Drukuj

Zapytanie ofertowe

ZAKWATEROWANIE i WYŻYWIENIE UCZESTNIKÓW OBOZU LETNIEGO w terminie 10-16.06.2025

ZAKWATEROWANIE i WYŻYWIENIE UCZESTNIKÓW OBOZU LETNIEGO w terminie 10-16.06.2025

  • Znak sprawy: ADP.2302.12.2025
  • Termin składania ofert: 2025-05-26 09:00
  • Opublikowano: 2025-05-16 13:19:19 przez Marcin Kmieciak

Kielce dnia 16.05.2025  r.

ADP.2302.12.2025

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

ul. Żeromskiego 5, 25 – 369 Kielce

 

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia oferty na:

ZAKWATEROWANIE i WYŻYWIENIE UCZESTNIKÓW OBOZU LETNIEGO w terminie 10-16.06.2025     

zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik  do niniejszego ogłoszenia.

Planowana ilość osób: 45 studentów i 5 osoby kadry

Uwaga:  liczba uczestników zostanie podana 3 dni przed rozpoczęciem turnusu

Ilość osób wymieniona powyżej może ulec zmianie w zakresie +/- 10 osób).               

 

1. O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ  WYKONAWCY KTÓRZY:

1) dysponują obiektem/ośrodkiem przystosowanym do  prowadzenia zajęć sportowych w terenie i w wodzie,  oddalonym od akwenu wodnego w odległości nie większej niż 300 m.

2) posiadają możliwość  zakwaterowania i wyżywienia na miejscu ( na terenie tego ośrodka) grupy  min.50 osób,  w pokojach 2, 3, 4 – osobowych z łazienkami.

3) dysponują bazą do  prowadzenia zajęć z kajakarstwa, żeglarstwa , turystyki rowerowej, atletyki terenowej.

4) dysponują :

 minimum 10 Kajakami (ok. 20 miejsc), min. 15 rowerami, boiskami sportowymi (siatkówka plażowa, piłka nożna, koszykówka), dostępem do hali sportowej na terenie ośrodka z możliwością przeprowadzenia zajęć podczas deszczu, kortem tenisowym (siatka+piłki+rakiety)

5) dysponują:

-min. 2 łodziami żaglowymi kabinowymi (zarejestrowane na min. 4 osoby, długość max. 12 metrów)

-min. 1 łodzią motorową do zabezpieczenia zajęć.

-min.20 miejscami parkingowymi, strzeżonymi.

- salą konferencyjną/wykładową na min. 50 osób z rzutnikiem i dostępem do internetu, WiFi na terenie ośrodka

 

2. PODSTAWĄ  WYBORU OFERTY BĘDZIE:

1)  cena brutto za osobodobę  - stanowiące wagę 100%

w tym kryterium cena za osobodobę można uzyskać maksymalnie 100 pkt.

W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena brutto oferty, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad:

cena brutto oferty najniższej : cenę brutto oferty badanej x 100 = ….pkt.

Cena brutto oferty = cena brutto za 1 osobodobę  na którą  składają się :cena za nocleg 1 uczestnika obozu, cena jednodniowego wyżywienia  uczestnika obozu, cena za udostępnienie obiektów sportowych w przeliczeniu na jednego uczestnika turnusu brutto oraz wszystkie inne koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia , a nieuwzględnione w opisie.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów

 

OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:

1.       Wypełniony formularz ofertowy- wzór stanowi załącznik nr 1.

2.       Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje: obiektem/ośrodkiem przystosowanym do  prowadzenia zajęć sportowych na lądzie w terenie i w wodzie,  oddalonym od akwenu wodnego w odległości nie większej niż 300 m.

3.       Oświadczenie wykonawcy, że w ośrodku zapewni możliwość  zakwaterowania i wyżywienia na miejscu ( na terenie tego ośrodka) grupy  min.50 osób, w pokojach 2, 3, 4 – osobowych z łazienkami. Wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) Posiłki przygotowane na miejscu, zamawiający nie dopuszcza żywienia typu catering, śniadania i kolacje typu „szwedzki stół”.

4.       Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje bazą do  prowadzenia zajęć z kajakarstwa, żeglarstwa , turystyki rowerowej, atletyki terenowej.

5.       Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje :  minimum 10 Kajakami (ok. 20 miejsc), min. 15 Rowerami, boiskami sportowymi (siatkówka plażowa, piłka nożna, koszykówka), dostępem do hali sportowej na terenie ośrodka z możliwością przeprowadzenia zajęć podczas deszczu, kortem tenisowym (siatka+piłki+rakiety),

-min. 2 łodziami żaglowymi kabinowymi (zarejestrowane na min. 4 osoby)

-min. 1 łódź motorowa do zabezpieczenia zajęć.

-min 20 miejscami parkingowymi, strzeżonymi.

-dysponują salą konferencyjną/wykładową na min. 50 osób z rzutnikiem i dostępem do internetu WiFi  na terenie ośrodka

 

Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej

Otwarcie ofert nastąpi  w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce                 ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 03.) Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.05.2025 r do godziny 09:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.05.2025r do godzinie 09:15.

UWAGA : Ofertę podpisaną i zeskanowaną należy wysyłać na adres marcin.kmieciak@wp.pl  

Oferta musi być opatrzona czytelnym podpisem lub imienną pieczątką z parafą i klauzulą „ za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę lub przez upoważnionego pełnomocnika ( wtedy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo).

 

DO OFERTY, OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH WYŻEJ,  NALEŻY DOŁĄCZYĆ

1.       Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub adres bezpłatnej bazy danych z której Zamawiający sam pobierze ten dokument

2.       Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie  wynika z dokumentu opisanego wyżej. Pełnomocnictwo należy  przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa której projekt stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

 

 ZAŁĄCZNIK NR 1

(WZÓR)

 

 

ADP.2302.12.2025

 

……………………………………………………………

(nazwa firmy)

……………………………………………………………

(dokładny adres)

NIP  ……………………………. REGON  …………………..

Tel:.......................................................................................

………………………………………………………………………

(adres poczty elektronicznej)

FORMULARZ OFERTOWY

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

ul. Żeromskiego 5, 25 – 369 Kielce

 

        W odpowiedzi na ogłoszenie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach postępowania nr  ADP.2302.12.2025 pn. „ZAKWATEROWANIE i WYŻYWIENIE UCZESTNIKÓW OBOZU LETNIEGO w terminie 10-16.06.2025  ”,   oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie objętym  niniejszym zamówieniem:

1.     Za cenę brutto  ……………………………zł /osobodoba  (słownie złotych: ……………………………………………..…….),wraz z obowiązującym podatkiem VAT.

 

 

Wynagrodzenie ostateczne, jakie Zamawiający zapłaci Wykonawcy, będzie wynikało z iloczynu ceny brutto za 1 osobodobę oraz  faktycznej liczby osób, które wezmą udział w obozie, pomnożona przez ilość dni poszczególnych turnusów (osobodoba x ilość osób x ilość dni w turnusie)

Na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający zakłada, że będzie 42 uczestników obozu , a turnus  będzie trwał 6 dni (osobodób).

                  *Cenę należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. Jeżeli przy świadczeniu usługi występuje więcej niż jedna stawka podatku VAT wykonawca zobowiązany jest podać  te wartości oddzielnie dla każdej stawki VAT).

2. Termin płatności – 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

1.        Oświadczam, iż jesteśmy związani niniejszą ofertą  30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

2.        Oświadczam, że dysponuję obiektem o nazwie ………………………………………..(jeśli posiada), zlokalizowanym …………………………………………………………………………………………. (dokładny adres obiektu), w którym zorganizuje letni obóz. (Jeśli obiekt jest dostępny na stronie internetowej proszę podać adres tej strony………………………………………………………………………………………………………………..)

1.       Oświadczam  że dysponuje: obiektem/ośrodkiem przystosowanym do  prowadzenia zajęć sportowych w terenie i w wodzie,  oddalonym od akwenu wodnego w odległości nie większej niż 300 m.

2.       Oświadczam   że w ośrodku zapewnimy możliwość  zakwaterowania i wyżywienia na miejscu ( na terenie tego ośrodka) grupy  min.50 osób w pokojach 2,3i 4 osobowych z łazienkami. Wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) Posiłki przygotowane na miejscu, śniadania i kolacje typu „szwedzki stół”.

3.       Oświadczam że dysponuje bazą do  prowadzenia zajęć z kajakarstwa, żeglarstwa , turystyki rowerowej, atletyki terenowej.

4.       Oświadczam  że dysponuje :  minimum 10 Kajakami (ok. 20 miejsc), min. 15 rowerami, boiskami sportowymi (siatkówka plażowa, piłka nożna, koszykówka), dostępem do hali sportowej na terenie ośrodka z możliwością przeprowadzenia zajęć podczas deszczu, kortem tenisowym (siatka+piłki+rakiety)

oraz

- min.2 łodziami żaglowymi kabinowymi (zarejestrowane na min. 4 osoby)

- min. 1 łodzią motorową do zabezpieczenia zajęć.

-  20 miejscami parkingowymi, strzeżonymi.

dysponuję salą konferencyjną/wykładową na min. 50 osób z rzutnikiem i dostępem do internetu WiFi. Na terenie ośrodka

5.       Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z Opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego żadnych zastrzeżeń. Zdobyliśmy również konieczne informacje potrzebne do właściwej wyceny oraz właściwego wykonania przedmiotu zamówienia .

6.       Projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na wymienionych w nim warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego

7.        Informujemy, że dokumenty rejestrowe, znajdują się w formie elektronicznej pod następującymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych (należy zaznaczyć odpowiedni kwadrat)

ž        https://prod.ceidg.gov.pl

ž        https://ems.ms.gov.pl

ž        Inny………………………………….. 

13. Przedmiot zamówienia zamierzamy wykonać sami bez udziału podwykonawców / z udziałem podwykonawców*

       * niewłaściwe skreślić

   Podwykonawcom zamierzamy powierzyć następującą cześć zamówienia (zakres prac):

1) ……………………………………………, nazwa firmy podwykonawcy…………………

2) ……………………………………………, nazwa firmy podwykonawcy…………………

 

15. wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.)**

1)   rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

**       W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

       16. Osobą upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym w przedmiotowej sprawie jest:

       ........................................................................ tel. .................................... e-mail:…………….

    10. W przypadku wyboru naszej oferty, osobami upoważnionymi do podpisania umowy są:

1. ...........................................................................  

2. ...........................................................................

 

17. Jestem świadomy odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń

 

 

 

      ………………………………………                                                    …………………………

/miejscowość, data/                                                  Podpis osób uprawnionych do składania

                                                                                     oświadczeń woli w imieniu wykonawcy

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 2

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

                                         OBÓZ LETNI DLA KIERUNKU WYCHOWANIE FIZYCZNE

 

 

Planowany termin obozu: 10-16.06.2025     

Ilość uczestników obozu: 45 STUDENTÓW + 5 OSÓB Z KADRY  (może ulec zmianie o +/- 10 osób . Zamawiający poda dokładną ilość osób na 3 dni przed planowanym terminem.

Przedmiotem zamówienia jest :

Zorganizowanie pobytu studentów w wyżej wymienionym terminie.

Wymagany ośrodek na terenie Polski w bezpośrednim sąsiedztwie akwenów wodnych                     ( w odległości nie większej niż 300 m od obiektu w którym będzie zakwaterowanie i wyżywienie.

 zakwaterowanie w pokojach 2, 3, 4 – osobowych z łazienkami

Wymagany sprzęt niezbędny do prowadzenia zajęć tj:

-min. 10 Kajaków (ok. 20 miejsc),

-min. 15 Rowerów,

-boiska sportowe (siatkówka plażowa, piłka nożna, koszykówka), dostęp do hali sportowej na terenie ośrodka z możliwością przeprowadzenia zajęć podczas deszczu,

-kort tenisowy (siatka+piłki+rakiety)

-min. 2 łodzie żaglowe kabinowe (zarejestrowane na min. 4 osoby, długość max. 12 metrów)

-min. 1 łódź motorowa do zabezpieczenia zajęć.

Wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja). Śniadanie i kolacja w formie „szwedzkiego stołu”. Obiad na ciepło: min. zupa, drugie danie + surówka.

 W dniu planowanego  przyjazdu: obiad i kolacja, w ostatnim dniu pobytu tylko śniadanie.

Posiłki przygotowane na miejscu, zamawiający nie dopuszcza żywienia typu catering, urozmaicona i zdrowa kuchnia.

Ośrodek musi posiadać min. 20 miejsc parkingowych, strzeżonych.

Ośrodek musi być wyposażony w sale konferencyjną/wykładową na min. 50 osób z rzutnikiem i dostępem do internetu WiFi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 3

Umowa ADP.2302…….2025

zawarta w dniu ........................ r. w Kielcach pomiędzy:

Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach, z siedzibą w Kielcach

przy ul. Żeromskiego 5,

zwanym w treści umowy „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:

1. ………………….– ………………..

a

(w przypadku przedsiębiorcy wpisanego do KRS)

....................................................................., z siedzibą w ............................... przy ulicy .............................., wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy....................................................... Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ..............., wysokość kapitału zakładowego ………..…………, w przypadku spółki akcyjnej wysokość kapitału zakładowego……………….……….. i kapitału wpłaconego ……………………, zwanym w treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowanym przez:

1. ........................................

 

(w przypadku przedsiębiorcy wpisanego do ewidencji działalności gospodarczej)

(imię i nazwisko) .............................................................................., przedsiębiorcą działającym pod firmą ..................................................... z siedzibą w .................................. przy ulicy .............................., wpisanym do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez....................................................................... pod numerem .................................., zwanym w treści umowy „Wykonawcą”,

reprezentowanym przez: ……………………………………

 

w rezultacie dokonania wyboru oferty Wykonawcy w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

§ 1

1.     Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ZAKWATEROWANIE i WYŻYWIENIE UCZESTNIKÓW OBOZU LETNIEGO w terminie 10-16.06.2025     zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik  do niniejszego ogłoszenia. Planowana ilość osób: 45 studentów i 5 osoby kadry

2.        Ilość osób wymieniona w ust. 1 może ulec zmianie. Zamawiający dopuszcza zmianę uczestników obozu na poziomie +/- 10 osób.

3.        Ostateczna liczba osób zostanie podana w terminie 3 dni przed rozpoczęciem obozu.

4.        Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu  umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i złożoną ofertą , które stanowią integralną część niniejszej umowy.

§2

1.        Osoby upoważnione do kontaktu w sprawie realizacji umowy:

1)       od strony Zamawiającego ……………………………………tel. .................................................. fax. .........,

2)       od strony Wykonawcy: ……………………………………tel. .................................................... fax. ....

2.         Zmiana osób, o których mowa w ust. 1 nie stanowi zmiany umowy i wymaga jedynie pisemnej informacji ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego.

§3

1.        Cena za pobyt jednej osoby w ciągu 1 doby (osobodoba) wynosi brutto:…………………………zł (słownie zł: ………………… ) w tym obowiązujący podatek VAT  ….%

 

2.        Strony zgodnie postanawiają, że wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, nie ma charakteru ostatecznego, gdyż wynagrodzenie ostateczne, jakie Zamawiający zapłaci Wykonawcy, będzie wynikało z iloczynu ceny za pobyt jednej osoby w ciągu 1 doby oraz faktycznej liczby osób, które wezmą udział w obozie (z uwzględnieniem treści § 1 ust 1 i 2).

3.        W cenie za pobyt jednej osoby w ciągu 1 doby zawarte są wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy w odniesieniu do jednego uczestnika obozu.

4.        Strony przewidują stałość cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy.

§ 4

1.        Należność za wykonanie przedmiotu umowy uregulowana będzie przez Zamawiającego w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z podpisanym przez Strony  protokołem odbioru usługi.

2.        Płatność uważana będzie za zrealizowaną w dniu obciążenia rachunku Zamawiającego.

3.         Wykonawca nie może dokonać cesji wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy bez pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności.

 

§ 5

1.        W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy lub jej niewykonanej części w terminie 30 dni od powzięcia informacji o zaistnieniu przyczyn uzasadniających odstąpienie.

2.        W przypadku nienależytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 200,00 zł brutto, za każdy przypadek nienależytego wykonania umowy, jednak nie więcej niż 20% wartości umowy. Wartość przedmiotu umowy ustala się na podstawie § 3 ust 1 i 2 oraz § 5 ust 3.

3.         W przypadku niewykonania umowy, lub odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20 % wartości umowy..

4.         Za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia niezależnie od kar umownych odszkodowania na zasadach ogólnych wynikających z Kodeksu Cywilnego.

5.        W przypadku gdy nie dojdzie do wykonania umowy, na potrzeby naliczenia kar umownych za liczbę uczestników obozu przyjmuje się planowana liczbę 50  osób.

6.        Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie naliczonych kar umownych z należnego mu wynagrodzenia.

 

§6

1.        Zamawiający, w miarę możliwości w trakcie trwania obozu , z uwzględnieniem okoliczności danej sprawy, powinien poinformować niezwłocznie Wykonawcę  o stwierdzeniu niezgodności  w wykonywanej przez Niego usłudze w trakcie trwania obozu (t.j. o niewykonaniu lub nienależytym wykonaniu umowy).

2.        Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia dotyczące wykonania przedmiotu umowy  mogą być składane w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Brak rozpoznania reklamacji w terminie 30 dni uważa się za jej uznanie. W razie wątpliwości za datę udzielania odpowiedzi na reklamację uznaje się datę wysłania jej przesyłką poleconą.

§ 7.

1.        Wykonawca oświadcza, że jest rzeczywistym właścicielem należności wynikającej  z niniejszej umowy:

1)       w rozumieniu art.4a pkt. 29 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2023r.poz.2805 z późn.zm.), lub

2)       w rozumieniu art. 5a pkt 33d ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 226 z późn. zm.)

- w zależności od tego, która ustawa znajduje zastosowanie w stosunku do Wykonawcy.

2.        W razie zmiany okoliczności, o której mowa w ust.1, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.

3.        Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie przedstawi dodatkowe dokumenty oraz informacje, dotyczące rezydencji rzeczywistego właściciela.

 

 

§8

1.     W odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na potrzeby realizacji niniejszej umowy Strony zobowiązują się do przestrzegania przepisów prawa powszechnego, w tym w szczególności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych; RODO).

2.     Przed udostępnieniem Zamawiającemu danych osobowych pracowników lub innych osób, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu Umowy, Wykonawca przekaże każdej z tych osób informacje wymagane przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, a także poinformuje
iż klauzule informacyjne Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej
https://bip.ujk.edu.pl/odo_klauzule_informacyjne_rodo.html

 

 

 

 

§9

1.        Zamawiający, oprócz przypadków wskazanych w kodeksie cywilnym, dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu  interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

2.        W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

3.        W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy ustawy  Kodeks Cywilny oraz przepisy ustawy z dnia 24 listopada 2017r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (j.t. Dz.U. z 2023 poz. 2211 ze zm.).

4.        Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz dla Wykonawcy, dwa egzemplarze dla Zamawiającego.

 

 

       ZAMAWIAJĄCY                                                                                                                    WYKONAWCA:                                                                                            

 

 

 

Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej
Otwarcie ofert nastąpi w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 (Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 03.) Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.05.2025 r do godziny 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.05.2025r do godzinie 09:15.
UWAGA : Ofertę podpisaną i zeskanowaną należy wysyłać na adres marcin.kmieciak@wp.pl
Oferta musi być opatrzona czytelnym podpisem lub imienną pieczątką z parafą i klauzulą „ za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę lub przez upoważnionego pełnomocnika ( wtedy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo).