Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych ADP.2302.21.2022
Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych ADP.2302.21.2022
- Znak sprawy: ADP.2302.21.2022
- Termin składania ofert: 2022-07-08 12:00
- Opublikowano: 2022-06-30 13:05:12 przez Marcin Kmieciak
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5,
25-369 Kielce
tel. 41 349 7277
strona internetowa: www.ujk.edu.pl
Numer sprawy: ADP.2302.21.2022
Kielce dnia 30.06.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na podstawie art. 11
ust.5 pkt 1 pzp.) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
zapraszamy do złożenia oferty pn.: „Dostawa urządzeń i akcesoriów
komputerowych ADP.2302.21.2022”.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór
stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
tel.: 41 3497277, faks: 41 3445615
Godziny pracy: 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku
Adres strony internetowej: www.ujk.edu.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest
dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV:
Główny 302000001
30237200-1
III. WYMAGANIA DO PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
1. Dostarczone produkty muszą być
fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i nie
mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć
przedmiot zamówienia w oryginalnych opakowaniach.
2. Dostarczone produkty powinny
być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz z obowiązującymi przepisami i
normami.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do
dostarczenia i wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez
Zamawiającego.
4. Wymagany okres gwarancji: zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia.
IV. TERMIN, MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Zamówienie należy wykonać w terminie max. 10
dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być
dostarczony do jednostek organizacyjnych Uczelni w Kielcach wskazanych przez
Zamawiającego.
3. Dokładny termin dostawy należy
bezwzględnie ustalić z Zamawiającym.
4. Wykonawca będzie związany
złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O
ZAMÓWIENIE:
Zamawiający nie stawia żadnego
warunku w tym zakresie.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT:
Podstawą wyboru oferty będą
następujące kryteria:
1. Cena brutto – waga 100%
(maksymalnie 100 pkt.),
1) maksymalną ilość punktów (100)
zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto,
2) pozostałe oferty będą oceniane w
proporcji do niej, według następującego wzoru:
Najniższa cena oferty
Ilość pkt. =
------------------------------ x 100
Cena oferty badanej
2. Za najkorzystniejszą Zamawiający
uzna ofertę, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium
przyjętym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3. Zaoferowana cena powinna
zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA
OFERTY:
1. Ofertę należy sporządzić w
formie pisemnej w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną
trwałą czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być
składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Każda zadrukowana strona oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem i
parafowana lub podpisana (pieczątka firmy oraz imienna pieczątka i podpis)
przez wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy.
Załączniki do oferty stanowią jej
integralną część i muszą być również oznaczone.
2. Do oferty należy dołączyć:
a. Formularz oferty – wzór stanowi
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
b. Pełnomocnictwo – jeśli ofertę
podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach
rejestrowych.
c. Aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
d. Specyfikację techniczną
oferowanych produktów.
3. Treść oferty musi odpowiadać
treści niniejszego zapytania ofertowego.
4. Cenę oferty należy podać w
kwocie brutto wraz z należnym podatkiem VAT, z zaokrągleniem do drugiego
miejsca po przecinku.
5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT
należy do obowiązków Wykonawcy.
6. Cena ostateczna powinna
obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.
7. Po rozstrzygnięciu postępowania
Zamawiający będzie się ubiegał o zastosowanie przy zakupie 0% stawki VAT (na
sprzęt komputerowy objęty niniejszą stawką) zgodnie z ustawą z dnia 11 marca
2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r., poz. 2174 z późn. zm.).
W związku z powyższym prosimy o
skalkulowanie oferty ze wskazaniem aktualnej
na dzień składania ofert stawki podatku VAT. W przypadku otrzymania pisma z
MEiN, z którego będzie wynikała zgoda na zastosowanie na ten sprzęt 0 %
„zwolnienie z VAT”. Wykonawca będzie zobowiązany dokonać korekty wystawionej
faktury VAT o wartość wpłaconego podatku.
VIII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA
OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 08.07.2022 r., do godziny 12:00
Oferta powinna być opatrzona pełną
nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta
na dostawę sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych , numer sprawy
ADP.2302.21.2022”. Nie otwierać przed 08.07.2022r.,
godzina 12:00
złożenie oferty następuje w formie
elektronicznej na adres: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
IX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Informację o wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej,
podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres
podmiotu, którego ofertę wybrano. W razie unieważnienia zamówienia Zamawiający
niezwłocznie zamieści na swojej stronie internetowej, informację o
unieważnieniu zamówienia.
2. Wykonawca, którego oferta została wybrana przystępuje do
zawarcia umowy z Zamawiającym na realizację zamówienia na warunkach określonych
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DODATKOWE:
1.Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania
oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą
elektroniczną, za wyjątkiem umowy, która musi być złożona na piśmie.
2. Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści
ogłoszonego zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania
wniesione co najmniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania
wniesione po tym terminie, Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
3. W korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca
winien posługiwać się numerem sprawy – ADP.2302.21.2022.
4. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się
z Wykonawcami jest Marcin Kmieciak tel.
41 349 7365, e-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że: administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, tel. 41 349 72 00; fax: 41 344 5615;
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach wyznaczył
inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pod
numerem telefonu: 41 349 73 45 bądź adresem e-mail: iod@ujk.edu.pl Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa
sprzętu komputerowego i elektronicznego” nr ADP.2302.11.2022 prowadzonym w
trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących; (jeżeli wykonanie obowiązków o których mowa w
art.15 ust.1 – 3 rozporządzenia 2019/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku zamawiający wymaga od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania:
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowy; - prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18
ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Formularz ofertowy.
3. Projekt umowy.
ZATWIERDZAM
……..…………….……………..
Kanclerz
UJK
Opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Dostawa sprzętu komputerowego do Katedry Matematyki ZPPZ/2022/00528
1)
Tablet z rysikiem – 2
szt.
System operacyjny: Android 10 lub równoważny
Procesor: min. 8-rdzeniowy
Pojemność: min. 128 GB
Pamięć RAM: min. 6 GB
Przekątna ekranu: 11 – 12 cali
Rozdzielczość ekranu: min. 2560 x 1600 pikseli
Funkcje ekranu: min.
Multi-touch, rysik
Łączność bezprzewodowa: min. Bluetooth,
WiFi (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Modem 4G/LTE, Wi-Fi Direct
Wbudowany aparat
przedni: min. 8 Mpix
Wbudowany aparat
tylny: min. 13 Mpix
Wbudowane głośniki: Tak
Wbudowany mikrofon: Tak
Wbudowany moduł GPS: Tak
Wbudowany czytnik kart
pamięci:
Tak
Wbudowane złącze USB: min.
USB typ C
Pojemność
baterii/akumulatora: min. 8000 mAh
Kolor tylnej obudowy: ciemny
Grubość: max. 7mm
Dodatkowe wyposażenie
wymagane przez zamawiającego:
-
Ładowarka sieciowa,
-
Kabel USB,
-
Dedykowany rysik
Gwarancja: min.
24 miesiące
2) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A4 – 1 szt.
Technologia druku:
laserowa (mono)
Podajnik papieru: min.
250 arkuszy
Wydajność: min. 10000
str/mies
Drukowanie:
Rozdzielczość w czerni: min 2400 x 600 dpi
Szybkość druku: min. 30
str/min
Druk dwustronny:
automatyczny
Obsługiwane formaty
nośników: A4, A5, B5, B6, C5
Skanowanie/kopiowanie
Rozdzielczość optyczna:
min. 600 x 2400 dpi
Rozdzielczość
kopiowania: min. 600 x 600 dpi
WEJŚCIA/WYJŚCIA:
USB2.0, Ethernet
Waga: maks. 10 kg
Wyposażenie: instrukcja
obsługi, toner startowy, przewód zasilający, przewód USB i Ethernet Gwarancja:
min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
3) Monitor 24” - 1 szt.
Przekątna ekranu: min.
24 cale;
Rozdzielczość : min.
1920 x 1080;
Proporcje wymiarów
matrycy: 16:9;
Typ matrycy: TN,
podświetlenie LED; filtrowanie niebieskiego światła i redukcja migotania;
Czas reakcji: maks. 5
ms;
Jasność [cd/m2]: min.
250;
Kąt widzenia [stopnie]:
min. 160 (pion) , 170 (poziom);
Wbudowane głośniki o
mocy min. 2 x 2 W; Złącza: 1x DVI-D , 1x HDMI, 1x mini jack
(Słuchawkowe); Załączone wyposażenie:
Przewód audio, Przewód HDMI, Przewód DVI-D, Przewód zasilający; Okres
gwarancji: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
4) Mysz komputerowa USB bezprzewodowa – 1 szt.
Interfejs: USB, 2,4GHz
Liczba przycisków: min. 3
Rolka przewijania: TAK
Zasilanie: 1x bateria AA
Czas pracy na baterii:
min. do 12 miesięcy
Odbiornik: nano
Rozdzielczość: min. 1000dpi
Gwarancja: min.
24miesiące(gwarancja producenta)
5) Tablet graficzny- 1 szt.
KOMPATYBILNOŚĆ: min. System Windows, Mac
Obszar roboczy X (szerokość): min. 210 mm
Obszar roboczy Y (wysokość): min. 130 mm
Rozdzielczość obszaru roboczego: min.
2540 lpi
Ekran: nie
Rysik: tak
Kolor: Ciemny
Rozmiar: max. 300 x 200
x 10 mm
Rodzaj zasilania: USB
Złącza: min.
Micro USB/USB-C na USB-A
Gwarancja: min.
24 miesiące
Wymagane jest
dołączenie oprogramowania zapewniającego prawidłowe działanie urządzenia.
6) Prezenter – wskaźnik laserowy z
możliwością obsługi pokazów slajdów – 1 szt.
Łączność: bezprzewodowa
2.4GHz
Zasięg: min do 10m Zasilanie: baterie typu AAA lub AA
Dodatkowe: wskaźnik
poziomu naładowania baterii
Interfejs: USB Czas
pracy prezentera na baterii: min. 1000h
Czas pracy wskaźnika
na baterii: min. 20h
Kompatybilność: Microsoft Windows 7, 8,
10
Gwarancja: min.
24miesiące(gwarancja producenta)
7) Słuchawki z mikrofonem – 1
szt.
Konstrukcja: Nauszne
Łączność: Przewodowa
Złącza: min.
1 x 3.5 mm Mini Jack (mikrofon)
min. 1 x 3.5 mm Mini Jack (słuchawki)
Długość przewodu: min. 1.2 m
Kolor: Ciemny
Waga: max.
350g
Membrany słuchawek: min. 40 mm
Min. pasmo przenoszenia
mikrofonu : 100 Hz
Max. pasmo przenoszenia
mikrofonu: 15000 Hz
Mocowanie mikrofonu: na pałąku
Gwarancja: min. 24 miesiące
8)
Torba na laptop 14 cali
– 1 szt.
Rozmiar torby: Kompatybilny z
posiadanym przez Zamawiającego ultrabookiem 14"
Liczba komór: min. 1
Kieszenie zewnętrzne: min. 2 z przodu
Rodzaj zapięcia: Zamek
błyskawiczny
Kolor: Ciemny
Odpinany pasek na ramię: min. 1 szt.
Wzmacniana rączka: min.
1 szt.
Pas mocujący do walizki: min. 1 szt.
Wymiary zewnętrzne: max.
390 x 290 x 110 mm
Gwarancja: min.
24 miesiące
Część 2 Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Sztuk
Wizualnych ZPPZ/2022/00185
Oprogramowanie Adobe Creative Cloud lub
równoważne – 1 szt.
Zawartość
·
Acrobat Pro
·
Photoshop
·
Illustrator
·
InDesign
·
Premiere Pro
·
After Effects
·
Lightroom
·
XD
·
Animate
·
Lightroom Classic
·
Dreamweaver
·
Dimension
·
Audition
·
InCopy
·
Character Animator
·
Capture
·
Fresco
·
Bridge
·
Adobe Express
·
Premiere Rush
·
Photoshop Express
·
Photoshop Camera
·
Media Encoder
·
Aero
·
Scan
·
Fill & Sign
·
Acrobat Reader
Część 3 Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Fizyki ZPPZ/2022/00458
Urządzenie Wielofunkcyjne laserowe kolorowe - 1 szt.
Technologia druku
laserowa kolorowa
Funkcje : drukarka,
skaner, kopiarka
Format nośnika: co
najmniej A4, A5
Podajnik papieru
minimum 250 arkuszy
Szybkość druku minimum
20 str./min
Minimalna
rozdzielczość druku 1200 x1200 dpi
Minimalna
rozdzielczość kopiowania 1200 x 600 dpi
Automatyczny druk
dwustronny TAK
Waga do 30 kg
Wejścia/ Wyjscia: USB,
LAN
W komplecie tonery
startowe, kabel zasilający
Gwarancja minimum 24
miesiące ( gwarancja producenta)
Część 4 Dostawa sprzętu
komputerowego do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ZPPZ/2022/00170
Tablet 10 cali LTE + futerał
dedykowany z klawiaturą + przejściówka
USB C – HDMI - 1 szt.
Przekątna
ekranu: 10.1 cali, IPS
Rozdzielczość
ekranu min: 1920x1080
Pamięć
RAM min: 3GB Pamięć Flash min.: 32GB
Ilość
rdzeni procesora min.: 8 Modem: 4G LTE
Aparat
fotograficzny: 5 Mpix, lampa błyskowa
Obsługa
kart pamięci: microSD
Głośniki:
stereo
Pojemność
akumulatora min: 5100 mAh
Komunikacja:
microUSB, Wifi a/b/g/n/ac, Bluetooth
System
operacyjny: Android 8.0 lub nowszy Czujniki: zbliżeniowy, akcelerometr lub
odpowiednik
Załącznik nr 2
…………………………………………….
pieczęć
wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul.
Żeromskiego 5
25 – 369
Kielce
Dane
Wykonawcy:
Nazwa:
………………………………………...…………………….……………….………..……..
Siedziba:
…………………………………………………………….……………….………………
(dokładny
adres)
NIP:
………………………………………………… REGON: ……………………….….….……
Nr KRS/
wpis do CEIDG:……………………………………………………………………………
Adres
poczty elektronicznej: ………………………………………………………………….
Numer telefonu: …………………………………………………..……………………………….
1.
W
odpowiedzi na ogłoszone przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego nr ADP.2302.21.2022 pn. „Dostawa sprzętu
komputerowego i akcesoriów komputerowych” oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia:
Część 1 Dostawa sprzętu komputerowego do
Katedry Matematyki ZPPZ/2022/00528
za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
Część 2 Dostawa sprzętu komputerowego do
Instytutu Sztuk Wizualnych
ZPPZ/2022/00185
za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
Część 3
Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Fizyki ZPPZ/2022/00458
za kwotę
brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
Część 4
Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji
Społecznej ZPPZ/2022/00170
za
kwotę brutto ………………… zł(słownie
złotych:……………………00/100), w tym należny podatek VAT
Zamawiający
zobowiązuje wykonawców do tego, aby podać nazwę i parametry, numery części
katalogowych sprzętu oraz szczegółowo opisać parametry techniczne
w taki sposób,
aby jednoznacznie wskazywały jeden model oferowanego sprzętu ze wszystkimi
potrzebnymi opcjami. UWAGA: wypełnienie pola sformułowaniem, np.: „zgodnie z
zapisami SIWZ" nie będzie akceptowane przez Zamawiającego jako poprawne
wypełnienie pola „opis rozwiązania", z uwagi na niedopełnienie
wymogu szczegółowości i jednoznaczności opisu zaoferowanego rozwiązania.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich rubryk w formularzu
cenowym. |
||
L.p. |
Wymagany przedmiot
zamówienia |
Oferowany przedmiot zamówienia nazwa
parametry |
|
Część 1 Dostawa sprzętu komputerowego do Katedry Matematyki ZPPZ/2022/00528
6) Tablet z rysikiem – 2 szt.
System operacyjny: Android 10 lub równoważny Procesor: min.
8-rdzeniowy Pojemność: min. 128 GB Pamięć RAM: min. 6 GB Przekątna ekranu: 11 – 12 cali Rozdzielczość ekranu: min. 2560 x 1600
pikseli Funkcje ekranu: min.
Multi-touch, rysik Łączność
bezprzewodowa:
min. Bluetooth, WiFi (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Modem 4G/LTE, Wi-Fi Direct Wbudowany aparat
przedni: min. 8 Mpix Wbudowany aparat
tylny: min. 13 Mpix Wbudowane głośniki: Tak Wbudowany mikrofon: Tak Wbudowany moduł GPS: Tak Wbudowany czytnik
kart pamięci:
Tak Wbudowane złącze USB: min. USB typ C Pojemność baterii/akumulatora: min. 8000 mAh Kolor tylnej obudowy: ciemny Grubość: max. 7mm Dodatkowe wyposażenie
wymagane przez zamawiającego: -
Ładowarka sieciowa, -
Kabel USB, -
Dedykowany rysik Gwarancja: min.
24 miesiące
7) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A4 – 1 szt. Technologia druku:
laserowa (mono) Podajnik papieru:
min. 250 arkuszy Wydajność: min. 10000
str/mies Drukowanie:
Rozdzielczość w czerni: min 2400 x 600 dpi
Szybkość druku: min.
30 str/min Druk dwustronny:
automatyczny Obsługiwane formaty
nośników: A4, A5, B5, B6, C5 Skanowanie/kopiowanie Rozdzielczość
optyczna: min. 600 x 2400 dpi Rozdzielczość
kopiowania: min. 600 x 600 dpi WEJŚCIA/WYJŚCIA:
USB2.0, Ethernet Waga: maks. 10
kg Wyposażenie:
instrukcja obsługi, toner startowy, przewód zasilający, przewód USB i
Ethernet Gwarancja: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
8) Monitor 24” - 1
szt. Przekątna ekranu:
min. 24 cale; Rozdzielczość : min.
1920 x 1080; Proporcje wymiarów
matrycy: 16:9; Typ matrycy: TN, podświetlenie
LED; filtrowanie niebieskiego światła i redukcja migotania; Czas reakcji: maks. 5
ms; Jasność [cd/m2]: min.
250; Kąt widzenia
[stopnie]: min. 160 (pion) , 170 (poziom); Wbudowane głośniki o
mocy min. 2 x 2 W; Złącza: 1x DVI-D , 1x HDMI, 1x mini jack
(Słuchawkowe); Załączone wyposażenie:
Przewód audio, Przewód HDMI, Przewód DVI-D, Przewód zasilający; Okres
gwarancji: min. 24 miesiące (gwarancja producenta)
9) Mysz komputerowa USB bezprzewodowa – 1 szt. Interfejs: USB,
2,4GHz Liczba przycisków: min. 3 Rolka przewijania:
TAK Zasilanie: 1x bateria AA Czas pracy na
baterii: min. do 12 miesięcy Odbiornik: nano
Rozdzielczość: min. 1000dpi Gwarancja: min.
24miesiące(gwarancja producenta)
10)
Tablet graficzny- 1 szt.
KOMPATYBILNOŚĆ: min. System Windows, Mac Obszar roboczy X (szerokość): min. 210 mm Obszar roboczy Y (wysokość): min. 130 mm Ekran: nie Kolor: Ciemny Rozmiar: max. 300 x
200 x 10 mm Rodzaj zasilania: USB Złącza: min.
Micro USB/USB-C na USB-A Gwarancja: min.
24 miesiące Wymagane jest
dołączenie oprogramowania zapewniającego prawidłowe działanie urządzenia.
Łączność:
bezprzewodowa 2.4GHz Zasięg: min do 10m Zasilanie: baterie typu AAA lub
AA Dodatkowe: wskaźnik
poziomu naładowania baterii Interfejs: USB Czas
pracy prezentera na baterii: min. 1000h Czas pracy wskaźnika
na baterii: min. 20h Kompatybilność: Microsoft Windows 7, 8,
10 Gwarancja: min.
24miesiące(gwarancja producenta)
9) Słuchawki z mikrofonem –
1 szt.
Konstrukcja: Nauszne Łączność: Przewodowa Złącza: min.
1 x 3.5 mm Mini Jack (mikrofon) min. 1 x 3.5 mm Mini Jack (słuchawki) Długość przewodu: min. 1.2 m Kolor: Ciemny Waga: max.
350g Membrany słuchawek: min. 40 mm Min. pasmo
przenoszenia mikrofonu : 100
Hz Max. pasmo
przenoszenia mikrofonu: 15000
Hz Mocowanie mikrofonu: na pałąku Gwarancja: min. 24 miesiące
10) Torba na laptop 14 cali – 1 szt.
Rozmiar torby: Kompatybilny
z posiadanym przez Zamawiającego ultrabookiem 14" Liczba komór: min. 1 Kieszenie zewnętrzne: min. 2 z przodu Rodzaj zapięcia: Zamek
błyskawiczny Kolor: Ciemny Odpinany pasek na ramię: min. 1 szt. Wzmacniana rączka: min.
1 szt. Pas mocujący do walizki: min. 1 szt. Wymiary zewnętrzne: max.
390 x 290 x 110 mm Gwarancja: min.
24 miesiące Część 2 Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Sztuk
Wizualnych ZPPZ/2022/00185 Oprogramowanie Adobe Creative Cloud lub
równoważne – 1 szt. Zawartość ·
Acrobat Pro ·
Photoshop ·
Illustrator ·
InDesign ·
Premiere Pro ·
After Effects ·
Lightroom ·
XD ·
Animate ·
Lightroom Classic ·
Dreamweaver ·
Dimension ·
Audition ·
InCopy ·
Character Animator ·
Capture ·
Fresco ·
Bridge ·
Adobe Express ·
Premiere Rush ·
Photoshop Express ·
Photoshop Camera ·
Media Encoder ·
Aero ·
Scan ·
Fill & Sign ·
Acrobat Reader
Część 3 Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Fizyki ZPPZ/2022/00458 Urządzenie Wielofunkcyjne laserowe
kolorowe - 1 szt. Technologia
druku laserowa kolorowa Funkcje :
drukarka, skaner, kopiarka Format nośnika:
co najmniej A4, A5 Podajnik
papieru minimum 250 arkuszy Szybkość druku
minimum 20 str./min Minimalna
rozdzielczość druku 1200 x1200 dpi Minimalna
rozdzielczość kopiowania 1200 x 600 dpi Automatyczny
druk dwustronny TAK Waga do 30 kg Wejścia/
Wyjscia: USB, LAN W komplecie
tonery startowe, kabel zasilający Gwarancja
minimum 24 miesiące ( gwarancja producenta) Część 4 Dostawa sprzętu
komputerowego do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ZPPZ/2022/00170 Tablet 10 cali LTE + futerał
dedykowany z klawiaturą + przejściówka
USB C – HDMI - 1 szt. Przekątna
ekranu: 10.1 cali, IPS Rozdzielczość
ekranu min: 1920x1080 Pamięć
RAM min: 3GB Pamięć Flash min.: 32GB Ilość
rdzeni procesora min.: 8 Modem: 4G LTE Aparat
fotograficzny: 5 Mpix, lampa błyskowa Obsługa
kart pamięci: microSD Głośniki:
stereo Pojemność
akumulatora min: 5100 mAh Komunikacja:
microUSB, Wifi a/b/g/n/ac, Bluetooth System
operacyjny: Android 8.0 lub nowszy Czujniki: zbliżeniowy, akcelerometr lub
odpowiednik
|
|
Oferujemy przedmiot zamówienia opisany w
specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do oferty.
UWAGA: Wszystkie ceny należy
podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku
z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
2.
Oświadczam/y, że zaoferowana cena obejmuje wszystkie koszty związane z
pełną realizacją zakresu rzeczowego zamówienia.
3.
Oświadczam/y, że oferowany przez nas przedmiot zamówienia jest zgodny ze
wszystkimi wymaganiami zamawiającego zamieszczonymi w zapytaniu ofertowym jak i
w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
4. Oświadczamy,
że oferowany przez nas przedmiot zamówienia posiada wszelkie wymagane
przepisami prawa: aprobaty techniczne, atesty oraz wszystkie niezbędne
dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz zobowiązujemy się do
dostarczenia w czasie realizacji zamówienia i na prośbę zamawiającego,
wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów.
5.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, wykonawca ustanawia pełnomocnika do reprezentowania go w
postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego: ………..…..…, tel. kontaktowy, ….………….., email:…………..
6.
Oświadczam/y,
że zawarty w zapytaniu ofertowym wzór
umowy
został przez nas zaakceptowany
i zobowiązujemy się w przypadku
wybrania oferty do zawarcia umowy na określonych w nim warunkach w miejscu i
terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
7.
Akceptuje/my
termin i warunki płatności – 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury wraz z
końcowym protokołem odbioru.
8. Oświadczam/y, że uważamy się za
związanych niniejszą ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Zgłoszenie awarii lub wady na numer
telefonu…………………….e-mail……………………………
10. Wybór oferty będzie
prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego:
TAK
NIE
W
przypadku zaznaczenia odpowiedzi TAK należy wskazać nazwę towaru, którego
dostawa będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego,
wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
………Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne
przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO[1] wobec osób fizycznych, od
których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu[2].
11. Osobą upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym w
przedmiotowej sprawie jest:
....................................................................
tel. ....................................
e-mail………...............................
13. W
przypadku wyboru naszej oferty, osobami upoważnionymi do podpisania umowy są:
1.
...........................................................................
2.
...........................................................................
Po
rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający będzie się ubiegał o zastosowanie przy
zakupie 0% stawki VAT (na sprzęt komputerowy objęty niniejszą stawką) zgodnie z
ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r.,
poz. 2174 z późn. zm.). W
związku z powyższym prosimy o skalkulowanie oferty ze wskazaniem aktualnej na dzień składania
ofert stawki podatku VAT. W przypadku otrzymania pisma z MEiN, z którego
będzie wynikała zgoda na zastosowanie na ten sprzęt 0 % „zwolnienie z VAT”. Wykonawca
będzie zobowiązany dokonać korekty wystawionej faktury VAT o wartość wpłaconego
podatku.
14.oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z
niniejszego postępowania w oparciu o
art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
Załącznikami
do oferty są:
Specyfikacja
techniczna
…………………………………….…
........................................
dnia ................ 2022 r.
.......................................................
podpis/y
osoby/osób uprawnionych
do składania oświadczeń wol
Załącznik nr 3
UMOWA NR
ADP.2302…..2022
zawarta w dniu
........................ 2022 r. w Kielcach pomiędzy:
Uniwersytetem Jana
Kochanowskiego w Kielcach; 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, zwanym w dalszej części „Zamawiającym”,
reprezentowanym przez:
1. ………………….– ………………..
a
(w przypadku
przedsiębiorcy wpisanego do KRS)
.....................................................................,
z siedzibą w ............................... przy ulicy
.............................., wpisaną do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy.......................................................
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
..............., REGON……………….. NIP…………………, zwaną w treści umowy „Wykonawcą”,
reprezentowaną przez:
1. ………………….– ………………..
(w przypadku
przedsiębiorcy wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej)
(imię i nazwisko)
..............................................................................,
przedsiębiorcą działającym pod firmą
..................................................... z siedzibą w
.................................. przy ulicy ..............................,
REGON ………………, NIP …………………wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej zwanym w treści umowy „Wykonawcą”,
reprezentowanym przez:
1. ………………….– ………………..
w rezultacie dokonania
wyboru oferty Wykonawcy w drodze postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie zapytania ofertowego (art. 11 ust.5 pkt 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych):
§ 1
1. Przedmiotem umowy
jest: sprzedaż i dostarczenie urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych
i oprogramowania, zwanego dalej
„przedmiotem umowy”, spełniającego warunki techniczne określone w
zapytaniu ofertowym i złożoną ofertą, które stanowią integralną część
niniejszej umowy
2. Miejsce dostarczenia (dokładny adres) ……………………………………..
3. Wykonawca zobowiązuje się do
dostarczenia sprzętu w cenach zgodnych z ofertą. Cena w czasie obowiązywania
umowy nie może ulec zmianie.
4.
Wszystkie czynności objęte niniejszą umową, w tym dostarczenie przedmiotu
umowy, Wykonawca zrealizuje w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia
podpisania umowy.
5. Wykonawca, nie później niż na 2 dni
przed planowanym terminem dostarczenia przedmiotu umowy, zobowiązany jest
zawiadomić Zamawiającego o gotowości jego dostarczenia, pisemnie, faksem lub
drogą elektroniczną.
6. Zamawiający niezwłocznie, nie później
niż w ciągu 2 dni od daty otrzymania od Wykonawcy zawiadomienia, o którym mowa
w ust. 5, potwierdza jego przyjęcie i potwierdza gotowość Zamawiającego do
odbioru przedmiotu umowy.
7. Uwzględniając postanowienia, o których
mowa w ust. 4, ust. 5 oraz ust. 6 umowy, Strony ustalają konkretną datę (dzień)
dostarczenia przedmiotu umowy.
8. Zmiana terminu, o którym mowa w ust. 4
może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych
przez Wykonawcę, których mimo dołożenia należytej staranności nie można było
przewidzieć, zwłaszcza będących następstwem siły wyższej.
9. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie
zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz
któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub
zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności: wojnę,
przewrót, zamieszki, rebelię, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na
terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, decyzje odpowiednich władz
mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
10. Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić wyłącznie za
zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie
zmiany terminu.
§ 2
1. Wartość umowy
obejmuje wszystkie koszty związane z jej realizacją, łącznie z transportem,
rozładunkiem, wniesieniem sprzętu określonego w § 1 ust. 1 do wskazanych pomieszczeń
Zamawiającego oraz jego instalacją.
2. Wartość umowy w okresie jej
obowiązywania łącznie nie może przekroczyć kwoty brutto ………….zł (słownie
złotych: ……………………………………00/100) w tym podatek Vat.
3. Całkowita wartość umowy, o której mowa
w ust. 2, stanowi maksymalną cenę i wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu
prawidłowego wykonania umowy.
4. Wykonawca nie może żądać podwyższenia
należnej mu kwoty z tytułu realizacji niniejszej umowy, chociażby w chwili jej
zawarcia nie przewidział dodatkowych kosztów prac albo koszty okazały się
wyższe niż przewidywane.
5. W przypadku
otrzymania przez Zamawiającego dokumentu upoważniającego do zastosowania
zerowej stawki podatku VAT, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie z
naliczoną 0% stawką podatku Vat., a w razie konieczności Wykonawca będzie
zobligowany do przedłożenia stosownej korekty faktury VAT.
§ 3.
1. Osoba wyznaczona do kontaktów po
stronie Wykonawcy: ................................. tel/e-mail
.....................
2. Osoba wyznaczona do kontaktów po
stronie Zamawiającego: ......................... tel/e-mail ..................
3. W przypadku zmiany
osoby odpowiedzialnej za kontakt z Zamawiającym, Wykonawca niezwłocznie
zawiadomi na piśmie o tym fakcie Zamawiającego.
§ 4.
1. Wykonawca oświadcza, że posiada
doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonywania
umowy. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji umowy i
oświadcza, że nie zachodzą okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające
prawidłowe jej wykonanie.
2. Wykonawca wykona umowę, zgodnie z
obowiązującymi przepisami i normami. Dostarczony sprzęt winien posiadać: kartę
gwarancyjną, instrukcję obsługi oraz niezbędne dokumenty, certyfikaty, aprobaty
techniczne itp., wymagane przy tego typu sprzęcie oraz powinien być wyposażony
we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.), niezbędne do
uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu, dla którego przedmiot umowy jest
zakupywany. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego sprzętu winny być
sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej/ drukowanej.
3. Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć sprzęt w oryginalnych opakowaniach na własny koszt.
§ 5.
1. Wykonawca udziela niniejszym gwarancji
na okres: ………….. miesięcy.
2. Wykonawca udziela także rękojmi na
okres: 24 miesięcy.
3. Gwarancja jak i rękojmia obejmują
wszystkie elementy dostarczonego sprzętu (w tym oprogramowania) wraz
z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych
podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji. W okresie gwarancji
Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej
części na nową w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy
sprzętu.
4. W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych
tego samego modułu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany
na nowy, w pełni sprawny.
5. Zamawiający z tytułu gwarancji może żądać usunięcia wady,
jeżeli ujawniła się ona w czasie trwania gwarancji, przy czym Zamawiający może
wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji również po upływie okresu trwania
gwarancji, jeżeli zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed jego upływem.
6. Zamawiający może według swojego wyboru, wykonywać uprawnienia z
tytułu rękojmi albo gwarancji, przy czym do uprawnień i obowiązków Stron z
tytułu rękojmi stosuje się odpowiednio postanowienia niniejszego paragrafu
dotyczące uprawnień i obowiązków Stron z tytułu gwarancji.
7. Na podstawie uprawnień wynikających z
tytułu gwarancji, Zamawiający może żądać usunięcia wady, wyznaczając Wykonawcy
w tym celu odpowiedni, technicznie uzasadniony termin z zagrożeniem, że po
bezskutecznym upływie terminu może usunąć wady na koszt i ryzyko Wykonawcy,
wybierając w tym celu dowolny podmiot. Koszty poniesione przez Zamawiającego z
tego tytułu, powiększone o kary umowne wynikające z przedmiotowej umowy, mogą
być potrącane przez Zamawiającego z wierzytelności Wykonawcy lub Wykonawca
zostanie obciążony na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Zamawiającego.
8. W przypadku konieczności transportu
uszkodzonego sprzętu, transport na koszt własny zapewnia Wykonawca.
9. Zgłoszenie awarii lub wady następuje
telefonicznie/e-mailem na numer telefonu/e-maila ……….……..
10. W czasie obowiązywania udzielonej
gwarancji, Wykonawca na własny koszt dojeżdża do uszkodzonego sprzętu.
11. W przypadku wymiany sprzętu termin
gwarancji sprzętu, o którym mowa w ust. 1, zaczyna swój bieg na nowo od daty
wymiany. W przypadku naprawy wiążącej się z wymianą części, termin gwarancji na
wymienione części równy jest okresowi, o którym mowa w ust. 1, i rozpoczyna
swój bieg od daty wymiany części.
12. Wykonawca oświadcza, że rozbudowa
zakupionego sprzętu o dodatkowe elementy, w celu zachowania uprawnień
wynikających z rękojmi lub gwarancji, wymaga zgody Wykonawcy. Bez uzasadnionych
powodów Wykonawca nie może odmówić takiej zgody. W przypadku braku odpowiedzi
na pismo Zamawiającego przez Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych, licząc od
dnia otrzymania pisma Zamawiającego, uważa się, że Wykonawca wyraził zgodę na
rozbudowę.
13. W razie
sprzeczności między postanowieniami karty gwarancyjnej, a treścią niniejszej
umowy, pierwszeństwo mają zapisy umowy, chyba że postanowienia karty
gwarancyjnej są bardziej korzystne dla Zamawiającego.
§ 6.
1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem
Zamawiającego za wszelkie wady prawne sprzętu, w tym również za ewentualne
roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej
lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki
towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w
związku z wprowadzaniem sprzętu wraz z oprogramowaniem do obrotu na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Wykonawca zwalnia Zamawiającego od
ewentualnych roszczeń osób trzecich, wynikających z naruszenia praw własności
intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych
na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe,
pozostające w związku z wprowadzaniem sprzętu wraz z oprogramowaniem do obrotu
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Na mocy niniejszej umowy Wykonawca
dostarczy Zamawiającemu egzemplarze oprogramowania niezbędnego do prawidłowej
pracy sprzętu wraz z licencją, pozwalające na korzystanie z oprogramowania na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca oświadcza, że licencja
umożliwia korzystanie z oprogramowania dla celu, dla którego oprogramowanie
zostaje zakupione, w szczególności:
1) wprowadzanie programu do pamięci
komputerów Zamawiającego,
2) usuwanie z pamięci komputerów,
3) stosowanie programu zgodnie z jego
przeznaczeniem na stanowiskach komputerowych pozostających pod kontrolą
Zamawiającego,
4) korzystanie z dokumentacji dostarczonej
przez Wykonawcę,
5) sporządzanie kopii programu, w zakresie
dozwolonym przez przepisy prawa autorskiego,
6) wykorzystanie programu podczas pokazów
lub prezentacji publicznych,
7) tłumaczenie, przystosowywanie, zmiany
układu lub jakiekolwiek inne zmiany w oprogramowaniu, w zakresie dozwolonym
przez przepisy prawa autorskiego,
8) modyfikowanie i
rozbudowa oprogramowania lub łączenie go z innym programem lub programami na
zasadach określonych przepisami prawa autorskiego,
9) trwałe lub czasowe
zwielokrotnianie oprogramowania w całości lub części jakimikolwiek środkami lub
w jakiejkolwiek formie w zakresie niezbędnym dla realizacji uprawnień
określonych w pkt. 1-8 powyżej.
4. Wynagrodzenie, o
którym mowa w § 2 ust. 2, obejmuje także prawo korzystania przez Zamawiającego
z oprogramowania na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w niniejszym
paragrafie.
§ 7.
1. Podstawą do wystawienia faktury VAT na
płatnika - Zamawiającego jest należyte wykonanie umowy, potwierdzone pisemnym
protokołem odbioru, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, podpisanym przez
osobę wskazaną przez Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
2. Dane płatnika - Zamawiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5,
NIP 657-02-34-850.
3. Zamawiający zobowiązuje się uregulować fakturę
VAT Wykonawcy w terminie 30 dni, licząc od daty
doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
4. Osobami upoważnionymi do odbioru faktury
VAT są osoby wskazane w ust. 1.
5. Za datę zapłaty strony przyjmują datę
obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Wykonawca oświadcza,
że jest podatnikiem VAT czynnym i posiada NIP...............................
§ 8.
1. W przypadku niewykonania lub
niewłaściwego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić kary umowne w
wysokości:
1) 0,2% wartości brutto umowy określonej w
§ 2 ust. 2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w realizacji umowy, jednak nie
więcej niż 10 % wartości brutto umowy określonej w § 2 ust. 2,
2) 0,1 % wartości brutto określonej w § 2
ust. 2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w usunięciu występujących wad w okresie
gwarancji lub rękojmi, jednak nie więcej niż 10 % wartości brutto umowy
określonej w § 2 ust. 2,
3) 10% wartości brutto umowy określonej w
§ 2 ust. 2, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze Stron z
przyczyn zależnych od Wykonawcy.
2. Strony zastrzegają sobie możliwość
dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych
na zasadach przewidzianych przepisami Kodeksu cywilnego.
3. Wykonawca uprawniony jest do żądania
zapłaty kary umownej od Zamawiającego:
1) w przypadku zwłoki w odbiorze
przedmiotu dostawy w wysokości 0,2% wartości brutto umowy określonej w § 2 ust.
2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, jednak nie więcej niż 10 % wartości brutto
umowy określonej w § 2 ust. 2,
2) w wysokości 10 % wartości brutto umowy
określonej w § 2 ust. 2, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze
Stron z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Postanowienia umowy, o którym mowa
w zdaniu poprzednim, nie stosuje się w przypadku odstąpienia od umowy przez
Zamawiającego w sytuacji określonej w § 9 ust. 2.
4. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do potrącania kar umownych z wierzytelności
przysługujących Wykonawcy, w tym z należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
§ 9.
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy
wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Oprócz przypadków
wymienionych w przepisach Kodeksu cywilnego, Zamawiający może odstąpić od umowy
w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie
umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu
interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający
może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca może
żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 10.
1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich
informacji uzyskanych w trakcie realizacji umowy z wyjątkiem informacji,
których ujawnienia wymagają przepisy ustaw, ale tylko w niezbędnym do tego
obowiązku zakresie.
2. Wszelkie informacje związane z ochroną osób i mienia, oraz
wskazane w art. 381 ust 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie
wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 poz. 574 z późn. zm.), stanowią tajemnicę
Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r., poz. 1913).
3. Przekazanie,
ujawnienie lub wykorzystanie informacji, o których mowa w ust. 2, w zakresie
wykraczającym poza cel umowy, będzie stanowiło czyn nieuczciwej konkurencji i
może wiązać się z odpowiedzialnością cywilną lub karną, określoną w art. 18 lub
art. 23 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
§ 11.
1. W sprawach nieuregulowanych umową będą
miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Do umowy mają zastosowanie odpowiednio
przepisy art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych
chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r.
poz. 2095 z późn. zm.).
3. Bez pisemnej zgody Zamawiającego nie
jest dopuszczalny przelew wierzytelności przysługującej Wykonawcy z tytułu
niniejszej umowy.
4. Wszelkie załączniki
do umowy stanowią integralną jej część.
§ 12.
Spory wynikłe na tle
realizacji umowy podlegają rozpatrzeniu według prawa polskiego przez właściwy
rzeczowo sąd w Kielcach.
§ 13.
Adresem Wykonawcy do
doręczeń wszelkiej korespondencji związanej z niniejszą umową jest adres
wskazany powyżej w Umowie. O każdej zmianie adresu Wykonawca jest zobowiązany
niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W przypadku zaniechania tego obowiązku,
korespondencja wysłana do Wykonawcy na ostatni jego adres znany Zamawiającemu,
uważana jest za skutecznie doręczoną.
§ 14.
Umowę sporządzono w
trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa dla Zamawiającego i jeden dla
Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY:
WYKONAWCA:
Kielce,
dnia ………………………
WZÓR
PROTOKÓŁ
ODBIORU z dnia …………………………………………
Dostawca:
……………………………………………….
……………………………………………….
Odbiorca:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce
Miejsce
odbioru: …………………………….
…………………………….
Data
odbioru: ………………………………….
Dostarczono:
Nazwa |
Producent |
Nr
wersji |
Ilość |
|
|
|
|
|
|
|
|
Strony oświadczają, że dostarczony towar jest zgodny/nie zgodny* ze
specyfikacją, a dostawa została zrealizowana zgodnie/niezgodnie* z zapisami
umowy nr ADP.2302…..2022, z dnia
………………………
Strona odbierająca potwierdza, że wyżej wymienione
przedmioty/urządzenia zostały odebrane bez zastrzeżeń jako w pełni sprawne
przez uprawnionych pracowników.*
Strona
odbierająca stwierdza, że nie dokonała odbioru z przyczyn określonych w uwagach
do protokołu.*
Protokół
spisano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
Strona
przekazująca: Strona odbierająca:
…………………………… ………………………..
(Czytelny podpis i pieczęć)
(Czytelny podpis i pieczęć)
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych
osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
[2] W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych
osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku
informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści
oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie).
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5,
25-369 Kielce
tel. 41 349 7277
strona internetowa: www.ujk.edu.pl