Transport uczestników kursu Instruktor narciarstwa ADP.2302.3.2022
Transport uczestników kursu Instruktor narciarstwa ADP.2302.3.2022
- Znak sprawy: ADP.2302.3.2022
- Termin składania ofert: 2022-03-01 10:00
- Opublikowano: 2022-02-18 09:45:34 przez Marcin Kmieciak
ADP.2302.3.2022
Kielce, 18.02.2022r.
W
związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia
oferty na: „Transport uczestników kursu
Instruktor narciarstwa”
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla 49 uczestników kursu, wraz z bagażem oraz sprzętem narciarskim
na trasie Kielce – Bukowina Tatrzańska – Kielce w terminach zamieszczonych
poniżej oraz dowóz na stoki uczestników kursu, wraz ze sprzętem narciarskim.
w ramach
projektu „OKNO NA ŚWIAT – zintegrowany program UJK w Kielcach na rzecz rozwoju
regionu świętokrzyskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w
ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi
priorytetowej III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5
Kompleksowe programy szkół wyższych, na podstawie umowy nr
POWR.03.05.00-00-ZR24/18 zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
II.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy
którzy:
1)
dysponują pojazdami min. ( 1
autokarem/autobusem) spełniającymi normy minimum EURO 3, wyprodukowanymi
nie wcześniej niż w 2007r.,przystosowanymi do przewozu osób z miejscami
siedzącymi dla minimum 49 osób ( kierowca i pilot nie wlicza się do tej liczby) dostosowanymi do przewozu bagażu i sprzętu
narciarskiego uczestników. posiadającym aktualne badania techniczne, ważne
ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu), a okres ochrony ubezpieczeniowej
musi obejmować cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem).
1) III.
Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować
wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia oraz umową w terminie: 10.03.2022 r. do 13.03.2022 r.
IV.
Kryteria wyboru oferty
Podstawą wyboru oferty będzie kryterium – najniższa cena brutto za 1 przejechany kilometr.
Wykonawca w swojej ofercie powinien podać: cenę
brutto za
1.Celem niniejszego
postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej, według następujących
kryteriów:
Kryterium
(A) „cena brutto za 1 km przejazdu autokarem/autobusem” - waga 100%
1)Sposób
obliczenia wartości punktowej oferty dla kryterium „cena brutto za 1 km przejazdu”
wg.
wzoru:
B
A =
----------- x 100 pkt.
C
gdzie:
A-
ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium uśredniona cena za 1 kilometr
przejazdu autokarem
B-
najniższa zaoferowana cena,
C-
cena zaoferowana w ofercie badanej
2.Za najkorzystniejszą
zamawiający uzna ofertę, która uzyska
największą liczbę punktów
3. Jeżeli Zamawiający nie będzie
mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż złożone
oferty uzyskały taką samą ilość punktów, wezwie
tych Wykonawców do dogrywki cenowej. Oferta cenowa złożona w wyniku
dogrywki nie może być wyższa od pierwotnie zaoferowanej.
V. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą :
minimum 30 dni licząc od terminu na składanie ofert.
VI. Termin i miejsce złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej
Otwarcie ofert nastąpi na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w
Kielcach, 25-503 Kielce ul.
Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 04.) Oferty należy składać
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.03.2022r do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.03.2022r
do godziny 10:15.
UWAGA : Oferty
podpisane i zeskanowane należy wysyłać na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Oferta opatrzona czytelnym podpisem lub imienną pieczątką z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez upoważnionego pełnomocnika.
VII. Wykonawca winien podać w swojej ofercie
1.Cenę brutto za 1 km za przejazd autokarem.
Cena ma obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami.
2.Termin
wykonania zamówienia.
3.Termin
związania ofertą.
VIII. Dokumenty które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą
1.Kserokopię KRS lub kserokopię
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2.Opis pojazdów - autokaru (marka, rok produkcji, liczba miejsc
siedzących, wyposażenie, stan techniczny pojazdu), którymi dysponuje i
będzie świadczył usługę Wykonawca. W celu weryfikacji podstawowych
informacji o środku transportu. Wykonawca zobowiązany jest podać w treści oferty
numery rejestracyjne środków transportu którymi będzie wykonywał usługi.
Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje korzystając z informacji Udostępnionych w
Bezpłatnym raporcie z Centralnej Ewidencji Pojazdów
3.Oświadczenie Wykonawcy, że pojazd,
którym dysponuje i którym będzie świadczył usługę spełnia normę minimum EURO 3 dysponuje minimum 1 autokarem minimum 49 osobowym ( plus kierowca i pilot), dostosowanym
do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego. Autokar winien posiadać aktualne
badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu) swoim
okresem obejmujące cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem)
4.Pełnomocnictwo jeśli
ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji w dokumentach rejestrowych firmy.
IX. Osoby uprawnione do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365,
e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
X. Informacje ogólne
1.Niniejsze
postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11
września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
2.Z
wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik
nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia,
wnioski, zapytania oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać
pisemnie lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem umowy, która musi być złożona na
piśmie.
2.
Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści ogłoszonego zapytania
ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione co najmniej na
3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania wniesione po tym terminie,
Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający
może wydłużyć termin składania ofert.
3. W
korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się
numerem sprawy – ADP.2302.3.2022.
4. Osobą
uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest Marcin
Kmieciak tel. 41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że: administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce
ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z
którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem
e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. „Usługa transportowa
Kielce-Bukowina Tatrzańska-Kielce” nr ADP.2302.72.2021 prowadzonym w
trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie
przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego
prawa.
Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;
w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada
Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących; (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w art.15 ust.1 – 3
rozporządzenia 2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający
wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
**
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki:
1.Opis
przedmiotu zamówienia
2.Formularz
ofertowy
ZATWIERDZAM
…………………………
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
na świadczenie usługi transportowej dla
uczestników kursu Instruktora Narciarstwa
w ramach projektu „OKNO NA ŚWIAT – zintegrowany program UJK w Kielcach
na rzecz rozwoju regionu świętokrzyskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w
ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi
priorytetowej III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5
Kompleksowe programy szkół wyższych, na podstawie umowy nr
POWR.03.05.00-00-ZR24/18 zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla 49 uczestników kursu, wraz z bagażem oraz sprzętem narciarskim
na trasie Kielce – Bukowina Tatrzańska – Kielce w terminach zamieszczonych
poniżej oraz dowóz na stoki uczestników kursu, wraz ze sprzętem narciarskim.
Planowany
harmonogram usług transportowych:
ü 10.03.2022
r. – wyjazd z Kielc do Bukowiny
Tatrzańskiej ok. godz. 8.00
ü od
10.03.2022 r. do 13.03.2022 r. –
transport uczestników kursu z miejsca zakwaterowania w Bukowinie Tatrzańskiej
na stoki narciarskie:
planowane miejsca/stoki
narciarskie: Zakopane – Kasprowy Wierch
Bukowina – Rusiński Wierch
Białka Tatrzańska
Jurgów
ü 13.03.2022 r. – wyjazd z Bukowiny Tatrzańskiej do Kielc w
godzinach popołudniowych
Zamawiający
szacuje, że łączna liczba kilometrów do przejechania wynosić będzie max 700 km.
Zamawiający
zastrzega sobie pozostawienie środka transportu w Bukowinie w celu
sprawniejszego dowozu uczestników obozu na stoki. Dokładna liczba uczestników
obozu będzie znana na 5 dni przed rozpoczęciem kursu. Minimalna ich liczba może
wynosić 40 osób.
Zaoferowana
cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia, w tym koszty pozostawienia środków transportu wraz z pobytem
kierowcy w Bukowinie Tatrzańskiej na czas trwania kursu (3 doby), ewentualne
koszty związane z opłatami parkingowymi oraz kosztami zakwaterowania i
wyżywienia kierowcy.
Termin
organizacji kursu jest terminem planowanym (preferowanym) i może ulec zmianie w
związku z sytuacją pandemiczną w kraju. W przypadku wystąpienia obostrzeń
wynikających ze stanu epidemiologicznego w kraju Zamawiający zastrzega sobie
możliwość zrezygnowania z usług bez ponoszenia kar finansowych.
Wykonawca
zobowiązuje się przestrzegać aktualnych przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
O
zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują pojazdami spełniającymi
normy EURO 3, nie starszymi niż 2007 rok, przystosowanymi do przewozu osób z
miejscami siedzącymi dla min. 49 osób (autokar), dostosowany także do przewozu
bagażu i sprzętu narciarskiego uczestników.
ZAŁĄCZNIK
NR 2
…………………………………………….
pieczęć wykonawcy
OFERTA
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
Dane Wykonawcy:
Nazwa: ………………………………………...…………………….……………….………..……..
Siedziba: …………………………………………………………….……………….………………
(dokładny adres)
NIP: ………………………………………………… REGON: ……………………….….….……
Adres do korespondencji: ……………………………………………………………………..
Adres poczty elektronicznej: ………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………..……………………………….
Numer faksu: ……………………………………………………………………………………….
1.Nawiązując
do zapytania ofertowego pn.: „Transport
uczestników kursu Instruktor narciarstwa”
nr
sprawy ADP.2302.3.2022:
Oferujemy
wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami za cenę :
cena
brutto za 1 km za przejazd 1 autokarem (
min 49 os + kierowca i pilot)– ……………
zł brutto (słownie brutto: ………………………………zł).
Zaoferowana
cena zawiera wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty pozostawienia środków transportu
wraz z pobytem kierowcy w Bukowinie Tatrzańskiej na czas trwania kursu (3
doby), ewentualne koszty związane z opłatami parkingowymi oraz kosztami
zakwaterowania i wyżywienia kierowcy.
UWAGA: Wszystkie ceny należy
podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady
zaokrągleń matematycznych.
3.Oświadczam, że pojazd, którym dysponuję i którym będę świadczył
usługę spełnia normę minimum EURO 3 ponadto
oświadczam że dysponuję 1 autokarem minimum 49 osobowym ( plus kierowca i pilot),
dostosowanym do przewozu bagażu i sprzętu narciarskiego. Autokar posiada
aktualne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC i NNW (pasażerów i bagażu)
swoim okresem obejmujące cały okres trwania obozu (łącznie z powrotem).
Dołączam również opis pojazdu –(marka, rok produkcji, liczba miejsc
siedzących, wyposażenie, stan techniczny pojazdu), którymi dysponujemy i
będziemy świadczyć usługi.
Autokar o numerze
rejestracyjnym ( min 49 osobowy +kierowca i pilot)…………………………………………
Zamawiający zweryfikuje podstawowe informacje
korzystając z informacji Udostępnionych w Bezpłatnym raporcie z
Centralnej Ewidencji Pojazdów
2.Przyjmujemy do realizacji wszystkie warunki
postawione przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3.Termin realizacji
zamówienia: 10.03.2022 r. do 13.03.2022 r.
4.Oświadczamy, że zdobyliśmy
konieczne informacje potrzebne do właściwej wyceny oraz właściwego wykonania
przedmiotu zamówienia.
5.Oświadczamy, że uważamy się
za związanych niniejszą ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6.Oświadczamy, że zawarty w
ogłoszeniu wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w
przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na wymienionych w nim
warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7.Oświadczam, że wypełniłem
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskałem w celu ubiegania
się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. *
* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub
zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do
art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa
(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
W przypadku wyboru naszej oferty, osobami
upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
..................................................................
2.
...........................................................................
Załącznikami do oferty są:
……………………………..
………………………………………….. ……………………………………….
/miejscowość, data/
/podpis Wykonawcy/
ZAŁĄCZNIK NR 3
WZÓR
UMOWA NR ADP.2302….2022
zawarta w Kielcach w dniu ……………………….. pomiędzy:
Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
…………………………..
– Kanclerz
a
(w
przypadku przedsiębiorcy wpisanego do KRS)
(nazwa firmy) …………………….., z siedzibą w ……………………. przy ulicy …………………….,
wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy ……………………………
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ………………...,
wysokość kapitału zakładowego (art. 206 § 1 pkt. 4 k. s. h.), a w przypadku
spółki akcyjnej także wysokość kapitału wpłaconego (art. 374 § 1 pkt. 4 k. s.
h.), zwaną w dalszej treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:
………………………
– …………………
(w
przypadku przedsiębiorcy wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej) (imię i nazwisko)
…………………., przedsiębiorcą działającym pod firmą ……………… z siedzibą w ………………………………
przy ulicy ……………………, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, numer NIP: …………….., numer
REGON: …………….. zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą” …………….……..
reprezentowanym
przez: ………… ,
w
rezultacie dokonania wyboru Wykonawcy w drodze zapytania ofertowego:
§ 1.
1.
Zamawiający zleca, a
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi
transportowej dla 49 uczestników kursu, wraz z bagażem oraz sprzętem
narciarskim na trasie Kielce – Bukowina Tatrzańska – Kielce w terminach
zamieszczonych poniżej oraz dowóz na stoki uczestników kursu, wraz ze sprzętem
narciarskim.
2.
Usługa, o której mowa w ust. 1, świadczona
będzie w terminie: 10.03.2022 r. do 13.03.2022 r. przy
czym Termin organizacji kursu jest terminem planowanym (preferowanym) i może
ulec zmianie w związku z sytuacją pandemiczną w kraju. W przypadku wystąpienia
obostrzeń wynikających ze stanu epidemiologicznego w kraju Zamawiający
zastrzega sobie możliwość zrezygnowania z usług bez ponoszenia kar finansowych.
3.
Wykonawca
zobowiązuje się zapewnić wszystkim pasażerom miejsca siedzące, bezpieczne
warunki dowozu, we właściwym stanie sanitarnym i technicznym pojazdu z
pełną kulturą obsługi.
4.
Dokładną
liczbę uczestników obozu Zamawiający poda Wykonawcy nie później niż 3 dni przed
planowanym terminem świadczenia usługi.
5.
Długość
trasy liczona będzie od miejsca podstawienia pojazdu.
6.
W
przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia
usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia transportu zastępczego,
spełniającego warunki określone w zapytaniu ofertowym
i ofercie Wykonawcy.
7.
W
przypadku opóźnienia w wykonywaniu usługi określonej w ust. 1, z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający, jeśli opóźnienie będzie
przekraczało 60 min, uprawniony będzie do skorzystania z transportu
zastępczego, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8.
W
przypadku skorzystania przez Zamawiającego z transportu zastępczego, stosownie
do ust. 7, Strony dokonają rozliczenia w ten sposób, że Wykonawca zobowiązuje
się zwrócić Zamawiającemu pełne koszty, jakie ten poniósł z tytułu wykonania
usług, w terminie 7 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego
pisemnego rozliczenia poniesionych kosztów.
§ 2.
1.
Strony
ustalają, iż usługa świadczona będzie w godzinach wyznaczonych przez
Zamawiającego.
2.
Miejsce
i godzinę podstawienia pojazdu w wyznaczonym terminie wskaże Wykonawcy osoba
upoważniona do kontaktów ze strony Zamawiającego – ……………………………tel. …………………
3.
Osobą
wyznaczoną do kontaktów ze strony Wykonawcy jest: ……………………….. tel.……………….......
lub e-mail …………………….
4.
W
przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za kontakt z Zamawiającym, Wykonawca
niezwłocznie zawiadomi na piśmie o tym fakcie Zamawiającego.
§ 3.
1.
Zamawiający
oświadcza, że jest uprawniony do otrzymywania faktury VAT.
Nr identyfikacji podatkowej –
NIP: 6570234850.
2.
Wykonawca
oświadcza, że jest płatnikiem VAT.
Nr identyfikacji podatkowej –
NIP: ……………………...
§ 4.
1.
Wykonawca
oświadcza, że pojazdy, które będą użyte do przewozu osób
posiadają aktualne badania techniczne i są sprawne.
2.
Wykonawca
oświadcza, że posiada aktualną na czas trwania niniejszej umowy licencję na
wykonywanie krajowego transportu osób, a ponadto posiada aktualną i ważną polisę
ubezpieczenia OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej
działalności.
3.
Wykonawca
zapewnia niezbędną dokumentację dla środków transportu oraz ponosi
odpowiedzialność za ich właściwe przygotowanie techniczne.
4.
Wykonawca
oświadcza niniejszym i zobowiązuje się, że posiada wszelkie niezbędne
uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny,
umożliwiające mu wykonanie usługi określonej w § 1. ust. 1 niniejszej umowy.
§ 5.
1.
Strony
ustalają, że wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie po wykonaniu
usługi na podstawie faktury
wystawionej w oparciu o potwierdzony bezusterkowy protokół odbioru,
którego projekt stanowi załącznik do niniejszej umowy.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone będzie na podstawie liczby faktycznie
przejechanych kilometrów autokarem. Stawka
za:
1) ………. Zł za 1 przejechany kilometr w tym podatek VAT
3.
Kwota o
której mowa w ust. 2 uwzględnia wszystkie czynniki mające wpływ na wysokość
ceny ofertowej
w tym opłaty parkingowe, drogowe i nie może ulec zmianie.
4.
Protokół
odbioru musi być zatwierdzony przez wszystkich członków komisji odbioru
końcowego w skład której wchodzą:
1) przedstawiciele Zamawiającego,
2) przedstawiciel Wykonawcy.
§ 6.
1.
Zapłata należności nastąpi w terminie 30
dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
2.
Za datę płatności należności uważa się datę
złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.
3.
Zakazuje się dokonywania przez Wykonawcę
przelewu (cesji) wierzytelności należnych od Zamawiającego na rzecz osoby
trzeciej.
§ 7.
1.
Strony
postanawiają, że obowiązującym zabezpieczeniem wykonania umowy są kary umowne.
Kary te będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:
1)
Wykonawca płaci kary umowne za
odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy
w wysokości 500 zł,
2)
Zamawiający płaci Wykonawcy kary umowne za
odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 500 zł,
z wyjątkiem odstąpienia w sytuacji określonej w § 8 ust. 2 lub
w § 8 ust. 4 umowy.
2.
Strony mają prawo dochodzić odszkodowania na
zasadach Kodeksu Cywilnego, niezależnie od kar umownych,
3. W przypadku złej jakości świadczonych usług Zamawiający zastrzega
sobie prawo do stosowania kar
w postaci potrącania kar umownych z wynagrodzenia za niezgodne z umową
świadczenie usługi
w wysokości 200 zł, za każdy stwierdzony przypadek.
Nie więcej jednak niż 500 zł.
§ 8.
1.
Zmiana postanowień zawartej umowy może
nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.
W razie zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może
odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach.
3.
W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca
może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego
z tytułu wykonania części umowy.
4. W przypadku wystąpienia obostrzeń wynikających
ze stanu epidemiologicznego w kraju, uniemożliwiających realizację umowy lub
czyniących tę realizację niecelową, w szczególności w przypadku braku
możliwości zapewnienia zakwaterowania uczestnikom obozu narciarskiego w
Bukowinie Tatrzańskiej w terminie, o którym mowa w § 1 ust. 2, Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy bez ponoszenia konsekwencji
finansowych.
§ 9.
Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy, po wyczerpaniu
polubownego sposobu ich rozstrzygnięcia, rozpoznaje właściwy ze względu na
wysokość przedmiotu sporu sąd powszechny w Kielcach.
§ 10.
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy
Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 11.
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego
jeden otrzymuje Wykonawca, a dwa Zamawiający.
……………………….
………………………
ZAMAWIAJĄCY:
WYKONAWCA:
Załącznik nr 1
PROTOKÓŁ ODBIORU USŁUGI z dnia …………………………..
Wykonawca :
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Zamawiający : Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Data odbioru: ……………………………………………….
Strony oświadczają, że usługa transportowa
została zrealizowana należycie, zgodnie z umową nr ADP.2302..…2022z dnia
…………………….*
Strony oświadczają, że usługa transportowa
została zrealizowana nienależycie z przyczyn określonych w uwagach do
protokołu*
* Niepotrzebne skreślić
Zestawienie przejechanych
kilometrów:
09.01.2022
do 06.03.2022 r.., łączna liczba przejechanych kilometrów ……………….
Uwagi :
………………………………..………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………….…………………..
Protokół spisano w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach.
Wykonawca: Zamawiający:
…………………………… ……………………………
Czytelny podpis Czytelny podpis
Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej
Otwarcie ofert nastąpi na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-503 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 04.) Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.03.2022r do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.03.2022r do godziny 10:15.
UWAGA : Oferty podpisane i zeskanowane należy wysyłać na adres marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Oferta opatrzona czytelnym podpisem lub imienną pieczątką z parafą) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez upoważnionego pełnomocnika.
Osoby uprawnione do kontaktu
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365,
e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl