Dostawa oprogramowania komputerowego
Dostawa oprogramowania komputerowego
- Znak sprawy: ADP.2302.1.2025
- Termin składania ofert: 2025-02-17 10:00
- Opublikowano: 2025-02-05 08:47:26 przez Barbara Kotras
ZAPYTANIE OFERTOWE
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach zaprasza do złożenia oferty
na: „Dostawę
oprogramowania komputerowego”
Nr postępowania: ADP.2302.1.2025
Postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest bez stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień
publicznych – dalej PZP - (Dz. U. z 2024
r. poz. 1320) – art. 2 ust. 1 pkt 1)
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Zarządzenie Rektora
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach nr 19/2021 z dnia 29 stycznia 2021
roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w
Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Rozdział 1. Nazwa oraz adres
zamawiającego
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach; ul. Żeromskiego 5; 25-369 Kielce
tel.: (41) 3497277 , (41) 349 72 78 Adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl Adres strony internetowej na której dostępne są dokumenty dotyczące
niniejszego postępowania; https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php
Rozdział 2. Słowniczek Ilekroć w niniejszym zapytaniu jest mowa o:
Najkorzystniejszej ofercie – należy przez to rozumieć ofertę która została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert przyjętymi w tym zapytaniu i opisanymi w niniejszym dokumencie.
Wykonawcy – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego;
Zamawiającym – należy przez to rozumieć Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Rozdział 3. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego tj. pakietów oprogramowania Lt LabStation (Animalab) i zestawów edukacyjnych – 1 komplet
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Pozostałe informacje :
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie jest podzielny.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia lub jego części podwykonawcy. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (jeżeli są znani).
4. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Wspólny słownik zamówień CPV:
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania
39162100-6 pomoce dydaktyczne
Rozdział 4. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania usługi : 14 dni licząc od dnia podpisania umowy.
Rozdział 5. Opis wymagań
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy :
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835)
Rozdział 6. Wykaz dokumentów
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą :
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 2). Oferta musi być podpisana przez osobę wymienioną we właściwym rejestrze lub przez pełnomocnika. Jeżeli ofertę składa osoba fizyczna – oferta musi być podpisana przez tę osobę lub przez jej pełnomocnika. Wymagana forma – oryginał podpisany przez osobę upoważnioną.
2. Pełnomocnictwo jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach rejestrowych. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginalne pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo może być również elektroniczną kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem notarialnie lub elektroniczną kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez osobę upoważnioną lub kopia poświadczona za zgodność przez notariusza.
3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty. Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez osobę upoważnioną lub kopia poświadczona za zgodność przez notariusza.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS lub CEDIG) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykluczenia na podstawie art.7 ust.1 ustawy z 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835) – według załącznika nr 4. Wymagana forma – oryginał podpisany przez osobę upoważnioną.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności uwzględniający potrzeby zamawiającego, z opisem możliwości rozbudowy zestawów, ich funkcjonalności. Jeżeli istnieje - Wykonawca zobowiązany jest w opisie przedmiotu zamówienia wpisać producenta. Wymagana forma oryginał podpisany przez osobę upoważnioną.
7. Oświadczenie o braku powiązań (według załącznika nr 5). Wymagana forma – oryginał podpisany przez osobę upoważnioną.
Rozdział 7. Informacje dotyczące sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość przedmiotu zamówienia.
2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający odrzuci ofertę, w szczególności, jeżeli została złożona po upływie terminu składania ofert; jeżeli jej treść jest niezgodna z treścią niniejszego zapytania ofertowego; jeżeli została podpisana przez osobę nieuprawnioną.
3. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
4. Zaleca się, aby pierwszą stronę oferty stanowił formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.
6. Wszystkie opracowane przez Zamawiającego załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią wyłącznie propozycję co do formy wymaganych dokumentów. Dopuszcza się przedstawienie wymaganych załączników w formie własnej opracowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż będą one zawierać wszystkie żądane przez Zamawiającego informacje.
7. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę.
9. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami Zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
10. Ofertę składaną na piśmie należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: „Oferta na dostawę oprogramowania komputerowego” Znak: ADP.2302.1.2025”
11. Dopuszcza się złożenie oferty na adres mailowy : bkotras@ujk.edu.pl – w tym przypadku oferta i dokumenty do niej dołączone powinny być podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
12. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne (lub pocztą elektroniczną) powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt 10 oraz dodatkowo oznaczone słowami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
13. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
14. Zamawiający informuje, iż oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeśli wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, oraz z wyjątkiem informacji podlegających ochronie danych osobowych (RODO).
Rozdział 8. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać za pomocą operatora pocztowego lub drogą elektroniczną (do wyboru przez Wykonawcę) za wyjątkiem umowy, która musi być zawarta w formie pisemnej.
2. Domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres mailowy podany przez Wykonawcę w ofercie zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w niniejszym zapytaniu ( ADP.23021.2025).
4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie (forma papierowa) winny być składane na adres:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych
ul.Żeromskiego5 25-369 Kielce
lub na adres mailowy: bkotras@ujk.edu.pl
5. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania do połowy terminu wyznaczonego na składanie ofert. Na pytania zadanie po tym terminie Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi. Termin na wnoszenie pytań wniosków liczony jest od pierwotnie wskazanego (oznacza to, że zmiana terminu składania ofert nie zmienia terminu na zadawanie pytań/składanie wniosków).
7. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający, bez ujawniania źródła zapytania, zamieści na stronie internetowej https://bip.ujk.edu.pl/dzp/.
8. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: Barbara Kotras, adres mailowy: bkotras@ujk.edu.pl
9. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
10. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania Zamawiający zamieści niezwłocznie na stronie internetowej: https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php
Rozdział 9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (wersja papierowa) :
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
25 - 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 (Kancelaria Ogólna).
lub pocztą elektroniczną na adres email: bkotras@ujk.edu.pl
2. Ofertę należy złożyć do dnia 17.02.2025 r. do godziny 10:00.
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu), w siedzibie Zamawiającego tj. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Kancelaria Ogólna. Koperta powinna być opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Dostawa oprogramowania komputerowego” ADP.2302.1.2025”.
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania (oferty) lub w przypadku złożenia oferty w innym miejscu niż wskazane w punkcie 1.
5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.02.2025 r. o godzinie 10:15, w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5; Dział Zamówień Publicznych.
6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
7. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. W przypadku złożenia oferty elektronicznie (na adres mailowy) oferta i załączniki do niej muszą być podpisane podpisem osobistym lub podpisem zaufanym lub kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
Rozdział 10. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane wyłącznie w złotych polskich.
2. W ofercie cena ryczałtowa brutto musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.
3. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) usługi, których dostawa / świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Niezłożenie przez Wykonawcę informacji będzie oznaczało, że taki obowiązek nie powstaje.
4. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
5. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty które związane są z wykonywaniem usługi, z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług) oraz ewentualnych upustów i rabatów. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie dane z analizy opisu przedmiotu zamówienia, w tym dostarczenie oprogramowania zamawiającemu, jego instalację, uruchomienie w celu wykazania poprawności działania.
6. Niedoszacowanie, pominięcie, brak rozpoznania przedmiotu zamówienia nie będzie podstawą do żądania zmiany ceny określonej w ofercie. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Rozdział 11. Kryteria oceny ofert
1. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane niżej kryterium oceny ofert.
2. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:
Lp. |
Kryterium |
Waga kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1 |
Cena brutto |
100% |
100 |
W trakcie oceny ofert kolejno ważnym, ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
1. Ad.1.)
najniższa oferowana cena brutto
-------------------------------------------------- x 100 pkt
cena brutto badanej oferty
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w rozdziale 11 kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając informacje o wyniku zapytania ofertowego.
6. Zamawiający udostępnia informacje, o których mowa w pkt 5, na stronie internetowej https://bip.ujk.edu.pl/dzp/ogloszenia.php
Rozdział 12. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy i jeżeli taka konieczność zaistnieje – złożenia ich pełnomocnictw w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę/osoby udzielające pełnomocnictwa.
3. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
Rozdział 13. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy.
1. Zawarcie umowy nastąpi według wzoru Zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 4.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w poniższych przypadkach:
1) Terminu wykonania umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Strony umowy nie miały wpływu (w tym również w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, sytuacji, których nie dało się przewidzieć, które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu; w szczególności zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
W przypadku wystąpienia sytuacji
skutkujących koniecznością zmiany umowy
z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego
poinformowania, o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o
dokonanie wskazanej zmiany. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie
pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez
strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna
zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
2) Zmiana podwykonawców.
3) Wprowadzenie
przez Wykonawcę podwykonawcy pomimo wykazania w ofercie wykonania
przedmiotu umowy siłami własnymi, pod warunkiem uzgodnienia tego podwykonawcy z
Zamawiającym i treści umowy z nim zawartej przez Wykonawcę. Jeżeli powierzenie
podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca
przedstawi Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt.4.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy
wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę.
4) zmiana funkcjonalności oprogramowania, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy - w takim przypadku Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia.
5) zmiany sposobu fakturowania ze względu na zmiany organizacyjne u Zamawiającego (taka zmiana nie wymaga aneksu);
6) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu Umowy.
3. W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca/Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie Zamawiającego/Wykonawcę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
Rozdział 14. Informacje ogólne
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: - Barbara Kotras, tel. 41 349 72 78, email: bkotras@ujk.edu.pl
3. Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwane dalej „RODO” w związku z art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. niniejszym informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.
2) podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) podanie przez Państwa danych osobowych stanowi wymóg ustawowy określony w przepisach PZP, który wiąże się z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Skutkiem niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udzielenia zamówienia publicznego.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (jeżeli wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga, od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart.18 ust. 2 RODO[2];
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
10) posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
11) w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Opis przedmiotu zamówienia
2) Formularz oferty - wzór
3) Wzór oświadczenia dotyczącego wykluczenia na podstawie art.7 ust.1 ustawy z 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrain oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835)
4) Wzór umowy
5) Oświadczenie o braku powiązań
ZATWIERDZAM:
…………………………………..
Mgr Tomasz Czajewicz - KANCLERZ
Komisja:
1. …………………………………….
2. …………………………………..
3. …………………………………….
4. …………………………………….
5. ……………………………………
Załącznik nr 1
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Pakiet oprogramowania - zestawy edukacyjne:
Elementy składowe:
1) Pakiet oprogramowania - zestawy edukacyjne, w tym oprogramowanie sterujące 1 sztuka
2) Zestaw edukacyjny do fizjologii człowieka (KIT) – 1 sztuka
3) Zestaw edukacyjny do EOG (KIT) – 1 sztuka
4) Zestaw edukacyjny do biopotencjałów (KIT) – 1 sztuka
Ad. 1) Pakiet oprogramowania - zestawy edukacyjne – licencja jednostanowiskowa bezterminowa :
o platforma edukacyjna z możliwością rozbudowy o system akwizycji danych.
o Umożliwiająca nauczycielom tworzenie własnych eksperymentów z zakresu fizjologii człowieka i zwierząt, które ich studenci mogą wykonywać w laboratorium.
o Oprogramowanie ma umożliwiać dostęp do internetowej biblioteki lekcji, które można edytować, aby dopasować je do kursu laboratoryjnego z zakresu fizjologii człowieka i zwierząt.
o Oprogramowanie będzie zainstalowane na standardowym komputerze ze środowiskiem MS Windows 11.
o Oprogramowanie ma być w języku polskim. Oprogramowanie ma być kompatybilne z kursami/KITAMI o tematyce fizjologia człowieka, EOG, biopotencjały, fizjologia zwierząt, badania nerwów i mięśni, psychofizjologia, aktywność elektrodermalna;
Ad. 2) Zestaw edukacyjny do fizjologii człowieka (KIT) - licencja jednostanowiskowa bezterminowa :
Zestaw ma umożliwiać rejestrację i badanie parametrów fizjologicznych człowieka w tym, w szczególności częstości oddechów, siły uścisku, ciśnienia krwi, tonów serca, czasu reakcji czy odruchów wymagających mechanicznej stymulacji. Zestaw będzie przeznaczony do prowadzenia lekcji laboratoryjnych z zakresu fizjologii człowieka.
Zestaw musi zawierać:
• Pasowy przetwornik ruchów oddechowych
• Przetwornik siły uścisku (DIN)
• Mikrofon kardiologiczny
• Sfigmomanometr z minimum 3 mankietami
• Przełącznik na kablu
• Opaska uziemiająca
• Przewód DIN 8 (wtyczka 8 pinowa) - BNC
• Młoteczek neurologiczny
Ad. 3) Zestaw edukacyjny do EOG (KIT)- licencja jednostanowiskowa bezterminowa :
Zestaw przeznaczony będzie do rejestrowania pozycji oraz poziomych i pionowych ruchów gałki ocznej oraz do eksperymentów badających wolne ruchy śledzenia, ruchy sakkadowe.
Zestaw musi zawierać:
• Przystawka do EOG
• Ekranowane przewody do podłączenia elektrod jednorazowych
• Jednorazowe elektrody EKG (minimum 100 szt.)
Ad.4) Zestaw edukacyjny do biopotencjałów (KIT)- licencja jednostanowiskowa bezterminowa :
Zestaw będzie przeznaczony do przygotowywania skóry do pomiaru biopotencjałów takich jak EEG, EOG, EMG, EKG. Musi zawierać materiały zużywalne wykorzystywane w pomiarach biopotencjałów i aktywności nerwów u ludzi.
Zestaw musi zawierać:
• Jednorazowe elektrody EKG (minimum 1000 szt.)
• Krem do elektrod (minimum 3 opakowania, po minimum 150 g każde opakowanie
• Żel ścierający (minimum 3 opakowania po minimum 100 g każde opakowanie)
• Gaziki nasączone alkoholem (minimum 1000 sztuk)
• Pasta do elektrod (minimum 3 opakowania po minimum 100 g każde opakowanie)
Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić minimum 3 pracowników zamawiającego (czas szkolenia minimum 3 godziny) z zakresu obsługi pakietów oprogramowania.
Załącznik nr 2
Pełna nazwa Wykonawcy: ……………………………………………………………………………………………
Siedziba i adres (ulica, nr domu, kod pocztowy, miejscowość, województwo): ………………….………………………………………………………………………………
Nr KRS: ………………………… NIP/PESEL:………………………… REGON:……………………
Adres poczty elektronicznej: ………………………………………………
Numer telefonu ………………………………………………
Osoba do kontaktu: ………………………………………………
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
FORMULARZ OFERTOWY
1. W odpowiedzi na ogłoszenie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest „Dostawa oprogramowania komputerowego” (postępowanie nr ADP.2302.1.2025), przedkładamy niniejszą ofertę oświadczając, że akceptujemy w całości wszystkie warunki zawarte w treści zapytania ofertowego i załączników do tego dokumentu.
2. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie objętym treścią zapytania ofertowego i załącznikami do niego za cenę brutto ………………………zł (słownie złotych: ……………………………); w tym podatek Vat ………%
Na powyższą cenę składają się :
1) Pakiet oprogramowania - zestawy edukacyjne, w tym oprogramowanie sterujące (licencja jednostanowiskowa bezterminowa ) 1 sztuka za cenę brutto ……………………zł;
2) Zestaw edukacyjny do fizjologii człowieka (KIT); (licencja jednostanowiskowa bezterminowa) – 1 sztuka za cenę brutto ………………………zł;
3) Zestaw edukacyjny do EOG (KIT); (licencja jednostanowiskowa bezterminowa) – 1 sztuka za cenę brutto ………………zł;
4) Zestaw edukacyjny do biopotencjałów (KIT); (licencja jednostanowiskowa bezterminowa) – 1 sztuka za cenę brutto …………………zł.
3. Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
4. Oświadczam, że jestem / nie jestem mikroprzedsiębiorstwem, małym lub średnim przedsiębiorstwem zgodnie z definicją zawartą w zaleceniu Komisji z dn. 6 maja 2003 r. dotyczącym definicji przedsiębiorstw mikro, małych i średnich. W przypadku zaznaczenia powyżej odpowiedzi twierdzącej, należy poniżej zaznaczyć krzyżykiem odpowiedni kwadrat: (zaznaczyć jeśli dotyczy)
□ mikroprzedsiębiorstwo □ małe przedsiębiorstwo □ średnie przedsiębiorstwo
5. INFORMUJEMY, że:
nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług*
będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.*
Powyższy obowiązek podatkowy będzie dotyczył: ……………………………………… o wartości netto: …………………………………… zł**
(*Zaznaczyć właściwe; **Należy wpisać nazwę/rodzaj towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług oraz ich wartość netto; jeżeli nie dotyczy - skreślić).
6. Ponadto oświadczamy, że:
1) Termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności, będą zgodne z zapisami przedstawionymi w zapytaniu ofertowym. Zakres zamówienia przewidziany do wykonania będzie zgodny z zakresem objętym ww. zapytaniu i będzie zgodny z treścią złożonej oferty.
2) Posiadamy odpowiednią wiedzę i wymagane doświadczenie gwarantujące prawidłową realizację zamówienia.
3) Spełniam wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym ADP.2302.1.2025 r.
4) Załączony do zapytania ofertowego projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
5) Wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
7. Informujemy, że w przypadku wybrania oferty, umowę podpisywały będą:
1……………………………..; 2. ………….........................
(imię i nazwisko)
dnia
podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy
Załącznik nr 3
Podmiot: ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ……………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust.1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dotyczące podstaw wykluczenia
Na
potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
pn. …………………………………………… (nazwa
postępowania), prowadzonego przez ………………………… (oznaczenie zamawiającego), oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE PODSTAW WYKLUCZENIA:
1. Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)[3].
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
……………………………………….
Data; podpis
Załącznik nr 4 Wzór umowy
UMOWA NR ADP.2302…..2025
zawarta w dniu ....................2025 r. w Kielcach pomiędzy:
Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach z siedzibą w Kielcach przy ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, NIP: 657-02-34-85, Regon: 000001407, zwanym w treści umowy „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
1. …………………………………– ………………………………
a
(w przypadku przedsiębiorcy wpisanego do KRS)
(nazwa firmy) …………………, z siedzibą w …………… przy ulicy …………………, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy …………………… Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: …………..., NIP:…………., REGON:………… zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowanym przez:
…………………… – ……………………
(w przypadku przedsiębiorcy wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej) (imię i nazwisko) …………., przedsiębiorcą działającym pod firmą ……………… z siedzibą w ……………… przy ulicy ………………………., wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, numer NIP: …………….., numer REGON: …………….. zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowanym przez:………………
W wyniku przeprowadzenia postępowania w trybie Zapytania ofertowego, bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz.1320 – art. 2 ust. 1 pkt 1) zawarto umowę następującej treści:
§ 1.
1. Przedmiotem umowy jest dostawa oprogramowania komputerowego – 1 komplet, na które składają się:
1) Pakiet oprogramowania - zestawy edukacyjne, w tym oprogramowanie sterujące (licencja jednostanowiskowa bezterminowa) 1 sztuka
2) Zestaw edukacyjny do fizjologii człowieka (KIT); (licencja jednostanowiskowa bezterminowa) – 1 sztuka
3) Zestaw edukacyjny do EOG (KIT); (licencja jednostanowiskowa bezterminowa) – 1 sztuka
4) Zestaw edukacyjny do biopotencjałów (KIT); (licencja jednostanowiskowa bezterminowa) – 1 sztuka
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, które wraz z ofertą Wykonawcy stanowią załącznik do umowy.
3. Wykonawca dostarczy i przekaże Zamawiającemu oprogramowanie i licencje, o których mowa w ust.1, oraz zainstaluje oprogramowanie i przeszkoli pracowników Zamawiającego, w terminie 14 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do instalacji oprogramowania i przeszkolenia minimum 3 pracowników zamawiającego, przez minimum 3 godziny zegarowe, z obsługi pakietów oprogramowania.
5. Wykonawca oświadcza, że licencje umożliwiają korzystanie z oprogramowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w treści zapytania ofertowego, dla celu, dla którego zostało zakupione, w szczególności na następujących polach eksploatacji:
1) wprowadzanie programu do pamięci komputerów Zamawiającego,
2) usuwanie z pamięci komputerów,
3) stosowanie programu zgodnie z jego przeznaczeniem na stanowiskach komputerowych pozostających pod kontrolą Zamawiającego,
4) korzystanie z dokumentacji dostarczonej przez Wykonawcę,
5) sporządzanie kopii programu, w zakresie dozwolonym przez przepisy prawa autorskiego,
6) wykorzystanie programu podczas pokazów lub prezentacji publicznych,
7) tłumaczenie, przystosowywanie, zmiany układu lub jakiekolwiek inne zmiany w oprogramowaniu, w zakresie dozwolonym przez przepisy prawa autorskiego,
8) modyfikowanie i rozbudowa oprogramowania lub łączenie go z innym programem lub programami na zasadach określonych przepisami prawa autorskiego,
9) trwałe lub czasowe zwielokrotnianie oprogramowania w całości lub części jakimikolwiek środkami lub w jakiejkolwiek formie w zakresie niezbędnym dla realizacji uprawnień określonych w pkt. 1-8 powyżej.
6.
Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że
dostarczając licencje na korzystanie
z oprogramowania nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz nie zachodzą jakiekolwiek
podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw.
§ 2.
1. Wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy obejmuje wszystkie koszty związane z jej realizacją, łącznie z transportem, instalacją oprogramowania i przeszkoleniem pracowników zamawiającego.
2. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za wykonanie przedmiotu umowy opisanego w § 1 cenę brutto ………………………. zł (słownie złotych: ………………………./100) w tym podatek VAT zgodny z obowiązującymi przepisami.
3. Odbioru przedmiotu umowy dokona komisja składająca się z przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru, którego wzór stanowi załącznik do umowy.
4. Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie płatne na podstawie faktury VAT.
5. Zamawiający dokona płatności przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
6. W przypadku nieterminowej zapłaty faktury Wykonawcy przysługuje prawo naliczania ustawowych odsetek za opóźnienie.
§ 3.
1. Za zwłokę w przekazaniu oprogramowania wraz z licencjami oraz zwłokę w instalacji i szkoleniu pracowników Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 200 zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, nie więcej jednak niż 10% łącznego wynagrodzenia umownego brutto,
2. W przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn dotyczących Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia umownego brutto.
3. W przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn dotyczących Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia umownego brutto. Zapis powyższy nie dotyczy odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w sytuacjach wskazanych w § 6.
4. Strony mogą dochodzić odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne, na zasadach ogólnych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącania kar umownych z wierzytelności przysługujących Wykonawcy, w tym z należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
6. Łączna wysokość kar umownych, których może dochodzić każda ze Stron, nie może przekroczyć 10% łącznej wartości brutto umowy, określonej w § 2 ust. 2.
7. Ciężar wykazania, okoliczności uzasadniających odstąpienie od nałożenia kary umownej obciąża stronę, na którą może być nałożona kara umowna zgodnie z postanowieniami umowy.
8. Żadna ze Stron nie będzie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane siłą wyższą. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie nieprzewidziane zdarzenia powstałe poza kontrolą Stron, których nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, pomimo dołożenia wszelkich starań, takie jak: katastrofalne działanie sił przyrody, wojna, strajki generalne, ataki terrorystyczne, akty władzy publicznej, którym nie może przeciwstawić się jednostka itp. W przypadku siły wyższej Strona dotknięta jej działaniem niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę i Strony uzgodnią tryb dalszego postępowania.
§ 4.
1. Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji (licząc od dnia podpisania protokołu odbioru) na oprogramowanie na poniższych warunkach :
1) oprogramowanie licencjonowane będzie działało zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia dołączonym do zapytania ofertowego,
2) gwarancja na oprogramowanie osób trzecich (oprogramowanie zewnętrzne) będzie świadczona zgodnie z warunkami zapewnianymi przez producenta tego oprogramowania, spełniającego równocześnie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia dołączonym do zapytania ofertowego.
2. Wykonawca udziela 24 - miesięcznej gwarancji na nośniki na których znajduje się oprogramowanie.
§ 5.
1. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie nie posiada wad prawnych oraz jest wolne od roszczeń osób trzecich.
2. Jeżeli Zamawiający poinformuje Wykonawcę o jakichkolwiek roszczeniach osób trzecich zgłaszanych wobec Zamawiającego w związku z oprogramowaniem, w szczególności zarzucających naruszenie praw własności intelektualnej, Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu wszelkiej niezbędnej i żądanej przez Zamawiającego pomocy zmierzającej do wykazania bezzasadności tychże roszczeń lub podejmie działania mające na celu zażegnanie sporu.
3. W razie wytoczenia przeciwko Zamawiającemu powództwa z tytułu roszczeń, o których mowa w ust. 2, Wykonawca wstąpi do postępowania w charakterze strony pozwanej, a w razie braku takiej możliwości wystąpi z interwencją uboczną po stronie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do bezzwłocznego poinformowania Wykonawcy o takich roszczeniach i umożliwi Wykonawcy pełny i aktywny udział w postępowaniu dotyczącym tych roszczeń.
4. W razie niewykazania bezzasadności roszczeń wskazanych w ust. 2, Wykonawca zaspokoi wszelkie roszczenia orzeczone wobec Zamawiającego prawomocnym orzeczeniem sądu, także zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty związane z prowadzeniem postępowania sądowego.
5. Na czas trwania dochodzenia roszczeń przez osoby trzecie, Wykonawca na swój własny koszt, zapewni Zamawiającemu możliwość korzystania z oprogramowania (również innego niż zaoferowane w ofercie), które będzie zgodne z Umową oraz wymaganiami zapytania ofertowego, a także będzie wolne od roszczeń osób trzecich. W przypadku braku realizacji obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 10% kwoty brutto określonej w § 2 ust. 2.
6. Na mocy niniejszej umowy Wykonawca zapewni udzielenie Zamawiającemu niewyłącznej licencji na korzystanie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z oprogramowania na ilości stanowisk zgodnej z zapytaniem ofertowym i zgodnie ze standardową umową licencyjną producenta oprogramowania dostarczaną z oprogramowaniem.
7.
Wynagrodzenie
określone w § 2 obejmuje wynagrodzenie za korzystanie
z oprogramowania (oraz jego aktualizacji) na zasadach określonych w licencji.
8. Wykonawca oświadcza, że dostarczone oprogramowanie jest legalne oraz że jest uprawniony do dystrybucji jego wersji licencyjnych zgodnie z wymogami producentów oprogramowania.
9. Wykonawca zapewni dostarczanie zaktualizowanych najnowszych wersji oprogramowania w ramach ustalonego wynagrodzenia w okresie trwania licencji.
10. Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony do wprowadzania do obrotu oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia oraz oświadcza, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytkowania z oprogramowania zgodnie z warunkami prawa do subskrypcji na oferowane oprogramowanie.
10. W przypadku, gdy dostarczony przedmiot umowy jest obciążony wadami fizycznymi lub prawnymi, Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od daty zawiadomienia przez Zamawiającego.
11. Wykonawca oświadcza, że posiada niczym nieograniczone prawa do udzielenia lub zapewnienia udzielenia na rzecz Zamawiającego licencji na oprogramowanie.
§ 6.
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od całości lub części Umowy również w następujących okolicznościach:
1) w
stosunku do Wykonawcy sąd odmówi ogłoszenia upadłości z uwagi na niewystarczające
aktywa na prowadzenie upadłości, jeżeli Wykonawca zawrze
z wierzycielami układ powodujący zagrożenie dla realizacji Umowy lub nastąpi
likwidacja przedsiębiorstwa Wykonawcy, jeżeli w wyniku wszczętego postępowania
egzekucyjnego nastąpi zajęcie majątku Wykonawcy lub jego znacznej części;
2) Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu Umowy bez uzasadnionych przyczyn lub – mimo otrzymania pisemnego wezwania – nie wykonuje lub nienależycie wykonuje zobowiązania wynikające z Umowy.
3. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie uchybia możliwości odstąpienia od Umowy przez którąkolwiek ze Stron, na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o okolicznościach tam wymienionych.
5. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy złożyć drugiej Stronie w formie pisemnej. Oświadczenie to musi zawierać uzasadnienie.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy przez którąkolwiek ze Stron, Wykonawca zachowuje prawo do wynagrodzenia wyłącznie za przedmiot Umowy zrealizowany do dnia odstąpienia od Umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia.
7. Odstąpienie Zamawiającego od Umowy nie zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej lub odszkodowania.
§ 7.
1. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę podwykonawcom części zamówienia Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za wykonanie prac powierzonych podwykonawcy, za które będzie odpowiadał przed Zamawiającym jak za działania własne.
2. Umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień kształtujących prawa i obowiązki podwykonawcy, w zakresie kar umownych oraz postanowień dotyczących warunków wypłaty wynagrodzenia, w sposób dla niego mniej korzystny niż prawa i obowiązki wykonawcy, ukształtowane postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą.
§ 8.
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących sytuacjach:
1) Terminu wykonania umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Strony umowy nie miały wpływu (w tym również w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, sytuacji, których nie dało się przewidzieć, które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu; w szczególności zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2) Zmiana podwykonawców.
3) Wprowadzenie przez Wykonawcę podwykonawcy pomimo wykazania w ofercie wykonania przedmiotu umowy siłami własnymi, pod warunkiem uzgodnienia tego podwykonawcy z Zamawiającym i treści umowy z nim zawartej przez Wykonawcę.
4) zmiana funkcjonalności oprogramowania, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy - w takim przypadku Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia.
5) zmiany sposobu fakturowania ze względu na zmiany organizacyjne u Zamawiającego (taka zmiana nie wymaga aneksu);
6) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu Umowy.
2. Niezależnie od postanowień ust. 1, zmiana Umowy może zostać dokonana w sytuacjach których nie dało się przewidzieć, mimo dołożenia należytej staranności.
3. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia, chyba że niniejsza umowa nie przewiduje konieczności zawierania aneksu w przypadku zaistnienia określonej podstawy prawnej jej zmiany.
§ 9.
1. Wykonawca oświadcza, że jest rzeczywistym właścicielem należności wynikającej z niniejszej umowy:
1) w rozumieniu art.4a pkt. 29 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2022r.poz.2587 z późn.zm.), lub
2) w rozumieniu art. 5a pkt 33d ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2647 z późn. zm.),
- w zależności od tego, która ustawa znajduje zastosowanie w stosunku do Wykonawcy.
2. W razie zmiany okoliczności, o której mowa w ust.1, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.
3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie przedstawi dodatkowe dokumenty oraz informacje, dotyczące rezydencji rzeczywistego właściciela.
§ 10.
1. Zamawiający przy realizacji umowy nie będzie przekazywał Wykonawcy danych osobowych osób trzecich. W przypadku przekazania takich danych Wykonawcy bezpośrednio przez użytkowników oprogramowania, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji względem tych osób obowiązku informacyjnego przewidzianego w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za szkody jakie poniesie on w związku związane z brakiem realizacji powyższego obowiązku.
2. Wykonawca, bez pisemnej zgody Zamawiającego, nie może przenosić na osoby trzecie praw i obowiązków wynikających z Umowy.
3. Wszelkie załączniki do umowy stanowią integralną jej część.
4. Adresem Wykonawcy do doręczeń wszelkiej korespondencji związanej z niniejszą umową, jest adres wskazany powyżej w Umowie. O każdej zmianie adresu Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W przypadku zaniechania tego obowiązku, korespondencja wysłana do Wykonawcy na ostatni jego adres znany Zamawiającemu, uważana jest za skutecznie doręczoną.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednio przepisy prawa polskiego.
6. Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwemu rzeczowo sądowi w Kielcach.
7. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, z których dwa otrzymuje Zamawiający i jeden Wykonawca
WYKONAWCA : ZAMAWIAJĄCY :
Kielce, dnia ………………………
WZÓR
PROTOKÓŁ ODBIORU z dnia …………………………………………
Dostawca: …………………………………………………………….
Odbiorca: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Miejsce odbioru: …………………………….……………………….
Data odbioru: ………………………………….
Dostarczono:
Nazwa |
Producent |
Nr wersji |
Ilość |
|
|
|
|
Strony oświadczają, że dostarczone pakiety oprogramowania są zgodne/nie zgodne* z zapytaniem ofertowym, a dostawa została zrealizowana zgodnie/niezgodnie* z zapisami umowy nr ADP.2302…..2025, z dnia ………………………
Strona odbierająca potwierdza, że wyżej wymienione pakiety oprogramowania zostały odebrane bez zastrzeżeń jako w pełni sprawne przez uprawnionych pracowników.*
Strona odbierająca stwierdza, że nie dokonała odbioru z przyczyn określonych w uwagach do protokołu.*
Protokół spisano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
Strona przekazująca: Strona odbierająca:
…………………………… ………………………….. (Czytelny podpis i pieczęć) (Czytelny podpis i pieczęć)
Załącznik nr 5 miejscowość, data ……………………
………………………………………………..
Nazwa Wykonawcy
………………………………………………
Adres siedziby
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ
Oświadczam, że nie mam powiązań kapitałowych lub osobowych rozumianych jako wzajemne powiązania między Zamawiającym – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach - lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegającymi w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
……………………………………………..
Czytelny podpis osoby upoważnionej
do reprezentowania
Wykonawcy
[1] skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu a także jego załączników.
[2] prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
[3] Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
Zamawiający zamieszcza jako załączniki :
1. Zapytanie ofertowe - plik PDF
2. Skan zapytania ofertowego
załączniki 2,3,5 w wersji edytowalnej
6.02.2025
Zamawiający informuje, że poprawiono omyłkę pisarską polegającą na wpisaniu roku przy dacie składania ofert "1015" - właściwy rok to 2025r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie pod nazwą Dostawa oprogramowania komputerowego, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego. Postępowanie unieważniono ze względu na to, że nie wpłynęła żadna oferta.
Barbara Kotras mail : bkotras@ujk.edu.pl