego pomocy
zmierzającej do wykazania
bezzasadności tychże roszczeń lub podejmie działania mające na celu
zażegnanie sporu.
- W razie wytoczenia
przeciwko Zamawiającemu powództwa z tytułu naruszenia praw własności
intelektualnej, Wykonawca wstąpi do postępowania w charakterze strony
pozwanej, a w razie braku takiej możliwości wystąpi z interwencją uboczną
po stronie Zamawiającego.
- Zamawiający
zobowiązuje się do bezzwłocznego poinformowania Wykonawcy o takich
roszczeniach i umożliwi Wykonawcy
pełny i aktywny udział w postępowaniu dotyczącym tych roszczeń. W razie niewykazania bezzasadności
takich roszczeń mimo pomocy Wykonawcy, Wykonawca zaspokoi wszelkie
roszczenia orzeczone wobec Zamawiającego prawomocnym orzeczeniem sądu,
także zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty związane z prowadzeniem
postepowania sądowego. W takim
przypadku Wykonawca na swój własny koszt i wg własnego wyboru: uzyska dla
Zamawiającego prawo dalszego użytkowania Oprogramowania, albo zapewni
modyfikację Oprogramowania tak, żeby było zgodne z Umową, ale wolne od
roszczeń osób trzecich.
IV.
KRYTERIA OCENY OFERT:
Podstawą wyboru oferty będą następujące kryteria:
1.
Cena brutto – waga 100%
(maksymalnie 100 pkt.),
1) maksymalną ilość punktów (100) zamawiający
przyzna ofercie z najniższą ceną
brutto,
2) pozostałe oferty będą oceniane w
proporcji do niej, według następującego wzoru:
Najniższa
cena oferty
Ilość pkt. = ------------------------------ x 100
Cena oferty
badanej
2. Za najkorzystniejszą Zamawiający
uzna ofertę, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium przyjętym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3. Zaoferowana cena powinna zawierać
wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
V.
WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O ZAMÓWIENIE:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, spełniają warunki dot. zdolności technicznej i zawodowej, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000,00 zł.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku do oferty należy dołączyć:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 4 oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000,00zł brutto każda.
VI.
TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Umowa jest
zawierana na 36 miesięcy od daty uruchomienia dostępu do oprogramowania.
Uruchomienie dostępu nastąpi w dniu 13 listopada 2022 r. na wniosek wykonawcy,
zamawiający może wyrazić zgodę na uruchomienie dostępu od dnia 14 listopada
2022 roku
VII.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
1.
Wykonawca składa ofertę na
formularzu załączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 2).
2.
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych głównych dostaw w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały
wykonane, sporządzony według załącznika
oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o
wartości brutto nie mniejszej niż 15 000,00 zł każda.
3.
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4.
Pełnomocnictwo
(jeżeli
dotyczy) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez notariusza lub osobę/osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta
będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków
składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.:
-
Wykonawców działających w formie Spółki
Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty umowy spółki cywilnej nie
wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny
sposób reprezentacji,
-
Wykonawców występujących wspólnie,
czyli uczestników konsorcjum.
VIII.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie ze wzorem formularza
stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi
Wykonawca.
4. Oferta musi być napisana w języku polskim.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana (kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisana na papierze
i zeskanowana) przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy.
IX.
TERMIN ORAZ SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć elektronicznie
na adres mailowy marcin.kmieciak@ujk.edu.pl , do dnia 26.09.2022
r., do godziny 10:00. W temacie maila należy wpisać „Oferta na dostawę licencji na dostęp do Systemu Informacji Prawnej, nr sprawy ADP.2302.33.2022.
2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2022 r. o godz. 10:15.
3. Jeżeli oferta wpłynie do
Zamawiającego po terminie na składanie, zostanie odrzucona.
4. Zamawiający odrzuci ofertę
Wykonawcy, który nie spełni warunków i wymagań określonych w zapytaniu
ofertowym.
X.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1.
Rozliczenia pomiędzy Wykonawca a Zamawiającym będą
dokonywane wyłącznie w złotych polskich.
2.
W ofercie cena ryczałtowa brutto musi być podana w
złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po
przecinku.
3.
Jeżeli w postepowaniu złożona zostanie oferta,
której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w
celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek, który
miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku
Wykonawca składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że
wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru/usługi, których
dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość
bez podatku. Niezłożenie przez Wykonawcę informacji będzie oznaczało, że taki
obowiązek nie powstaje.
4.
Cenę oferty należy podać w kwocie brutto wraz z
należnym podatkiem VAT, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku
5.
Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do
obowiązków Wykonawcy.
6.
Cena ostateczna
powinna obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.
XI.
INFORMACJE DODATKOWE:
1.
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
zamieści na swojej stronie internetowej, podając nazwę albo imię i nazwisko,
siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres podmiotu, którego ofertę wybrano.
W razie unieważnienia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści na swojej
stronie internetowej, informację o unieważnieniu zamówienia.
2.
Wykonawca, którego oferta została wybrana przystępuje do zawarcia
umowy z Zamawiającym na realizację zamówienia na warunkach określonych we
wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
3.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów
Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
4.
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z
Wykonawcami jest:
1) w zakresie proceduralnym: Marcin Kmieciak,
tel. 41 349 7365 email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl,
5.
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwane
dalej „RODO” w związku z art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych
z dnia 11 września 2019 r. (Dz.Urz.z2019 r. poz. 2019 z późn.
zm.), zwana dalej „p.z.p.” niniejszym informujemy, iż:
1)
administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego
5, 25-369 Kielce.
2)
podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych
osobowych jest:
-
art. 6 ust.1
lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze)
3)
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4)
podanie przez Państwa danych osobowych stanowi
wymóg ustawowy określony w przepisach ustawy p.z.p., który wiąże
się z udziałem
w postępowaniu o
udzielenie zamówienia
publicznego. Skutkiem niepodania
danych osobowych będzie
brak możliwości udzielenia zamówienia publicznego.
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia.
6)
odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na
mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w
związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na
podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8)
posiada Pani/Pan:
a.
na
podstawie art. 15
RODO prawo dostępu
do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących (jeżeli wykonanie obowiązków, o których mowa w
art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający
wymaga, od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania: daty postępowania o
udzielenie zamówienia
publicznego);
b.
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych[1];
c.
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków,
o których mowa wart.18 ust. 2 RODO[2];
9)
nie przysługuje Pani/Panu:
a.
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych;
b.
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO;
c.
na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
10)
posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do
właściwego organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez
administratora niezgodnie
z przepisami RODO.
11)
w przypadku
pytań dotyczących przetwarzania
danych osobowych może
Pan/Pani skontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
Załączniki do zapytania
ofertowego:
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Formularz ofertowy.
- Wzór umowy.
- Wykaz dostaw.
Komisja akceptuje treść
zapytania ofertowego:
1.
Michał
Różycki ……………………………………
2.
Bogusława
Rusek……………………………………
3.
Marcin
Kmieciak…………………………………
.
ZATWIERDZAM
………………………..
[1] skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może
naruszać integralności protokołu a także jego załączników.
[2] prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zakup licencji na dostęp do
Systemu Informacji Prawnej wraz z aktualizacją przez 36 miesięcy, dla
pracowników i studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w ilości
nielimitowanej, tryb dostępu: online IP z sieci wewnętrznej (login i hasło)
oraz dostępy zewnętrzne w ilości 15 sztuk. Wymagane będzie 2 godzinne szkolenie
dla minimum 10 osób w zakresie obsługi programu.
Baza Aktów Prawnych ogłoszonych
w Dzienniku Ustaw oraz Monitorze Polskim z kompletem tekstów pierwotnych – od
minimum1950 roku w najwyższej wersji i wzorami pism i umów.
System powinien zawierać minimum poniższe moduły (zbiory
praw):
•
Prawo cywilne
• Postępowanie cywilne
• Prawo rodzinne
• Prawo spółek handlowych
• Prawo rynku kapitałowego
• Prawo nieruchomości
• Unia Europejska
• Prawo pracy
• Prawo administracyjne
• Prawo podatkowe
• Zamówienia publiczne
• Prawo karne
• Postępowanie karne
• Prawo gospodarcze
• Prawo upadłościowe
• Prawo medyczne
• Prawo samorządowe
• Prawo własności intelektualnej
a także
• Moduły komentarzowe do przepisów tym w
szczególności komentarze do kodeksów oraz ustaw dotyczących dziedzin podanych w
powyższych punktach w najwyższej wersji modułowej lub systemowej
• Orzecznictwo sądów, w tym SN, TK, NSA,
Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Sądów Powszechnych
• Aktualności z zakresu prawa
• Monografie
• Kalkulatory, wskaźniki i informatory
• Archiwalne i aktualne sprawozdania
finansowe
Gwarancja na oprogramowanie na okres 36 miesięcy.
UMOWA NR DP. 2302……..2022
zawarta
w dniu …………….2021 r. w Kielcach pomiędzy:
UNIWERSYTETEM Jana Kochanowskiego w
Kielcach z siedzibą w Kielcach przy ul.
Żeromskiego 5, zwanym w treści umowy „Zamawiającym”,
reprezentowanym przez:
- Dr Aleksandra Pisarska.– Kanclerz UJK
a
…………………….
zwanym w treści umowy „Wykonawcą”,
reprezentowanym przez:
1) ………………………….
w
rezultacie dokonania wyboru oferty Wykonawcy w drodze postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego
w formie zapytania ofertowego w oparciu o art.2 ust.1 pkt 1)ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)
oraz oraz § 9 Regulaminu udzielania
zamówień publicznych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach o
następującej treści:
§ 1
Przedmiot umowy
1.
Przedmiotem
niniejszej umowy jest zakup licencji na
dostęp do Systemu Informacji Prawnej wraz z aktualizacją przez 36 miesięcy, dla
pracowników i studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w ilości
nielimitowanej, tryb dostępu: online IP z sieci wewnętrznej (login i hasło) oraz
dostępy zewnętrzne w ilości 15 sztuk. Wymagane będzie 2 godzinne szkolenie dla
minimum 10 osób w zakresie obsługi programu,
zwanego dalej oprogramowaniem w terminie do 10 dni
roboczych od uruchomienia dostępu (dokładny termin szkolenia zostanie
uzgodniony po zawarciu umowy). Treść zapytania ofertowego , oferta Wykonawcy i
załączony do niej Formularz asortymentowy stanowią integralną część umowy.
2.
Oprogramowanie
powinno zawierać, minimum poniższe moduły (zbiory praw):
1)
Prawo
cywilne
2)
Postępowanie
cywilne
3)
Prawo
rodzinne
4)
Prawo
spółek handlowych
5)
Prawo
rynku kapitałowego
6)
Prawo
nieruchomości
7)
Unia
Europejska
8)
Prawo
pracy
9)
Prawo
administracyjne
10) Prawo podatkowe
11) Zamówienia publiczne
12) Prawo karne
13) Postępowanie karne
14) Prawo gospodarcze
15) Prawo upadłościowe
16) Prawo medyczne
17) Prawo samorządowe
18) Prawo własności intelektualnej
19) Moduły komentarzowe do przepisów tym w
szczególności komentarze do kodeksów oraz ustaw dotyczących dziedzin podanych w
powyższych punktach w najwyższej wersji modułowej lub systemowej
20) Orzecznictwo sądów, w tym SN, TK, NSA, Sądu
Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Sądów Powszechnych
21) Aktualności z zakresu prawa
22) Monografie
23) Kalkulatory, wskaźniki i informatory
24) Archiwalne i aktualne sprawozdania
finansowe
3.
Warunki
użytkowania i gwarancji są określone przez producenta oprogramowania i
udostępniane po zawarciu Umowy.
4.
W
zakresie nieuregulowanym niniejszą umową ma zastosowanie Regulamin
korzystania z
oprogramowania obowiązujący u wykonawcy w dniu podpisania umowy ( o ile go
posiada), jednakże w przypadku sprzeczności postanowień regulaminu z postanowieniami
niniejszej umowy pierwszeństwo maja postanowienia umowy. Regulamin dostarczony
jest przez wykonawcę przed zawarciem umowy.
5.
W
przypadku gdy regulamin określony w ust 4 zawiera postanowienia ograniczające
lub utrudniające określony w umowie dostęp do oprogramowania (licencji) dla pracowników i studentów
Zamawiającego w okresie trwania umowy, postanowienia regulaminu, w tym zakresie
nie mają zastosowania, z wyłączeniem sytuacji gdy przyczyna utrudnienia lub braku dostępu do
oprogramowania jest niezależna od Wykonawcy (np. brak dostępu do sieci
Internet, brak energii elektrycznej) lub gdy przyczyna jest zwłoka w uiszczeniu
wynagrodzenia o którym mowa w § 3 umowy
§ 2
Termin realizacji
1. Wykonawca obowiązany jest wykonać dostawę określoną w §
1 w terminie 7 dni od daty zawarcia
umowy, z zastrzeżeniem ust 2.
- Umowa jest zawierana na 36
miesięcy od daty uruchomienia dostępu do oprogramowania. Uruchomienie
dostępu nastąpi w dniu 13 listopada 2022 r. na wniosek wykonawcy,
zamawiający może wyrazić zgodę na uruchomienie dostępu od dnia 14
listopada 2022 roku.
§ 3
Warunki płatności
1. Za wykonanie przedmiotu umowy
określonego w § 1, ust. 1 w tym za udzielenie licencji Zamawiający
zobowiązuje się zapłacić Dostawcy wynagrodzenie umowne w wysokości: ………….zł netto (………% VAT), czyli …………… zł brutto (słownie
brutto: ……………………….. 00/100).
2. Zamawiający dokona płatności przelewem
na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany
na fakturze, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę.
3. W przypadku nieterminowej zapłaty
faktury Wykonawcy przysługuje prawo naliczania ustawowych odsetek za opóźnienie.
4. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu umowy w tym koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz
koszty szkolenia w siedzibie Zamawiającego.
5. Podstawą do wystawienia faktury VAT na
płatnika – Zamawiającego jest należyte wykonanie umowy ( w tym uruchomienie
dostępu i przeprowadzenie szkolenia), potwierdzone pisemnym protokołem odbioru
stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, podpisanym przez upoważnionych
przedstawicieli każdej ze stron.
6.
Wykonawca oświadcza, że jest rzeczywistym właścicielem
należności wynikającej z niniejszej umowy:
1) w rozumieniu art.4a pkt. 29 ustawy z
dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z
2021r.poz.1800 z późn.zm.), lub
2) w rozumieniu art. 5a pkt 33d ustawy z
dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2021 r.
poz. 1128 z późn. zm.)
- w zależności od tego, która ustawa
znajduje zastosowanie w stosunku do Wykonawcy.
7.
W
razie zmiany okoliczności, o której mowa w ust. 6, Wykonawca niezwłocznie
poinformuje o tym Zamawiającego. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca
niezwłocznie przedstawi dodatkowe dokumenty oraz informacje, dotyczące
rezydencji rzeczywistego właściciela.
§ 4
Kary umowne
1. Za
zwłokę w uruchomieniu dostępu Wykonawca
zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień
zwłoki, nie więcej jednak niż 10% wartości umowy
2. Całkowita odpowiedzialność Wykonawcy z
tytułu realizacji umowy jest ograniczona do kwoty wypłaconego Wykonawcy
wynagrodzenia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
potrącenia kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
§ 5
Oprogramowanie
1. Wykonawca zapewnia, że dostarczone
oprogramowanie nie posiada wad fizycznych
i
prawnych oraz jest wolne od roszczeń osób trzecich.
2. Jeżeli Zamawiający poinformuje Wykonawcę
o jakichkolwiek roszczeniach osób trzecich
zgłaszanych wobec Zamawiającego w związku z Oprogramowaniem, w szczególności zarzucających naruszenie praw
własności intelektualnej, Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu
wszelkiej niezbędnej i żądanej przez
Zamawiającego pomocy zmierzającej do
wykazania bezzasadności tychże roszczeń lub podejmie działania mające na celu
zażegnanie sporu.
3. W razie wytoczenia przeciwko
Zamawiającemu powództwa z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej,
Wykonawca wstąpi do postępowania w charakterze strony pozwanej, a w razie braku
takiej możliwości wystąpi z interwencją uboczną po stronie Zamawiającego.
4. Zamawiający zobowiązuje się do
bezzwłocznego poinformowania Wykonawcy o takich roszczeniach i umożliwi Wykonawcy pełny i aktywny udział w
postępowaniu dotyczącym tych roszczeń. W
razie niewykazania bezzasadności takich roszczeń mimo pomocy Wykonawcy,
Wykonawca zaspokoi wszelkie roszczenia orzeczone wobec Zamawiającego
prawomocnym orzeczeniem sądu, także zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty
związane z prowadzeniem postepowania sądowego.
W takim przypadku Wykonawca na swój własny koszt i wg własnego
wyboru: uzyska dla Zamawiającego prawo dalszego użytkowania Oprogramowania,
albo zapewni modyfikację Oprogramowania tak, żeby było zgodne z Umową, ale wolne
od roszczeń osób trzecich.
§ 6
Postanowienia końcowe
1.
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji
uzyskanych w trakcie realizacji umowy z wyjątkiem informacji, których
ujawnienia wymagają przepisy ustaw, ale tylko w niezbędnym do tego obowiązku
zakresie.
2.
Wszelkie informacje związane z ochroną osób i mienia, oraz wskazane w art. 381
ust 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U.
z 2022 poz. 574 z późn. zm.), stanowią tajemnicę Zamawiającego w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2020 r., poz. 1913).
3.
Przekazanie, ujawnienie lub wykorzystanie informacji, o których mowa w ust. 2,
w zakresie wykraczającym poza cel umowy, będzie stanowiło czyn nieuczciwej
konkurencji i może wiązać się z odpowiedzialnością cywilną lub karną, określoną
w art. 18 lub art. 23 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4. W sprawach nieuregulowanych umową będą miały
zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
5. Do
umowy mają zastosowanie odpowiednio przepisy art. 15 r ustawy z dnia 2 marca
2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,
przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz
wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 z późn. zm.).
6. Bez
pisemnej zgody Zamawiającego nie jest dopuszczalny przelew wierzytelności
przysługującej Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy.
7. Wszelkie załączniki do umowy stanowią
integralną jej część.
8. Spory
wynikłe na tle realizacji umowy podlegają rozpatrzeniu według prawa polskiego
przez właściwy rzeczowo sąd w Kielcach.
9. Adresem
Wykonawcy do doręczeń wszelkiej korespondencji związanej z niniejszą umową jest
adres wskazany powyżej w Umowie. O każdej zmianie adresu Wykonawca jest
zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W przypadku zaniechania tego
obowiązku, korespondencja wysłana do Wykonawcy na ostatni jego adres znany
Zamawiającemu, uważana jest za skutecznie doręczoną.
10. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących
egzemplarzach, w tym dwa dla Zamawiającego i jeden dla każdej ze stron.
…………………..................…………..
Pieczęć Wykonawcy
W Y K A Z D O S T A W
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na sukcesywną dostawę
.................................................................................................................................................... w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy — w tym okresie, wykonaliśmy następujące dostawy:
Lp. |
Przedmiot dostawy |
Wartość brutto dostawy |
Data wykonania |
Podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uwaga :
1)
Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy, przedmiotów o
przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia.
2)
Za dostawy odpowiadające wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia
zamawiający uzna dostawy, których wartość brutto każdej (pojedynczej) dostawy,
jest nie mniejsza niż wartości określone w Rozdziale V, pkt. 1.2c) SIWZ.
3)
Data wykonania to data zakończenia umowy.
4)
Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw,
zgodnie z postanowieniami zawartymi w SIWZ.
.
..................................., dnia.
…..……................
...............................................................................
data i podpis upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
tel.: 41 3497277, faks: 41 3445615
Godziny pracy: 730 – 1530 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl
1. Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres mailowy marcin.kmieciak@ujk.edu.pl , do dnia 26.09.2022 r., do godziny 10:00. W temacie maila należy wpisać „Oferta na dostawę licencji na dostęp do Systemu Informacji Prawnej, nr sprawy ADP.2302.33.2022.
2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2022 r. o godz. 10:15.
3. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego po terminie na składanie, zostanie odrzucona.
4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie spełni warunków i wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.