Drukuj

Zapytanie ofertowe

Dostawa testów psychologicznych

Dostawa testów psychologicznych

  • Znak sprawy: ADP.2302.26.2024
  • Termin składania ofert: 2024-07-22 10:00
  • Opublikowano: 2024-07-12 11:58:49 przez Siewierska Anna

Kielce, dnia 12.07.2024 r.

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach zaprasza do złożenia oferty na: „Dostawa testów psychologicznych”.

Nr postepowania: ADP.2302.26.2024

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest bez stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) – art. 2 ust. 1 pkt 1).

Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania w uzasadnionych przypadkach.

Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza skłaniania ofert wariantowych.

 

I.          DANE ZAMAWIAJĄCEGO:

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce

tel.: 41 3497277, faks: 41 3445615

Godziny pracy: 730 – 1530 od poniedziałku do piątku

Adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl

II.          OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

KOD CPV:

33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w postaci testów psychologicznych, zgodnie z zestawieniem oraz opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.

 

III.          OPIS WYMAGAŃ:

1.      Dostarczone testy psychologiczne powinny być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz z obowiązującymi przepisami.

2.      Wykonawca dostarczy przedmioty zamówienia jednorazowo do Zamawiającego na własny koszt.

IV.          KRYTERIA OCENY OFERT:

Podstawą wyboru oferty będą następujące kryteria:

1.      Cena brutto – waga 100% (maksymalnie 100 pkt.),

 

1)      maksymalną ilość punktów (100) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną  brutto,

2)      pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, według następującego wzoru:

 

                       Najniższa cena oferty

   Ilość pkt.  = ------------------------------ x 100

                        Cena oferty badanej  

2.      Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium  przyjętym w niniejszym zapytaniu ofertowym.

3.      Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

V.          WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O ZAMÓWIENIE:

 
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, spełniają warunki dot. zdolności technicznej i zawodowej, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku do oferty należy dołączyć:

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 4 oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł  każda z dostaw zrealizowana na podstawie odrębnej umowy.

Uwaga:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość dostaw nie sumuje się, co oznacza, że wymaganą liczbę dostaw musi wykonać jeden ze wspólników.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835), tzn.: Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę który:

1)      Jest wykonawcą wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 ani wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;

2)      jest wykonawcą, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U z 2022 r., poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006i rozporządzeniu 269/2014 ani wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;

3)      jest wykonawcą, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. Ustawy.

VI.          TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ ZWIĄZANIA OFERTĄ:

1.      Termin realizacji: 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

2.      Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do: Katedry Psychologii, ul. Krakowska 11, 25-029 Kielce, pokój: p. 219 (tj. Sekretariat Katedry Psychologii).

3.      Dokładny termin dostawy należy bezwzględnie ustalić z Zamawiającym.

4.      Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

VII.          WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY

 

1.      Wykonawca składa ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 2).

2.      Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 4 oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

3.      Aktualny dokument rejestrowy z którego będzie wynikać  umocowanie do podpisania oferty lub adres bezpłatnej bazy danych z której zamawiający samodzielnie pobierze taki dokument.

4.      Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę/osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.:

-       Wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty umowy spółki cywilnej nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji,

-       Wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.

5.      Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami a w szczególności z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie art. 81 i 181 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2023 poz. 742) obowiązującymi po dniu 1 sierpnia 2023r.(treść oświadczenia zawarta jest w formularzu ofertowym -załącznik nr 2 )

6.      Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu w oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (treść oświadczenia zawarta jest w formularzu ofertowym -załącznik nr 2 )

 

 

 

VIII.          SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

4.      Oferta musi być napisana w języku polskim.

5.      Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisana na papierze i zeskanowana) przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

 

IX.          TERMIN ORAZ SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:

1.      Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres mailowy anna.siewierska@ujk.edu.pl , do dnia 22.07.2024 r., do godziny 10:00. W temacie maila należy wpisać „Oferta na dostawę testów psychologicznych, nr sprawy ADP.2302.26.2024”.

2.      Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.07.2024 r. o godz. 11:00

3.      Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego po terminie na składanie, zostanie odrzucona.

4.      Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie spełni warunków i wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.

X.          OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:

1.      Rozliczenia pomiędzy Wykonawca, a Zamawiającym będą dokonywane wyłącznie w złotych polskich.

2.      W ofercie cena ryczałtowa brutto musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku.

3.      Jeżeli w postepowaniu złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez podatku. Niezłożenie przez Wykonawcę informacji będzie oznaczało, że taki obowiązek nie powstaje.

4.      Cenę oferty należy podać w kwocie brutto wraz z należnym podatkiem VAT, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku

5.      Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.

6.      Cena ostateczna powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

 

XI.          INFORMACJE DODATKOWE:

1.      Wykonawca, którego oferta została wybrana przystępuje do zawarcia umowy z Zamawiającym na realizację zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

3.      Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

1)      w zakresie proceduralnym: Anna Siewierska, tel. 41 349 7275, email: anna.siewierska@ujk.edu.pl,

2)      w zakresie merytorycznym: Krzysztof Chaba, tel. 41 349 6770, email: krzysztof.chaba@ujk.edu.pl

4.      Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i  w  sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia dyrektywy  95/46/WE  (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwane dalej „RODO” w związku z art. 19 ustawy Prawo zamówień  publicznych  z dnia  11 września  2019 r. (Dz.Urz.z2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwana dalej „p.z.p.” niniejszym informujemy, iż:

1)      administratorem   Pani/Pana danych   osobowych   jest   Uniwersytet   Jana   Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.

2)      podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:

-       art.  6  ust.1  lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)

3)      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

4)      podanie przez Państwa danych osobowych stanowi wymóg ustawowy określony w przepisach ustawy p.z.p., który  wiąże  się  z  udziałem  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia publicznego. Skutkiem niepodania  danych  osobowych  będzie  brak  możliwości  udzielenia zamówienia publicznego.

5)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

6)      odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające  dane osobowe na zlecenie  administratora  w  związku  z  wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.

7)      w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

8)      posiada Pani/Pan:

a.      na  podstawie  art.  15  RODO  prawo  dostępu  do  danych  osobowych  Pani/Pana dotyczących (jeżeli wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga, od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,  w  szczególności  podania: daty  postępowania  o  udzielenie  zamówienia publicznego);

b.      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];

c.      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych  osobowych z  zastrzeżeniem  przypadków,  o  których  mowa wart.18 ust. 2 RODO[2];

9)      nie przysługuje Pani/Panu:

a.      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b.      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c.      na   podstawie  art. 21  RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO

10)   posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.

11)   w przypadku  pytań  dotyczących  przetwarzania  danych  osobowych  może  Pan/Pani skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.

Załączniki do zapytania ofertowego:

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  2. Formularz ofertowy
  3. Projekt umowy
  4. Wykaz dostaw

 

ZATWIERDZAM

 

 


              KANCLERZ

 



[1] skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu a także jego załączników.

[2] prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania  danych  osobowych  do  czasu  zakończenia  postępowania  o  udzielenie  zamówienia publicznego.

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1) w zakresie proceduralnym: Anna Siewierska, tel. 41 349 7275, email: anna.siewierska@ujk.edu.pl,
2) w zakresie merytorycznym: Krzysztof Chaba, tel. 41 349 6770, email: krzysztof.chaba@ujk.edu.pl