świadczenie usług dzierżawy drukarek/ urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Piotrkowie Trybunalskim i Sandomierzu. ADP.2302.54.2021
świadczenie usług dzierżawy drukarek/ urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Piotrkowie Trybunalskim i Sandomierzu. ADP.2302.54.2021
- Znak sprawy: ADP.2302.54.2021
- Termin składania ofert: 2021-10-07 10:00
- Opublikowano: 2021-09-29 14:35:54 przez Marcin Kmieciak
ADP.2302.54.2021
Kielce dn.13.08.2021
WYNIK
POSTĘPOWANIA ADP.2302.54.2021
W związku z
zamiarem udzielenia zamówienia, w oparciu o art. 2 ust.1 pkt 1
pzp.) ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych na „świadczenie
usług dzierżawy drukarek/ urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jana
Kochanowskiego w Kielcach, Piotrkowie Trybunalskim i Sandomierzu.” W dniu 29.09.2021 r. zamieszczono
zaproszenie do złożenia oferty na stronie internetowej Uczelni . Do terminu
otwarcia ofert tj. do dnia 07.10.2021 r., do godziny 10:00.
WPŁYNEŁY NASTĘPUJĄCE OFERTY
1) Pepix Piotr
Misztal 25-715 Kielce ul. Kołłątaja 10/6 z zaoferowaną kwotą brutto 81556 zł otrzymuje 100 pkt i zostaje wybrana jako
najkorzystniejsza
NAZWA URZĄDZENIA |
Cena brutto
za 1 stronę ( wydruk) |
(A) Drukarka laserowa monochromatyczna A4 |
0,036 |
(B) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe
(kolor) A4 |
0,16 |
(B) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe
(czerń) A4 |
0,036 |
( C )
Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 |
0,036 |
2) PHU AVI SYSTEM Arkadiusz Maciejowski
Wałbrzych ul. Moniuszki 68e z
zaoferowaną kwotą brutto 94069,00
zł otrzymuje 86,69 pkt
NAZWA URZĄDZENIA |
Cena brutto za 1 stronę ( wydruk) |
(A) Drukarka laserowa monochromatyczna
A4 |
0,039 |
(B) Urządzenie wielofunkcyjne
kolorowe (kolor) A4 |
0,19 |
(B) Urządzenie wielofunkcyjne
kolorowe (czerń) A4 |
0,039 |
( C )
Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 |
0,039 |
3) Globo Group Jacek Kania, Grzegorz Kania
S.C 25-565 Kielce ul. Magazynowa 5 z
zaoferowaną kwotą brutto 98240,00
zł otrzymuje 83,01 pkt
NAZWA URZĄDZENIA |
Cena brutto za 1 stronę ( wydruk) |
(A) Drukarka laserowa
monochromatyczna A4 |
0,03 |
(B) Urządzenie wielofunkcyjne
kolorowe (kolor) A4 |
0,20 |
(B) Urządzenie wielofunkcyjne
kolorowe (czerń) A4 |
0,04 |
( C )
Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 |
0,05 |
Zamawiający oszacował
wartość zamówienia na kwotę brutto 100 000 zł
Zapraszamy Wykonawcę Pepix
Piotr Misztal 25-715 Kielce ul. Kołłątaja 10/6 do podpisania umowy w terminie 18.10.2021 r.
Zatwierdzam wynik postepowania
……………………………………………
ADP.2302.54.2021
Kielce, 29.09.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
W
związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych zapraszamy do złożenia oferty na świadczenie usług dzierżawy drukarek/ urządzeń
wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Piotrkowie
Trybunalskim i Sandomierzu.
I. SZCZEGÓŁOWY OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
1.Przedmiotem
zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi dzierżawy drukarek/ urządzeń
wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Piotrkowie
Trybunalskim i Sandomierzu. Szczegółowy
opis stanowi załącznik nr 1
Miejsce świadczenia
usług : budynki Uniwersytetu Jana
Kochanowskiego w Kielcach. Piotrkowie Trybunalskim i Sandomierzu.
Termin
świadczenia usług do dnia 30 czerwca 2023 roku ( około 20 miesięcy)
A) Drukarka
laserowa monochromatyczna A4 – 15 szt.
B)
Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 – 49
szt.
C)
Urządzenie wielofunkcyjne
monochromatyczne A4 – 15 szt.
1. Strony
zobowiązują się zachować w tajemnicy informacje mające wpływ na stan
bezpieczeństwa działalności Zamawiającego oraz usług świadczonych przez
Wykonawcę- zarówno w zakresie obowiązywania umowy, jak i 10 lat po jej
rozwiązaniu.
2. Wykonawca
zobowiązuje się do skonfigurowania i serwisu urządzeń, uniemożliwiającego
zapisywanie danych w ich pamięci wewnętrznej.
II. WARUNKI UBIEGANIA
SIĘ O ZAMÓWIENIE
1.O
zamówienia mogą ubiegać wykonawcy którzy
spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania wiedzy i doświadczenia tzn.
wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie) wykonali:
- minimum dwie
usługi o charakterze odpowiadającym
przedmiotowi zamówienia
2)dysponowania odpowiednim potencjałem
technicznym, tzn. dysponują minimum 1 osobą / serwisantem zdolnym do
ewentualnej naprawy usterki i pomocy
technicznej
2.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
W
celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć
stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Z treści załączonych
oświadczeń i dokumentów winno wynikać
jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków
dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do
oferty a wyszczególnionych poniżej.
3.Dokumenty jakie
winien przedłożyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków
określonych w pkt.III.1:
1)Wykaz
usług ( formularz załącznik nr 3) zgodnie z warunkiem określonym w pkt.
II.1.1);
2)Oświadczenie wykonawcy, że
dysponuje minimum 1 osobą / serwisantem zdolnym do ewentualnej naprawy usterki
i pomocy technicznej.
3) Oświadczenie dotyczące
przynależności do grupy kapitałowej.
W przypadku kiedy Wykonawca będzie
należał do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą składającym ofertę w niniejszym postepowaniu,
Zamawiający w takim przypadku wykluczy z postepowania
wszystkich wykonawców ,
którzy złożyli ofertę w niniejszym
postępowaniu którzy przynależą do tej samej grupy kapitałowej
IV.KRYTERIA
WYBORU OFERTY
Kryterium
wyboru oferty będzie:
1)
Łączna kwota brutto za całość usługi- 100%
maksymalną ilość
punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za całość usługi pozostałe będą oceniane w proporcji do niej,
tj.:
(Cena
brutto najniższa : Cena brutto badana) * 100 pkt= liczba punktów uzyskana przez
poszczególne oferty.
Wykonawca
w Formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę brutto za :
1)
Wydruk jednej strony na urządzeniu A) Drukarka laserowa
monochromatyczna A4
2)
Wydruk jednej strony w kolorze na urządzeniu B) Urządzenie
wielofunkcyjne kolorowe A4
3)
Wydruk jednej strony w czerni na urządzeniu B) Urządzenie
wielofunkcyjne kolorowe A4
4)
Wydruk jednej strony na
urządzeniu C) Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4
Po
wpisaniu wyżej opisanych cen brutto, edytor
Exel przeliczy automatycznie
wpisaną cenę w następujący sposób:
Kwota brutto za 1 wydruk na danym urządzeniu x szacowana w OPZ
miesięczna ilość wydruków x szacowana
ilość urządzeń wpisana w OPZ x ilość miesięcy trwania dzierżawy tj do końca terminu
świadczenia usługi wskazanego w punkcie I ( zamawiający przyjął ilość
miesięcy 20 )
Łączna szacowana
kwota brutto ( po przeliczeniu
poszczególnych cen jednostkowych) posłuży do dokonania wyboru oferty
najkorzystniejszej (na podstawie kryterium 100 % cena)
Za najkorzystniejszą
Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą
liczbę punktów.
V.
WYKONAWCA WINIEN PODAĆ W SWOJEJ OFERCIE:
Ceny jednostkowe brutto za wydrukowanie
1 strony przez urządzenia A, B i C.
VI. TERMIN I MIEJSCE
SKŁADANIA OFERT
Oferty należy złożyć
do dnia 07.10.2021r.do godziny 10:00. Kontakt Marcin Kmieciak tel.
41 349 7365 ZA POMOCĄ POCZTY
ELEKTRONICZNEJ e mail : marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
VI. DO OFERTY NALEŻY
DOŁĄCZYĆ :
1)Wykaz
usług zgodnie z warunkiem określonym w pkt. III.1.1).
2) Oświadczenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. dysponują
minimum 1 osobą / serwisantem zdolnym do ewentualnej naprawy usterki i pomocy technicznej
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru,
lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
4)Pełnomocnictwo jeśli ofertę podpisuje
inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach rejestrowych.
5) OŚWIADCZENIE
(DOT. GRUPY KAPITAŁOWEJ)
6) Wypełniony formularz ofertowy oraz
załącznik do formularza
Załączniki:
1.Wzór umowy
2.Formularz oferty
3.Opis przedmiotu
zamówienia
3.Formularz wykaz
usług
4. Oświadczenie
dotyczące grupy kapitałowej
Akceptuję
……………..
Kanclerz UJK
Załącznik 2 Formularz oferty
Nazwa firmy
...............................................................................................................................
z siedzibą w ................................................................................................................................
wpisaną do rejestru w
........................................pod
numerem...............................................
posiadająca REGON ...........................................NIP...........................................................
tel…………………………. faks…………………………..
e-mail……………………………..
W odpowiedzi na zapytanie
ofertowe z dnia 29.09.2021r. dotyczące
zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 r- Prawo zamówień
publicznych na. Dzierżawę
urządzeń
Niniejszym
składamy ofertę następującej treści:
1) Łączna
kwota brutto za całość usługi ………………………
brutto w tym podatek VAT
Na podstawie kwot jednostkowych podanych w
Formularzu cenowym
NAZWA URZĄDZENIA |
Cena
brutto za 1 stronę ( wydruk) |
(A) Drukarka laserowa monochromatyczna
A4 |
0 |
(B) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe
(kolor) A4 |
0 |
(B) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe
(czerń) A4 |
0 |
( C )
Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 |
0 |
Przyjmujemy do realizacji postawione przez
zamawiającego w zapytaniu ofertowym
warunki.
Termin realizacji do 30.06.2023 r. od daty podpisania umowy
Oświadczamy, iż jesteśmy związani niniejszą ofertą
przez 30 dni
Osobą upoważnioną
do kontaktów z Zamawiającym w
przedmiotowej sprawie jest:
..............................................................................
tel. .................................... fax. ................................
W przypadku wyboru
naszej oferty, osobami upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
...........................................................................
Załącznikami do
oferty są:
……………………………..
………………………………..
……………………………………… ……………………………….
/miejscowość, data/
podpis Wykonawcy/
OŚWIADCZENIE (DOT.
GRUPY KAPITAŁOWEJ)
Postępowanie pn. świadczenie usług dzierżawy drukarek/ urządzeń
wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w
Kielcach, Piotrkowie Trybunalskim i Sandomierzu. ADP.2302.54.2021
oświadczamy, że:
- nie należymy do
tej samej grupy kapitałowej z żadnym z wykonawców, którzy złożyli ofertę w niniejszym postępowaniu *)
lub
- należymy do tej
samej grupy kapitałowej z następującymi Wykonawcami *)
w rozumieniu ustawy
z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
Lista Wykonawców
składających ofertę w niniejszy postępowaniu, należących do tej samej grupy
kapitałowej *)
...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
Wraz ze złożeniem
oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia
…………….……. , dnia
………….……. r.
………………………………………………………..
Pieczątka i podpis/y osoby/osób uprawnionych
do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy
*niepotrzebne
skreślić
WYKAZ
WYKONANYCH USŁUG W OKRESIE TRZECH OSTATNICH LAT
Lp. |
Nazwa i zakres usługi ( w tym
określenie ilości osób) |
Wartość brutto
wykonanej usługi w zł. |
Okres realizacji daty od - do |
Nazwa i adres Zamawiającego, dla którego wykonano
usługę |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
…………………………………………….
uprawniony do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy
Cena brutto za 1 stronę | Szacowana ilość wydruków w miesiącu | Ilość urządzeń | Czas trwania umowy w miesiącach | Wartość | |
Drukarka laserowa monochromatyczna | 0 | 500 | 15 | 20 | 0,00 zł |
Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe (kolor) | 0 | 350 | 49 | 20 | 0,00 zł |
Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe (czerń) | 0 | 450 | 49 | 20 | 0,00 zł |
Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne | 0 | 500 | 15 | 20 | 0,00 zł |
Łączna szacowana wartość postępowania | 0,00 zł | ||||
zawarta w dniu ……………..2021r. w Kielcach
pomiędzy:
Uniwersytetem
Jana Kochanowskiego w Kielcach z siedzibą w Kielcach przy
ul. Żeromskiego 5, zwanym w treści umowy „Dzierżawcą”,
reprezentowanym przez:
dr Aleksandrę Pisarską – Kanclerza
UJK,
a
………………………..
zwanym w dalszej treści umowy „Wydzierżawiającym",
zaś wspólnie zwanych w dalszej treści umowy „Stronami”,
w
rezultacie dokonania wyboru oferty Wykonawcy w drodze zapytania ofertowego
(zamówienie o wartości poniżej progu stosowania ustawy określonego w art. 2 ust
1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; nr DP.2302.54.2021)
została zawarta umowa o następującej treści:
1.
Przedmiotem umowy jest dzierżawa niżej wymienionych urządzeń z
opcjami kopiowania, drukowania, skanowania, zwanych w dalszej treści umowy „urządzeniami”,
wraz z ich serwisem.
2.
Umowa obejmuje dzierżawę:
1)
15 sztuk drukarek laserowych
monochromatycznych A4 marki ……………………………….
; (urządzenie A)
2)
49 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych
kolorowych A4 marki ……………………………………….;
(urządzenie B)
3)
15 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4 marki …………………… (urządzenie C)
- w tym serwis, zapewnienie
materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz usuwanie usterek, wad i
awarii, zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, ofercie
wykonawcy oraz w niniejszej umowie;
3.
Dostawa,
instalacja i uruchomienie ww. urządzeń nastąpi w siedzibie Dzierżawcy tj. w
budynkach UJK w Kielcach, Filii w Piotrkowie Trybunalskim oraz w Filii w
Sandomierzu.
4.
Dzierżawca
ma prawo zmienić lokalizację urządzeń Wydzierżawiającego w obrębie budynków UJK
położonych w Kielcach, Piotrkowie Trybunalskim i Sandomierzu. O fakcie tym
Dzierżawca winien poinformować Wydzierżawiającego na 7 dni przed zmianą
lokalizacji.
5.
Na
skutek informacji Dzierżawcy, Wydzierżawiający jest obowiązany do dokonania we
wskazanym terminie demontażu i ponownej instalacji urządzeń w nowej lokalizacji.
6. Dokonując instalacji urządzenia w
danej lokalizacji Wydzierżawiający potwierdza tym samym, iż lokalizacja ta jest właściwa dla pracy urządzenia.
7. W razie dokonania przez Dzierżawcę jakichkolwiek przeróbek lub zmian
urządzenia, Wydzierżawiający ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem
natychmiastowym.
8. Przy dokonaniu pierwszej instalacji każdego urządzenia, zostanie
sporządzony protokół,
z informacją o aktualnej liczbie wydrukowanych stron na urządzeniu (w przypadku
urządzeń typu B z podziałem na strony kolorowe i czarno-białe)
1. Wydzierżawiający dostarczy Dzierżawcy
urządzenia na własny koszt i ryzyko do pomieszczeń
w budynkach UJK wskazanych przez osobę upoważnioną przez Dzierżawcę do kontaktu
z Wydzierżawiającym.
2. Urządzenia zostaną dostarczone i
zainstalowane w terminie nie dłuższym niż 7
dni od daty zawarcia umowy.
3. Urządzenia i oprogramowanie zostanie zainstalowane przez Wydzierżawiającego
pod nadzorem
i we współpracy z informatykiem Dzierżawcy.
4. Dzierżawca
w okresie trwania umowy, może zwiększyć liczbę dzierżawionych urządzeń
poszczególnych typów o 40% w stosunku do ilości wskazanej w § 1 ust 2. W takiej
sytuacji dodatkowe urządzenia zostaną dostarczone i zainstalowane, na zasadach
określonych w ust. 1 i 3
w terminie nie dłuższym niż 14 dni od pisemnego poinformowania Wydzierżawiającego
przez Dzierżawcę o konieczności dostarczenia kolejnego urządzenia.
5. Z
tytułu zwiększenia liczby dzierżawionych urządzeń, jak i też w sytuacji braku
jej zwiększenia w okresie obowiązywania umowy, Wydzierżawiającemu nie
przysługują względem Dzierżawcy.
6. Dzierżawca w okresie trwania
umowy, może zmniejszyć liczbę dzierżawionych urządzeń poszczególnych typów o
30% w stosunku do ilości wskazanej w § 1 ust 2. W takiej sytuacji urządzenia
zostaną odebrane przez Wydzierżawiającego w terminie nie dłuższym niż 14 dni od
pisemnego poinformowania przez Dzierżawcę o konieczności odebrania urządzenia.
§3
Wydzierżawiający zobowiązuje się w
szczególności do:
1)
wykonywania wszystkich czynności
związanych z kompleksową obsługą serwisową urządzeń
w tym z konserwacją urządzeń, ich naprawą i utrzymaniem we właściwym stanie
technicznym oraz przeglądem maszyn co 3 miesiące lub 30 000 stron - przez cały okres dzierżawy;
2)
dostarczenia
i zainstalowania wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części (w
tym tonerów), z wyłączeniem papieru. Dostarczenie materiałów eksploatacyjnych i
części nastąpi:
a) do godziny 11.00 następnego dnia
roboczego w przypadku zgłoszenia takiej konieczności do godziny 11.00,
b) do godziny 15.30 następnego dnia
roboczego w przypadku zgłoszenia takiej konieczności
w godz. od 11.00-15.30.
Za godzinę zgłoszenia przyjmuje się
godzinę wykonania telefonu, wysłania wiadomości e-mail lub faks.
3) przeszkolenia pracowników Dzierżawcy w zakresie niezbędnym do prawidłowego
korzystania
z urządzeń, w terminie 7 od zainstalowania urządzenia.
§4
1.
Wydzierżawiający zapewnia
bezawaryjne korzystanie z przedmiotu umowy.
2.
Usuwanie wszelkiego rodzaju usterek/wad/awarii
przedmiotu dzierżawy wynikających z prawidłowego używania sprzętu spoczywa
na Wydzierżawiającym.
3. Zgłoszenie zdarzenia określonego w ust 2 urządzenia następuje
telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem. Osoba do kontaktu ze strony wydzierżawiającego ……………………………………. Adres email: …………………………..
4. Usunięcie usterki nastąpi:
a) do godziny 11.00 następnego dnia
roboczego w przypadku zgłoszenia usterki przez dzierżawcę w godz.11.00-15.30
b) do godz. 15.30 w przypadku zgłoszenia
usterki w godz. 11.00-15.30.
5. Za godzinę zgłoszenia przyjmuje się
godzinę wykonania telefonu, wysłania wiadomości e-mail lub faks.
6. W przypadku nieusunięcia usterki/wady/awarii
do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia, Wydzierżawiający dostarczy na
własny koszt i ryzyko oraz zainstaluje, na okres naprawy, urządzenie o
porównywalnych parametrach wolne od wad.
7. Usługi serwisowe, o których mowa w
niniejszym paragrafie Wydzierżawiający będzie wykonywał w dni robocze w
godzinach od godz. 7:30 do godz. 15:30.
8. Dzierżawca ponosi odpowiedzialność
wyłącznie za uszkodzenia mechaniczne przedmiotu umowy powstałe z jego winy.
9. Wydzierżawiający zobowiązuje się do
zawarcia umów ubezpieczenia urządzeń z tytułu kradzieży, pożaru, zalania na własny
koszt.
§ 5
1.
Strony ustalają, że Dzierżawca będzie płacił Wydzierżawiającemu
czynsz dzierżawny ustalony na podstawie ilości wydrukowanych stron (jednostek
rozliczeniowych) na urządzeniach będących przedmiotem dzierżawy, przy czym
strony ustalają, iż:
1)
wynagrodzenie za wydruk jednej jednostki rozliczeniowej na
urządzeniu A wynosi …………..
zł netto plus podatek VAT ……..%, co daje
………… zł brutto za każdą wydrukowaną jednostkę rozliczeniową,
2)
wynagrodzenie za wydruk jednej jednostki rozliczeniowej
kolorowej na urządzeniu B wynosi ………..
zł netto plus podatek VAT ……%, co daje ……….
zł brutto za każdą
wydrukowaną jednostkę rozliczeniową,
3)
wynagrodzenie za wydruk
jednej jednostki rozliczeniowej czrno-białej na urządzeniu B wynosi ………. zł netto plus
podatek VAT ……%, co daje ……… zł brutto za każdą wydrukowaną jednostkę rozliczeniową,
4)
wynagrodzenie za wydruk jednej jednostki rozliczeniowej na
urządzeniu C wynosi …………
zł netto plus podatek VAT …….%, co daje ……….zł brutto za każdą wydrukowaną
jednostkę rozliczeniową.
2.
Wynagrodzenie
określone w ust. 1 - będące podstawą do naliczenia czynszu dzierżawnego -
pozostaje niezmienne w okresie na jaki została zawarta umowa.
3.
Czynsz
dzierżawny jest wynagrodzeniem za prawidłową realizację wszystkich obowiązków
określonych w niniejszej umowie (w szczególności instalację i demontaż
urządzeń, przeprowadzenie przeszkolenia, zapewnienie części i materiałów
eksploatacyjnych [z wyjątkiem papieru], serwis, usuwanie usterek/wad/awarii). Dzierżawca
nie będzie ponosił żadnych innych dodatkowych opłat związanych z realizacją
przedmiotu zamówienia,
4.
Faktury
VAT z tytułu dzierżawy będą wystawiane, nie częściej niż raz na dwa miesiące.
5.
Podstawą
do wystawienia faktury VAT będzie protokół zawierający informacje o liczbie
wydrukowanych stron przez dane urządzenie (w wypadku urządzeń typu B z
rozróżnieniem na strony kolorowe i czarno białe), od poprzedniego odczytu.
6.
Dzierżawca
dokona zapłaty przelewem w terminie 30 od otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury VAT.
7.
Wydzierżawiający nie może bez
pisemnej zgody Dzierżawcy przenieść wierzytelności wynikających z niniejszej
umowy na rzecz osób trzecich.
§ 6
1. Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od momentu podpisania umowy do dnia
30.06.2023 r.
2. Faktyczne wykonywanie umowy rozpocznie się z dniem dostarczenia,
zainstalowania i uruchomienia urządzeń w siedzibie dzierżawcy, jednak nie
później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy oraz przeszkolenia min.......
pracowników dla każdego urządzenia, jednak nie później niż 7 dni od dnia
zainstalowania urządzenia.
3. Wydzierżawiający ma prawo rozwiązać umowę bez wypowiedzenia w przypadku
zalegania przez Dzierżawcę z zapłatą faktur za co najmniej dwa miesiące.
4. Dzierżawca ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym w
przypadku opóźnienia trwającego
dłużej niż 3 dni robocze w:
1)
dostawie materiałów
eksploatacyjnych lub części,
2)
braku
dostarczenia urządzeń o jakich mowa w § 2 ust 4 lub urządzeń zamiennych,
o jakich mowa w § 4 ust 6.
Wypowiedzenie może nastąpić
po wyznaczeniu dodatkowego 3 dniowego terminu na realizację wyżej wymienionych obowiązków. W przypadku,
gdy dojdzie do następnego opóźnienia
w realizacji wyżej wymienionych obowiązków, wypowiedzenie umowy ze skutkiem
natychmiastowym może nastąpić bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu.
5. Odstąpienie od umowy i wypowiedzenie powinno nastąpić w formie pisemnej
pod rygorem nieważności.
6. Wydzierżawiający dokona odbioru
urządzeń z siedziby Dzierżawcy na swój koszt, na podstawie protokołu
zdawczo-odbiorczego w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia lub rozwiązania umowy
przez którąkolwiek ze Stron.
§ 7
Strony dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany
modelu dzierżawionego urządzenia
z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został
wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii
produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany lub który
został udoskonalony lub dodatkowo wyposażony, przy
czym cena za wydruk jednej jednostki rozliczeniowej będąca podstawą do
wyliczenia czynszu dzierżawnego nie ulegnie zmianie w stosunku do oferty Wydzierżawiającego.
Zmiana nie będzie wymagać aneksu do umowy.
§
8
1.
W
przypadku nie wywiązania się z obowiązku określonego w:
1)
§ 4
ust 4,
2)
§ 2
ust 6,
3)
§ 3
pkt 2) Wydzierżawiający zapłaci dzierżawcy karę umowną w wysokości 10 zł za
każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia,
- Wydzierżawiający zapłaci karę umowną
w wysokości 10 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
2. Ponadto Wydzierżawiający zapłaci
Dzierżawcy karę za brak przeszkolenia wymaganej liczby pracowników (§ 3 pkt. 3
w zw. z § 6 ust 2) w wysokości 300 zł.
3. Strony zobowiązują się zachować w
tajemnicy informacje mające wpływ na stan bezpieczeństwa działalności Dzierżawcy
oraz usług świadczonych przez Wydzierżawiającego - zarówno w zakresie
obowiązywania umowy, jak i 10 lat po jej rozwiązaniu.
4. Wydzierżawiający zobowiązuje się do
skonfigurowania i serwisu urządzeń, uniemożliwiającego zapisywanie danych w ich
pamięci wewnętrznej. W przypadku naruszenia powyższego obowiązku
Wydzierżawiający jest obowiązany pokryć wszelkie szkody Dzierżawcy lub kary
nałożone na Dzierżawcę za naruszenie
przepisów w zakresie przetwarzania danych osobowych (RODO, ustawa o ochronie
danych osobowych) w pełniej wysokości.
§9
1.
W
sprawach nieunormowanych niniejszą umową mają zastosowanie postanowienia Kodeksu
Cywilnego.
2.
Wszelkie
zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie
aneksu podpisanego przez obie strony,
pod rygorem nieważności.
3.
Ewentualne
spory powstałe na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygać będzie Sąd powszechny
właściwy dla siedziby Dzierżawcy.
4.
Strony
ustalają, że Wydzierżawiający będzie każdorazowo informował Dzierżawcę na
piśmie
o każdej zmianie siedziby, rachunku bankowego oraz numerów: NIP i REGON.
5.
Umowę
sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze dla Dzierżawcy
i jeden egzemplarz dla Wydzierżawiającego.
Wydzierżawiający: Dzierżawca:
Parametry urządzeń drukujących do
dzierżawy
A) Drukarka
laserowa monochromatyczna A4 – 15 szt.
Technologia druku: |
Laserowa, monochromatyczna |
Rozdzielczość wydruku |
1200 x 1200dpi |
Szybkość drukowania: |
A4: 38 str./min |
Czas pierwszego wydruku: |
Nie wyższy niż 7 sek |
Interfejs: |
USB 2.0, 10/100/1000
Ethernet |
Druk dwustronny |
Automatyczny |
Szacunkowe średnie miesięczne obciążenie |
500 stron |
Obsługiwane systemy
operacyjne |
Windows Server 2003
(32-bit & 64-bit), |
B)
Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4
– 49 szt.
technologia
druku |
laserowa kolorowa |
rozdzielczość
druku w czerni |
600 x 600 dpi |
rozdzielczość
druku w kolorze |
600 x 600 dpi |
szybkość
druku mono |
30 str./min. |
szybkość
druku kolor |
25 str./min. |
typ
skanera |
Płaski + ADF |
rozdzielczość
skanera |
600 x 600 dpi |
skanowanie
do plików w formacie |
PDF, JPEG, M-TIFF |
skanowanie
do: |
Skanowanie do komputera, e-maila, USB,
FTP. |
szybkość
kopiarki w czerni |
30 str./min. |
szybkość
kopiarki w kolorze |
26 str./min. |
rozdzielczość
kopiarki |
600 x 600 dpi |
interfejs |
USB 2.0, Ethernet 10/100 Mbps |
zainstalowane
opcje |
Automatyczny dupleks druku i skanu,
ADF z dupleksem |
Szacunkowe
średnie miesięczne obciążenie |
800 stron (przy stosunku 350 stron kolorowych 450
stron czarno – białych) |
Wymagania
systemowe |
|
C)
Urządzenie wielofunkcyjne
monochromatyczne A4 – 15 szt.
Technologia druku: |
Laserowa, monochromatyczna |
Rozdzielczość wydruku |
1200 x 1200 dpi |
Szybkość drukowania: |
38 str./min - jednostronny,
18 str/min - dwustronny |
Czas pierwszego wydruku: |
Poniżej 7 s |
Interfejs: |
USB 2.0, 10/100/1000
Ethernet |
Podajnik papieru: |
Podajnik główny- 250 arkuszy, ADF – min. 50 arkuszy |
Druk dwustronny |
automatyczny |
Parametry skanera |
Skanowanie w kolorze,
dwustronne, automatyczne kopiowanie
dwustronne skanowanie do komputera, e-maila, USB, FTP. |
Ekran dotykowy |
7” |
Szacunkowe średnie
miesięczne obciążenie |
500 stron |
Obsługiwane systemy
operacyjne |
|
Średni miesięczny przebieg wyliczony na podstawie trwającej umowy.
Umowa zostaje zawarta na czas
określony tj. od
momentu podpisania umowy do dnia 30.06.2023 r.
Dostawa, instalacja i uruchomienie ww. urządzeń
nastąpi w siedzibie Dzierżawcy tj. w budynkach UJK w
Kielcach, Filii w Piotrkowie Trybunalskim oraz w Wydziale zamiejscowym w
Sandomierzu.
Oferty należy złożyć
do dnia 07.10.2021r.do godziny 10:00. Kontakt Marcin Kmieciak tel. 41 349 7365 ZA POMOCĄ POCZTY ELEKTRONICZNEJ e mail : marcin.kmieciak@ujk.edu.pl